Los Toros

6,8

Jouw recensie over het restaurant Los Toros

Edward M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima gegeten. Bediening kan zoveel beter. Een beetje meer passie voor het eten en de klanten geeft een veel betere indruk. (En lijkt me makkelijk realiseerbaar). Ik ga hier zeker nog een keer terug komen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De bediening was vriendelijk maar een beetje rommelig.Een mooie outfit zou beter overkomen.Het vlees ( bife de lomo) was perfect.Daarin tegen vonden wij de carpacio erg tegenvallen.Ook het interieur zou een opfrisser kunnen gebruiken.Ben beniewd of ze de Argentijnse keuken wel echt begrijpen.b.v.een provoletta (stuk gesmolten kaas) stond niet op de kaart.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima vlees, goede en vriendelijke bediening.
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was top. Er was twijfel of we de huisrosé zouden nemen, en zonder vragen kregen we een glas om te proeven. Zo'n service zie je niet vaak. Een aanrader.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijke spareribs en Argentijnse steaks voor een redelijke prijs. Vriendelijke en attente bediening.
Cassandra W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening vriendelijk en snel. Kortom een aanrader. Alleen de inrichting kan wat sfeervoller.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voortreffelijke gebakken steaks zoals gevraagd was door ons
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Slecht Nederlands spreken
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Een gezellig klein restaurant met vriendelijk personeel, een klein verbeterpuntje is het toilet boven, een kleine renovatie zou wel zijn plaats zijn met een verbeterde afzuiging zodat de toilet luchten niet het bovenrestaurant inkomen.
M W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Door te eten in dit restaurant ben je verzekerd van een prettige avond
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
heerlijjk eten voor redelijke prijs
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden een mix grill. Smaakte goed, maar was erg weinig voor 2 personen en zeker te weinig voor het geld wat je ervoor moet betalen.

Bediening kan niet lachen....

Wij gaan er geen 2de keer heen.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Redelijk gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is goed.
g.advocaat A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een zeer teleurstellende ervaring. Waren om 6 uur op de afgesproken tijd aanwezig en melden dat we om half 8 klaar wilden zijn ivm theater bezoek. Was geen probleem, echter de soep als voorgerecht werd om kwart voor 7 opgediend en bemerkten toen dat deze lauw was en werd met tegenzin terug genomen om heet gemaakt te worden. De hete soep kwam pas om 7 uur terug en moest toen dus in een ijltempo naar binnen gewerkt worden. Ons hoofdgerecht werd na veel gediscussieer met een zeer onvriendelijk kijkende man, om kwart over 7 op tafel gezet en moest daardoor ook snel naar binnen gewerkt worden om tijdig in het theater te zijn. Zoals gezegd zeer teleurstellend allemaal en werd dit voor ons geen gezellige maaltijd. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke ontvangst, fantastisch vlees met een nogal standaard maar oke garnituurtje, lekker nagerecht. Voor een redelijke prijs.
WouterJdV .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima restaurant om een heerlijk stukje vlees te eten, de bediening is zeer prettig en familiair. Echt een prettige sfeer om te eten, ik heb er dan ook van genoten en zeker een aanrader.......
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
top restaurant goede service erg gast vrij snelle bediening.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Super aardige en vlotte bediening... Heerlijk gegeten, biefstuk Angus met champion roomsaus, en Ribeye steak en voor onze kleine meid werd er een speciaal bordje gemaakt met wat patatjes! .... Leuk, en gezellig restaurant.... Een echte aanrader!!
Beard .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Decor: Los Toros gevestigd in een gezellig straatje naast de Irish Pub. Het decor binnen vond ik niet zo spannend, kleine bar (waar alleen personeel staat), houten tafeltjes en stoelen. Tafel naast ons maakte behoorlijk kabaal (hard praten, beetje te hard lachen). Menukaart en borden (!) waren vet(tig)!

Eten: Mixed grill; Spare Ribs en worstjes waren taai en smakeloos, alles zit (te) veel zout op, salade was lekker, frietjes niet bijzonder.

Service: Hebben we ons het meest aan gestoord; Op een gegeven moment stonden er 4 man personeel aan de bar niets te doen, terwijl wij slechts 1 keer drinken hebben kunnen bestellen (lees; dit werd niet gevraagd). Bij het brengen van het eten geen 'alstublieft' en 'eetsmakelijk' en dus ook geen uitleg wat voor vlees en/of sauzen we voorgeschoteld kregen. Tegenvaller en zou bijna een 1 geven....
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wisselende mening van mij en mijn tafelgenoot. (ik denk 6 hij denkt 4)
De bife de lomo was goed en hoe ik hem lekker vond, de entrecote (bife de chorizo) was beduidend minder. (medium besteld, maar zat meer tegen well done aan)
De bediening deed hun best om vriendelijk over te komen, maar dat lukte niet helemaal en echt luisteren naar de wensen van de klanten is niet een sterk punt.
Geen broodjes besteld, kwamen ze wel met broodjes aan.
Mayonaise besteld, kwamen ze met (gore) fritessaus aan.
De gewenste wijn op de kaart was niet beschikbaar, maar de "is vergelijkbaar" was toch echt matig en de aanbevolen fles daarna was ronduit goedkope troep.
Ze probeerden echt wel vriendelijk te zijn ("klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons") ons punt was: "Kwaliteit zou belangrijk moeten zijn, dan volgt de klanttevredenheid vanzelf"
Met kraaltjes en spiegeltjes maak je slechte kwaliteit niet ineens goed. Terwijl het wel een 'kwaliteits-prijs' was. 138,- voor 3 personen, voor/hoofd/wijn (geen koffie)