Los Argentinos

Leidsekruisstraat 7-9 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206223375

Over restaurant Los Argentinos

Ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Maak je op voor een avond echte Zuid-Amerikaanse gastvrijheid en goed eten. De grill staat vanzelfsprekend centraal, de chef bereidt er malse stukken Argentijns vlees en sappige stukken vis op. De bediening zorgt dat het je niets tekort komt en geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Renatevaneck23 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was rustig de sfeer is gezellig de prijs is zonder korting aan de hoge kant maar het eten is heerlijk
en wat wel lastig is als je geen engels beheersd dat het personeel alleen engels spreekt
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ivm met een concert in Paradiso in de buurt gezocht voor een leuk restaurant maar vooral lekker reataurant. Argentijns, altijd goed... (zou je denken). Binnenkomst was het rustig en we kregen een leuk knus plekje (op tijd rond 17.30 op zondag ivm concert) toch duurde het zeker 15 min eer de drankjes werden gevraagd. Bestellingen voor het eten opgenomen. Voorgerecht was ok, empinada's en tortilla chips. Hoofdgerecht hadden we de picanhaburgers. Broodjes waren niet vers, droog en te hard op de grilplaat gegaan. Burger was tevens droog, iets waar je goed je best op moet doen voor een picanhaburger lijkt mij. Het was dat we geen tijd hadden om terug te sturen en de ah actie deden anders had ik het zeker terug gestuurd. Al met al geen aanrader... Jammere ook nog dat we beiden geen toetjes eters zijn maar we wel een koffiespeciaal mochten kiezen. Mijn vriendin drink geen koffie en haar thee stond toch op de rekening.. Details...
Lydia K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
C C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kwamen met de AH-actie, kregen een mooie plek toegewezen. We bestelden twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Ik had gevraagd of we naast frites ook keuze hadden in aardappelkroketjes of gepofte aardappel. 'Ja, dat was mogelijk'. Dus we bestelden voor de ene gerecht frites en de ander gerecht met gepofte aardappel. Na het hoofdgerecht zaten we redelijk vol, dus wilden we ipv het nagerecht een kopje thee of koffie bestellen. 'Nee! Dat kan niet. Moet nagerecht bestellen!' Oke, dat is dan een minpuntje, moest dus verplicht een nagerecht nemen, die je niet opkan. Bleek later de rekening ook nog erg hoog te zijn uitgevallen. Gepofte aardappel werd apart ook in rekening gebracht! Als ik dat had geweten, dan deden we het maar met die paar frites met z'n tweeen. Jammer...
Sev P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden gereserveerd en toch niet een gewenst zitplekje gekregen. Het duurde erg lang voor het eten, eten was oke.....
Eetplaneet .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijke, beleefde bediening en gezellige aankleding. Helaas waren mijn lamskoteletten te rauw van binnen en nadat ik ze had teruggestuurd om ze langer te laten garen was het niet veel beter. De spareribs van mijn man waren vrij droog. Mijn maïskolf was veel te zacht. De voorgerechtjes waren wel lekker. De wijn (ik had de Shiraz) was niet lekker en dus qua verhouding te duur. Ik ga er niet nog een keer naartoe.
Gerjoka .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
schandalig 3 euro voor een spa blauw en 450 voor een wijntje en 850 voor een simpel toetje. het eten is redelijk maar veel te duur.
Maartenpeters .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een heel gezellig restaurant in een landelijke Argentijnse sfeer. de bediening was vriendelijk en attent. De menukeuze was vrij, a la carte en de gerechten waren erg lekker en goed bereid. Een aanrader.
Joey K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten, als wij in amsterdam komen gaan wij standaard bij dit restaurant eten. Dit keer met de AH restaurant actie, konden a la carte kiezen en het goedkoopste was gratis. Oftewel een aanrader!
