Los Toros

• : Parkeerplaats

6,5
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
top restaurant goede service erg gast vrij snelle bediening.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Super aardige en vlotte bediening... Heerlijk gegeten, biefstuk Angus met champion roomsaus, en Ribeye steak en voor onze kleine meid werd er een speciaal bordje gemaakt met wat patatjes! .... Leuk, en gezellig restaurant.... Een echte aanrader!!
Beard .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Decor: Los Toros gevestigd in een gezellig straatje naast de Irish Pub. Het decor binnen vond ik niet zo spannend, kleine bar (waar alleen personeel staat), houten tafeltjes en stoelen. Tafel naast ons maakte behoorlijk kabaal (hard praten, beetje te hard lachen). Menukaart en borden (!) waren vet(tig)!

Eten: Mixed grill; Spare Ribs en worstjes waren taai en smakeloos, alles zit (te) veel zout op, salade was lekker, frietjes niet bijzonder.

Service: Hebben we ons het meest aan gestoord; Op een gegeven moment stonden er 4 man personeel aan de bar niets te doen, terwijl wij slechts 1 keer drinken hebben kunnen bestellen (lees; dit werd niet gevraagd). Bij het brengen van het eten geen 'alstublieft' en 'eetsmakelijk' en dus ook geen uitleg wat voor vlees en/of sauzen we voorgeschoteld kregen. Tegenvaller en zou bijna een 1 geven....
BdL_DH .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wisselende mening van mij en mijn tafelgenoot. (ik denk 6 hij denkt 4)
De bife de lomo was goed en hoe ik hem lekker vond, de entrecote (bife de chorizo) was beduidend minder. (medium besteld, maar zat meer tegen well done aan)
De bediening deed hun best om vriendelijk over te komen, maar dat lukte niet helemaal en echt luisteren naar de wensen van de klanten is niet een sterk punt.
Geen broodjes besteld, kwamen ze wel met broodjes aan.
Mayonaise besteld, kwamen ze met (gore) fritessaus aan.
De gewenste wijn op de kaart was niet beschikbaar, maar de "is vergelijkbaar" was toch echt matig en de aanbevolen fles daarna was ronduit goedkope troep.
Ze probeerden echt wel vriendelijk te zijn ("klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons") ons punt was: "Kwaliteit zou belangrijk moeten zijn, dan volgt de klanttevredenheid vanzelf"
Met kraaltjes en spiegeltjes maak je slechte kwaliteit niet ineens goed. Terwijl het wel een 'kwaliteits-prijs' was. 138,- voor 3 personen, voor/hoofd/wijn (geen koffie)
Almar_ .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Erg lekker gegeten de mixed grill had een heerlijke bbq smaak alleen de spareribs waren droog en hebben we na twee happen laten liggen.

