Los Muchachos Argentinos

Erg duur
Lang
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor de eerste en tevens laatste keer geweest. Stokbrood met (ondefinieerbare) smeersels, kruidenboter smaakt naar margarine en de aioli was zoet. Toen ik vroeg of het klopt dat deze zoet was, was dit idd correct en vroeg ze of ik dit niet lekker vond.

Kippenlevertjes waren wel oké, de chorizo worstjes waren droog maar wel smaak vol .

Rib-eye was niks op aan te merken qua bereiding, 1 was medium-rare en de andere rare en dit was ook goed uitgevoerd. Saladebar was ook een aanfluiting.

Het meeste ontbrak het aan smaak, nergens zat smaak aan. Gelukkig stonden er 2 zout en peper stelletjes op tafel, deze heb je echt wel nodig want de keuken doet het niet.

Dan heb je nog de prijs die voor alles gevraagd word, deze is ook veel te hoog voor wat je krijgt. Geen aanrader.
Brigadierdog007 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gisteren voor de derde keer gegeten in dit voorheen prima restaurant. Helaas deze keer slechte ervaringen. Wij vroegen om de wijnkaart, maar die blijkt er niet te zijn. In plaats daarvan werd er een fles wijn op tafel gezet met de vraag of we die lekker vonden. Wijn was prima, dus genomen.
Blijkt achteraf dat deze fles € 45,= kost. Dure en onplezierige verrassing, zeker daar we er twee flessen van hebben afgenomen. Dat staat toch in geen enkele verhouding met een menu van €20,=
Voortaan beter zoiets vooraf te melden lijkt me. Toen de wijnfles door de ober werd omgegooid, waardoor mij broek en schoenen onder de rode wijn kwamen te zitten, werd daarop geen actie ondernomen. "ik schenk jullie wel een extra glaasje bij later" was de opmerking, die overigens niet werd nagekomen. Al met al, geen al te beste ervaring helaas.
Che59 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Hier vindt je echt de lekkerste Spareribs van Nederland, stuk voor stuk super mals & sappig vers van de grill en heerlijk gemarineerd. Ik begrijp niet zo goed waarom sommige mensen commentaar op de inrichting hebben; het is een Argentijns restaurant! De inrichting past hier juist super goed bij en zorgt voor een authentieke sfeer. Super gezellig restaurant waar je de meest vriendelijke bediening vindt die zorgen voor een geweldige avond. Absolute aanrader!
Devel .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ik had een steak (medium) besteld (weet niet meer precies welke), na een minuut of 20 krijg ik mijn eten. Het was van de buitenkant een papperige geheel, en van binnen nog bevroren. Hoe durf je als restaurant zoiets te serveren. Een wonder dat ze het al zolang uithouden daar. De patat was lekker dus daarvoor krijgen ze een punt. Ze boden wel een nieuwe steak aan, maar als je zo iets smerigs krijgt geserveerd dan is mijn vertrouwen al volledig weg. Ik ben weggegaan en hoefde gelukkig niet te betalen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Extra servetten worden standaard gebracht bij het bestellen van "kluifvlees". Net als het bakje met citroenwater om de handen te ontvetten, dat vind ik heel attent.
Ietwat te propperig ingericht.........zeker de tafels naast de trap zouden daar niet moeten staan, vieze plek ivm het steeds belopen van die trap door klanten en bedienend personeel.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Volgens mij is hier nog nooit iets aan het interieur gedaan, het ziet er al jaren hetzelfde uit, wel gewoon knus en gezellig, maar een lik verf of wat vernieuwing kan geen kwaad.
Met een groep van 7 personen hier gegeten. Alle gerechten kwamen tegelijkertijd en de bediening op een dame na had veel geduld met ons. Goede porties en smaakt allemaal prima. Het 3 gangen menu voor 22 euro is prima.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten op 10 maart 2016. We hadden wat haast voor een concertbezoek, de bediening had een goed voorstel. 3 Heerlijke gangen in een uurtje. Carpaccio vooraf, een heerlijke Argentijnse steak, precies goed gebakken. Zelfs perfect durf ik wel te zeggen, en tiramisu als dessert. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs.
Ztmeer .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Vrijdag hier weer eens gegeten. Tevens de laatste keer. Alles is een beetje vettig, de tafels de stoelen en het eten. Saladebar is zeer matig. De bediening is te goed. Nadat de laatste het voorgerecht nog eet wordt het al weggehaald. Ze hadden blijkbaar haast.
Kittekat22 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Spare ribs zijn daar echt heerlijk maar had de tonijnfilet , begon lekker maar die was na drie munten echt koud waardoor het toch echt minder lekker smaakte. De bediening (beneden) mag wat meer met een glimlach lopen... Durfde bijna niks te vragen en de menukaart af en toe zelf doornemen kan ook geen kwaad. Toen ik vroeg aan de serveerster welke sauzen er zijn , kreeg ik te horen.. Dat weet ik niet, staat op de kaart..( ??).. de tafels staan ook verrekte dichtbij elkaar. Ik vroeg bij aanvang een andere tafel en dat kon helaas niet terwijl er binnen tienminuten een heleboel tafels leeg kwamen te staan. Tsja.. Had ik maar moeten reserveren denk ik. Heerlijke spare ribs maar geen tent om gezellig wat te eten.. Volgende keer maar weer meenemen.
NocheV .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het interieur is hopeloos verouderd, de tijd lijkt hier sinds midden jaren 80 stil te hebben gestaan. De stoeltjes zijn alles behalve comfortabel en je zit zeer krap en dicht op de andere gasten.

