Los Hermanos

Halstraat 21 4811 HV Breda Nederland Kaart
31-765207070

Menu's

Onbeperkt tapas 28.85€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit onbeperkt tapas

Over het restaurant Los Hermanos

Moeite met kiezen? Probeer dit Spaans- Mediterrane restaurantje waar ze je tafel vol zetten met lekkere hapjes en bijzondere gerechten. Kiezen hoeft niet meer, je kunt gewoon àlles proberen wat je aanspreekt en zonder schaamte proeven van tapas. En een wijntje erbij ? Klinkt goed! Laat je door het personeel overtuigen en kies één van de beste wijnen van de kaart. Waar vind je al dit lekkers? In hartje Breda in één van de gezelligste straatjes van deze Brabantse stad.

Meer informatie over restaurant Los Hermanos

Maandag gesloten
    Dinsdag t/m zondag 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Los Hermanos

Joyce S.
    • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
    Gezellig restaurantje bediening is top eten is goed leuke avond gehad
    Yv7171 H.
    • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
    Dit is een prima restaurant. Het interieur is gewoon degelijk en er waren nog geen andere gasten toen wij binnen kwamen, dus ik was eerst een beetje sceptisch. Maar dit veranderde snel! Na ons kwamen er al gauw meer gasten binnen.
    De bediening was super. Eén dame die alle tafels in haar eentje bediende; super correct, attent en netjes! Complimenten!
    De tapashapjes waren lekker, genoeg keus in voor-,hoofd-, en nagerechten. Weer eens andere tapas dan de gebruikelijke die ik gewend was.
    Nathalie G.
    • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
    Vandaag met een Groupon gegeten bij Los Hermanos. We waren hier al een keer eerder geweest en dat was goed bevallen, dus nog een keer terug. Het eten was opnieuw prima, maar bij het afrekenen wachtte ons een behoorlijk onaangename verrassing! De fles rode huiswijn waar we de vorige keer 23 euro voor betaald hadden (en dat vond ik al veel voor een huiswijn) bleek opeens 32,50 te kosten! Dit vind ik echt niet kunnen voor een huiswijn. Met een flinke kater (en niet van de drank) weer naar huis, hier komen wij dus niet meer terug..
    Corrie K.
    • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
    We hebben bij Los Hermanos een heerlijke lunch gehad, met lekkere gerechten en een heel vriendelijke dame die bediende. Met social deal kostte deze lunch 22.50 euro. en dit was de prijs meer dan waard, maar als je dan 23.80 euro af moet rekenen voor een fles wijn die bij de Makro voor 2.72 in de aanbieding is voel ik mij toch een beetje opgelicht. Liever had ik dan iets meer voor het eten betaald.
    Larissa D.
    • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
    Eten kwam rechtstreeks uit de magnetron. Moesten lang wachten op de tapas. Smaakloze gerechten. Bediening was wel goed naar voor ons nooit meer.
    Ellen D.
    • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
    Gister een lunch bij ons voorheen favoriete tapas restaurantje....nieuwe kaart dus waren vol verwachting maar wat een teleurstelling.
    Begon al met het voorgerecht nr.11 de chef special blijkt een ongare witte crêpe te zijn met een soort aardbeienjam en.de vitello tonato een homp opgebakken brood met een heel dun plakje ondefinieerbaar beleg dan maar over naar de hoofdgerechten paella die lijkt rechtstreeks vanuit de vriezer te zijn opgewarmd in een magnetron...een kleffe lauwe prak waar je dan een half uur op hebt moeten wachten...Verder weinig verheffends geserveerd gekregen zelfs de patatas bravas waren klef en niet helemaal gaar...het enige lichtpunt was de vriendelijke serveerster!Jammer dat los hermanos zo is afgegleden nu op zoek naar een ander tapas restaurant.
    Sjetje .
    • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
    Heerlijk tapas gegeten. Eten kwam vlot op tafel
    Zeer vriendelijke bediening
    Leuk restaurant en gemoedelijke sfeer

