Los Che

Voorstraat 107 8261 HR Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Los Che

Argentijnse trots

Maak kennis met de Argentijnse keuken van Kampen. Bij Los Che word je verwend met verrukkelijke gerechten die allemaal worden voorzien van hun eigen culinaire karakter, maar die stuk voor stuk trouw blijven aan de smaken van Argentinië. Hier worden geen concessies gedaan aan de smaken van het vlees. Het wordt dus niet gemarineerd of voorgebakken. Alles om de kwaliteit te behouden!

Meer informatie over restaurant Los Che

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,9
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De moeite waard om er weer heen te gaan!!
P S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hebben met 4 personen gegeten. Het eten was heerlijk. Het is zeker de moeite waard om daar nog een keer weer te gaan eten
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was heerlijk! En de bediening was ook heel vriendelijk kom zeker nog terug. Maar als ik eerlijk ben kwa uitstraling restaurant had ik nooit gedacht als ik er langs zou lopen hier wil ik naar binnen. Het is dat ik op internet veel goeds over jullie had gelezen
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vriendelijke personeel en goed eten.
avesant .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Aantal plaatsen behoorlijk uitgebreid zowel benden als boven.
Kwaliteit vlees en vis nog altijd evengoed.
Wij kozen voor vlees zowel de rib eye als de zalm goed toebereid.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk mals vlees.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via tripadvisor dit restaurant gevonden en ook gereserveerd. Gezien de recensies waren de verwachtingen hoog, jammer dat deze niet waargemaakt werden.
Wij kregen een tafeltje bij de ingang waardoor we regelmatig op de tocht zaten.
De inrichting is eenvoudig en staat dicht op mekaar, de stoelen zijn niet heel comfortabel.
Helaas geen sausje voor bij het vlees te krijgen, zelfs geen chimmichurrie, toch écht een argentijnse specialiteit dus maar wat kruidenboter erbij gevraagd.
Salades werden op de counter boven ons klaargezet helaas werden ze over onze tafel heen weg gehaald voor de andere tafels.
De steak was heerlijk gekruid en super mals, ook de salade en spinazie met knoflook waren lekker.
We kregen koffie als compensatie van het voorgerecht, de bediening was net nieuw.
Slechts 1 toilet aanwezig maar geen zeep aanwezig, wel 1 klein handdoekje.

Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar voor een avondje uit, erg rommelig en niet echt gezellig, mogelijk komt dit door de locatie waar wij zaten.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Als je van vlees houd is dit de beste restaurant kampen en omstreken, klein maar erg gezellig restaurant ,vlees word op houtskool grill bereid , verse salades en genoeg bijgerechten om te kiezen , zeker om aan te raden de Argentijnse Empanadas als voorgerecht en de Argentijnse "parilla" als hoofgerecht
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Klein maar gezellig restaurant
Lekker en authentiek Argentijns eten
Vlees word op houtskool grill bereid en dat proef je , heerlijke salades en bijgerechten .
Jesper B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heel goed gegeten, vlees lekker mals aardig personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
marion M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
het vlees was heerlijk, een kleine ruimte voor veel mensen ik had een tafel gereserveerd deze werd op de begane grond aangeboden een te klein tafeltje waar teveel langs werd gelopen en mensen die gerechten komen bestellen of afhalen over je heen moeten bestellen. voor ons niet voor herhaling vatbaar.
marion M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
het vlees was goed en de bijgerechten waren prima, om beneden te zitten vonden wij niet leuk veel geloop we kregen een tafeltje aan de zijkant van een afhaal punt dat hebben wij als hinder ervaren bediening vonden wij erg vriendelijk. voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Ariën V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekkere starter (brood en chorizo worst) hoofdgerecht mooie stukken vlees en lekkere side dish.
Een rode en een witte wijn typisch Argentijns (Malbec en Torrontes).
Goed eten voor een meer dan goede prijs.
g N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gidteren 21 -11-16 daar gegeten. Gezellig restaurant aardig personeel maar het eten viel erg tegen.
Hadden t bone steak helaas vrij smaakloos evenals de spareribs deze waren ook erg droog en aangebrand. Voor ons geen herhaling
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Super lekker eten. Mixta salade is heerlijk. De biefstuk perfect !
Bediening vriendelijk. ..

Een heerlijk wijntje en persoonlijke aandacht.
Kortom een restaurant waar je je welkom voelt. ...
franerhaan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht en vlees zeer mals van hoge kwaliteit. Gastvrouw zeer naturel en op zeer charmante wijze vriendelijk. Kortom zeer prettig restaurant kwalitatief hoogwaardig.
A R K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuk restaurantje. Eten zonder veel franje maar goede kwaliteit en goed bereid. Bediening was vriendelijk. Entrecote was mals. Het voorgerecht een Argentijnse garnalencocktail leek met een kant en klaar cocktailsausje aangemaakt te zijn en viel wat uit de toom. Nagerecht een taartje was wat vlak van smaak maar niet onsmakelijk.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Goed eten, fijne gastvrouwen, snelle bediening en daardoor een goede kwaliteit- prijsverhouding.
Inrichting is gedateerd en zou wel een opknapbeurt mogen gebruiken.
Voor een goed stuk vlees zeker een aanrader ( wij namen ossenhaas).
Marinus333 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We hebben er goed en in een gezellige ongedwongen sfeer gegeten.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant kwam op mij iets wat rommelig over hier zit mijn inziens nog wel een verbeterpunt.
avesant .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het vlees met name de Argentijnse rib-eye is uitstekend je moet wel het nodige aan bijgerechten apart bijbestellen. De bediening,overvloedig aanwezig, is vriendelijk en attent. Beneden is een vrij kleine,edoch wel gezellige ruimte in de buurt van de bbq en boven ook een leuk kamertje voor een man of 14,maar de trap omhoog is zeker geen aanrader.De toiletten,klein maar netjes, zijn ook boven ! De totale ruimte is omgekeerd evenredig met de grootte van de ribeyes en voor de echte,lekkere ribeye van de houtskool bbq kom je tenslotte bij de Argentijn !
Tafeltjes etc wat des Argentijns,schalen en borden origineel.
Voor een zeer schappelijke prijs een groot en heerlijk stuk vlees.