Los Toros

Haagdijk 29 4811 TN Breda Nederland Kaart

Over restaurant Los Toros

Heer en meester achter de grill

Als je Los Toros binnenwandelt en geur van de houtskoolgrill je tegemoet komt dan weet je het meteen: hier staat een ware meester achter de grill. Zo eentje die weet hoe je een goed moet behandelen om het perfecte resultaat te krijgen. Een knapperige korst aan de buitenkant, met de smaak van gekarameliseerde eiwitten, en mals en sappig van binnen. Wat wil een mens nog meer?

Meer informatie over restaurant Los Toros

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Knus Argentijns restaurant in de binnenstad van Breda. Echt heel klein behuisd maar daardoor wel intiem. Eenvoudige kaart met lekkere gerechten. Vriendelijke bediening.
Robier .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Hebben lekker gegeten bij Los Toros. De bediening was erg vriendelijk. Vind de prijzen aan de hoge kant en de gerechten kwamen erg snel na elkaar. Het had wat langzamer aan gemogen.
Marcoelzinga .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij vonden vooral de betrokkenheid en de warmte naar de klanten opvallen..Het eten was top..Wij zijn met n goed gevoel terug gereden naar Rotterdam en zullen zeker nog n keer terugkomen....
Wvdmade .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Wij hadden als voorgerecht avocado met palmharten; erg vers en lekker, alleen was er teveel dressing op gedaan.
We hebben de suggestie gegeven minder te doen of de saus apart.
De lady spareribs waren lekker, we hebben beide Twee smaken geproefd, het was meer dan voldoende , de sla had echter weer teveel dressing, waarop we dezelfde suggestie gaven.
Als dessert mochten we ook een irish coffee, top!
Naast de fles huiswijn kregen we op verzoek ook een (gratis) karafje water.
Er werd vaak gevraagd of alles naar wens was, dus aandacht genoeg.
Het was een fijn etentje.
Ten eerste zijn wij erg blij dat alles voor jullie naar wens was, daarnaast gaan wij zeker iets met jullie suggesties doen. Tot de volgende keer!
Roderick S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij zijn bij Los Toros gaan eten met vrienden die hier al regelmatig zijn geweest en altijd vol lof spreken over het heerlijke eten. Bij binnenkomst dringen de geuren van de grill (keuken bij de entree) je neus meteen binnen. Dat belooft veel goeds. De inrichting is erg gezellig en sfeervol. Als men echt wil 'dineren', raad ik u restaurant Con Fuego op de Grote Markt aan. Los Toros is veel intiemer en meer relaxt qua sfeer. Door de knusse indeling en houten bankjes, krijgt men hier het idee dat je ergens op de pampus in Argentinië bent. De kaart is zeer gevarieerd, waarbij de nadruk natuurlijk ligt op vlees, en biedt tevens een goed keuze aan wijnen. Ik ben zelf voor de Bife de Lomo (250 gram) gegaan, medium-rare. Mijn vriendin kiest de Fajita's.
Alle gerechten worden door de vriendelijke bediening met een sissend geluid op een gietijzeren schaaltje geserveerd. We schenken de wijnglazen nog eens vol en proosten op een avondje genieten. Want genieten is het zeker! Het vlees is heerlijk mals en zoals gevraagd: perfect medium-rare! Het mes snijdt soepel door het malse vlees en het stuk Ossenhaas smelt bijna op de tong. Uiteindelijk gaan we ook voor een dessert. Ook hier voor ieder wat wils. En tot slot een lekkere kop koffie met een likeurtje. Persoonlijk wil ik altijd iets nieuws proberen. Erg benieuwd dus naar de Argentijnse likeur Legui. Dat blijkt de perfecte afsluiter te zijn van een Argentijnse avond en heerlijke maaltijd. We wonen bijna 20 jaar in Breda en dit was onze eerste bezoek aan Los Toros, maar zeker niet de laatste!!
Fijn dat u heeft kunnen genieten van deze avond en dat jullie het vlees lekker vonden. Dank u hartelijk voor uw recensie en graag hopen wij jullie nog een keer bij ons terug te zien!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Parkeren kan een probleem zijn, zeker in het weekend. Het is dat er een groot uithangbord hangt anders loop je Los Toros zo voorbij, zo klein is het.
Het lijkt wel een mini wildwest bar met die klapdeurtjes. De ontvangst is vriendelijk, we mogen een tafeltje uitzoeken, erg comfortabel is het niet, laag plafond, rechte leuningen en je
voelt duidelijk de mensen achter je bewegen. Het tafeltje zonder tafelkleed en de oude plaid plakken.
De bediening is erg vriendelijk en attent.
We krijgen dorito's met een pittig sausje en warm stokbrood met kruidenboter van het huis.
De witte huiswijn is koud en erg lekker. We bestellen allebei hetzelfde: Carpaccio, Mixed Grill en Roomijs met whiskey, begeleid door een lekkere volle rode huiswijn.
De carpaccio is een beetje nat, verder wel lekker. De Mixed Grill wordt op de tafel geserveerd met een réchaud van houtskool, en bestaat uit een biefstukje, spare ribs, een bratwurst, schapelapje en kipfilet, begeleid met frietjes en een kom met salade. Het is in ieder geval genoeg.
Het toetje bestaat uit 3 bolletjes roomijs, een slagroomkrul en wat whiskey op de bodem van het schaaltje.
Wij vonden het alles bij elkaar niet zo geslaagd, maar de Argentijnse of bistro liefhebber zal hier goed aan zijn trekken komen, het was in die zin wel sfeervol.
Door de AH-actie was elk goedkoopste gerecht gratis wat voor ons totaal € 70 was, zonder AH-actie € 115. Je kunt hier vast wel veel goedkoper eten en lekkerder (ik denk een grote biefstuk), maar wij komen niet meer terug.
Elly.smits .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We hadden de mixed grill gekozen, alleen was er 1 kipfilet droog en aangebrand.De serveerster ondernam onmiddellijk actie en 10 minuten later bracht ze een andere. Prima opgelost!
Dank u wel voor uw recensie. Wij zullen altijd actie ondernemen mocht er iets niet naar wens zijn. Graag zien we jullie nog een keertje terug!
Forzaberg .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Leuk, knus ingericht restaurant met vriendelijke bediening. We hoefden niet lang te wachten op het eten en het smaakte erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar
Chef076 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Goede ribeye gegeten. Rood gevraagd en ook echt rood gekregen. Carpaccio was ook lekker. Dessert simpel maar goed. Voor herhaling vatbaar.
Ineke B.
Vriendelijke ontvangst.
Wij waren drie kwartier te vroeg (Groningen-Breda). Geen probleem.
Een AH-menukaart waar uit een prima keuze kon worden gemaakt.
Een heerlijke wijn begeleidde het geheel. Vooraf natuurlijk brood en botertje.
Alert personeel, dus vlotte bediening maar niet te gehaast.
Heerlijk gegeten.