Gegeten met vrienden
    Kirsten V.
    • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
    Met een groep gereserveerd voor een vrijgezellenfeest. Toen wij binnen kwamen werd ons al duidelijk dat ze ons laatste mailtje (ongeveer een week van te voren verstuurd) niet hadden gelezen waarin vermeld stond dat er 1 dame minder aanwezig zou zijn. Vervolgens kregen wij ook nog te horen dat er schalen op tafel werden gezet in plaats van onbeperkt tapas - zoals beloofd in het mailverkeer. De gastvrouw deed ook nog net alsof ze dit allemaal al lang met ons had besproken. Jammer! Wel werd nog aan ons beloofd dat als wij na de schalen nog extra dingen wilden bestellen, dat mogelijk was. Nou vooruit. De koude voorgerechten bestonden alleen uit salades; garnalensalade, krabsalade etc. Dit kan je toch geen tapas noemen? Ook zijn al deze salades zo ontzettend ouderwets. Vervolgens kregen wij een schaal met warme voorgerechten. Dit zag er iets beter uit.. maar de smaak was niet goed. Vervolgens de hoofdgerechten. Sorry maar dit was echt een lachertje! Kleine broodjes hamburgers, grote kipkluiven, saté.. we hadden toch tapas besteld? Hier was echt niets van te zien. Ook toen wij nog losse gerechtjes van de kaart bestelden bleek dat ze hier absoluut niet kunnen koken. Paella zonder smaak, lamsrack nog half rauw. Misschien moet dit restaurant de kaart iets minder groot maken en zich gaan richten op kwaliteit. En een reisje naar Madrid om te leren wat tapas is. Het is dat de meiden van de bediening erg hun best doen maar anders had ik over dit restaurant geen goed woord te zeggen.
    ll1982 .
    • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
    Gezellig restaurant met heel veel keus op de kaart. Van alle wereldkeukens staat wel iets op de kaart.
    Gisteren op zaterdagavond was het restaurant helemaal vol en de 3 damens van de bediening liepen af en aan met dienbladen en ondanks die drukte bleven ze vriendelijk en behulpzaam als je iets wilde vragen.

Wij waren met zijn tweeen en hebben genoten en helemaal geen superlange wachtrijen voor de bestelling of drinken ervaren. Ik vind het zelf wel prettig als je voor de 6e keer besteld dat het niet binnen 5 minuten geserveerd wordt. Alles wordt vers bereid en het ene gerecht is lekkerder als het andere maar ja dat is je eigen smaak.

