Los Pilones (Jordaan)

Eerste Anjeliersdwarsstraat 4 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-206200323

Meer informatie over restaurant Los Pilones (Jordaan)

5,1
5,6
Arjen A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De verder wel aardige bediening maakte er een potje van! Na een eerste bestelling kwam de volgende medewerker na een half uur melden dat de bestelling niet was doorgegeven aan de keuken. Kan gebeuren, toch? Na een tweede poging werd bij het opdienen van onze hoofdgerechten desgevraagd aangegeven dat ons voorgerecht ook in tweede instantie niet was doorgegeven aan de keuken. Ter vervanging kregen wij nacho’s met guacamole. Deze is smakeloos en wordt vermengd met vulmiddel (tja, avocado’s kosten wat, hè?), wat als vervangend cadeautje behoorlijk teleur stelt.
De hoofdgerechten zijn inderdaad – ik las het in andere recensies al vaker – volledig ongeïnspireerd. De runderreepjes – wie kent ze niet van Albert Heijn – waren taai gebakken en lijken in geen enkel opzicht iets met Mexico te maken te hebben. Ook de kapot gekookte groente ken ik niet van andere Mexicaanse restaurants die ik eerder en elders bezocht. Hoewel het een aantal jaar geleden nog prima eten was in Los Pilones, gaan we er zeker niet meer naar terug. Het wordt snel tijd voor verbetering anders zie ik deze tent binnen afzienbare tijd verdwijnen.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben hier zojuist gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. Het is eten is volstrekt ongeïnspireerd, smakeloos en flauw. De kinderen hadden quesedillas met kaas (8 euro). 4 dubbelgevouwen mais-pannenkoekjes met smakeloze kaas ertussen, zeg maar een hele slechte tosti voor 8 euro. Wij hadden tortillas verduras. Een bord met ondefinieerbare smurrie en pannenkoekjes met smakeloze kip. Al met al was het echt heel slecht. Zo jammer, want Mexicaans kan zo lekker zijn. Noot aan de directie van deze 'keten': maak er wat van, stop wat liefde in jullie werk, want dit is een belediging voor de Mexicaanse keuken en voor je gasten.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Verrassend, zo'n piepklein Mexicaans restaurantje in de Jordaan.
Het interieur is bijzonder door de wanden die met koper beslagen zijn.
Een tiental tafels maakt het klein maar knus.
Vlotte bediening door aardige jongelui.
Prima gegeten, alhoewel wat aan de prijs (€18 voor 4 kleine tortillas gevuld met verschillende soorten vlees.) > Maar de locatie in hartje Jordaan naast Café Nol zal hier wel aan bijdragen.
Betalen echter was een ramp omdat de WiFi of Bluetooth van het draadloos PIN apparaat niet goed werkte, zelf buiten niet.
Ik ben uiteindelijk maar om de hoek naar de dichtsbijzijnde ATM gelopen om cash geld te halen.
David L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Omdat mijn dochter erg van Mexicaans eten houdt gingen we met twee gezinnen naar Los Pilones. Nou, dat hadden we beter niet kunnen doen. Al bij binnenkomst werden we onvriendelijk behandeld, we kregen eerst een tafel voor zes, terwijl we voor acht hadden gereserveerd. Met wat overredingskracht wilde het personeel nog een tafeltje erbij zetten. De appetizers waren niets bijzonders, achteraf gezien een slecht voorteken voor wat komen zou) maar kregen van ons het voordeel van de twijfel. Maar de hoofdgerechten waren echt dramatisch slecht. Van de chef's special, vier taco's met elk een eigen authentieke vulling, konden we de smaken niet uitelkaar houden: Rare textuur, onuitgesproken smaak, het leek werkelijk een diepvriesmaaltijd van de budget-supermarkt. De mexicaanse steak-reepjes smaakte opgewarmd en leverig. En laat me je de taco's met kip en kaas beschrijven: een leeg bord, vier taco pannenkoekjes en een onappetijtelijke klont onbestemde kipblokjes met kaas.
De vier volwassenen in ons gezelschap vonden de hoofdgerechten niet lekker. De vier kinderen, toch de reden waarom we gingen, vroegen of we de volgende keer weer vooral zelf taco's wilden maken. Toen we weggingen vroeg de eigenaar of het lekker was geweest. Toen we zeiden dat dat niet het geval was, leek het hem in het geheel niet te interesseren.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Dit was echt teleurstellend. De tent ziet er goed uit en de bediening is ok, maar: het was er ijskoud en er zat een kind naast ons te tekenen aan een tafeltje (dochter van de eigenaar?), beetje vreemd allemaal. Maar dan het eten: sorry maar dit was echt niet lekker vonden wij, het zag er ook niet uit en is veel te duur voor wat je krijgt. Helaas deed het personeel qua prijs niets aan mijn opmerkingen over het eten. In deze buurt barst het van de goede restaurants, laat dit links liggen.
David S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
So we made it! Finally we got a spot in this cozy looking mexican restaurant!

