Los Argentinos

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Los Argentinos

Ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Maak je op voor een avond echte Zuid-Amerikaanse gastvrijheid en goed eten. De grill staat vanzelfsprekend centraal, de chef bereidt er malse stukken Argentijns vlees en sappige stukken vis op. De bediening zorgt dat het je niets tekort komt en geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

K. R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed eten niet goedkoop voor een salade 12.50 vind ik veel geld en het was nog weinig ook. Verder vriendelijk personeel
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vieze nasmaak overgehouden na ons bezoek aan dit restaurant bah.
Zeer klantonvriendelijk schandalig
Zeker geen aanrader !
Mika K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Van buiten af is de sfeer van Los Argentinos al goed te proeven. Binnen is het gezellig ingericht. Op ons verzoek om de bestelling vlot te laten verlopen (we moesten naar een concert in Paradiso) heeft de bediening ruimschoots in dat verzoek voldaan. Binnen een uur was een driegangen menu geserveerd, het was uiteindelijk zelfs iets te snel ;) top service en goed eten!
Hi Mika,
Bedankt voor de leuke feedback! Hoop dat het een leuke concert was.
Nogmaals bedankt :)
Bouchaib S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Er was een goede sfeer met life muziek, de bediening was goed.
We hebben vlees en vis gegeten, beide waren erg smaaktvol.
Beste Souchaib,
Bedankt voor je feedback! Het is altijd gezellig met life muziek.
Fijne dag verder :)
Joana T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Very good
Thank you
amvd59 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Niet te veel maar net genoeg.
De bediening was vriendelijk.
Niet te druk personeel had tijd voor een praatje.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het restaurantHet eten was heel goed en echt alacart de bediening was vriendelijk.Het restaurant is gezellig ingericht.
Ik kan het zeker aanbevelen.
keeshannie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Rommelige bediening door vier verschillende personen. Voorgerecht (carpaccio) smaakte niet lekker. Hoofdgerecht was alleen vlees, patat of groente moest apart bijbesteld worden. Het vlees was wel goed. Nagerecht was lekker. Voor- en hoofdgerecht kwam direct na elkaar en toetje kwam niet. Serveerster vroeg of we koffie wilden, terwijl we op ons nagerecht wachtten. Drankjes zijn behoorlijk aan de prijs.
Wij hadden een AH restaurantkaart ingeleverd en kregen toch de volledige rekening. Dit werd meteen teruggedraaid na onze opmerking.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hadden vooraf Empenadas dat was op zich al een maaltijd zeer smakelijk we hadden daarna Lomo (Ossenhaas) met alles er op en er aan en als laatste een heerlijk dessert we namen nog een kopje koffie en kregen daar een lekker likeurtje bij kortom een top avond met zeer vriendelijk personeel in een gezellige sfeer.
Bep A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De biefstuk wa's niet zo mals als die moet zijn. Het toetje,wij hadden ijs,was gewoon 2 bolletjes met harde ijs stukjes erin. Voor de prijs wat je ervoor moet betalen viel het erg tegen.
Erna75 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In een aangename sfeer hebben we een lekker, sappig stukje vlees gegeten met goede frieten. Ook de voorafjes (carpaccio en garnalen) en toetjes (mixer ijs en chocolinda) waren lekker.
m.lusken .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, zoals alle keren .Eten bijft altijd goed .tot gauw gr van ons alle 4
Wij hebben weer een fantastische gezellige avond gehad.
Jesi .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met z'n tweetjes heerlijk gegeten. Als entree hadden we calamar al grill gegeten en het was heerlijk bereid (smaakvol en mals)...als hoofdgerecht hadden we Biefstuk (Picanha) besteld en het was ook perfect bereid!... Smaakvol en vullende porties dus wanneer we zin hebben in een lekker mals biefstukje gaan we zeker weer terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met de AH actie hier gegeten. We hebben lekker op het terras gezeten. Stoelen waren comfortabel dat is wel eens anders op een terras.
Het eten was erg lekker, met name de hoofdgerechten waren goed bereidt, een steak en een kipspies. Het vlees was erg mals en sappig, helemaal top. De bediening was behoorlijk goed, al was er een bij die net echt goed oplette en elke als er net een collega bij een tafeltje was geweest nog ging vragen of we nog wilden bestellen.

Kortom met al die Argentijnse restaurants in Amsterdam, was dit een positieve uitschieter in zowel het eten en de service.
Liselore S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met de Albert Heijn actie geweest. Vriendelijk personeel, snelle service. Kunt wel merken dat er veel toeristen komen aan de ietwat onpersoonlijke manier van bedienen. Verder was het eten goed!!
Tanja J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
De sfeer was echt goed, ik hou van hoe het ingericht is, lekker knus! En het belangrijkste is natuurlijk dat we heerlijk gegeten hebben! Top! Gaan we zeker nog een keer doen
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De opvolging van binnenkomst tot vertrek en alle tussentijdse gangen gaat in een moordend tempo, advies is om wat rustiger te serveren en de mensen het idee te geven een avondje uit te zijn
Devrim S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Very delicious food and very nice service.
Caterina D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Carne molto buona e con lo sconto è davvero conveniente