Los Pilones (Kerkstraat)

Kerkstraat 63 1017 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-203204651

Meer informatie over restaurant Los Pilones (Kerkstraat)

dinsdag t/m zondag 12:00 - 00:00
maandag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Los Pilones (Kerkstraat)

• Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De ober die ons serveerde aan tafel was niet heel beleefd. Ze was niet welkom bij aankomst en het restaurant was zo goed als leeg. We wilde graag buiten zitten en zij ging toen in discussie met een van mijn gasten. Op het terras was voldoende plek om een tafel voor 5 personen te plaatsen.

Bij het afrekenen heb ik vriendelijk gevraagd waarom een drank op de rekening geplaatst was, omdat ik dacht dat deze niet besteld was. Ipv het uit te leggen, koos de ober er voor om alleen maar antwoord te geven met attitude. Dit vond ik vrij onbeleefd.

Ik denk echt dat er op het gebied van service nog een flinke verbetering gemaakt kan worden.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk service. De locatie is makkelijk bereiken. Klantvriendelijk personeel. Het eten is echt Mexicaans en heerlijk gemaakt en op een mooie manier geserveerd in goede porties.
Nynke K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was voor ons een beetje weinig, één kleine nabestelling kwam niet en ze bedienden ons niet echt terwijl we nog wel een toetje of drankje hadden gewild.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Leuk terras in een levendig straatje. Ruimte tussen tafels is wel wat krap. Eten was authentiek Mexicaans (geen Tex Mex) en de bediening losjes. De margarita's waren prima!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Muziek stond veel te hard, eten was middelmatig. Ik had een flauwe vegetarische schotel waar echt niets aan was. De nachos todos waren wel lekker. Verder ingredienten goed, taco's echt authentiek.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Fijne bediening, fantastische PinaColada’s!! Heerlijk Mexicaans eten!
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Niet de beste plek en vroeg al druk maar tent ziet er goed uit en goed eten
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lekkere verse producten in ruime porties, goed gekruid. Wel wat rumoerig wanneer het vol is met Zuid-Amerikaanse muziek. De tijd tussen hoofd en voorgerecht is aan de lange kant. De bediening kwam na het voorgerecht tot twee keer toe vragen of we al een nagerecht wilden.......
adolfo M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik vind het de beste Mexicaanse restaurant in Nederland. Het js origineel met super kwaliteit een smaak! Mijn twee favorite gerechten zijn de enchiladas de mole een de taquitos dorados de barbacoa.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg lekker gegeten. De eerste keer dat wij goed mexicaans hebben gegeten in Nederland!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijke margarita's. Het eten werd snel geserveerd, prima tentje voor tussendoor! Ik vind de prijs aan de hoge kant maar het eten was goed.
SANDRA S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Personeel heeft geen aandacht voor de klant, ik had voor 6 mensen gereserveerd en een ongemakkelijk hoek voor 4 gehad! Lastig lastig lastig!!!! Prijs goed, smaak prima!!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ik had expliciet een reservering gemaakt bij de 63 Kerkstraat adres, zodat ik een normale kleine tafel kon krijgen.
BLijkbaar, was Pilones locatie 63 dicht, waardoor ik en mijn man een super kleine café tafel kregen bij locatie 59 Kerkstraat, naast een paar dronken toeristen.
Het leek alsof niemand die een tafel reserveerde een gewone tafel mocht krijgen bij het grote restaurant gedeelte bij Kerkstraat 63. Erg jammer, want dit etentje was voor zijn verjaardag.
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ik had gereserveerd maar na een uur wachten inclusief half uur wachten op onze drankjes kregen we met wat gemompel te horen dat het zeker nog een half uur zou gaan duren en dan zouden we wel precies 15 minuten de tijd hebben om nog eten te bestellen voordat de keuken zou sluiten.....
Enorm frustrerend omdat we zo laat op een donderdag lastig iets anders konden regelen met 6 man.
Nahima D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Ik vond de ervaring bij Los Pilonos gezellig, het eten was erg lekker. De service mag echter wel iets sneller. Kortom, een fijn eettentje voor met vrienden en familie, maar verwacht geen hoogstaande culinaire gerechten. Zo is dit tentje ook niet bedoeld.
Arnout G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vlotte bediening, goed eten. Tinga, enchiladas verde, enchiladas del mole, tacos frijoleros: allemaal erg lekker. En 100 euro voor vier drankjes, vier hoofdgerechten en vier kopjes koffie is ook prima.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle service. Kaart is eenvoudig, wel authentiek mexicaans. Behoorlijk aan de prijs. Ruimte is klein, type cantina. Er lag veel glas voor de deur. Tafeltjes waren plakkerig en helaas hadden we een tafeltje onder de geluidsbox.
Margarita´s erg goed.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten; we zaten in de 2e locatie; kwaliteit is nog even goed als 10 jaar geleden. Vriendelijke bediening.
Wij gaan weer terugkomen.
Toni B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik kom al jaren bij Los Pilones. Eten is heerlijk, maar kwaliteit is in de afgelopen jaren ietsje minder geworden. Hoort bij zo'n drukke restaurant, maar vroeger kreeg je drie soorten salsa met je chips, en was de presentatie van het eten iets leuker. Maar nog steeds een uitstekend restaurant. Tequila is het beste in de stad. Bediening kan soms iets sneller, maar voor de rest een top ervaring!