Los Argentinos

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Los Argentinos

Ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Maak je op voor een avond echte Zuid-Amerikaanse gastvrijheid en goed eten. De grill staat vanzelfsprekend centraal, de chef bereidt er malse stukken Argentijns vlees en sappige stukken vis op. De bediening zorgt dat het je niets tekort komt en geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Los Argentinos

rowena H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Ik kan niets slechts zeggen over dit restaurant. Ik kom zeker terug. Personeel ook vriendelijk. Lekkere sfeer
nettyravensbergen R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten bij Los Argentinos. We waren vroeg dus het was nog rustig, maar het restaurant was keurig in orde, alle lichtjes aan, lekker warm (het was heel koud buiten). De bediening was uiterst vriendelijk en correct.
Prijs-kwaliteit verhouding heb ik zeer goed beoordeeld, omdat we gebruik gemaakt hebben van de Iens Festival actie hadden we korting.
Roènne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor frietjes erbij moet je 3,50 betalen en dan krijg je er nog geen enkel sausje bij. Stukken vlees waren erg lekker maar wij zouden hier niet komen eten als we geen 50% korting kregen. De deur geeft heel veel tocht, dus een tip: ga niet vlakbij de deur zitten als je dat zelf kunt kiezen.
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gisteren geprofiteerd van de 50% korting, altijd prettig, en voor de tweede keer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ze hebben zeer attent personeel, die je de aandaagt geeft die wenselijk is.
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten, erg vriendelijke attente bediening, fijne muziek van een zanger met gitaar. Ben hier nu twee keer geweest en ga zeker vaker komen. Enige minpuntje, de taxi kan niet tot voor het restaurant komen en ik ben mindervalide.
Het restaurant zou ik iedereen aanbevelen.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel lekker eten voor een leuke aanbieding
Emma I.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Hele aardige mensen en lekkere Steak
Jerina H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Buitengewoon vriendelijk personeel.
K. R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed. Prijs/kwaliteit is goed. Gezellige sfeer. Gemoedelijk. Er was live muziek, dat geeft een extra gezellig tintje!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed eten niet goedkoop voor een salade 12.50 vind ik veel geld en het was nog weinig ook. Verder vriendelijk personeel
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vieze nasmaak overgehouden na ons bezoek aan dit restaurant bah.
Zeer klantonvriendelijk schandalig
Zeker geen aanrader !
Mika K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Van buiten af is de sfeer van Los Argentinos al goed te proeven. Binnen is het gezellig ingericht. Op ons verzoek om de bestelling vlot te laten verlopen (we moesten naar een concert in Paradiso) heeft de bediening ruimschoots in dat verzoek voldaan. Binnen een uur was een driegangen menu geserveerd, het was uiteindelijk zelfs iets te snel ;) top service en goed eten!
Hi Mika,
Bedankt voor de leuke feedback! Hoop dat het een leuke concert was.
Nogmaals bedankt :)
Bouchaib S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Er was een goede sfeer met life muziek, de bediening was goed.
We hebben vlees en vis gegeten, beide waren erg smaaktvol.
Beste Souchaib,
Bedankt voor je feedback! Het is altijd gezellig met life muziek.
Fijne dag verder :)
Joana T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Very good
Thank you
amvd59 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Niet te veel maar net genoeg.
De bediening was vriendelijk.
Niet te druk personeel had tijd voor een praatje.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het restaurantHet eten was heel goed en echt alacart de bediening was vriendelijk.Het restaurant is gezellig ingericht.
Ik kan het zeker aanbevelen.
keeshannie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Rommelige bediening door vier verschillende personen. Voorgerecht (carpaccio) smaakte niet lekker. Hoofdgerecht was alleen vlees, patat of groente moest apart bijbesteld worden. Het vlees was wel goed. Nagerecht was lekker. Voor- en hoofdgerecht kwam direct na elkaar en toetje kwam niet. Serveerster vroeg of we koffie wilden, terwijl we op ons nagerecht wachtten. Drankjes zijn behoorlijk aan de prijs.
Wij hadden een AH restaurantkaart ingeleverd en kregen toch de volledige rekening. Dit werd meteen teruggedraaid na onze opmerking.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hadden vooraf Empenadas dat was op zich al een maaltijd zeer smakelijk we hadden daarna Lomo (Ossenhaas) met alles er op en er aan en als laatste een heerlijk dessert we namen nog een kopje koffie en kregen daar een lekker likeurtje bij kortom een top avond met zeer vriendelijk personeel in een gezellige sfeer.
Bep A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De biefstuk wa's niet zo mals als die moet zijn. Het toetje,wij hadden ijs,was gewoon 2 bolletjes met harde ijs stukjes erin. Voor de prijs wat je ervoor moet betalen viel het erg tegen.
Erna75 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In een aangename sfeer hebben we een lekker, sappig stukje vlees gegeten met goede frieten. Ook de voorafjes (carpaccio en garnalen) en toetjes (mixer ijs en chocolinda) waren lekker.