Los Argentinos

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Airconditioning , Terras
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen zaterdag ribeye menu gegeten bij Los Argentinos. Het vlees was mals en salade bar was ok. De lokaal was beetje krab/klein. Vriendelijk bediening. Voor snel eten was ideaal.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Zomaar naar binnen gelopen, zonder reservering op vrijdagavond. Het was redelijk rustig nog. We werden vriendelijk naar ons tafeltje gebracht, en kregen al snel de menukaart. De mixed grill werd ons aanbevolen ( we hoorden dat dat bij iedereen gedaan werd), maar daar hadden we geen zin in. Ik koos voor een ribeye en wilde die graag rare. Daarbij een gepofte aardappel met zure room. De overkant nam wel een mixed grill, maar met frietjes en mayo.
Tot mijn grote vreugde kreeg ik mijn ribeye daadwerkelijk rare, met mooie grillmarks erop. Meestal krijg je bij rare je vlees alsnog medium, omdat de kok blijkbaar denkt dat je niet weet wat je wil. Hier kreeg ik dus een top rare ribeye, waar ik alleen wat zout op deed en er toen heerlijk van genoot. De gepofte aardappel was gewoon goed. Ook aan de overkant tevreden geluiden over het vlees. Frietjes waren duidelijk diepvries, maar prima gebakken. En je komt hier voor het vlees, niet voor de bijgerechten. Maar die waren toch ook gewoon prima.
De cola was heerlijk koud, met ijsklontjes. De rode wijn ging goed bij het vlees. En de service? Razendsnel en erg vriendelijk. Personeel liep af en aan, tijdens ons eten werd het steeds drukker, en niemand kwam aandacht te kort. Zeer tevreden verlieten wij het restaurant.
Thomas Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Je komt hier voor het vlees en dat is erg goed. Decor en sfeer meer dan voldoende. Bediening erg onrustig, gehaast en slecht te verstaan.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant, alweer! Bediening is vriendelijk en vlot, de steaks, en daar kom je uiteindelijk voor, van super kwaliteit. Heel knap dat deze kwaliteit elke keer hetzelfde is!
Toegegeven, het gaat allemaal wat snel en het is misschien wat onrustig maar dat vonden wij niet storend. Kortom; een aanrader!
Frank1896 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het was precies wat ik had verwacht na het lezen van de recensies hier. Een hele goede steak in een matige sfeer. Als je gewoon lekker wil eten, niets geeft om de setting en het niet heel erg vindt dat je na een uur weer buiten staat is dit een heel goed adres.
Slootjes .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Prima porties en heel erg lekker vlees. De saladebar was een leuke aanvulling daarop. Ze wilden geen kraanwater schenken wat ik wel erg belangrijk vind. Decor is niet heel erg aanwezig, zou meer aandacht mogen krijgen.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Los argentinos is één van mijn favoriete restaurants. Het stelt me nooit teleur. De steak is altijd perfect en de bediening is super vriendelijk. Een echte aanrader voor de steaklovers!
Furmenator .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Onlangs voor de tweede keer gegeten bij Los Argentinos en deze keer een flinke biefstuk met pepersaus besteld die erg in de smaak viel. Mooi stuk vlees, goed klaargemaakt en smold werkelijk weg op je tong. De bediening is erg hartelijk, maar niet altijd even gestructureerd. Aan de andere kant, wat maakt dat eigenlijk uit? Als je van vlees houdt en een goede sfeer zit je hier gebakken. Well-done!
Rachel E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Een van mijn favo restaurants in Den Haag! Ik neem alijd de special bife de lomo (ossenhaas). Medium gebakken, met champignonsaus, of met bernaise of met pepersaus. Maakt eigenlijk niet uit welke saus! Het is zo heerlijk, en altijd perfect gebakken.

De frietjes zijn ook altijd lekker, als je van franse frietjes houdt. (wie niet!) Saladebar is gevarieerd, van mais tot kidneybonen, coleslaw en aardappelsalade etc. Neem altijd stokbrood met kruidenboter vooraf want de kruidenboter is oh zo lekker!