The place is nicely loud and happy. The service is fast and good enough. Great for having cocktails with friends - just don't hope for amazing or authentic mexican food.

Don't get me wrong - its nice. Just average, a bit like a 7
Annette78 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Het eten was erg lekker, ik had quesadillas en waren heerlijk gevuld met aparte dingetjes die je in Nederland niet echt ziet. Als hoofdgerecht enchiladas con salsa verde vegetarisch, de salsa was lekker alleen de vegetarische variant is geen aanrader. Het hoofdgerecht stond al klaar voordat ik ook maar met mijn voorgerecht klaar was, beetje jammer. Vervolgens ook geen excuses van de bediening, die gaf ons eerder de indruk dat we snel weg moesten. Schattig klein zaakje die wel gezellig is ingericht.
Ulas .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Hier lekker gegeten. In tegenstelling tot wat ik hieronder lees waren de porties voor ons groot genoeg. Wij aten de beef en vegetarische taco's. We kregen 4 kleine tortitlla's die je dan zelf belegt. Taco's zijn bij Los Pilones niet de krokante taco schelpen, maar eigenlijk gewoon fajita's.Jammer dat je moet kiezen uit of sla of rijst of bonen erbij, wat mij betreft (en zo ken ik het ook van andere Mexicaanse restaurants) krijg je van alle 3 een beetje. Maar het was lekker en we werden door een aardige jongen geholpen die veel uitleg kon geven. De citroen Margarita was absoluut heerlijk! Een aanrader!
David1975s .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
In het verleden hier heel veel geweest en met plezier gegeten.

We hadden chips met guacamole en tonijndip met chipotle, lekker maar niet heel bijzonder. Chorizo met kaas is natuurlijk vrij vet maar heb dit echt laten staan.

Margaritas zijn super lekker, een aanrader.

Camarones a la diabla, lekker, maar porties zijn zo klein dat ik er wel 3 op kan, vroeger aanzienlijk meer en waren bonen gratis ipv een bijgerecht.

Service is prima en loopt goed.

Jammer dat de kwaliteit, kwantiteit en prijs niet constant zijn. Nu is het matig uit eten ipv gunstig geprijsd even een hapje eten.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Hier onlangs met mijn Mexicaanse vriendin gegeten, maar dit viel niet helemaal goed. Niet erg authentieke mexicaanse gerechten. Tacos waren smaakloos en weinig gekruid vlees /groente. Ook de margharita van mijn vriendin was een dikke bedoening en je proefde vooral wat overrijp fruit en alcohol. Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Mickbroekhof .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
, mole pobano, en een vegetarisch gerecht. Geern herhaling De bediening sprak geen woord spaans en kende geen achtergrond. Pitchers met Margarairhta kwamen met twee extra bijschenkingen: cute,Teveel betaald for geen authentieke ervaring.
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Super gezellig ingericht en heerlijke cocktails. Porties misschien iets aan de kleine kant voor de prijs maar met een bord vol nachochips en van alles en nog wat erop zaten we na het hoofdgerecht toch behoorlijk vol.
Rose1980 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Los pilones is niet meer wat het is geweest... 15 euro voor een bordje prut met vier kleine pannenkoekjes. In plaats van de keuze tussen rijst, bonen, en salade bij je eten, moet je nu 2 euro extra betalen per bijgerecht. Andere gerechten dan taco's kosten minstens 17 euro per gerecht. Ik vind het duur buiten proporties, en zo lekker is het eten ook weer niet. Wij komen helaas niet meer terug.