Los Che

Voorstraat 107 8261 HR Kampen Nederland Kaart

Over restaurant Los Che

Argentijnse trots

Maak kennis met de Argentijnse keuken van Kampen. Bij Los Che word je verwend met verrukkelijke gerechten die allemaal worden voorzien van hun eigen culinaire karakter, maar die stuk voor stuk trouw blijven aan de smaken van Argentinië. Hier worden geen concessies gedaan aan de smaken van het vlees. Het wordt dus niet gemarineerd of voorgebakken. Alles om de kwaliteit te behouden!

Meer informatie over restaurant Los Che

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Ariën V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekkere starter (brood en chorizo worst) hoofdgerecht mooie stukken vlees en lekkere side dish.
Een rode en een witte wijn typisch Argentijns (Malbec en Torrontes).
Goed eten voor een meer dan goede prijs.
G N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gidteren 21 -11-16 daar gegeten. Gezellig restaurant aardig personeel maar het eten viel erg tegen.
Hadden t bone steak helaas vrij smaakloos evenals de spareribs deze waren ook erg droog en aangebrand. Voor ons geen herhaling
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Super lekker eten. Mixta salade is heerlijk. De biefstuk perfect !
Bediening vriendelijk. ..

Een heerlijk wijntje en persoonlijke aandacht.
Kortom een restaurant waar je je welkom voelt. ...
Franerhaan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht en vlees zeer mals van hoge kwaliteit. Gastvrouw zeer naturel en op zeer charmante wijze vriendelijk. Kortom zeer prettig restaurant kwalitatief hoogwaardig.
A R V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuk restaurantje. Eten zonder veel franje maar goede kwaliteit en goed bereid. Bediening was vriendelijk. Entrecote was mals. Het voorgerecht een Argentijnse garnalencocktail leek met een kant en klaar cocktailsausje aangemaakt te zijn en viel wat uit de toom. Nagerecht een taartje was wat vlak van smaak maar niet onsmakelijk.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Goed eten, fijne gastvrouwen, snelle bediening en daardoor een goede kwaliteit- prijsverhouding.
Inrichting is gedateerd en zou wel een opknapbeurt mogen gebruiken.
Voor een goed stuk vlees zeker een aanrader ( wij namen ossenhaas).
Marinus333 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We hebben er goed en in een gezellige ongedwongen sfeer gegeten.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant kwam op mij iets wat rommelig over hier zit mijn inziens nog wel een verbeterpunt.
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het vlees met name de Argentijnse rib-eye is uitstekend je moet wel het nodige aan bijgerechten apart bijbestellen. De bediening,overvloedig aanwezig, is vriendelijk en attent. Beneden is een vrij kleine,edoch wel gezellige ruimte in de buurt van de bbq en boven ook een leuk kamertje voor een man of 14,maar de trap omhoog is zeker geen aanrader.De toiletten,klein maar netjes, zijn ook boven ! De totale ruimte is omgekeerd evenredig met de grootte van de ribeyes en voor de echte,lekkere ribeye van de houtskool bbq kom je tenslotte bij de Argentijn !
Tafeltjes etc wat des Argentijns,schalen en borden origineel.
Voor een zeer schappelijke prijs een groot en heerlijk stuk vlees.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het restaurant werd ons aangeraden door mensen die in Kampen wonen. De bediening is gastvrij en vriendelijk. De aankleding is heel eenvoudig en vrij sober en de restaurantruimte is vrij klein. Doordat de kapstokken zich vlak naast de keuken bevinden, loop je het risico dat je jas naar kookluchten ruikt wanneer je weer vertrekt. Het eten is heel goed en zeker niet duur.
Kortom, als je in Kampen bent en zin hebt in een lekker stuk vlees, is Los Che zeker een aanrader.
Annekewind .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We waren met onze vrienden op zaterdagavond bij Los Che en hebben genoten van een drie gangen diner. Alle gerechten waren heerlijk: de garnalencocktail vooraf, de rib-eye of de kipfilet, waren heerlijk mals: perfect bereid. Alleen vond ik het jammer dat de knoflooksaus over het hele bord verdeeld was. De saus zou ik apart serveren. Verder niets dan lof!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij zijn met een stel vrienden wezen eten bij Los Che te Kampen. Na veel positieve verhalen over dit restaurant wouden ook wij proberen om die positieve ervaringen te ondervinden. Van te voren even gebeld dat wij met vijf personen kwamen eten, geen enkel probleem. Bij binnenkomst kregen we vrijwel direct onze tafel toegewezen (mooie ronde tafel achterin het restaurant). Personeel was zeer vriendelijk en wist de gerechten goed uit te leggen aan ons, waarna ik heb gekozen voor de lomo (ossenhaas) met sperziebonen + knoflook & ui, salade en patat. Het vlees was voortreffelijk, echt heerlijk mals en goed van smaak! Ook de patat etc. was gewoon goed. Mijn ervaring in het kort: leuk klein restaurant met een informele sfeer, aardige bediening met de benodigde kennis en een goede prijs/kwaliteit verhouding!
Alfredw .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heerlijk gegeten! Op de kaart staan veel vleesgerechten maar dat is ook waarvoor je naar de Argentijn gaat. De sfeer is gezellig en informeel. Bij het hoofdgerecht zitten geen aardappels, groente ed. Dit moet apart bijbesteld worden.
Minetje .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
De sfeer is gezelig informeel. Iedereen doet zijn best het zo god mogelijk te doen. Binnen is het goed toeven. Al het vlees wordt heerlijk gebraden op de bbq. Je krijgt het net zo gaar of rood als je wenst! Super! Altijd heerlijk mals. Ook de salades zijn heerlijk. Ik heb geprobeerd om ze thuis na te maken, maar zo lekker als bij Los Che lukt me niet. De rode wijn van het huis combineert uitstekend bij het vlees.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Los Che. Ze koken hier gewoon eerlijk; niet te veel gedoe, maar gewoon smakelijk argentijns, en uiteraard op de bbq. Prima verse salades er bij, wat wil je nog meer. Hoeveelheden inschatten bij het bestellen blijft nog iets lasting, maar zal wel kwestie van de menukaart leren kennen zijn. Gewoon vaker komen dus, en dat zijn we zeker van plan! :-)
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij dachten hier lekker te kunnen gaan eten, maar hadden het helaas mis. Allerlei gerechten geprobeerd, maar het meeste was vooral ontzettend droog en smakeloos. Eigenlijk vonden we alleen de patat lekker. Wat het decor betreft moet ik er wel bij zeggen dat we beneden zaten en dat ik vond dat dit gedeelte sowieso weinig sfeer heeft. Wij zaten ook nog eens aan de tafel die het dichtst bij de deur stond en die telkens open en dicht ging waardoor je in de tocht zit. Niet echt een lekker plekje om een avondje te eten. Helaas niet boven geweest, dus kan niet zeggen hoe het er daar uitzag. Het was voor ons in ieder geval niet lekker genoeg om nog een poging te wagen en wel boven te gaan kijken.
Hannepan83 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Afgelopen zondag voor het eerst bij Los Che gegeten. Ik had het weekmenu dat bestond uit als voorgerecht carpaccio, als hoofdgerecht een tournedos, en als dessert een chocolademousse. Alles was heerlijk en erg goed bereid. De bediening was vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding was uitstekend ik vond de kwaliteit echt uitstekend. Het enige wat ik jammer vind is dat de stoelen en bankjes niet erg comfortabel zaten. Het interieur was prachtig.
Andemaar .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Getipt door de enthousiaste reacties hier, zijn mijn zus en ik hier gaan eten aan het eind van een dagje Kampen. Ontzettend genoten van de supermalse ossenhaas van de barbecue. Echt perfect gebakken van buiten en heerlijk zacht van binnen. Bij binnenkomst was het behoorlijk vol; naast wat tweepersoonstafels een lange tafel met een groep zo'n 25 dames die nog niet aan hun hoofdgerecht toe waren. Wij verwachtten dus wel even te moeten wachten, maar hebben niets gemerkt van drukte of stress. We voelden ons zeer welkom en verzorgd. Aanrader!
Sylvestervdv .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Wat een top restaurant is dit!
Heerlijk broodmandje vooraf met een heerlijke kaasboter en een soort van wittebonen salsa.