Als je naar een supermarkt gaat en daar een pak tomatensoep koopt, een biefstukje, wat aardappelsalade, wat groenvoer uit het schap met de desserts een tiramisu meeneemt en tenslotte bij de patatboer nog een patatje koopt, dan heb je een redelijk beeld van hetgeen je bij Los Muchachos voorgeschoteld krijgt. Alles behalve spectaculair dus. Per persoon waren we ongeveer 30 euro kwijt (3-gangen menu + wat drankjes).

Bediening was adequaat en deed z'n werk wel goed,
EriC .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Als ik naast een vola een glas kraanwater bestel blijkt dat dit niet geleverd wordt. Alleen voor medicijngebruik wordt een uitzondering gemaakt.

De meloen met ham vind ik zeer smerig doordat er een ziet chilisaus over zit.
Nadat ik dit heb aangegeven, stelt de bediening zelf voor om een nieuwe portie te halen zonder saus.
De varkenshaas was lekker.
De zeer uitgebreide saladebufet viel Est tegen.
Max G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het restaurant ziet er redelijk uit van binnen, en de bediening was erg aardig. Echter, de biefstuk (rood) was veel te taai. Saus (stroganoff) was erg vet en zout. Ik was ook totaal niet onder de indruk van de salade en het dessert. Simpel en goedkoop.