Naast ons zat ook een grote groep van 15 personen en daar werden ook schalen met vanalles geserveerd om iedereen tegelijk te laten eten maar als ze iets miste of bij wilde bestellen was alles mogelijk. Niets was onmogelijk!
    Maartje J.
    • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
    Eigenlijk, viel alles tegen. Onze reservering met 17 man was helaas niet doorgekomen, maar er werden zo een paar tafels tegen elkaar geschoven. Echter werd ons toen verteld dat we geen keuze kregen, maar dat er schalen met 'vanalles' op tafel zouden komen. Dat betekende dus 'de restjes' van alles, niet warm, slecht geserveerd. Jammer.
    Oh, en toen we het nagerecht geserveerd kregen moesten we nog steeds het bestek gebruiken waar de zalm salade van het voorgerecht nog aan zat... echt?
    De bediening heeft zijn best gedaan, maar het zou beter zijn geweest als ze de fout ook gewoon toegegeven hadden..
    Ik kom er nooit meer.
    Pvijf .
    • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
    Heerlijk gegeten en gigantisch veel keuze. De porties zijn klein maar dat heb je met tapas, je kan zo vaak bestellen als je wilt dus dan bestel je heerlijk nog een keer, alles was echt super leuk en goed. Personeel was ook erg vriendelijk. Een aanrader om een keer te gaan eten als je in de buurt bent.
    Vincent K.
    • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
    Voor de 2e keer binnen 6 weken gegeten bij Los Hermanos en weer een voortreffelijke avond gehad! Super vriendelijke attente bediening, korte wachttijden tussen de verschillende rondes. Maar we kwamen vooral voor het eten en dat in een woord prima. Met zorg bereid, warm en soms verrassend van smaak.
    Een prima manier om het weekend te beginnen!
    verhalle .
    • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
    Tapas restaurant met heel veel keus. Voor ieder wat wils.We waren met 4 personen. De tapas waren goed warm en lekker. Er zaten zowel wat gewone doorsnee hapjes als spaans, italiaans,turks,nederlands,frans ed.Er was ruim voldoende. Personeel vriendelijk en kon ons goed adviseren.Wisten waarover ze het hadden.Kortom een avondvullend programma, waar niets mis mee is.
    Louise D.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
    Wij besloten een afspraak in Breda vrij spontaan te combineren met een bezoek aan dit restaurant. Mijn vriendin reserveerde enkele uren voor ons bezoek met een kortingsbon van Xenos. Wij waren iets later dan gepland maar dit was geen enkel probleem. We werden vriendelijk ontvangen en het principe uitgelegd. Hadden wij later nog vragen werden die netjes beantwoord. De keuze was ruim en door het formaat van de gerechtjes, konden wij heel veel uitproberen. Zelfs de nagerechten waren als tapas. Wij vonden dit erg leuk. Wij hebben heerlijk gegeten, de drankjes waren niet duur, het was gezellig, de bediening had misschien soms net iets vlotter gekund maar al met al waren wij heel tevreden en wij gaan zeker terug.
    kaat641 .
    • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
    We hadden gereserveerd. Echter bij aankomst geen plaats. Werd ons gevraagd een half uur later terug te komen. Toen moesten we nog ca. 10 minuten wachten voordat onze tafel schoon was. Het 1e drankje kwam na ca. een kwartier, de 1e gang na ruim 3 kwartier. Dus maar snel onze volgende 2 gangen besteld en daarna nog 2 gangen. Het eten was koud, verkeerde gerechtjes en we kregen commentaar dat we teveel bestellingen hadden uitstaan. Eens maar nooit weer dus.
    wvgils .
    • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
    Ik heb een idee voor de achterkant van de menukaart: een leuke sudoku of puzzels. Dit kan je goed van pas komen gedurende de wachttijd tussen de bestelling ( als die al meegenomen wordt ) en het daadwerkelijk krijgen van je bestelde eten ( als je dat al krijgt). Klachten over de lange wachttijd en het soms lauwe eten kwamen bij het personeel blijkbaar niet aan. Sterker nog: na 3 keer gevraagd te hebben waar ons eten bleef, kwam men er achter dat de bestelling "kwijt" was. Dit restaurant kwam bij ons als slecht georganiseerd over. De een wist niet wat de ander deed. Dit bleek overigens ook uit de reactie van een van de leden van het bedienend personeel. Na 3 uur hadden wij het ook echt wel gezien.Jammer, want het concept is niet verkeerd.
    SauvignonBlanc21 .
    • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
