Los Pilones (Nieuwmarkt)

Geldersekade 111 1011 EN Amsterdam Nederland Kaart
31-207760210

Meer informatie over restaurant Los Pilones (Nieuwmarkt)

Tram 1,2,5,7,10

dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Los Pilones (Nieuwmarkt)

S P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Top restaurant met vriendelijke bediening. Eten en de drankjes zijn daar heerlijk. Echt een aanrader voor iedereen. Vamanos!!!
Chris F.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Zeer slechte service, ongeintresseerd en je veolde je bijna schuldig als je iets wilde bestellen. Omdat koffiemachine stuk was ook geen koffie in de aanbieding; waarom niet even bij de buren halen? Hoe dan ook, ik kom er zeker niet terug daar!
ANNA V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten! Gezellige sfeer, vriendelijke (Spaanstalige) bediening. Aanrader: de enchiladas verdes, met een michelada-biertje erbij.
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel lekker, snelle service en aardig personeel :). Ook konden wij gelijk aan onze tafel en hoefde we niet lang te wachten.
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Goed eten, leuk geserveerd.
Jim W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Klein restaurant dat er best leuk uit ziet en vriendelijke bediening, maar de kwaliteit van het eten is zeer slecht. Zowel visueel als qua smaak.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eerlijk en vers eten met veel koriander en pepers. Nooit in Mexico geweest, maar ik kan me voorstellen dat dit authentiek Mexicaans is.
Rowanne S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was wel lekker maar je krijgt niet waar voor je geld. Je krijgt namelijk best weinig.
L. L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goede pitchers margerita, niet te slap, lekker. Eten vond ik best flauw, genoeg keuzes aan verschillende soorten tabascos om je eten op te spicen. Vriendelijke staff. Voornamelijk alle nachos opgegeten en eten min of meer laten staan. Denk een goed tentje voor drankjes en side dishes. Gerechten en prijzen er tegenover stonden naar mijn idee niet echt in verhouding.
Rossella M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
the restaurant is very nice and the food is simply felicious!!!
S G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met 2 kids authentiek en lekker gegeten... Nacho's, taco's met kip en garnalen, pittig, goed. Guacamole is top. Side-dishes erg vers. Kortom aanrader!!
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Deze (nieuwe en derde) Los Pilones is een gezellig klein tentje dicht bij de Nieuwmarkt, met een klein terrasje (in de zon).
De (veelal Engelse) bediening is vriendelijk, vrolijk en behulpzaam.

Er is volop keus en het eten en drinken is echt authentiek Mexicaans, en ze zien er bij opdiening prachtig uit. Echter zijn twee van onze drie gerechten (alsook alle bijgerechten) erg flauw en smakeloos. Bovendien zijn de porties allemaal zeer minimaal, net als de side dishes, en de prijzen daarentegen behoorlijk fors, zeker voor deze hapjes!

Helaas dus te saai en te duur, ondanks de goede plek en prettige bediening en ruime keus.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
gisteren met wat vriendjes gegeten. fantastische bediening in Nederlands Engels en Spaans, dat was handig met zo'n internationaal groepje, er zaten 2 Mexicanen bij die ook al zeiden dat dit de beste Mexicaan van de stad is. Heerlijke gerechten, ruime porties
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Voor de tweede keer gegeten en gedronken. Los pilones is ontzettend knus en gezellig.
Je moet er van houden, maar de sfeer is er fantastisch. Veel kleur, indrukwekkende bar en bediening is vaak tweetalig. Vooraf wat nacho's besteld die echt heerlijk waren. Ook meteen cocktails erbij besteld en wauw die zijn zoooo lekker! Extra plus ook voor de gratis refills die je erbij krijgt. Helaas is er geen cijfer te vergeven voor drank, want voor een leuk gezellig avondje uit met wat nacho's en cocktails heb je hier echt een topper. (wel een puntje voor drank bij het eten opgeplust)
Wij gingen echter ook een hapje eten en bestelden de enchilades. Daar zat werkelijk geen smaak aan.. en als er wat aan zat was het gewoon niet lekker. Ruim de helft laten staan. Misschien het verkeerde gerecht gekozen want het is zo'n leuk restaurantje maar het eten was gewoon niet lekker. Gezien de recensies denk ik dat het cijfer zelfs wat vertekend is.

Ga hier aub heen voor de overheerlijke nacho's en fantastische cocktails! ..(maar eet daarvoor of daarna ergens anders..)
Marene A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Zonder al te hoge verwachtingen gingen we hier naar binnen - Mexicaans valt meestal tegen in Nederland en op de Nieuwmarkt verwacht je ook niet veel. Maar we hebben heerlijk gegeten! Nacho's met echt goede guacamole - flinke stukken avocado er nog in, echt lekker. En we deelden de vegetarische empanada's - de septemberspecial. Die waren ook heel lekker. Een goede en vooral heel grote margarita erbij en wij waren gelukkig! Bediening was heel vriendelijk en we werden snel geholpen, het eten kwam ook snel. We gaan zeker nog eens terug.
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Bediening was aardig en vriendelijk, maar het eten was saai van smaak en zag er niet appetijtelijk uit, een karige mini-salade erbij en wijn in fris glaasjes, ik zou er alleen nog maar nacho's als borrelhapje bestellen, maar ik ga er nooit meer heen want ik heb 50 euro betaald voor 2 personen voor wat hen hooguit7,50 aan inkoop heeft gekost.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Lekker eten en heerlijke margarita's. Wat wil een mens nog meer.
Aanrader als je van Mexicaans eten houdt. Erg druk dus wel reserveren.
George D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Simpel, niet heel bijzonder, daardoor wat aan de dure kant (maar wel op de Nieuwmarkt). Porties waren vrij klein. Redelijke standaardkaart.
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Gezellig klein restaurantje met een heerlijk zonnig terras in de zomer! (alleen jammer dat het op deze locatie dan ook een beetje vol met toeristen is). Lekkere echt authentiek mexicaanse gerechten en ook vegetarische opties, hoewel de taco's de mijn vriendin besteld had wel uit erg veel vlees en weinig groente/saus bestonden, maar misschien ligt dat aan mij als vegetariër dat dat me minder goed lijkt. De bediening is vriendelijk aan laat je met rust als je gezellig aan het kletsen bent maar staat klaar als je ze nodig hebt. Klein nadeel is misschien dat ze geen Nederlands spreken maar dat is voor mij geen probleem. Het allerbeste aan deze plek is eigenlijk vooral de geweldige enorme cocktails! Zeker de piña colada en mango margarita zijn aan te raden! Super lekker, niet te zoet en een goede prijs voor hoeveel je krijgt;
SJOKenSCHROK H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Ik heb hier gegeten met zijn drieën. Geen van ons was te spreken over dit restaurant. Bijzondere karige en kleine porties, te weinig waar voor ons geld. Ikzelf bestelde taco's maar kreeg slappe pannenkoekjes (echt Mexicaans?). Het bleek een bouwpakket; een prutje van rundvlees en kaas en slechts een klein bakje guacemole waren de supplementen. Een bakje sla kon er kennelijk niet van af. Nee, hier komen we niet meer terug.