De bediening is maar één keer opnieuw langsgekomen, terwijl er maar een handjevol tafels bezet waren. We moesten naar de bar lopen om drinken te bestellen. Daarnaast zat, wat ik denk dat de eigenaar was, gezellig aan de bar met het personeel en de kok te eten en te drinken. Dit kan echt niet. Het is toch geen eetcafé? Heel erg onprofessioneel!
Ferdym .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Kwaliteit eten is benedenmaats. De kipfilet is denk ik niet vers. Taai en droog. De bruine marinade heeft een rare bijsmaak. Ossenhaas is niet mals wat je zou verwachten. Proeft als een 2e rangs biefstukje. Volgens mij is dit niet gekoeld maar ingevroren geweest. De groente erbij is een beetje slapjes. Maiskolf was nog het beste maar een kuipje boter? Zelfde voor de gepofte aardappel. Zit weinig smaak aan en ook droog van binnen. Geen zure room in de zaak? Dat interieur kan anno 2015 wel een opfrisbeurt krijgen. Voor wat je betaald vind ik teveel. Gratis saladebar prima maar heb liever beter vlees.
Che59 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Wat een heerlijk eten hier, echt uitmuntend! Je proeft dat alles echt vers van de grill komt. Het personeel en de eigenaar zelf zijn het meest vakkundig en vriendelijkste dat ik ben tegengekomen, je voelt je direct van harte welkom en ze zorgen ervoor dat je een geweldige avond hebt.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Hier krijg je exact wat je van een Argentijns restaurant verwacht. een warme gezellig inrichting. Uitzicht op de keuken (vind ik altijd een pré). Lekker vlees en een goede bediening. De saladebar is creatief alhoewel het lopen door een restaurant met mijn bordje niet mijn voorkeur heeft. De eigenaar is een vaste waarde in Zoetermeer en ik hoop dat hij dit nog lang blijft doen. Hier keren we zeker weer terug.
Yoran K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een avondje uit is altijd een feest. De ribbs zijn zalig, evenals de steaks. De saladebar is lekker en vers, vooral de fetta is lekker voor en bij het vlees.
Personeel is altijd vriendelijk, leuke meiden om te zien maar vooral snel. De drank uitgifte gebeurt zowel beneden als boven. Eigenaar en bedrijfsleider zijn toegankelijk en zijn kritisch op wat er op tafel komt. Lees: je zal niet snel klagen.
Garnering is voldoende en smaakt goed, sauzen zijn zalig.
Pand is van buiten af herkenbaar. Aankleding binnen is mooi/verzorgt en geeft een gezellige sfeer.
Pluspunten zijn eten personeel en duidelijke kaart. Minpunt zijn de kleine wc's.
Al met al een aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Heb afgelopen maandag met dochterlief hier gegeten. Door het aangename weer konden wij heerlijk buiten zitten. Wij kozen voor het 3 gangen menu waar wij geen spijt van zouden krijgen!
Dochter koos voor meloenspecial en ik voor de romige tomatensoep als voorgerecht. Als hoofdgerecht kozen wij voor respectievelijk saté en Argentijnse steak! Allebei voortreffelijk!
Ons werd door de uiterst vriendelijke en attente medewerker geattendeerd op de saladebar die zich binnen bevond en dat was ook prima. Nagerecht volstonden wij met koffie en thee daar de hoeveelheden vlees en frites dusdanig groot waren dat wij geen plekje vrij meer hadden voor een ijsdessert! Jammer dat de aankleding van het pand er een beetje sjofel uitziet!
Bert I.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Met goede vriend hier gegeten. samen het keuzemenu van € 22 genomen. Gezien deze lage prijs was het eten erg goed. O.a. lekkere carpaccio, perfecte steak en heerlijke tiramisu na. Inrichting is nog steeds het zelfde als 7 jaar geleden,toen ik hier ook eens was wezen eten.
Maar op zich hoort het ook wel een beetje bij een argentijns restaurant.
De bediening , was alert en hield alles goed in de gaten.
Dus al met al een gezellige avond gehad, en voor herhaling vatbaar.
MarJack .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Zaterdagavond met vrienden een gezellige avond gehad bij Los Muchachos. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen. Terwijl we even moesten wachten op een tafeltje kregen we alvast een drankje geserveerd aan de bar. Dit restaurant is dit jaar 25 jaar open. Kennissen hadden ons gewezen op het goedkope jubileum drie gangen keuze menu (19,75 euro). De dames gingen voor de drie gangen met volop keuzemogelijkheden. De mannen waagde zich na een uitstekend voorgerecht (empanada -Argentijnse pasteitjes en Calamaris - inktvisringen) aan het paradepaardje van het restaurant, een mix grill van 500 gram per persoon geserveerd op een originele mini barbeque. Het vlees en de vis (varkenshaas en tonijnfilet uit het keuzemenu en de steaks, spareribs, lamskoteletten, kipfilet en maiskolf van de mix grill) waren perfect gegrild. Ook met de bijgerechten (patat, rijst, saladebuffet en sauzen) zijn ze in dit restaurant zeker niet zuinig. Ondanks dat we na het hoofdgerecht al goed vol zaten werden we, omdat we iets te vieren hadden, ook nog eens getrakteerd op een schotel vol met nagerechten (tiramisu, sorbetijs, verse vruchten) waarbij de eigenaar tijdens de presentatie ons vrolijk zingend alle geluk wenste. Concluderend; een prima plek om lekker en voordelig goed gegrilde steak te eten en een extra vermelding waard; ook in het jubileum menu is er niet beknibbeld op de grootte van het vlees!
Robin .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Hier ga je heen voor een lekker stuk vlees. En dat krijg je ook!
En niet geheel onbelangrijk hij wordt ook goed bereid op de manier dat je het vraagt. Dus rare is rare en medium is medium.

De bediening is oplettend en komt vaak genoeg langs om te informeren of er nog iets te drinken moet komen.

Als je van lekker vlees houdt, is dit een prima plek!