Los Latinos

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Los Latinos

Babs58 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Mijn man kreeg een perfecte ossenhaas. Ik had de combi bief/kip genomen helaas. De kip was niet te eten zó zout, de bief was taai als schoenzool. Mijn man heeft ook geproefd en beaamt dit. Daarbij kwam er nog een groep binnen met een baby die het op een krijsen zette en niet te stoppen was.
tes B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
via iens een restaurant gezocht los Latinos gewonden eten was echt lekker ,lekker mals vlees ! wij waren tevreden!vriendelijk bediening!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
We zijn hier zaterdag 22 april 2017 met 3-en geweest. En de vriendelijkheid viel meteen op. Vervolgens was zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht van heel goed kwaliteit. De bediening was prettig en heel erg vriendelijk. Ondanks, dat het voor ons niet in de buurt was, gaan we zeker nog eend terug. Prima restaurant.
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Was enorm.druk ivm carnaval. Ribeye doorbakken besteld maar die was blue. Serveersters hielden zich alleen bezig met tafel met 10 schreeuwende en zuipende feestvierders. Praten met tafelgenoten was niet mogelijk, iemand roepen om drinken bestellen of iets te vragen ook nieydoor de complete pokkeherrie. Kortom tpyale eceptie. Zijn om de herrie ontvluchten maar naar de McDrive gereden voor het toetje. Had de eigenaar bij de telefonische reservering vermeld dat hij zijn zaak die avond aan de plaatseljkee canavalsvereniging had verhuurd dan waren wij niet gekomen. Dan bij het afrekenen gaat de serverrster nog in discussie dat het aantal drankjes niet ķlopt.het waren er zo weinig. Ik heb gezegd dat het leuk zou zijn geweest als wij net zoveel aandacht hadden gehad van het personeel, dan hadden we drinken kunnen bestellen! Kortom eten en service zijn het bedrag op de rekening (150 euro) niet waard. Geen volgende keer.
Li-pinguin .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Woensdag even wat gegeten bij Los Latinos. We doen dit wel vaker, want zoals je daar een biefstuk krijgt, krijg je die echt nergens! Wij gaan dus echt voor een goede biefstuk. Die je overigens kunt bestellen in verschillende gewichten. Het restaurant is een 'pijpenlaatje', waardoor de tafels wat dicht op elkaar staan. Dit is echter niet echt hinderlijk. De bediening is goed; vlot en vriendelijk. We gaan vanavond weer!
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gisteren met 2en gegeten. Echt erg genoten het eten was erg lekker en de medewerkers waren erg klantvriendelijk.
Echter, het hoofdgerecht werd op een soort bakplaatje geserveerd, wat nog spetterde toen het op tafel werd gebracht. Een paar keer verbrand dus aan mijn bord en kleren zitten onder de spettervlekken. Niet te goede kleren aan doen dus! Verder erg lekker.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Voor vleesliefhebbers is dit schijnbaar het walhalla, gezien de lofuitingen van diverse gasten in het restaurant. Ik was er echter niet zo van onder de indruk.

Donker interieur met aan de wanden wat cowboy/gaucho attributen en diverse bijbehorende wandschilderingen. Vriendelijke personeel en uitgebreide menukaart, maar natuurlijk véééél vlees.

De proportionering is erg ruim, met als gevolg dat de gemiddelde eten een flink gedeelte laat staan. Alles smaakt redelijk maar om er nu zo juichend over te zijn?

Misschien hadden op deze dag mijn smaakpapillen een 'off-day', maar zowel ik als mijn tafelgenoot waren niet erg enthousiast over Los Latinos. Maar bent u een vleesliefhebber dan kunt u die adres altijd een keer proberen
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Erg fijn restaurant! Gisteren hier gegeten, ik had de kipfilet, mijn man een schotel met biefstuk/kipfilet reepjes. Beide gerechten waren erg lekker, goed bereid en op smaak. De frietjes (en de gepofte aardappel) waren ook erg goed. We kregen één schaaltje salade voor twee, een beetje weinig, maar op verzoek werd er gelijk nog een gebracht. Bediening is erg alert en vriendelijk. Zeker een aanrader, prijs/kwaliteit verhouding prima in orde! We komen zeker nog eens terug!
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Gisteravond voor de eerste keer bij Los Latinos gaan eten. Als voorgerecht een heerlijke Argentijnse tapas-schotel, hoofdgerecht allebei ossenhaas-biefstuk met lekkere sausjes, en een heerlijk smakend desert. Top gegeten ! Service en bediening waren alert, attent en erg vriendelijk. De voorkant van het restaurant doet anders verwachten dan dat hè binnen aantreft. Een geweldige ervaring, een aanrader en komen zeker hier terug.