Lotje Wine & Dine

Haven 148 1131 EW Volendam Nederland Kaart
31-299320702

Over het restaurant Lotje Wine & Dine

Bij Lotje Wine & Dine kun je genieten van de beste Volendamse specialiteiten. Lotje past haar gerechten aan aan het seizoen, denk hierbij aan verse mosselen.

Geniet van je diner in het sfeervolle restaurant. Bij goed weer kun je plaatsnemen op het terras. Voor een heerlijk diner of een goed glas wijn met uitzicht op de Volendamse haven, bent je bij ons aan het juiste adres!

Lotje Wine & Dine heeft een authentiek en karakteristiek menu. Ze hebben er lokale specialiteiten, verse visgerechten en heerlijke wijnen. De juiste plek voor een uitgebreide lunch of heerlijk diner is Lotje Wine & Dine in Volendam.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lotje Wine & Dine

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Lotje Wine & Dine

Rick B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Drie weken van te voren gereserveerd voor tafel vijf in de pui en van de week ook nog gebeld. Alles was geregeld. Gister aangekomen met ons gezin, tafel was bezet en in het boek was het doorgekrast. Er zaten aan die tafel mensen met een volendammer achternaam, blijkbaar gaan die voor volendammer mensen met geen volendammer achternaam. schandalig en erg jammer.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We kwamen voor de high tea. Leuke omgeving, precies de plek die ik gevraagd had gekregen en aardig personeel. Lekkere sandwiches en de zoete gerechtjes waren ook top. Een minpuntje: er werd niet een keer iets mee terug genomen. Alle lege glazen en lege flesjes en schoteltjes etc werden naar de hoek vd de tafel geschoven. Neem die gewoon even mee. Het wordt zo een rommeltje op je tafel. Verder kom ik zeker terug hier.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Lekker gegeten en genoten van de heerlijke avond met een prachtig uitzicht over de haven. Lekker sfeertje. Heel ontspannen
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Besloten om tijdens ons bezoek aan Volendam hier te gaan lunchen. We hadden twee heerlijke witte wijntjes besteld. Als lunch hadden we gekozen voor de tonijn salade met brood en een vis maaltijd salade. Beiden waren lekker van smaak en mooi op het bord gepresenteerd. Was niet erg druk tijdens de lunch tijd maar ja er is dan ook erg veel keus langs de haven.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk eten op een top locatie, bediening ook goed????
Jeppe D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima vissalade, bediening was vriendelijk
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker gegeten!
Tiny Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De sfeer was gezellig. Snelle en correcte bediening. Het eten was erg lekker.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was mij weer een waar genoegen!!!
Jm E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten allemaal ruime porties. vlotte bediening zien alles. je kan aangeven wanneer je de volgende gang zou willen.
H. M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zijn zeer tevreden over alles,lunch en diner waren heerlijk!
Gastheer ging ook erg leuk met de kinderen om.
Al met al zeer geslaagd. Als we we weer in Volendam komen gaan we zeker weer naar Lotje Wine & Dine.
Nelly J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig, lekker eten en uitstekende bediening
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hadden een leuk tafeltje en het leek in eerste instantie erg gezellig. Maar er zaten een aantal groepen jongeren die veel lawaai maakten. Dit zorgde ervoor dat wij elkaar niet altijd even goed konden verstaan. Ook duurde het steeds vrij lang voordat er een serveerster bij ons kwam om de bestelling op te nemen. Zodra er besteld was, kwam het eten wel snel.
Leen Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Altijd top @
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten; Carpaccio was fantastisch, hoofdgerecht mankeerde niets aan, en "Illy"-koffie, daar werden we blij van!
Harald K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het restaurant was uitgeboekt. Iedere stoel bezet. We zaten achter een zuil. Een beetje verstopt. Het kwam zover dat ik zeggen moest, hoewel we achter zuil zitten betekend het nog niet dat we er niet zijn.
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht ging bijna een uur voorbij en de lege voorgerechtborden moesten we zeker 25 min aankijken. Ik weet dat het restaurant vol zat maar ik vergeleek het een beetje met de andere tafels. We hadden echt een slechte plek. Vriendelijk waren ze wel. Maar ja...
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten, alleen zaten wij vlak bij de buitendeur daar kwam een hoop kou vandaan
Carl W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten erg zout
Beetje mager garnituur
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een mooie ambiance.
Ridi S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017