Bediening is vriendelijk en open, en altijd in voor een praatje. Hele lieve mensen.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
"The best steek in town" staat op de ramen van Los Argentinos. En dat nog wel eens waar kunnen zijn ook. Daarom is het lastig om een recensie te schrijven als de biefstuk voortreffelijk is, maar het decor abominabel. Het is niet zozeer dat het er niet mooi uitziet, want dat is redelijk. Het probleem was dat de grildampen dermate in de eetzaal binnen drongen dat het erg onaangenaam was; alsof er geen afzuigkappen bestaan. Het was zelfs zo indringend dat ik mijn kleren de volgende dag naar de stomerij heb gebracht want het hele huis was er van doordrongen. Dit kon echt niet. Wellicht kwam het omdat dit restaurant op de hoek van de Korte Houtstraat en de Korte Koediefstraat.nog maar net geopend was. Alhoewel, daarvoor zat er een Thais restaurant in.
Jammer.
Floris M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Nog steeds de best biefstuk en ossenhaas vna den haag. Ook de chorizos caseros zijn aan te raden. Het decor is onveranderd en niet bijzonder en de service nog steeds heel behoorlijk
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Komen hier al zo vaak. Heerlijke bediening prettig dat mensen je kennen en altijd leuke grappen. Nu met mijn zoon geweest. Goed dat de ober naar zijn leeftijd vroeg om wijn te mogen schenken, ondanks dat ik er zelf al jaren kom. Het vlees blijft onovertroffen, zo mals allemaal, nu weer heerlijke ossenhaas gegeten van 300 gram, mijn zoon de entrecote. De saladebar is ook altijd uitgebreid en vers.. Bediening top, eten top, tikje internationaal; heerlijk sfeertje.
We blijven terug komen! In welke samenstelling dan ook; zakelijk, vrienden, familie..voor alles wat!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Al een paar keer hier wezen eten en elke keer is het heerlijk! Echt een aanbeveling voor de vlees liefhebber. De obers zijn gezellig Argentijnen en de sfeer van het restaurant is knus maar gezellig. Heerlijk eten voor een goede prijs!
Remcokoning .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Na mijn werk heb ik hier gegeten met mijn collega's. Argentijnse restaurant met goed vleesgerechten! Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door het personeel. Op advies van het personeel heb ik gekozen voor de rib-eye steak. Heerlijk mals vlees! Een van de beste rib-eye steaks die ik heb gegeten. De salade is ook heerlijk! Ik zal zeker weer terugkomen voor de heerlijke steaks van los argentinos!
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Je moet hier echt voor t vlees gaan. Heerlijk!! Stukken vlees mag van mij wel wat groter maar de kwaliteit van t vlees is wel goed.
Vriendelijke bediening en eigenaar en je hoeft niet lang te wachten voor je eten.. T is klein en smal, t zit altijd vol. Veel vaste gasten en toeristen zie ik altijd als ik daar ga eten.

Zeker een aanrader als je van vlees houdt.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Met een vriendengroepje - De Heeren van het goede leven - gezellig gegeten bij Los Argentinos. Uiteraard met de nadruk op het vlees. Dat vlees was goed klaargemaakt vonden de aanwezige Heeren, beetje sla en wat goede frites erbij. Zelf had ik een goede T-bone steak, netjes blue zoals besteld, met een fles mooie Spaanse wijn voor 20 euro, niet duur voor deze kwaliteit. De overige heeren hadden spareribs, kipfilet en mixed grill. Gezellige bediening maakte een geslaagde avond af. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
KeesDeSteen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Leuk restaurant en super eten! beste steak in jaren gegeten, bijgerechten waren super en royaal. bediening was wat gehaast vanwege de drukte, nadat het wat rustiger werd had de bediening meer tijd om echt een babbeltje te maken en ervoor te zorgen dat alles naar wens was. al met al een leuke ervaring!
Floris M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Voor de beste ossenhaas moet je nog altijd bij los Argentinos zijn. Als voorgerecht de chorizos is een echte aanrader. Vanaf mijn studententijd kom ik hier al enkele malen per jaar en de kwaliteit blijft goed. De service is altijd vriendelijk en je wordt snel geholpen. Het enige minpuntje tegenwoordig vind ik de aankleding. Deze is al jaren onveranderd en doet geen recht aan de geweldige kwaliteit en bediening
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Het was weer een tijd geleden dat ik met mijn zoon in dit restaurant ben geweest.
Ook nu weer genoten van de enorme T-bone steak, die perfect (medium rare) op de houtskoolgrill was bereid. Met wat chummichuri en tabasco leverde het voor ons geen probleem op om het tot de bot op te eten.
Zoals we gewend zijn, was de bediening weer erg vriendelijk en snel!
M G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Het vlees bij dit restaurant is altijd dik in orde. Goed van smaak en juiste gaarheid. De bijgerechten zoals friet en salades zijn ook prima. Dit restaurant is constant en de bediening is snel en effectief. De inrichting is wel wat gedateerd.