Los Argentinos

Cort van der Lindenplein 5 1421 NJ Uithoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Direbo .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Bijzonder teleurstellend. Wij werden door mijn zoon en schoondochter uitgenodigd voor een etentje. We hadden ons hier erg op verheugd. Wij kwamen terecht in een klein restaurant die vermoedelijk eerst een Chinees is geweest. De Chinese lampen hingen nog een het plafond. Een sombere en oubollig interieur. De bediening was om te huilen. De ober sprak geen Nederlands en alles wat verkeerd kon gaan ging verkeerd. Vooraf hadden drie van ons carpaccio besteld. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je dat vlees zo kan verpesten dat er totaal geen smaak meer aan zit. Mijn hoofdgerecht bestond uit een spies van rundvlees. Vooraf werd nog gevraagd of ik dat medium wilde. Ik had toch ja gezegd maar het vlees was helemaal kapot gegrild. Heel erg droog. De garnering bestond uit een stuk sla, een champion en een paar plakjes courgette. Totaal geen smaak aan. Ook de andere drie hoofdgerechten waren even slecht. Als dessert besteld drie van ons een dame blanche en een van ons een gemengd ijsje. Bij het uitserveren bleek dat ze dit waarschijnlijk niet begrepen hebben want het we kregen precies het omgekeerde. Kortom bijzonder slecht. Wij komen hier nooit meer.
Joanna211 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Guacamole uit een potje. Bij binnenkomst om half 8 was het stokbrood op. Geen rijst oid bij de Gamba's. Bediening om van te huilen. Uitermate teleurstellend, ik kom hier dan ook NOOIT meer terug.
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Tijden geleden dat we zo slecht gegeten hebben
ze wisten niet ,dat we kwamen terwijl we gereserveerd hadden.
Eten niet lekker, niet gaar! geen kennis van de wijn, toetjes allemaal op
geen aanrader
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Los Argentinos ligt aan het busstation van Uithoorn. Niet echt één van de gezelligste uitgaans gelegenheden, maar je kunt na afloop de bus naar Amsterdam nemen. Wij waren met z’n vieren en hadden een 3 gangen menu besteld. We begonnen met een carpaccio. Wel lekker, maar het had wel aangemaakt mogen worden met een dressing. Daarna hadden we de gegrilde vlees gerechten, 3 maal ossenhaas en 1maal lendenbiefstuk. Het vlees was goed gegrild en je proefde de houtskool smaak. Als nagerecht zouden we dame blanche krijgen, echter er werd ons verteld dat het vanille ijs op was en of we aardbeien ijs met dressing wilden. Ook goed, kan weinig aan mis gaan. De bediening is erg vriendelijk, maar wel jong en nog niet erg ervaren. De borden werden afgeruimd terwijl één van ons nog aan het eten was. Hier is nog wat scholing nodig. Het vreemde is dat aan het raam een poster hangt met sushi gerechten. Die kun je hier afhalen of laten bestellen. Een wat rare combinatie met een Argentijns restaurant. Maar goed, we hebben hier redelijk gegeten.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Los Argentinos zit op de plek waar eerder 3 Indiase restaurants hun geluk beproefd hebben, de inrichting is nog herkenbaar (olifanten her en der). Op basis van de heel goede recensies gingen we vol goede moed naar deze Argentijn maar er moet veel verbeteren wil dit restaurant het langer overleven dan de voorgangers. De kaart is veelbelovend, met meer variatie van een gemiddeld Argentijns vlees-restaurant. Maar als je op basis van die kaart een salade bestelt met tomaat, rucola, ui en olijven en je krijgt plakjes tomaat met feta, kappertjes en een mango dressing, dan biedt zo'n kaart niet veel houvast. Op de opmerking dat dit niet het bestelde is, is de eerste reactie dat het toch echt tomaten salade is, vervolgens dat de salade met rucola een andere is en tenslotte komt de keuken melden dat 'de rucola een beetje te oud was' . Het wordt goed gemaakt met een gemengde salade ernaast.