Als hoofd samen de argentijnse bbq voor 2 en daarbij een insalata mixta en een portie wedges.
Al het vlees is super! Een heerlijk krokant jasje op de kip en spare ribs. En de rib-eye en lamskoteletten super mals! Daarbij krijg je ook nog eens 2 heerlijke argentijnse chorizos! 2 Super smaakvolle worstjes. Werkelijk om van te smullen! De salade is lekker vers en smaakvol! Als nagerecht een koffie en een thee want we zaten goed vol ;)!

Bediening gewoon netjes en verzorgt.

Ga zo door aan ons heb je vaste klanten! En wij blijven hier met regelmaat terugkeren!!

Top Top Top!!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Een leuk klein eettentje waar een goede sfeer en gezelligheid heerst. De Argentijnse/Peruaanse/Nederlanse kok is ontzettend vriendelijk. Hij gaf aan alleen het beste vlees te serveren. Ons eten was iets verlaat, maar we kregen direct een gratis drankje en nog een gratis aperatiefje na. Wat een service! De prijzen zijn ontzettend goed (laag; o.a brood met lekkere boter en bonensalsa voor 0.75 p.p.) en het eten erg goed (je moet wel van vlees houden).
Jan Zwakenberg M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Heerlijke gerechten, alles vers.
Wij zijn gek op de Lomo/Ossehaas, supermals vlees. Ook de kip (alles van de BBQ) is heerlijk. Lekker Argentijns eten in Argentijnse sfeer. Met recht een aanwinst voor Kampen!