Los del Puerto

Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Snelle vriendelijke service.
Vers brood lekker!
Zeer goede tomatensalade en patatas barvas. Heerlijke oesters. Gamba's in knoflook waren iets bitter.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Eten was niet echt lekker, pulpo was nogal vette hap en best duur. Heren uit Uruguay weten het goed te verkopen waardoor je snel meer bestelt, maar niet de moeite waard, zeker niet voor dat geld.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Het eten is over het algemeen goed, vooral als je van een knoflookje houdt. Het menu is uitgebreid (echte tapas hapjes). De bediening is vriendelijk. Het decor is aan de simpele en saaie kant, toch maakt de Spaanse muziek er een gezellig sfeertje van. Zeker het proberen waard.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
In Monnickendam met de boot, gaan we naar Los del Puerto, altijd een belevenis, binnen en buiten. Het interieur is niet bijzonder, maar wel Spaans (hoewel Uruguayaans is beter). Het bedrijf wordt gerund door een gezellige familie. De kaart is zeer uitgebreid, met veel tapas. De inktvisringen, de sardines, de aardappeltjes, de kroketten en gaa zo maar door, allemaal even lekker. Het hoogtepunt was voor mij de pulpo (heeeeerlijk malse inktvis)
MonsieurBo .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Een heerlijk ongecompliceerd restaurant met een prima keuken; alles is vers en goed klaar gemaakt. Behoor tot de regelmatige gasten (heb daar meer dan 50 x gegeten in de afgelopen jaren) en ben nimmer teleurgesteld. De eigenaar, zijn zoon en schoondochter en soms de moeder begroeten ons als vrienden en de sfeer is hartelijk. De bediening goed maar vader is door en de muziek staat te hard. favorieten zijn de lamskoteletjes, de kibbeling (nergens beter) de aardappelkroketjes . jammer genoeg loopt de torta liquore 43 niet en is hij van het menu.
Een echte aanrader als je ongecompliceerd lekker en aardig wil eten.
Rob

Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Altijd een vaste klant geweest maar tegenwoordig laten we hem vaker links liggen. De gerechten zijn over het algemeen aardig maar iets aan de vette kant. Patatas bravas en aioli zijn top, evenals de sangria. Minpunt is dat er echt praktisch nooit gerechten op de kaart bijkomen of afgaan. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding niet goed meer, voorheen was dit dik in orde maar de prijzen zijn een aantal keren dik verhoogd. Wat echt niet goed is is de staat van het pand. Buitenkant vies, binnen wel erg smoezelig. Pak die verfpot eens, zorg voor een wat vrolijkere bediening en we komen weer terug.
Helga K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Restaurant kan zeker een likje verf gebruiken en ziet er op het eerste oog niet erg aantrekkelijk uit. Het eten is echter supergoed. Heerlijke mosselen, gambas, inktvisringen en ook de tonijnsteak is top. Ook het vlees is goed van kwaliteit en lekker klaargemaakt. Lekker wijntje erbij en nu met het mooie weer kan je heerlijk buiten op het terras zitten. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker snel weer terug.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
We komen al jaren bij Los del Puerto en het valt eigenlijk nooit tegen. De aankleding van het "restaurant" is niet heel geweldig, maar dat maken ze goed met fantastisch eten. De Pulpo is goddelijk, en probeer zeker eens de lichtgegrilde tonijn. Bij ons was deze net aangeleverd door de visboer. Ook de scheermesjes, welke overigens niet op de kaart staan, zijn voortreffelijk. De pollo al aillo heb ik nog nooit lekkerder gegeten, zelfs niet in Spanje zelf. En ook de aioli is zalig. De bediening laat soms iets te wensen over, alhoewel ze altijd bereid zijn om je adviezen te geven, zeker als ze merken dat je een lekkerbek bent. Wij komen graag weer terug!