Te vroeg zijn is geen probleem bij ons, voor reserveringen houden wij de tafels vrij. We zijn ook blij dat jullie een prima keuze uit de gerechten op het AH-menu konden maken. Tot de volgende keer!

Reactie van proever:

Team Los Toros.
Bedankt voor jullie reactie, erg attent. Als wij weer eens in de omgeving van Breda verblijven zullen wij zeker bij jullie komen eten.
Vriendelijke groeten en veel succes met jullie zaak.
Heinz Brummer en Ineke Boender
Lovingmusic .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
De Mixed Grill combinatie hebben wij gegeten, wat ontzettend lekker was bereid. De spareribs hadden een smaakvolle marinade en het vlees samen goed gekruid. Het enige nadeel van dit restaurant is dat het samen vrij prijzig is en dat het zonder de albert heijn actie niet te doen zou zijn om er te eten.
Renataverbeek11 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Leuk tentje. Alles op een "vierkante centimeter" wat het heel knus maakt. Vriendelijke leuke bediening. Voor herhaling vatbaar dus!
We zijn erg blij met jullie ervaring bij Los Toros en we zien jullie graag weer bij ons
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Genoten bij Los Toros, Sirloin Steak was perfect: sappig en mals. Leuke entourage met zeer spontaan personeel. Bedienend personeel gaat zeer leuk om met de gasten.
Beste Niels,

Dank voor je leuke recensie. Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. We willen onze gasten zo goed en zo vriendelijk mogelijk bedienen. We zijn blij om te horen dat het gelukt is :)
tot de volgende keer bij Los Toros

team Los Toros
Andrek68 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gezellig tentje en lekker gegeten met Albert Heijn actie. Ruime keuze waarbij je steeds het goedkoopste gerecht gratis krijgt. Spare Ribs waren prima. Carpaccio was ok en dessert qua hoeveelheid bescheiden, maar voldoende. Zonder actie wordt het met veel gerechten wel prijzig, maar de Ribs zijn prima te doen. Voor de kwaliteit van het eten zou ik er op zich wel terug komen.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Na jaren weer eens Los Toros....of ik er gisteren nog geweest was !! Het was gewoon goed. Na aangegeven te hebben dat we niet zo dol zijn op ijs, kregen we zonder morren een koffie met likeur. Prima geregeld dus.....
Dank jullie wel voor de recente. Leuk dat jullie weer bij Los Toros als gast terugkomen en wellicht tot gauw weer

team Los Toros
Don.de.lavaletta .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij hebben de rumsteak 250 gram gekozen. Deze was uitstekend gegrilled en
verrukkelijk van smaak. ook de frietjes waren lekker! Wij komen daarom graag terug.
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Vroeger kwamen we hier graag. Dus gingen we weer een keer met ah actie. Zeer beperkte keuze. Dus helaas geen empanadas. Bief was lekker. Toetje ouderwets. Studentenbediening iets te amicaal. Soms moet je je herinneringen herinneringen laten.

Jammer dat jullie het anders hebben ervaren, ons keuzemenu bestaat uit maar liefst acht voorgerechten, acht hoofdgerechten en zes nagerechten, dus er is een zeer ruime keuze. Wij staan er altijd open voor als onze gasten toch iets anders willen.
Los toros staat bekend als een restaurant met een goede service en een ervaren bediening, die altijd klaar staat voor hun gasten.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Klein keigezellig....knus...geweldig personeel..en heerlijk eten en genoeg eten zoooo en goedkoop... superrr thanks jacqueline,kimberly,jaimy,jessica
Hoi Jacqueline

Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Tot gauw weer bij los toros
Groet
Ramy
Bolle.buitelaar .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Het eten was erg lekker De bediening goed en ze waren erg vriendelijk. Het zag er binnen gezellig uit .Een snelle bediening en genoeg tijd tussen de gerechten door.
Clasienrijvers .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het eten is heerlijk en de zaak is klein, maar romantisch ingericht.
Leuke bediening, ikzelf vindt de biefstuk een aanrader en mijn partner is weg van de spareribs ; de beste die hij ooit gegeten heeft! maar ook de voorgerechten en nagerechten zijn heerlijk!
Dank u wel voor uw recensie, wij zien jullie graag nog een keer terug!