Los Pilones (Kerkstraat)

Kerkstraat 63 1017 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-203204651

Meer informatie over restaurant Los Pilones (Kerkstraat)

dinsdag t/m zondag 12:00 - 00:00
maandag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Los Pilones (Kerkstraat)

Frank W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker maar te duur, het is meer een bar met eten dan een Mexicaans restaurant. En de Taco's waren wat klein...................
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima Mexicaans eten, beetle aangepast aan westerse smaakpatroon, I.e. niet erg pittig en kruidig zoals meestal in Mexico. Ik had iets meer keuze verwacht ook in drankjes, maar bij de buur Pilones Cantina zijn de cocktails top.
Debbie Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Op aanraden van een Mexicaanse cliënt hier gaan eten.
De lekkerste mojito ever!!(weinig alcohol erin helaas)
De inrichting en sfeer doet denken aan een soort cantina, zitten, bestellen, eten, betalen en weg,
Wij kwamen hier om gezellig te eten, maar ipv lang zitten stonden we binnen 1 uur en 10 min weer buiten.
En velen met ons die even snel kwamen eten. prima gelegenheid om even snel iets lekkers te eten , maar niet om gezellig romantisch te gaan dineren.
de gerechten zijn zeer authentiek, goed op smaak.
we hadden vooraf de pittige tonijndip, erg lekker, en daarna oaxaquenôs samen ( zijn kleine eters) en toe 1 cheesecake ( groot stuk) en het flensje met ijs.
De toetjes zijn lekker maar niet bijzonder Mexicaans .
4 Dagen vooraf gemaild of het ook glutenvrij is, tot vandaag ( 5 dagen )nog geen antwoord gekregen, dus onze dochter niet meegenomen.
Kelly T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was zeker de moeite waard! Goede smaken en porties voldoende. Het personeel daarentegen kan nog heel veel leren. Zij waren meer met zichzelf en het keukenpersoneel bezig dan met de klanten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten en prima bediening. Wel behoorlijk rumoerig, zowel door de gasten als door de achtergrondmuziek die er (vrij luid) gedraaid werd, maar dat wist ik al van eerdere bezoeken.

Gezellig, goed en zeer redelijk geprijsd. Een aanrader!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
junkfood vrees ik, bediening ok maar binnen veel te warm, gerechten (terwijl ik best van pittig hou) absoluut far too spicy
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij Los Pilones. Mijn vrouw is mexicaanse en vindt het eten er lekker en authentiek. Daarnaast zijn de cocktails ook een aanrader. Het personeel is heel erg vriendelijk en er hangt een goede sfeer.
Gewoon doen en laat je verrassen;-)
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De ober die ons serveerde aan tafel was niet heel beleefd. Ze was niet welkom bij aankomst en het restaurant was zo goed als leeg. We wilde graag buiten zitten en zij ging toen in discussie met een van mijn gasten. Op het terras was voldoende plek om een tafel voor 5 personen te plaatsen.

Bij het afrekenen heb ik vriendelijk gevraagd waarom een drank op de rekening geplaatst was, omdat ik dacht dat deze niet besteld was. Ipv het uit te leggen, koos de ober er voor om alleen maar antwoord te geven met attitude. Dit vond ik vrij onbeleefd.

Ik denk echt dat er op het gebied van service nog een flinke verbetering gemaakt kan worden.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk service. De locatie is makkelijk bereiken. Klantvriendelijk personeel. Het eten is echt Mexicaans en heerlijk gemaakt en op een mooie manier geserveerd in goede porties.
Nynke K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was voor ons een beetje weinig, één kleine nabestelling kwam niet en ze bedienden ons niet echt terwijl we nog wel een toetje of drankje hadden gewild.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Leuk terras in een levendig straatje. Ruimte tussen tafels is wel wat krap. Eten was authentiek Mexicaans (geen Tex Mex) en de bediening losjes. De margarita's waren prima!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Muziek stond veel te hard, eten was middelmatig. Ik had een flauwe vegetarische schotel waar echt niets aan was. De nachos todos waren wel lekker. Verder ingredienten goed, taco's echt authentiek.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Fijne bediening, fantastische PinaColada’s!! Heerlijk Mexicaans eten!
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Niet de beste plek en vroeg al druk maar tent ziet er goed uit en goed eten
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lekkere verse producten in ruime porties, goed gekruid. Wel wat rumoerig wanneer het vol is met Zuid-Amerikaanse muziek. De tijd tussen hoofd en voorgerecht is aan de lange kant. De bediening kwam na het voorgerecht tot twee keer toe vragen of we al een nagerecht wilden.......
adolfo M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik vind het de beste Mexicaanse restaurant in Nederland. Het js origineel met super kwaliteit een smaak! Mijn twee favorite gerechten zijn de enchiladas de mole een de taquitos dorados de barbacoa.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg lekker gegeten. De eerste keer dat wij goed mexicaans hebben gegeten in Nederland!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijke margarita's. Het eten werd snel geserveerd, prima tentje voor tussendoor! Ik vind de prijs aan de hoge kant maar het eten was goed.
SANDRA S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Personeel heeft geen aandacht voor de klant, ik had voor 6 mensen gereserveerd en een ongemakkelijk hoek voor 4 gehad! Lastig lastig lastig!!!! Prijs goed, smaak prima!!