Los Pilones (Kerkstraat)

Kerkstraat 63 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-203204651

Meer informatie over restaurant Los Pilones (Kerkstraat)

Maandag t/m zondag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Los Pilones (Kerkstraat)

Arnout G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vlotte bediening, goed eten. Tinga, enchiladas verde, enchiladas del mole, tacos frijoleros: allemaal erg lekker. En 100 euro voor vier drankjes, vier hoofdgerechten en vier kopjes koffie is ook prima.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle service. Kaart is eenvoudig, wel authentiek mexicaans. Behoorlijk aan de prijs. Ruimte is klein, type cantina. Er lag veel glas voor de deur. Tafeltjes waren plakkerig en helaas hadden we een tafeltje onder de geluidsbox.
Margarita´s erg goed.
Marije79 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten; we zaten in de 2e locatie; kwaliteit is nog even goed als 10 jaar geleden. Vriendelijke bediening.
Wij gaan weer terugkomen.
Toni B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik kom al jaren bij Los Pilones. Eten is heerlijk, maar kwaliteit is in de afgelopen jaren ietsje minder geworden. Hoort bij zo'n drukke restaurant, maar vroeger kreeg je drie soorten salsa met je chips, en was de presentatie van het eten iets leuker. Maar nog steeds een uitstekend restaurant. Tequila is het beste in de stad. Bediening kan soms iets sneller, maar voor de rest een top ervaring!
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Personeel heeft weinig aandacht voor de klant. Te warm binnen. Eten is redelijk maar kan veel beter.
René K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Echt authentiek Mexicaans in een gezellige zaak, voor een gunstige prijs. Komen zeker terug!
Iris F.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en een heel gezellige sfeer!
Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Geweldig! Authentieke Mexicaanse keuken. Als je het op zijn Mexicaans pittig wil, moet je het even aangeven. Mijn favoriete hangout voordat ik naar de Melkweg of Paradiso ga.
Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Originele Mexicaanse keuken. Lekker en sfeervol. Vaste hangout voordat ik naar Paradiso of Melkweg ga. Veel soorten tequila's.
Sien D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Superlekker! Ik ben fan en keer zeker terug als we nog es in Amsterdam zijn!
De mole is een echte aanrader en het personeel is heel vriendelijk.
Anke C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mijn gerecht was helaas niet lekker. Lang geleden dat ik zo slecht heb gegeten. Enchilladas met smakeloze droge kip die in een vieze drap met zoute saus lagen. De vegetarische variant met groenten (die mijn partner had) smaakte wel beter. Jammer, ik raad dit restaurant niet aan.
jc N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met vrienden uit het buitenland komen eten, was goed. De frozen margharita's zijn de beste die ik ook heb gehad! Vriendelijke bediening, niet eens gevraagd naar reservering....
Coosje V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Met groepje gegeten. Sommige hadden gerecht wat echt lekker was, bij anderen was het vrij smakeloos. Was aardig voor een keertje, maar zal hier niet snel terugkomen.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Echt authentieke Mexicaans restaurant zonder het gebruikelijke texmex eten.
Bij binnenkomst was de zaak op (woensdagavond) hartstikke vol rond 18.00, helaas hadden we niet gereserveerd maar eten aan de bar mocht ook.

Begonnen met de beroemde margarita, welke inderdaad helemaal prima is, en daarna genoten van de echte authentieke Mexicaanse keuken.
Prima service, eten, en het eten was zoals ik kende van mijn tijd toen ik werkte in Mexico.

Kortom een gezellige kleine (dus drukke ) echte Mexicaan (en dus geen TexMex restaurant wat de meeste Nederlanders kennen / verwachten)
Hansje V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Erg jammer... Na ruim dertig jaar vegetariër zijn eindelijk weer eens vlees gegeten. Helaas was dit niet gepland. Op 1/3e van het gerecht trof ik een stuk vlees in m'n vegetarisch gerecht! Geen vertrouwen in deze keuken. Gerecht van de rekening gehaald en een drankje van huis. Dit is niet wat ik van een gezellig avondje uit verwacht had.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Gezellig met een groepje collega's gegeten. Ik beledigde al snel de Mexicaanse keuken door te denken dat taco's harde chips-schelpen zijn, maar de serveerster van Mexicaanse afkomst legde me op vriendelijke wijze uit dat taco's in de authentiek Mexicaanse keuken zacht zijn. Mijn taco's hadden 4 verschillende vleesvullingen die allemaal verschillend en even lekker gekruid waren (ik verbaas mij dan ook over onderstaande recensies waarin vermeld wordt dat het eten smakeloos zou zijn). Een van de vullingen was wat taai, maar dat hoorde misschien bij het type vlees en de andere vullingen waren gewoon mals. Daarnaast was het eten ook meer dan voldoende.
jclemensa .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Op mijn zesde ben ik naar Nederland verhuist vanuit Mexico en sindsdien is het eten, naast mijn familie uiteraard, wat ik het meest gemist heb. Via een Mexicaanse vriendin ben ik enkele jaren geleden uiteindelijk bij los pilones terecht gekomen, dit was voor mij een fantastische ervaring. Eindelijk proper Mexican food! De enchiladas verdes bijvoorbeeld, mijn lievelingseten, smaakte alsof ik gewoon in mijn moederland was en niet op het leidseplein zat. Dat in combinatie met de Mexicaanse muziek, die mij doet denken aan alle dorpsfeesten die ik vroeger verafschuwde en nu zo mis, en de echte Mexicaanse gezelligheid samen met de beste tequila's uit eigen land maakt het elke keer weer een topervaring. Complimenten aan de eigenaar, die ik inmiddels ook persoonlijk heb leren kennen na vele dinertjes, die in Nederland toch nog Mexicaans weet te serveren naar de mond van de Mexicaanse bevolking van Nederland.
finefoodlover .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
We waren gister blij dat we buiten stonden...en duidelijk naar elkaar keken...noooit meer terug! Het is echt een vreselijk gehoorige plaats...waar iedereen moet schreeuwen om elkaar te verstaan. Muziek staat hard om het nog eens te vermakkelijken.
Het eten is alles behalve wat je je voorsteld als je de menukaart leest. gestoofde rundvlees met tortilla waren wat droge brokken met een vreemde smaak.
Gelukkig hebben we een ander gerecht kunnen kiezen van de vriendelijke meedenkend personeel. De gestoofde kip was helaas niet veel beter van smaak.
al met al een vervelende ervaring..slecht eten en absoluut geen leuke plek.
heeel jammer dat ik de magarita niet heb geproefd..anders was er misschien wel iets positief.
Annemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Ziet eruit als een gezellig tentje, maar het eten valt erg tegen. Wij aten met 5 personen, allemaal een ander gerecht en maar 1 persoon was tevreden. De gerechten waren te droog, te eentonig, te pittig of niet zoals op het menu voorgesteld. Aanrader als je alleen voor de Margarita's gaat vanwege het interieur, maar het eten zal je teleurstellen.
Terence A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Authentieke gerechten, simpel bereid maar erg lekker. Je kan kiezen uit kip, garnalen of rund. Ga ook voor de cocktails, per glas of een karaf als je met een grotere groep bent. Lemon margaritas is mijn favoriet.