Achteraf nog een heerlijke koffie met een drankje genomen. Kortom echt wel ok.
Mandywoudenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Het eten was super! Het was alleen heel vervelend dat we alles 10x moesten zeggen omdat ze het waren vergeten. Wij hadden een romantisch restaurantje verwacht, dat was het totaal niet.
Kanhahen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij hadden steak en onbeperkt spare ribs. De steak was mals, perfect van smaak. Frietjes heerlijk. Salada, smaken verschillen, niet mijn smaak. De spareribs zacht en genoeg vlees er aan. Lekkere saud. Al met al voor herhaling vatbaar.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Bediening aardig, wat afwachtend. Eten en voornamelijk het vlees, ontzettend mals en precies zoals besteld. Verder hetzelfde concept als Cauchos, alle andere supplementen apart bij bestellen. Gegrilde groente waren wel lekker maar de sprietjes sla op je bord heeft toch echt dressing nodig. Prijs/Kwaliteit is goed maar zou iets meer aandacht willen zien voor de groente.
Info665 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De witte wijn was veel te warm en geserveerd in verkeerd en te vol glas.
Stokbrood / kruidenboter was een afbak pistolet en niet goed afgebakken.
Zalm was wel goed. Simpele salade.
CharlottevdSar .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdag avond ben ik heerlijk gaan eten bij Los toros.
Mijn eerste indruk was de omgeving, je kreeg echt het gevoel dat je in een Argentijnse restaurant zat mooie stoelen met kunstmatige dierenvacht.
Ook het eten was zeer lekker, ik naam zelf een Bife a la Ajo ! met mais, salade verde en natuurlijk de patatas fritas !!
Heerlijk ervaring en ik zal er weer terug komen. Echt een aanrader.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Zoals altijd was het eten erg goed, wij namen de steak, spare ribs and veg schotel. Jammer dat de prijzen omhoog zijn gegaan, anders zouden we vaker komen.
Het restaurant is door de jaren heen schoner en frisse geworden en het personeel professioneler. Ze gaan dus vooruit!
Het personeel vergeet niet langer delen van de bestelling en is vriendelijk als altijd.
Wij blijven zeker terugkomen.
Jdaluz .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het was de eerste keer voor ons. Wij waren zeer tevreden.
Meer van de argentijnse muzieken. Wij zullen weer daar gaan eten en ook met vrienden.
Nick1990 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Regelmatig komen we hier terug om te eten maar elke keer worden we weer teleurgesteld door de service. Als je eenmaal je dinerjaarkaart tevoorschijn haalt, dan verandert de gedrag van de werknemers gelijk. Het lijkt alsof het niet gewaardeerd wordt dat je een kortingspasje gebruikt. Een rare regel (die overigens alleen Los Toros hanteert, voor zover ik weet), die ze hebben is dat je alleen 25% korting krijgt als je met cash betaalt en 20% als je gaat pinnen. Er staat niet op de website van diner jaarkaart dat ze deze regel hebben voor Los Toros... Er staat heel duidelijk op de website dat je bij alle deelnemende restaurants 25% korting krijgt. Een ober vertelde op een boze/niet vriendelijke wijze dat we echt alleen maar 20% korting krijgen als we willen pinnen. Het was niet eerste keer dat ze ons zo behandelen. Heel jammer dat het eten wel erg lekker is, maar dat het personeel zich niet goed weet te gedragen. Verder vonden we inrichting ook wat ouderwets, maar dat maakt ons niet uit zolang eten (en hopelijk in toekomst: personeel!!) goed is.
Elsemarieke1 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Onvriendelijk en onwetend personeel.
Bij aankomst wees ons een man aan dat we naar boven moesten.
Geen goedeavond, kon er af.
Eten was wel goed te doen. Niet echt heel erg lekker, maar te doen.
Menukaart was vies, en bleef aan je handen plakken. Wc was vies.
Voor ons de laatste keer.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Steak super! Spare ribs vooraf wel veel voor je geld, maar niet zo best qua smaak en beetje droog. De rest was prima! Vriendin was blij met de gegrilde groente.
Gdroge .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima eten, vooral goede biefstuk, voor een scherpe prijs, attente bediening. Comfort is klein minpuntje: zittingen zijn hard, toilet niet echt schoon
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lekker gegeten en een heel vriendelijke bediening. De steaks waren goed van smaak en kwaliteit, de bediening gaf waar gevraagd de benodigde info en was verder attent en op de achtergrond.
Davidb123 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Het eten was heeeeeerlijk! je krijgt hier waar voor jouw geld, gaat met een goed gevulde maag naar huis en het kwaliteit van de vlees is geweldig. Daarnaast is de sfeer er gezellig en is de bediening zeer vriendelijk en beleefd.
Kemaaike .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De porties waren ruim voldoende. We wilden het vlees medium, maar bij mijn vrouw was het eerder well done. Wat ons ook opviel was de prijs voor een biertje, misschien dat dit normaal is in het centrum van Rotterdam maar bijna €4,- voor een biertje vonden we wat hoog.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Lekkere steak en desserts tegen een prima prijsje. Alleen jammer dat het decor super ouderwets is! Daar mag wel vernieuwing in worden gebracht. Service was ook goed.