LOT&DAAN

Gelderseplein, Rotterdam 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant LOT&DAAN

Het grootste voordeel van eten bij LOT&DAAN? ‘Het is zó lekker!’ Bijkomend voordeel: Geen standaard gerechten, wel fantastisch eten zonder dat je geweten opspeelt. Dus stop met nadenken, want dat hebben Lot en Daan al gedaan. Neem wat bovenaan de kaart staat wanneer je laptop prioriteit heeft. Of neem de tijd en kies een uitgebreid gerecht met de minste suikers en de meeste vitamines.

Bij LOT&DAAN kun je terecht voor jouw ontbijt, lunch en easy-diner. Wil je ontbijten om 17:00? Wij bepalen niet wanneer je wakker wordt. Lunchen tijdens onze vrijdagmiddagborrel? Geen probleem. Kies een plek in de zaak die past bij je gevoel op dat moment: onderuitgezakt genieten in onze huiskamer of een zakelijke lunch aan de langgerekte tafels met vrij uitzicht over het Gelderseplein in Rotterdam Centrum. Wij geven je de basis, jij bepaalt de toevoeging.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant LOT&DAAN

U kunt uitstappen bij station Blaak. LOT&DAAN ligt op 2 minuten afstand op het Gelderseplein.
  • Kom je met de auto?
    LOT&DAAN is gevestigd aan het Gelderseplein. Dit kunt u invoeren in uw navigatie. Het postadres van LOT&DAAN is Oost-Wijnstraat 24
  • : Parkeergarage De Oude Haven

Zaterdag: 08:30 - 17:00
Zondag: 08:30 - 17:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant LOT&DAAN

Hanane Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
gezellige sfeer, gezond eten en vriendelijk personeel. Ook de decoratie ziet er erg leuk uit. Heerlijk relaxed en zeker iets wat ik nogmaals ga doen!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Schommelstoelen zien er erg leuk uit, maar zitten niet lekker. Eten is wel echt voortreffelijk en daar gaat het om. Fijne sfeer en leuke inrichting. Ik kom zeker terug.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hadden een ontbijtje voor 4 personen gewonnen en zijn op 2de Kerstdag wezen ontbijten was echt verzorgt, top en gezellig! Vooral Danielle van de bediening had improvisatievermogen. Toen er een misverstand was ontstaan over onze reservering! Top opgelost!

Met vriendelijke groet van Marieke Hulman
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Zeer relaxte ongedwongen sfeer. Goede/ gezonde producten. Personeel kundig en behulpzaam.
Zou hier zeker nog een keer gaan eten.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Zeer lekker eten, goede prijs/kwaliteit, vriendelijke mensen en mooie inrichting.
Snelheid in het geheel is een verbeterpuntje.....
Mohamed M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk zaakje! Lekker ontbijt en lunch, zonder je schuldig te hoeven voelen. Prachtige inrichting en vriendelijk personeel.
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooie zaak die fijne sfeer uitstraalt. Prettig personeel en heerlijk eten. Muziek kan iets beter afgestemd worden op de sfeer / het moment van de dag.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Fantastisch plekje! Ontzettend leuk gedecoreerd, eten was lekker en het personeel erg vriendelijk. Van mij mogen ze nog een hele tijd bestaan.
We kozen voor de overnight oats en de acai bowl, beiden een goed vullend ontbijt. De pancakes hebben we gedeeld en waren ook erg lekker, al zou ik ze niet alleen los bestellen, want dan zou het te weinig zijn.
We komen zeker terug om wat lunch opties te proberen, of een van de lekkere taartjes!