Los Che

Voorstraat 107 8261 HR Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Los Che

Argentijnse trots

Maak kennis met de Argentijnse keuken van Kampen. Bij Los Che word je verwend met verrukkelijke gerechten die allemaal worden voorzien van hun eigen culinaire karakter, maar die stuk voor stuk trouw blijven aan de smaken van Argentinië. Hier worden geen concessies gedaan aan de smaken van het vlees. Het wordt dus niet gemarineerd of voorgebakken. Alles om de kwaliteit te behouden!

Meer informatie over restaurant Los Che

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Los Che

Wietske H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goede ontvangst, we werden direct aangesproken. We hadden gereserveerd dus dat kwam helemaal goed.
Goede, snelle en attente bediening. En het smaakte allemaal heerlijk! We komen vast nog eens weer. Compliment!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekkerste ribeye ever! Perfect gegrilled vlees. Vriendelijk personeel in een gezellig klein restaurant. Een aanrader voor de liefhebber van een lekkere biefstuk!
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben echt genoten van het eten! Lieve keurige bediening. Prima uitleg over alles en oh... echt als ik weer aan dat koffiedessert denk met likeur, zo smakelijk... wij gaan hier zeer zeker vaker uit eten. Een Aanrader voor iedereen!! Hanneke en Annelies
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ontzettend goed gegeten, fijne gastvrouw, gezellige tent!
D. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Behandeling uitstekend! Vriendelijk personeel. Wachttijd kon iets korter. Maar het was druk. Beetje lawaaiig (ook door de drukte). Niet hinderlijk.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het lekkerste vlees van de bbq, vriendelijk personeel en gezellig, sfeervol restaurant. We hebben hier al een paar keer gegeten. We komen steeds weer terug omdat het eten heerlijk is. Vooral de parilla (bbqtje) met verschillende soorten vlees is erg leuk als je met grotere groep bent. En vergeet vooral de toetjes niet.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Waar voor je geld
Mich W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
het eten was redelijk alleen kwam het hoofd gerecht al voordat het voogrerecht op was . hierdoor stond de tafel overvol .
verder was de bediening { dochter van eigenaar] niet goed op de hoogte over wat voor stukken vlees er werd geserveerd . ze kon geen uitleg geven tevens prijsde zei niet de speciale gerechten aan.
Het kwam zeer amateuristisch over op ons en daardoor zou ik er ook niet snel weer heen gaan.
De maaltijd was verder redelijk en de ossenhaas was goed , de rest van de vleessoorten hadden iets meer smaak mogen hebben .
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Eten zoals gewoonlijk erg lekker!!

Service was echt minder.. alleen maar jonge meiden die vooral bezig waren met elkaar.
mn Eerste drankje was op toen net het hoofdgerecht kwam, ze hebben niet gevraagd of we nog iets wouden. Moesten zelf vragen om de desertkaart, en koffie en thee werd ook niet naar gevraagd.

We waren met een jarige waar dit het favoriete restaurant van is. Maar dit was even een domper.
Amber C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten maar helaas moesten we tussen de gangen door behoorlijk lang wachten. Bediening heeft wel hun best gedaan om dit zo professioneel mogelijk op te lossen.
Konni V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Jammer dat we op een gegeven moment weg moesten dat ze onze tafel nodig hadden
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Echt een AANRADER om daar te gaan Eten!!!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
heerlijk eten, gezellige gastvrouw, we komen graag weer terug, en zullen het ook zeker bij onze gasten van B & B
" 't Geheim van de Molenaer " aanbevelen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten samen met een vriend. Het vlees is echt super goed. Vlees zoals vlees hoort te zijn. er vooral belangrijk geen saus over het vlees. Gewoon puur natuur zo van de houtskoolgrill. Er komen ook veel Spaanstaligen die dit pareltje in Kampen onderling doorvertallen.

De dame die ons hielp was ondanks haar jonge leeftijd zeer professioneel. Echt een aanrader en nogmaals dank voor de goede zorgen!

Henk Hakvoort

Ook
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben er heerlijk gegeten. Goede authentieke smaken, vlees erg goed klaar gemaakt op de barbecue, meerdere groentengerechten ook op de kaart. Echt super!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Met vrienden genoten van een echt heerlijk stuk vlees met heerlijke frieten en spinazie!
Puur, houtskool gegrild !
Top !
Vibin V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer lekker restaurant!
Ga zeker terug komen!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bediening moet nog veel leren. Bv inschenken wijn en openen fles. Communicatie met klant! Matig eten. Simpel servies.
Agaath B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Klein restaurant met super vriendelijke bediening!
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Super! Mooi gebakken bavette, nagerecht ook heerlijk. Vriendelijk personeel, eigenaren ook oprecht aardig.