Los Latinos

Nieuwe Markt 75D 4701 AE Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Los Latinos

Li-pinguin .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Woensdag even wat gegeten bij Los Latinos. We doen dit wel vaker, want zoals je daar een biefstuk krijgt, krijg je die echt nergens! Wij gaan dus echt voor een goede biefstuk. Die je overigens kunt bestellen in verschillende gewichten. Het restaurant is een 'pijpenlaatje', waardoor de tafels wat dicht op elkaar staan. Dit is echter niet echt hinderlijk. De bediening is goed; vlot en vriendelijk. We gaan vanavond weer!
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gisteren met 2en gegeten. Echt erg genoten het eten was erg lekker en de medewerkers waren erg klantvriendelijk.
Echter, het hoofdgerecht werd op een soort bakplaatje geserveerd, wat nog spetterde toen het op tafel werd gebracht. Een paar keer verbrand dus aan mijn bord en kleren zitten onder de spettervlekken. Niet te goede kleren aan doen dus! Verder erg lekker.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Voor vleesliefhebbers is dit schijnbaar het walhalla, gezien de lofuitingen van diverse gasten in het restaurant. Ik was er echter niet zo van onder de indruk.

Donker interieur met aan de wanden wat cowboy/gaucho attributen en diverse bijbehorende wandschilderingen. Vriendelijke personeel en uitgebreide menukaart, maar natuurlijk véééél vlees.

De proportionering is erg ruim, met als gevolg dat de gemiddelde eten een flink gedeelte laat staan. Alles smaakt redelijk maar om er nu zo juichend over te zijn?

Misschien hadden op deze dag mijn smaakpapillen een 'off-day', maar zowel ik als mijn tafelgenoot waren niet erg enthousiast over Los Latinos. Maar bent u een vleesliefhebber dan kunt u die adres altijd een keer proberen
José V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Wauwww... Top gegeten...!!
Een warme, knusse eetgelegenheid met zeer vriendelijk personeel.
Aan tafel werd gekozen voor de biefreepjes met wokgroenten, het menu met 3 verschillende soorten vlees/bief en de mixed grill.
Werkelijk een waar genot hoe mals dit werd opgediend op prachtig opgemaakte borden....
Daarna gelukkig nog plaats voor een toetje...; en óók die waren verrukkelijk...
Chapeau voor de kok en het hele team..!!
Inmiddels opnieuw gereserveerd voor over een aantal weken... Ga zo door...!!!
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Erg fijn restaurant! Gisteren hier gegeten, ik had de kipfilet, mijn man een schotel met biefstuk/kipfilet reepjes. Beide gerechten waren erg lekker, goed bereid en op smaak. De frietjes (en de gepofte aardappel) waren ook erg goed. We kregen één schaaltje salade voor twee, een beetje weinig, maar op verzoek werd er gelijk nog een gebracht. Bediening is erg alert en vriendelijk. Zeker een aanrader, prijs/kwaliteit verhouding prima in orde! We komen zeker nog eens terug!
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Gisteravond voor de eerste keer bij Los Latinos gaan eten. Als voorgerecht een heerlijke Argentijnse tapas-schotel, hoofdgerecht allebei ossenhaas-biefstuk met lekkere sausjes, en een heerlijk smakend desert. Top gegeten ! Service en bediening waren alert, attent en erg vriendelijk. De voorkant van het restaurant doet anders verwachten dan dat hè binnen aantreft. Een geweldige ervaring, een aanrader en komen zeker hier terug.
Maamen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2012
top !! goed vlees, aantal grammen en gaarheid naar wens. lekkere frietjes en een hele goede bediening. hier komen we zeker terug !! passende inrichting, je waant je in het wilde westen.