Los Argentinos

Leidsekruisstraat 7-9 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206223375

Over het restaurant Los Argentinos

Ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Maak je op voor een avond echte Zuid-Amerikaanse gastvrijheid en goed eten. De grill staat vanzelfsprekend centraal, de chef bereidt er malse stukken Argentijns vlees en sappige stukken vis op. De bediening zorgt dat het je niets tekort komt en geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Pascalle H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Waardeloze service. Aangeven het eten niet lekker te vinden en het personeel werd boos en verdedigend, 'het was namelijk niet hun probleem dat wij het eten niet lekker vonden' Schandalig
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Voorafgaande aan een bezoek aan Carré hebben we hier vroeg gegeten. Omdat het vroeg was waren we de eerste personen in het restaurant. Al snel kwamen er meer personen bij en werd het gezelliger. e hebben een heerlijk voorgerecht gnomen mijn vrouw de garnalen kroketjes en ik de chorizo worstjes. Als hoofdgerecht heeft mijn vrouw de Chuletas de Cordero lamskoteletjes genomen en ik de overheerlijke Picanha hamburger. Als nagerecht heeft mijn vrouw de profiteroles en ik een lekker kopje koffie. Dit alles smaakte heerlijk en was voor herhaling vatbaar. Wij komen hier zeker weer terug.
Han J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vlotte bediening, wel aan de prijs. Hoofdgerecht bevat geen groente/aardappeltjes. De biefstuk kwam op een ijskoud bord. Jammer, gemiste kans. De lambsbout was voortreffelijk. Maakt veel goed.
Angelique F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Ondanks dat het heel erg druk was op een zaterdagavond was de service top! Komen zeker nog een keer terug.
mariska-w .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Oude tijden herleven. was lang niet in een Argentijns restaurant geweest. Aan de prijs. In toeristengebied en met live muziek, dat verklaart het. Het eten was lekker, inktvis vooraf, mals, lamskarbonaadjes heerlijk, gegrilde groeten ook lekker. Toetje soesjes vond ik te zoet. Was met drie personen AH actie. Anderen hadden Argentijnse worst en tomatensalade, lamsstoof en surf en turf en toe een flan, ook geen slecht woord over gehoord. Het eten is niet spannend, maar gewoon wat het moet zijn. Wijn ook lekker.
Kris K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een sfeervolle avond was het zeker! De zanger/ gitarist was een aangename verrassing en beloofde veel goeds. Helaas was het eten niet erg lekker. Vooraf de carpaccio met een overload balsamico. Worstjes en pasteitje waren erg goed! Hoofdgerecht was oké. Toetje cheesecake had te lang gestaan waardoor het bovenste laagje wat was ingedroogd, helaas geen verse aarbeien maar een (berg) saus. Een chocotaartje was gewoon. Een prima entourage maar wat jammer dat het eten niet geweldig was. Daar kwamen we toch voor..
Roy C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was goed, wij hebben lekker gegeten.
Het Personeel was vriendelijk en correct. Wij hebben met de kok gesproken een heel sympathieke man.
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Bediening was super, enorm vriendelijk en snel! Leuke, gezellige inrichting. Niks aan te merken op het eten, simpel en smakelijk.
M E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De bediening was een apart stil meisje die geen NL sprak maar volgens mij ook niet echt engels. De (ik denk) hoofdbediening was een aardige jongen die duidelijke uitleg gaf. Jammer dat je bij je gerecht alleen vlees krijgt en apart moet betalen (rond €4.00) voor een beetje rijst of patatjes.. We hebben hier gegeten met de AH zegels, 2e gerechten gratis. Maar we moesten alsnog best veel betalen €55. Terwijl we normaal met zijn 2e wel ergens eten voor rond de €60.. Het hoofdgerecht was erg lekker, de toetjes en voorgerecht ietsje minder.
robjs .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier lekker gegeten met vrienden, de kwaliteit van het eten is goed maar met de bijlage die apart besteld moet worden word het wel duur. Een fles huiswijn kan best wat goedkoper. De wachttijd op het eten was goed, alleen de tijd tussen voor en hoofdgerecht mag wel iets korter.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ontvangst in Nederland in de Engelse taal. Lekker voorgerecht, tegenvallend hoofdgerecht, lekker nagerecht. Te kort na het voorgerecht kwam men al met het hoofdgerecht. Spare ribs, die niet zo lekker waren, de saus was matig. Bij een karaf rode wijn vroegen we om kraanwater. Dat wordt niet geserveerd was het antwoord. Toch zagen we later op andere tafels wel degelijk een karaf met water verschijnen. De prijs van de wijn was te hoog.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dit NOOIT meer voor ons. Aardige sfeer, leuke live muziek. best grote portie vlees/vis. Smaakt ook best, maar niet in enige relatie tot prijsniveau. Ook alle maar dan ook alle onderdelen van maaltijd extra betalen: saus, groente, rijst/aardappelen. Voorgerechten en desserts niet onder de 7.50 euro wat ze i.h.a. ook niet waard zijn; gevolg is minstens 45-50 euro voor driegangenmenu nog zonder drankjes.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een gemiddeld restaurant. Het is smakelijk, maar ik heb altijd graag een smaakexplosie bij een restaurant. Prima verder!
Tiest .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hadden een ontzettend vriendelijke, leuke en behulpzame serveerster uit Bulgarije die aangaf liever Nederlands te spreken, want anders leert ze het nooit. Na 7 jaar kost dat nog steeds moeite om Nederlands te leren dus help haar een beetje :)
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening, levende muziek en een uitstekende kaart. Prima kwaliteit. Hoofdgerechten wel aan de prijs, omdat er nog bijgerechten bijkomen.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
goede prijs kwaliteit verhouding, vlotte bediening.
druk bezocht restaurant iets tekort aan personeel maar doen erg hun best.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voortreffelijk eten goede en vlotte bediening echt een aanrader!! Tot ziens en veel dank! Was super! We komen zeker een keer terug!!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig restaurant, Er was (op zondagavond) toen wij er waren een live-optreden van een Spaanstalige gitarist/zanger, erg leuk. Prima gegeten (spare ribs, lomo steak) en de huiswijn was lekker.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie, elk (goedkoopste) tweede gerecht was gratis. De gerechten waren goed op smaak en het vlees was heerlijk mals. Het was best druk en daardoor moesten we helaas soms wat lang op ons drinken wachten. Maar de vriendelijke bediening maakte veel goed! Misschien een tip om tijdens de drukste tijd iemand extra's in te zetten voor de drankjes. Verder hebben we een leuke avond gehad en vooral heel lekker gegeten!
Lennart G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Slechte bediening, we hebben het hoofdgerecht gekregen terwijl we aan het voorgerecht zaten en we hebben maar 1 keer drinken kunnen bestellen omdat er niemand beschikbaar was om ons te helpen