Los Argentinos

Leidsekruisstraat 7-9 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206223375

Over het restaurant Los Argentinos

Ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Maak je op voor een avond echte Zuid-Amerikaanse gastvrijheid en goed eten. De grill staat vanzelfsprekend centraal, de chef bereidt er malse stukken Argentijns vlees en sappige stukken vis op. De bediening zorgt dat het je niets tekort komt en geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

Fleur V.
Erik D.
Tiest .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hadden een ontzettend vriendelijke, leuke en behulpzame serveerster uit Bulgarije die aangaf liever Nederlands te spreken, want anders leert ze het nooit. Na 7 jaar kost dat nog steeds moeite om Nederlands te leren dus help haar een beetje :)
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening, levende muziek en een uitstekende kaart. Prima kwaliteit. Hoofdgerechten wel aan de prijs, omdat er nog bijgerechten bijkomen.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
goede prijs kwaliteit verhouding, vlotte bediening.
druk bezocht restaurant iets tekort aan personeel maar doen erg hun best.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voortreffelijk eten goede en vlotte bediening echt een aanrader!! Tot ziens en veel dank! Was super! We komen zeker een keer terug!!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig restaurant, Er was (op zondagavond) toen wij er waren een live-optreden van een Spaanstalige gitarist/zanger, erg leuk. Prima gegeten (spare ribs, lomo steak) en de huiswijn was lekker.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie, elk (goedkoopste) tweede gerecht was gratis. De gerechten waren goed op smaak en het vlees was heerlijk mals. Het was best druk en daardoor moesten we helaas soms wat lang op ons drinken wachten. Maar de vriendelijke bediening maakte veel goed! Misschien een tip om tijdens de drukste tijd iemand extra's in te zetten voor de drankjes. Verder hebben we een leuke avond gehad en vooral heel lekker gegeten!
Lennart G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Slechte bediening, we hebben het hoofdgerecht gekregen terwijl we aan het voorgerecht zaten en we hebben maar 1 keer drinken kunnen bestellen omdat er niemand beschikbaar was om ons te helpen
tina V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij ( mijn dochter en ik ) hebben prima gegeten en werden uitermate sympathiek bediend. Al met al gaan wij zeker terugkomen. Goede bediening, uistekend vlees en gezellige sfeer.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alles was lekker en we hebben ervan genoten. Ambiance was goed. We waren te vroeg, maar dat was absoluut geen probleem. Een mooie afsluiting van een dagje amsterdam.
lenyvanes .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Vriendelijke bediening. De gerechten waren smakelijk. Het vlees was van goede kwalisteit en zacht. Vond het slagerecht karig voor €9,50 maar wel goed van smaak!
Marise N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op een vrijdagavond hebben we hier gegeten met de AH restaurantactie. Er was live muziek, erg leuk! We konden ala carte uitkiezen, eten was erg lekker. Vooral het voorgerecht genaamd "Empanadas" is een echte aanrader! Service was zeer vriendelijk ondanks de drukte.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten hier. Prettige bediening, live gitarist/zanger (op rustig geluidsniveau), perfecte ribeye en lambsrack en heerlijke bijgerechten. En toe een heel goede Irish coffee. Aanrader!
René B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De inrichting ziet er netjes uit en de bediening is netjes. We hebben hier beiden een driegangen diner gehad, de gerechten vielen ons wat tegen. Als voorgerecht hadden we inktvis, deze was deels koud, de garnalenkroketjes waren wel lekker. Hoofdgerecht was spareribs, deze waren lekker maar niet supergoed. Gemiddelde kwaliteit. Als toetje ijs met brownie, deze vonden we beiden ook niet bijzonder lekker. Prijs was prima, echter de verwachtingen waren op voorhand een stuk hoger. We zullen dit argentijnse restaurant niet zo snel een tweede keer bezoeken.
Coos W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De tafels stonden veel te dicht op elkaar. de sfeer was gezellig met een gitarist.
De kipspies was te zwart gegrild en karig met enkel een half tomaatje erbij. de groenten en friet moest je extra bestellen, waardoor de spies erg prijzig werd.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Echt een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.
Vriendelijk personeel, leuke sfeer en heerlijk eten wat wil je nog meer.
Jan Albert V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De bediening was vriendelijk, het eten ok maar de service slecht. Wij waren er vanuit de AH restaurantactie maar hadden geen tijd meer om het nagerecht te eten ivm aanvang film. Desondanks moest er een nagerecht op de rekening gezet worden! Belachelijk. Uiteraard geen fooi gegeven en zo'n tent ligt er wat ons betreft gelijk af.
Adrie En Jan E.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het eten en het verblijf daar is uitstekend. Er is een gezellige sfeer en de serveerders zijn erg vriendelijk. Ik raad iedereen aan om hier te komen eten!