Los Argentinos

9,1

Jouw recensie over het restaurant Los Argentinos

M&P ..
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ik kom met enige regelmaat al jaren bij Los Argentinos. Wel de laatste tijd, sinds de 2e vestiging open is aan de Korte Houtstraat, niet meer in de Kettingstraat. Mijn aanbeveling geldt voor de vestiging aan de Korte Houtstraat. Daar ziet het er netjes en verzorgd uit qua inrichting. Inderdaad; wat veel mensen zeggen: Je komt bij dit restaurant voor het vlees, dat van zeer goede kwaliteit is. Ossenhaas is hier altijd mals en boterzacht. Tip: Neem een fles wijn, want per glas is de wijn niet altijd even lekker. De huiswijn is per fles redelijk. De prijs kwaliteitverhouding vinden wij ook altijd erg goed.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Dit restaurant blijft super. Aan het interieur is al minstens 15 jaar niets meer gedaan, maar het eten is alleen maar beter geworden over de jaren. De ossenhaas was boterzacht en smolt als boter in de mond. Voor en nagerecht waren weer geweldig. De Bediening is ook heel erg goed en je voelt je elke keer weer welkom als je daar komt eten.
Wat ons betreft is dit restaurant zeker een aanrader. Wel eerst reserveren want het restaurant zit vaak tot aan de nok vol, en in het weekend staan de klanten vaak bij de deur te wachten totdat er een tafeltje vrijkomt.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Op 21 februari heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.
Echt het gevoel welkome te zijn en de gastheer vulde zijn rol uitstekend in.
Bij een volgend bezoek aan Den haag gaan we zeker weer!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten is super, alleen je moet daar heel snel eten want de borden en glazen worden onder je neus weggetrokken. En je word echt weggekeken want ze hebben je tafel weer hard nodig, dus dat is niet zo geslaagd als je gezellig uit eten wil .
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteravond ter ere van mijn dochters verjaardag bij Los Argentinos geweest. Het vlees van de grill is heerlijk en er loopt een goed geolied en vriendelijk team rond. Ook het interieur is sfeervol. Nadat mijn man de bediening had ingelicht dat er een jarige was, verscheen de ober even later met een kleine attentie. Wij hebben genoten en zijn zeer tevreden.
Oskar S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We komen er zelf al jaren!! Heel lekker eten van de grill. We hebben heerlijke spareribs gegeten, die je onbeperkt mag eten, en een standaard prijs betaalt ervoor. De spareribs die we heel vaak komen eten bij Los Argentinos zijn verrukkelijk! Bij het hoofdgerecht krijg je ook frietjes of een gepofte aardappel (dat mag je zelf beslissen) Veel keuze van voorgerechten, nagerechten en van desserts. Het personeel van Los Argentinos is heel vriendelijk, het ontvangst is heel vriendelijk, en het eten komt er ook snel aan. Ik raad zeker aan om een keer uit te eten bij Los Argentinos.
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Tijdens een werkbezoek heb ik hier vroeg in de middag geluncht. Het was nog erg stil in de zaak (logisch, het was een uur of 3 's middags), maar ik werd super geholpen. De ribeye was van prima smaak graangevoerd rundvlees (ik geef de voorkeur aan grasgevoerd en dry-aged, maar dat verwacht ik dan ook niet in een Argentijns restaurant). Ik vroeg om medium gebakken en dat kreeg ik ook. Patat was ook prima, niet te zout.
Het bord was simpel opgemaakt, er waren geen extra's, maar de prijs was ook vriendelijk. Ik geloof dat de hoofdvestiging een saladebar heeft, die heb ik hier niet gezien.
Ik kan dit restaurantje aanbevelen, het heeft een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wij komen hier al jaren. Nergens hebben ze zo'n lekker vlees, super lekkere malse ossenhaas. Tot in perfectie gegrild en dan met knoflooksaus, meer heeft een mens niet nodig. We komen extra vaak naar Den Haag om hier te eten. De bediening is vriendelijk en attent. Toppertje!
Bifo D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Los Argentinos, korte Houtstraat is een nieuwe vestiging van Los Argentinos in de Kettingstraat. Ze zijn nog maar net open (mrt/apr 2016). Op het oog hebben ze ook dezelfde menukaart.

Decor: de stoelen zaten goed, de tafel wiebelde niet. Ik heb verder niet echt een mening over de smaak van de inrichting. Ik kom om te eten niet om rond te kijken.

Service: Ik kom regelmatig in de 'hoofdvestiging' en dit was mijn eerste keer hier. Ik herkende de bediening en de kok dus alles was bekend terrein. Eigenlijk kwam ik er nu voor een 'snelle hap' en de bediening was prima. Vriendelijk, alert.

Eten: Ik zeg 1 ding: "Bife de Lomo". De kwaliteit van dit vlees is altijd geweldig.
Eerlijk is eerlijk. Argentinië is een vlees land. Vegetariërs komen er bekaaid af.
Het vlees was ook deze keer weer geweldig. De salade was inderdaad geen grote portie. Op verzoek zonder dressing maar alleen met olijfolie. Verder had ik een grote gepofte aardappel dat apart met een kuipje boter wordt geserveerd.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Eten: Moeilijke evaluatie, want ik en mijn kennis namen het dagmenu (groot stuk vlees). De salade daarbij was iets aan de karige kant en de frietjes echte dunne Franse frietjes (niet Argentijns)

Service: Eigenlijk wou ik een 8 geven, maar.. Tot voor kort zat hier een Thais restaurant die in 2013 IENS topper was. De IENS topper sticker 2013 hebben ze gewoon op de deur laten zitten, daarom een 4. Ook werden er nog Aziatische fortune cookies bij de kassa uitgedeeld.

Decor: Knus Argentijns decor, wel hing nog een Thais schilderijtje op de WC