De zalm van het hoofdgerecht is gewoon goed al blijkt de creoolse 'marinade' dezelfde zeer pittige tomatensaus die bij de inktvis zit. Die inktvis is op zijn beurt ook lekker en goed bereid (totaal niet taai), maar helaas ook niet warm. De vlees-spies is mals maar heeft weinig smaak.
De bijgerechten variëren: bij de gegrilde groenten (die hier en daar verbrand is) krijgen we alsnog de ham die ontbrak in de Popeye salade vooraf, beetje jammer als dit gerecht voor een vegetariër bedoeld is. De gepofte aardappel is uitstekend, de geroosterde mais treurig: doorgekookte mais die daarna uitgedroogd is op de gril. De gekruide rijst is lekker maar duidelijk Indiaas van smaak (niet alleen de decoratie lijkt overgenomen van de voorgangers) en daardoor niet passend bij de rest.
Een verstopt toilet draagt ook niet bij aan een prettige restaurant ervaring en tot slot moet ook vermeld worden dat voor de geleverde kwaliteit de prijs veel te hoog is.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Geopend sinds mei 2014. Een Argentijn die geen met koeienhuiden bekleedde banken heeft maar houten bruine tafels met leuke rode stoelen erbij. Peper en zout op de tafel met mooie grote wijnglazen en een kaarsenpotje. Maar dat is bijzaak. Het gaat natuurlijk om het eten en de bediening. Ik had vooraf de guacamole met nachos. Lekker vers en pittig genoeg. Mijn man had de runder carpaccio die hij ook erg lekker vond. Als hoofdgerecht had ik de gegrilde garnalen met knoflook waarbij ik een heerlijke salade met brie kreeg. Mmmmm. Mijn man had de Bife de Lomo die wegsmolt in zijn mond. Daarbij hadden we een goed gekoelde fruitige rosé en we sloten af met een espresso met cognac en een Italian coffee.
Ik kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk gegeten hebben. De bediening was attent en wat bescheiden maar deed het gewoon goed. Naarmate het buiten donkerder werd paste men de verlichting daarop aan waardoor je niet in het donker kwam te zitten. Eindelijk eens een goede Argentijn in de buurt. Hier ga ik zeker vaker eten. De kaart is ruim genoeg om uit te kiezen en wat ik bij mede disgenoten op tafel zag komen nodigt direct uit om dat ook eens te nemen. Er is ook ruimte voor een kindermenu. Dit is een aanrader.
Bedankt!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Als voorgerecht hadden we o.a. Filetitos de Pollo con Mango. Salade met gerookte kip en mango, superlekker en een megaportie. Ook Gambas al Ajillo con Sauvignon Salsa Blanca. Grote gamba's lekker van smaak, gegrilled. Als hoofdgerecht hadden we o.a. Bife de Lomo, een Argentijnse ossenhaas van 225 gr. Wat een mooi stuk vlees, lekker gegrilled, met fetasalade en frites. En als klap op de vuurpijl... Parillada Los Argentinos, compleet assortiment vlees: ossenhaas, entrecoôte rib eye, kip, worst, spare-ribs, maïs en kandeel saus geserveerd op eigen houtskoolgrill. Heerlijk allemaal maar veel te veel. We hadden bijna een doggy-bag gevraagd, zoveel als dat er over was. Bediening is fijn en aardig, ietwat bescheiden. Het restaurant is licht ingericht met goedzittende retrorode stoeltjes. By the way... de desserts zijn niet zo bijzonder maar dat maakte ons helemaal niet meer uit tegenover de rest van de dis.
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Heerlijk gegeten. Het vlees was van goede kwaliteit en heerlijk gebakken. De porties waren wel vrij groot. Wij hebben enorm genoten en de kinderen ook. Een echte aanrader!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Prijs kwaliteit verhouding was goed. Portie van het gekozen voorgerecht was dusdanig dat het een hoofdgerecht had kunnen zijn. Daardoor was het gekozen hoofdgerecht teveel; echter het teveel aan vlees kon meegenomen worden.
kortom zullen mijn echtgenote en ik zullen dit restaurant zeker aanbevelen.