Los Toros

6,5

Jouw recensie over het restaurant Los Toros

Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We waren met een groep van 8. Blijkbaar kon de keuken dit niet volgen. Een steak kwam veel later waardoor alles koud was. Salade vergeten maar wel op de rekening. De patron was totaal niet vriendelijk en keek de mensen in het binnen komen zelfs niet aan. Ik zou dit zeker niet aanraden.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gezellig en knus.
hylko B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellige sfeer waar je in alle rust en zonder stress kan eten
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gisteravond hier gegeten, wát een afgang!! Om te beginnen de entourage en inrichting... Wát een oubollige zooi! Vervolgens de bediening...: ongeïnteresseerd, compleet zonder enige vorm van passie en betrokkenheid. Wij bestelden het combi-gerecht voor 2 personen. Er kwam eerst een bakje salade (of wat daarvoor door moest gaan), werd zo zonder verder commentaar op tafel geschoven. Daarna kwam de mini-bbq met het vlees erop. Geen uitleg wat wat is. Sausjes erbij en zeer bleke, halfzachte minifrietjes. Op de pepersaus zat een vel, de knoflooksaus leek wel melk, zo dun.
We begonnen met inmiddels frisse tegenzin te eten. Het vlees smaakte echt niet lekker: de sparerib die ik had was gortdroog en taai, de biefstukjes waren taai en zaten vol spieren en vetjes en het worstje was ontzettend zout.
Al met al hebben wij het niet opgegeten, we hebben de rekening betaald en zijn weggegaan, om nooit meer terug te komen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Slechte zaak! Smakeloos vlees. Knoflooksaus wat je kan gieten zo dun als het is. Slappe friet.
Drank op de kaart was niet voorradig. Vage verwarmingsunit aangesloten op een kabelhaspel dwars door het restaurant.
Sjagerijnige bediening. Vieze en Kapotte toiletgroep.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker vlees, goede service maar wat oubollige zaak
Mitchel D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten is echt lekker. Maar de sfeer is wat minder. En het restaurant kan ook wel een renovatie gebruiken.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Voorop, het eten was echt geweldig. Heerlijk vlees. De bediening was vlot, echter het bedienende personeel leek onbetrokken. Verder is de inrichting van dit restaurant echt gedateerd.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het is al.jaren zo, totaal geen vernieuwing. Toiletten zeer oud. Wij.zagen boven de bar allemaal kleine vliegjes vliegen. Soort van bier vliegjes.
Het personeel erg ongeïnteresseerd, staan met open mond te geeuwen.Nee wij zijn er nu 3 keer geweest, maar was echt delaatste keer.
Elbi Ö.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Net hier gegeten voor het eerst. Hadden vooraf gevulde paprika genomen. Toen het aankwam en wilde beginnen met eten zag ik dat de paprika nog niet eens was schoon gemaakt. Alle zaadjes en de steel zaten er nog in. Wat niet echt bevorderlijk was. Daarna de steak genomen alletwee. Smaak was oké alleen mijn biefstuk bestond voor 40 procent uit spier wat niet echt lekker is. Personeel is erg stug en spreekt bijna geen Nederlands. We hebben het geprobeerd hier omdat onze vaste Argentijn helemaal vol geboekt zat. Maar we zullen hier zeker niet terug komen. Verder vind ik 1 biertje voor 4 euro toch wel erg aan de prijs hetzelfde geldt voor de drie champignons aan een spies als bijgerecht a 4.95. Was 131 euro kwijt wat ik normaal geen probleem vind mits het eten goed is en de service maar dat was hier redelijk ver te zoeken. Wij gaan in het vervolg gewoon weer naar GAUCHO'S!!! Dat is toch echt de beste van Nederland.
Daniela V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Beste steaks ooit
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima gegeten. Bediening kan zoveel beter. Een beetje meer passie voor het eten en de klanten geeft een veel betere indruk. (En lijkt me makkelijk realiseerbaar). Ik ga hier zeker nog een keer terug komen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De bediening was vriendelijk maar een beetje rommelig.Een mooie outfit zou beter overkomen.Het vlees ( bife de lomo) was perfect.Daarin tegen vonden wij de carpacio erg tegenvallen.Ook het interieur zou een opfrisser kunnen gebruiken.Ben beniewd of ze de Argentijnse keuken wel echt begrijpen.b.v.een provoletta (stuk gesmolten kaas) stond niet op de kaart.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima vlees, goede en vriendelijke bediening.
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was top. Er was twijfel of we de huisrosé zouden nemen, en zonder vragen kregen we een glas om te proeven. Zo'n service zie je niet vaak. Een aanrader.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijke spareribs en Argentijnse steaks voor een redelijke prijs. Vriendelijke en attente bediening.
Cassandra W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening vriendelijk en snel. Kortom een aanrader. Alleen de inrichting kan wat sfeervoller.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voortreffelijke gebakken steaks zoals gevraagd was door ons
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Slecht Nederlands spreken
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Een gezellig klein restaurant met vriendelijk personeel, een klein verbeterpuntje is het toilet boven, een kleine renovatie zou wel zijn plaats zijn met een verbeterde afzuiging zodat de toilet luchten niet het bovenrestaurant inkomen.