Lot's Lunchroom

31-207737293

Meer informatie over restaurant Lot's Lunchroom

MiesDries .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Met 7 man langsgeweest voor een lekker ontbijtje. De uitsmijters en andere broodjes vielen erg in de smaak. Kaart is niet heel bijzonder, maar prima tent om gezellig te zitten of een boekje te lezen. Absoluut een aanwinst voor de rijnstraat!
Danusia T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Nadat ik 's middags toevallig langs Lots fietste, besloten om daar 's avonds een daghapje te gaan doen omdat het er zo prettig uit zag. E10 voor een vast gerecht vind ik ook erg prima doordeweeks, als we niet zo uitgebreid en duur willen eten.
Dus lekker op het kleine terrasje gezeten met een prima witte wijn en spareribs besteld volgens het thema van de dag. Erg leuk idee trouwens om per dag een ander thema te kiezen!
Spareribs waren prima gemarineerd, mochten van mij wat losser van het bot vallen, dat vind ik altijd het lekkerst bij spareribs. Ruime portie friet en salade erbij, hele leuke meiden aan het werk en nog een gezellig gesprekje met een andere buurtbewoner. We gaan even de buurt uit ivm een fikse verbouwing, maar daarna zullen we hier zeker vaker komen om te 'buurten' of om een kop koffie te drinken, precies zoals Lot's volgens de kaart is bedoeld.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Een poosje geleden 's avonds gegeten tijdens de boerenkoolavond. Er stond een mooie tafel voor ons klaar! Ondanks dat de keuze zeer beperkt lijkt, tijdens zo een avond, was dat niet het geval: Er was keuze uit verschillende soorten vlees en sauzen. Bediening was ontzettend aardig en attend, de zaak ziet er gezellig uit!
Irene-Esther .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Een geweldige lunchroom! Een aanwinst voor de Rijnstraat. Eigenaresse Lotte is het zonnetje in huis. Ze straalt en heeft oprechte aandacht voor alle gasten. Service die vroeger zo gewoon was maar die je tegenwoordig niet meer tegenkomt in Amsterdam. Een heerlijk broodje Pulled Pork gegeten. Kwalitatief top en met smaak gepresenteerd.
Buzz .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Al een paar keer hier gegeten, alles smaakt even lekker.
Het broodje warme grillworst, broodje gegrilde courgette en het broodje filet overheerlijk.
Heel gezellig in een huiselijke sfeer.
Echt een aanrader!
Peper07 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Gister geluncht bij een nieuwe lunchroom op de Rijnstraat. Kaart ziet er leuk uit en het broodje twijfel viel bij ons dan ook goed in de smaak. Lot's lunchroom zit naast de coffee company(waar ik voorheen veel kwam) maar hebben kwalitatief minder goede koffie en serveren ook geen lekkere broodjes.

Zeker een aanrader om nog een keer te lunchen.
Pinnielinnie .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Leuke vlotte en enthousiaste bediening (volgens mij de eigenaresse). We een heerlijk broodje twijfel gegeten, als je niet kunt kiezen is dit een uitkomst. Hier kom ik zeker terug (ook voor de lekkere koffie) De inrichting is heel huiselijk en knus.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Ik bestelde een salade geitenkaas. De gebruikte geitenkaas was heerlijk, maar nogal veel in verhouding tot de rest van de salade. Dat was zonde. Ook vond ik 9 euro nogal veel voor hoeveel ik kreeg. Het brood erbij was heerlijk, maar ook twee schamele sneetjes. De prijs is echt nogal hoog voor wat je krijgt (hoe lekker ook). Het decor van de lunchroom was niet echt mijn smaak, maar wel netjes op zich.