Los Toros

6,8

Jouw recensie over het restaurant Los Toros

Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Een gezellig klein restaurant met vriendelijk personeel, een klein verbeterpuntje is het toilet boven, een kleine renovatie zou wel zijn plaats zijn met een verbeterde afzuiging zodat de toilet luchten niet het bovenrestaurant inkomen.
M W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Door te eten in dit restaurant ben je verzekerd van een prettige avond
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
heerlijjk eten voor redelijke prijs
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden een mix grill. Smaakte goed, maar was erg weinig voor 2 personen en zeker te weinig voor het geld wat je ervoor moet betalen.

Bediening kan niet lachen....

Wij gaan er geen 2de keer heen.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Redelijk gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is goed.
g.advocaat A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een zeer teleurstellende ervaring. Waren om 6 uur op de afgesproken tijd aanwezig en melden dat we om half 8 klaar wilden zijn ivm theater bezoek. Was geen probleem, echter de soep als voorgerecht werd om kwart voor 7 opgediend en bemerkten toen dat deze lauw was en werd met tegenzin terug genomen om heet gemaakt te worden. De hete soep kwam pas om 7 uur terug en moest toen dus in een ijltempo naar binnen gewerkt worden. Ons hoofdgerecht werd na veel gediscussieer met een zeer onvriendelijk kijkende man, om kwart over 7 op tafel gezet en moest daardoor ook snel naar binnen gewerkt worden om tijdig in het theater te zijn. Zoals gezegd zeer teleurstellend allemaal en werd dit voor ons geen gezellige maaltijd. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke ontvangst, fantastisch vlees met een nogal standaard maar oke garnituurtje, lekker nagerecht. Voor een redelijke prijs.
WouterJdV .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima restaurant om een heerlijk stukje vlees te eten, de bediening is zeer prettig en familiair. Echt een prettige sfeer om te eten, ik heb er dan ook van genoten en zeker een aanrader.......
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
top restaurant goede service erg gast vrij snelle bediening.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Super aardige en vlotte bediening... Heerlijk gegeten, biefstuk Angus met champion roomsaus, en Ribeye steak en voor onze kleine meid werd er een speciaal bordje gemaakt met wat patatjes! .... Leuk, en gezellig restaurant.... Een echte aanrader!!
Beard .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Decor: Los Toros gevestigd in een gezellig straatje naast de Irish Pub. Het decor binnen vond ik niet zo spannend, kleine bar (waar alleen personeel staat), houten tafeltjes en stoelen. Tafel naast ons maakte behoorlijk kabaal (hard praten, beetje te hard lachen). Menukaart en borden (!) waren vet(tig)!

Eten: Mixed grill; Spare Ribs en worstjes waren taai en smakeloos, alles zit (te) veel zout op, salade was lekker, frietjes niet bijzonder.

Service: Hebben we ons het meest aan gestoord; Op een gegeven moment stonden er 4 man personeel aan de bar niets te doen, terwijl wij slechts 1 keer drinken hebben kunnen bestellen (lees; dit werd niet gevraagd). Bij het brengen van het eten geen 'alstublieft' en 'eetsmakelijk' en dus ook geen uitleg wat voor vlees en/of sauzen we voorgeschoteld kregen. Tegenvaller en zou bijna een 1 geven....
Bifo D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wisselende mening van mij en mijn tafelgenoot. (ik denk 6 hij denkt 4)
De bife de lomo was goed en hoe ik hem lekker vond, de entrecote (bife de chorizo) was beduidend minder. (medium besteld, maar zat meer tegen well done aan)
De bediening deed hun best om vriendelijk over te komen, maar dat lukte niet helemaal en echt luisteren naar de wensen van de klanten is niet een sterk punt.
Geen broodjes besteld, kwamen ze wel met broodjes aan.
Mayonaise besteld, kwamen ze met (gore) fritessaus aan.
De gewenste wijn op de kaart was niet beschikbaar, maar de "is vergelijkbaar" was toch echt matig en de aanbevolen fles daarna was ronduit goedkope troep.
Ze probeerden echt wel vriendelijk te zijn ("klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons") ons punt was: "Kwaliteit zou belangrijk moeten zijn, dan volgt de klanttevredenheid vanzelf"
Met kraaltjes en spiegeltjes maak je slechte kwaliteit niet ineens goed. Terwijl het wel een 'kwaliteits-prijs' was. 138,- voor 3 personen, voor/hoofd/wijn (geen koffie)
Almar_ .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Erg lekker gegeten de mixed grill had een heerlijke bbq smaak alleen de spareribs waren droog en hebben we na twee happen laten liggen.

Achteraf nog een heerlijke koffie met een drankje genomen. Kortom echt wel ok.
mandywoudenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Het eten was super! Het was alleen heel vervelend dat we alles 10x moesten zeggen omdat ze het waren vergeten. Wij hadden een romantisch restaurantje verwacht, dat was het totaal niet.
kanhahen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij hadden steak en onbeperkt spare ribs. De steak was mals, perfect van smaak. Frietjes heerlijk. Salada, smaken verschillen, niet mijn smaak. De spareribs zacht en genoeg vlees er aan. Lekkere saud. Al met al voor herhaling vatbaar.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Bediening aardig, wat afwachtend. Eten en voornamelijk het vlees, ontzettend mals en precies zoals besteld. Verder hetzelfde concept als Cauchos, alle andere supplementen apart bij bestellen. Gegrilde groente waren wel lekker maar de sprietjes sla op je bord heeft toch echt dressing nodig. Prijs/Kwaliteit is goed maar zou iets meer aandacht willen zien voor de groente.
info665 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De witte wijn was veel te warm en geserveerd in verkeerd en te vol glas.
Stokbrood / kruidenboter was een afbak pistolet en niet goed afgebakken.
Zalm was wel goed. Simpele salade.
CharlottevdSar .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdag avond ben ik heerlijk gaan eten bij Los toros.
Mijn eerste indruk was de omgeving, je kreeg echt het gevoel dat je in een Argentijnse restaurant zat mooie stoelen met kunstmatige dierenvacht.
Ook het eten was zeer lekker, ik naam zelf een Bife a la Ajo ! met mais, salade verde en natuurlijk de patatas fritas !!
Heerlijk ervaring en ik zal er weer terug komen. Echt een aanrader.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Zoals altijd was het eten erg goed, wij namen de steak, spare ribs and veg schotel. Jammer dat de prijzen omhoog zijn gegaan, anders zouden we vaker komen.
Het restaurant is door de jaren heen schoner en frisse geworden en het personeel professioneler. Ze gaan dus vooruit!
Het personeel vergeet niet langer delen van de bestelling en is vriendelijk als altijd.
Wij blijven zeker terugkomen.
jdaluz .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het was de eerste keer voor ons. Wij waren zeer tevreden.
Meer van de argentijnse muzieken. Wij zullen weer daar gaan eten en ook met vrienden.