LOT&DAAN

Gelderseplein, Rotterdam 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant LOT&DAAN

Het grootste voordeel van eten bij LOT&DAAN? ‘Het is zó lekker!’ Bijkomend voordeel: Geen standaard gerechten, wel fantastisch eten zonder dat je geweten opspeelt. Dus stop met nadenken, want dat hebben Lot en Daan al gedaan. Neem wat bovenaan de kaart staat wanneer je laptop prioriteit heeft. Of neem de tijd en kies een uitgebreid gerecht met de minste suikers en de meeste vitamines.

Bij LOT&DAAN kun je terecht voor jouw ontbijt, lunch en easy-diner. Wil je ontbijten om 17:00? Wij bepalen niet wanneer je wakker wordt. Lunchen tijdens onze vrijdagmiddagborrel? Geen probleem. Kies een plek in de zaak die past bij je gevoel op dat moment: onderuitgezakt genieten in onze huiskamer of een zakelijke lunch aan de langgerekte tafels met vrij uitzicht over het Gelderseplein in Rotterdam Centrum. Wij geven je de basis, jij bepaalt de toevoeging.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant LOT&DAAN

U kunt uitstappen bij station Blaak. LOT&DAAN ligt op 2 minuten afstand op het Gelderseplein.
  • Kom je met de auto?
    LOT&DAAN is gevestigd aan het Gelderseplein. Dit kunt u invoeren in uw navigatie. Het postadres van LOT&DAAN is Oost-Wijnstraat 24
  • : Parkeergarage De Oude Haven

zaterdag t/m woensdag: 07:30 - 17:00
donderdag en vrijdag : 07:30 - 21:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant LOT&DAAN

• Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lekker en gezond gegeten! Jammer alleen dat de acaibowl erg koud geserveerd wordt. Schijnt zo te horen, maar ik kreeg er een brainfreeze van...
Liza M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten superlekker, sfeer ook! Duurde alleen erg lang voor we de bestelling kregen. Er waren veel mensen in de bediening (hadden soms geen bezigheden), maar te weinig keukenpersoneel.
Loulou E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben samen met onze moeders hier gegeten! Het eten was echt heerlijk, sfeer is leuk, serveersters zijn heel vriendelijk!! Hele leuke Moederdag lunch gehad met een leuke actie! Erg tevreden
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Mooie plek, leuk ingericht en lekker eten. Broodjes ruim belegd. Salade vulde niet echt, had wat brood bij gemogen. Zaak zat niet vol toch moesten we best wel lang wachten.
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten was wel lekker, niet heel grote porties. Omelet met bacon wel erg smaakvol, falafel salade niet zo verrassend. Sfeervol hipster ingericht op leuke locatie. Ik zou hier wel een ochtendje met mn laptop kunnen komen werken/studeren.
Rashna D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Geweldige plek, gezonde, diverse en lekkere gerechten en zeer vriendelijk personeel! Relaxte sfeer. Kom hier zeker vaker terug.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wat een fantastisch mooi bedrijf,gezellig,sfeervol en met ontzettend leuk personeel.
We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse Charlotte.
Het eten was heerlijk,beried van verse producten en van zeer goede kwaliteit.
Ook de sappen werden vers bereid.
Steeds kwamen ze vragen,op alles naar wens was.Niets was ze teveel.
De porties zijn erg groot en ze vragen of je deze wilt delen en dat kan gemakkelijk.
Kortom wij geven Lot & Daan een dikke 10.
Petje af.Echt een aanrader om hier te gaan eten.
We wensen dit fantastische restaurant nog heel veel succes voor de toekomst.
Groeten van Sonja de Vries.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
prima eten in goede sfeer
Samantha K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hadden een aantal gerechten besteld met 3 vriendinnen en dit samen gedeeld. We kregen 3 bordjes en zo hadden we een shared lunch :)

Eten was heel lekker, het één nog verrassende dan het ander!

Echt een aanrader om hier te eten!
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Super lekker eten & een tof interieur ????
Hanane Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
gezellige sfeer, gezond eten en vriendelijk personeel. Ook de decoratie ziet er erg leuk uit. Heerlijk relaxed en zeker iets wat ik nogmaals ga doen!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Schommelstoelen zien er erg leuk uit, maar zitten niet lekker. Eten is wel echt voortreffelijk en daar gaat het om. Fijne sfeer en leuke inrichting. Ik kom zeker terug.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hadden een ontbijtje voor 4 personen gewonnen en zijn op 2de Kerstdag wezen ontbijten was echt verzorgt, top en gezellig! Vooral Danielle van de bediening had improvisatievermogen. Toen er een misverstand was ontstaan over onze reservering! Top opgelost!

Met vriendelijke groet van Marieke Hulman
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Zeer relaxte ongedwongen sfeer. Goede/ gezonde producten. Personeel kundig en behulpzaam.
Zou hier zeker nog een keer gaan eten.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Zeer lekker eten, goede prijs/kwaliteit, vriendelijke mensen en mooie inrichting.
Snelheid in het geheel is een verbeterpuntje.....
Mohamed M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk zaakje! Lekker ontbijt en lunch, zonder je schuldig te hoeven voelen. Prachtige inrichting en vriendelijk personeel.
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooie zaak die fijne sfeer uitstraalt. Prettig personeel en heerlijk eten. Muziek kan iets beter afgestemd worden op de sfeer / het moment van de dag.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Fantastisch plekje! Ontzettend leuk gedecoreerd, eten was lekker en het personeel erg vriendelijk. Van mij mogen ze nog een hele tijd bestaan.
We kozen voor de overnight oats en de acai bowl, beiden een goed vullend ontbijt. De pancakes hebben we gedeeld en waren ook erg lekker, al zou ik ze niet alleen los bestellen, want dan zou het te weinig zijn.
We komen zeker terug om wat lunch opties te proberen, of een van de lekkere taartjes!