Los Ponchos

Korte Haaksbergerstraat 2 7511 JS Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Los Ponchos

Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteravond hier met z'n 2 en gegeten, mijn man had garnalen en ik knoflookbrood, erg lekker! Daarna hadden we allebei de chili verde, een heerlijk mals rundvleesstoofpotje met pepertjes, ui en blokjes aardappel, geserveerd met gepofte aardappel, rijst en lekkere friet. Ook schenken ze een prima huiswijn. Het personeel is vriendelijk en heeft tijd om even een praatje te maken.
We hebben ons verbaasd over de rekening, incl 4 drankjes waren we noggeen 60 euro kwijt.
Kortom zeker een aanrader en als we weer eens in Enschede zijn komen we daar zeker terug.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Eten was heerlijk, bediening zeer goed en attent. Kaart zeer uitgebreid. En al het eten heerlijk warm. Bediening absoluut niet opdringerig. Wij komen zeker hier nogmaals eten. Heerlijk eten voor weinig geld. Echt een aanrader.
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Met 3 personen gegeten, omdat we weinig tijd hadden geen voorgerecht genomen. We kregen wel direct een bakje nachos.
Als hoofdgerecht hadden we frijitas, vlees was mals , maar een beetje weinig, De groenten waren zeer grof gesneden, bijgeleverde sausjes smaakten vlak.
We hadden 2 verschiilende toetjes, de pannekoekjes werden aan tafel geflambeerd, geeft een leuk effect al werd er iets teveel drank gebruikt. Het chocolade ijs was gewoon lekker. De bediening was attent.
Conclusie: redelijk eten voor een redelijke prijs.
Yin Yin V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Lekker en niet te duur ,mag wel iets meer kruiden gebruiken voor de smaakpapillen.vriendelijk personeel.We komen er met regelmaat misschien eens de kaart veranderen?Bijf de gasten verassen aub.
JvB3i .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Slecht en nooit meer, kan helaas niet anders concluderen door de gerechten die ik heb besteld. Bediening was redelijk maar niet meegaand, eten werd niet gelijktijdig geserveerd. Sfeer is erg kitsch en oubollig. De "Carlos Skins" zouden gefrituurde aardappelschillen zijn, dit bleken echter 2 stukjes smakeloze gepofte aardappel met een overvloed aan creme fraiche en iets wat sterk leek op nepcheddar. Dan de "Chimichanga": helaas een kleffe en slappe tortilla volgepropt met smakeloos draadjesvlees en een dunne drap welke moest doorgaan als guacamole. Geen idee hoe lang dit al stond. Authentieke mexicaanse keuken is ver te zoeken, dit neigt meer naar junk food.
Emmely454 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het eten was erg vettig en dat vond ik erg jammer. De gepofte aardappels zijn lekker en het eten is verder goed gekruid. Prijs/kwaliteit verhouding vond ik minder. Ik zou hier wel weer komen, maar dan eerder voor een hapje op het terras dan een complete maaltijd.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Een klein beetje oubollig, maar dat mag de pret niet drukken. Na eerdere prima ervaringen ook deze avond vol verwachting aangeschoven. Ik heb een zwak voor Nacho's en de keuze voor muchos nachos was ook snel gemaakt. Dit was geen understatement. Een bord voor heerlijke nachos met kaas, bonen, guacamole en alles er op en er aan. We verwachten al dat het veel zou zijn dus hadden een simpele plate besteld. Dachten wij... Ter tafel kwam een grote schaal met authentieke Mexicaanse gerechten die heerlijk smaakten, maar wel erg veel waren. De bediening mag iets scherper zijn ten aanzien van je glas maar verder niet te klagen.
Evelieen92 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Het eten is lekker en de sfeer goed! Het enige minpunt was dat een het in een recordtempo geserveerd wordt. We waren binnen 50 minuten klaar met ons voor- en hoofdgerecht. Echt tijd om lekker te tafelen was er dus niet en het eten werd snel weggehaald toen het op was. Je krijgt dus een beetje het idee dat je maaltijd al lang voor de tijd klaar staat en even opgeward wordt. Desalniettemin is het eten lekker en is de bediening vriendelijk!
_martijn .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Verwacht niets meer en minder dan junkfood. De burito's/fajitas is ondefinieerbaar voedsel wat onder een enorme dikke laag kaas en nep guacamole wordt verborgen. Geen voedzame ingredienten laat staan dat iets kakel vers is gesneden. Ik verdenk dat mijn boord al kant en klaar staat te wachten en 5 minuten in de oven wordt gegooid op maximale stand. Dat verklaart ook de enorme snelheid waarmee het werd opgediend na bestellen. De hoeveelheid is enorm en je zou er twee dagen van kunnen eten.

Je betaald niet veel, maar hoe een algemeen cijfer op 7,5 is uitgekomen is mijn een raadsel.
Aanrader? Als je student bent en voor heel weinig een hoop junk wil eten. Romantisch uit eten of iets gezonds (cq. goeds voor het milieu)? Loop vooral ietsje verder