Renevo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima be diening in een leuke entourage. Prima gerechten, lamskoteletjes waren top!
We komen beslist nog eens terug!
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het restaurant staat midden in de stad en dat is heel gezellig.Het was zondag heel druk maar de bediening was goed.het eten vonden wij erg lekker ,Er was live muziek en dat maakte het helemaal te gek.
Jip K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was erg goed, hele gezellige sfeer met live muziek. Gezellige avond gehad.
Door de drukte wel minder snelle bediening.
Essierulez .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Qua eten precies wat je verwacht voor de prijs: prima eten, maar niets bijzonders.
De service was minder, vooral aan het einde. We hebben bijna een uur moeten wachten tot we een nagerecht konden bestellen. Op een gegeven moment begon er live muziek, wat het geheel een beetje rumoerig maakte.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het restaurant was te vol. Lijkt wel een kantine maar dan met Live muziek. Tafels dicht op elkaar. Weinig gangpad achter de stoelen. Geen aandacht voor de klant. Geen overzicht bij het personeel welk tafeltje besteld had, onze bestelling werd aan een ander tafeltje aangeboden maar deze hadden het niet besteld. 75 minuten gewacht op onze voorgerechten. Na mijn opmerking kwam het hoofdgerecht (werd eerst geserveerd aan ons buurtafeltje) en niet het voorgerecht. Nadat wij het voorgerecht ophadden kwam zeer snel het hoofdgerecht. Het personeel rende zich rot, huur meer personeel in lijkt mij..
Navraag bij manager: er waren zieken. blijkbaar geen back-up personeel voorhanden? Wij waren op een vrijdagavond, hopelijk is het door de de week beter. Dus reserveer niet op een vrijdag of in het weekeinde wanneer het druk kan zijn: dit kunnen ze niet aan! Er was één kok zichtbaar en een kokshulpje. Jammer, want het eten was wel goed.
Brenda-smit .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vooraf garnalen kroketjes, deze waren redelijk. Er miste wel wat garnalen... Was wel lekker, maar de garnalen waren wel ver te zoeken.
Hoofdgerecht de Lomo met pepersaus, in een woord heerlijk! Pepersaus is een goede met lekker pittige pepers, goed van smaak. Bij het vlees nog lis gebakken champignons en friet, ook erg lekker.
Alleen bij het nagerecht was de koffie niet lekker,zat een rare twist aan die het niet lekker maakte.. Jammer, want de brownie was wel erg goed.
Sfeer ook goed, er kwam nog een live gitarist spelen, heel leuk! Echte gitaarmuziek maakt het altijd gezelliger.
Leonnauta1 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima gegeten, gastvrij en leuk ingericht. Zanger erbij maar daar moet je maar net van houden. Voor ons hoefde het niet zozeer maar is wel een leuk element.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Samen met mijn vrouw hier heerlijk gegeten via een Groupon-bon. Vooraf heeft mijn vrouw de garnalenkroketjes en ik de chorizo worstjes genomen. Als hoofdgerecht de heerlijke kipsaté en de garnalen besteld. Als nagerecht allebei een sgroppino genomen. De live-muziek was net niet te hard e geeft zo'n avond iets extra's. Al met al een gezellige avond en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Kathelyne2000 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super aardige bediening, erg gezellige inrichting en live muziek.
Voorgerecht carpaccio was heerlijk, de bijgerechten en het dessert was ook erg lekker,
Als hoofdgerecht een ribeye besteld, maar deze was enorm taai. Ik heb deze ook na 3 happen laten staan.
Het was wel medium gebakken zoals gevraagd, maar het vlees was van slechte kwaliteit.
Smurf-27 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk ingericht restaurant, heerlijk eten.. Maar waardeloze bediening. Spreken slecht nederlands en maar 1 keer gevraagd wat we wilden drinken.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super leuk restaurant. .live muziek van hele leuke heren en een top bediening! Ik vond het toetje niet lekker..meteen kwam er iemand vragen wat er was. Ik.mocht eender toetje kiezen. Geweldig toch?