    Wij hebben hier gegeten tijdens een weekendje weg in Breda. Ook ons viel het op dat het érg lang duurde voordat je iets te drinken kreeg. Ook het eten duurde in eerste instantie erg lang. De bediening kwam nogal stressvol en ongeorganiseerd over, wat communicatie ook wat lastiger maakte. Omdat de tweede ronde wel erg lang duurde, spraken wij de bediening erop aan. Vervolgens kwam de jongedame met eten, maar dat was niet wat wij besteld hadden (sterker nog, het waren dezelfde hapjes als de eerste ronde). Het juiste eten moest dus weer gemaakt worden, waardoor het wel heel lang duurde. Het zijn inderdaad kleine hapjes, wat super leuk is want dan kan je bijna de hele kaart proberen, maar we hadden ondertussen wel flink trek. De eigenaar loste het super netjes op door persoonlijk zijn excuses te komen aanbieden en ook kregen wij hierdoor een karaf wijn van het huis. Dit vonden wij een heel goede oplossing. Vanaf dat punt leek het ook weer beter te gaan en kwamen de hapjes een stuk vlotter. Wij vonden het eten erg origineel en smaakvol, we hebben echt zitten smullen. Leuk is ook dat je een heleboel kleine nagerechtjes kan bestellen. Aan het einde van de avond hebben we nog behoorlijk lang met een meisje van de bediening gepraat, die op het eerste gezicht nogal nors oogde, maar heel vriendelijk bleek. Kortom: het eten is super goed, de eigenaar heeft hele goede bedoelingen en ook het decor is prima. Ik zou alleen wat meer investeren in extra personeel en het opleiden van het huidige personeen.
    Jocaro .
    • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
    Het duurde allemaal veel te lang. We hadden tapas all you can eat. Nou dat kan wel uit als je twee eetlepels eten per ronde krijgt en de wachtijd gemiddel 4 tot 5 kwartier per ronde is. We hebben geklaagd over de wachttijd maar dat hielp niks. De tapas op zich waren niet slecht al kwam er volgens ons veel uit een pakje. Nee, wij komen er niet nog een keer want we vonden het geen aangename ervaring.
    Niels-V .
    • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
    Ik heb hier gegeten met 2 personen. We hadden ons verheugd op lekkere tapas. Dat kwam goed uit, want het eten was kwalitatief goed en lekker. Wel kregen we enorm kleine porties, die (vrijwel) niet gedeeld konden worden (het zijn net geen éénhapsgerechtjes, maar met twee-drie happen is het op). De bijgerechtjes zijn wel relatief grote porties.
    Vooral de service viel enorm tegen. Wij moesten na binnenkomst 25 minuten wachten op ons drinken en kregen na 50 minuten pas onze eerste bestelling qua eten. We zijn in totaal ruim twee uur bezig geweest voor drie rondjes eten. Als we nog een bestelkaartje wilde inleveren, dan duurde het vaak minimaal 15 minuten voordat het kaartje van tafel werd gepakt. Eigenlijk moest je het al in de handen van de bediening drukken. Na bij de bediening aangegeven te hebben dat het erg lang duurde voordat we eten kregen en voordat bestellingen werden opgenomen, veranderde er eigenlijk niets. Opvallend was ook dat iedereen die met 2 tot maximaal 4 personen was heel lang moest wachten, terwijl grote groepen continu eten kregen. Echter, ook toen de grote groepen weg waren, duurde het nog steeds lang voordat je je de bestelling kreeg. En dat was dan natuurlijk weer met een paar happen op. Verder kregen we de gerechtjes soms in andere volgorde dan we hadden besteld (eerst ons nagerecht en dan nog een warm hoofdgerechtje). Toen we dit aangaven bij het personeel, was het niet mogelijk om het terug te brengen naar de keuken. Ook onze extra bestelling van het drinken hebben we na een half uur maar opgegeven. Ik was er klaar mee en wilde liever naar huis dan nog vijf minuten langer te blijven en mijzelf te blijven frustreren over de houding van het personeel.
    Wat mij betreft kun je dit echt geen all you can eat concept noemen en is de service meer dan slecht. En zelfs als klanten iets aangeven, verbetert er niets!! Ik kom hier echt nooit, maar dan ook echt nooit, meer.
    Corrie K.
    • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
    We hebben een lunch met tapas gerechten gehad, en hebben heerlijk gegeten. Lekkere gerechten, veel keus en ontzettend leuke vlotte bediening. De gerechten werden vlot op tafel gezet en waren goed van smaak. Het waren steeds niet van die grote porties, maar je kon zoveel bestellen als je wilde. Al met al een fijne smakelijke middag gehad, die zeker voor herhaling vatbaar is.