Los Argentinos

Leidsekruisstraat 7-9 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206223375

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Los Argentinos

In het hartje van Amsterdam, sinds 1982, zit het restaurant Los Argentinos. Hier wacht de liefhebbers een beleving van sappig en mals Argentijns vlees, verse vis en overheerlijke wijnen. Dit alles gecombineerd met de warme en typische Zuid-Amerikaanse gastvrijheid.

Los Argentinos is niet zomaar een grill-restaurant of steakhouse, maar een complete en onvergetelijke beleving in een sfeervolle ambiance met ieder weekend Latin Live-music! Waar de gast nog echt in de watten wordt gelegd en onze kok je graag culinair verrast.

Reserveer nu om te genieten van een stukje Argentinië in hartje Amsterdam bij restaurant Los Argentinos.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Los Argentinos

Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
eten was heerlijk, bediening niet geweldig. Voor het geld wat je moet betalen hadden we betere service verwacht
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg vriendelijk personeel, ook erg gastvrij en ze maakten tijd voor een praatje. Los Argentinos zit op een mooie en makkelijk bereikbare locatie. Het eten was erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar.
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima restaurant, leuke sfeer en vriendelijke bediening.
Vlees was verrukkelijk. Zeer de moeite waard!
ik graag terug zou komen!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wat heeft deze onderneming zichzelf ongelooflijk in de voet geschoten. We waren hier zaterdag 14 april met een Social Deal. Het was een 3-gangen diner met een vrije keuze van de kaart, met een drietal uitzonderingen. Ter plekke werd ons verteld dat ook de uitzonderingen konden worden besteld, maar dan tegen een supplement van € 5. Tot die uitzonderingen hoorde niet de lamskoteletjes die mijn partner nam. Toch gold ook hiervoor een supplement van € 5. Dit bedrag is overigens keurig door Social Deal terugbetaald na een klacht mijnerzijds. Maar wat een absurd hoge prijsverhoging heeft dit restaurant doorgevoerd! De lamskoteletjes staan op de website nog voor de oude prijs van € 22,50. Op de kaart in het restaurant was de nieuwe prijs maar liefst € 32!! Voorheen was het hier op zaterdag stampvol (dit was ons vierde bezoek, meen ik). Toen werd je hier ook verzocht zo snel mogelijk na het eten te vertrekken, omdat er lange rijen wachtenden stonden. Nu was er volop plek. Me dunkt dat die prijsverhoging hier debet aan is. Ook was hier bij onze vorige bezoeken live muziek. Daarmee adverteert het restaurant op zijn website ook nog steeds, maar dit was afgelopen zaterdag niet het geval.
Over het eten hadden we overigens geen klachten. Dat was als vanouds goed. Ook over het drinken niet. Men beschikt hier nu over het Belgische Maredsous speciaal bier, hetgeen me heel blij maakte.
Ook een beetje triest om te ervaren is dat een jongedame in de bediening na al die jaren nog steeds geen woord Nederlands spreekt, al verstaat ze de taal goeddeels wel.
De kans dat we hier nogmaals komen, is niet erg groot meer. Wat mij betreft hebben ze zich volledig uit de markt geprezen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prijzen zijn zeer hoog!
Onvriedelijke bediening.

Wij hebben daar 10 geleden ook gegeten, was toen primma.
We dachten gaan er nog eens heen ??!!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer teleurstellend en veeeel te duur !
Mijn entrecote was taai terwijl ik daar niet om had gevraagd ; het knoflook stokbrood smaakte echt helemaal niet naar knoflook en mijn maïskolf was n uitgedroogd stukje mais .
Niet lekker en veel te duur !
We hadden een 50% kortings actie maar anders hadden we 150!!!!!! Euro moeten afrekenen . 75 euro was ook nog veel te duur ! Ik heb echt in jaren niet zo slecht gegeten en werd de volgende morgen nog met een zware maag wakker .
Tourist trap !!!
Tim C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
lekker eten, goed stuk vlees en erg vriendelijke bediening.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vanavond weer heerlijk grgeten.
Het was zoals gewoonlijk weer uitmuntend!!
De bediening en service was top!
Complimenten voor de goede service, kok en overig personeel!!
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heel vriendelijk personeel en geweldig stukje vlees!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was oke.
Mignonne G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima eten, maar erg rustig in t restaurant.
Joanne L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lekker en gezellig. Dankzij Iens festival erg voordelig
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige sfeer maar vond de prijzen wel wat hoor voor wat je kreeg. We hadden alle twee steaks, waar best veel vet aan zat. Verder was het mals. Maar patat en groente moeten erbij besteld worden, wat prima is, maar vond het wel prijzig voor een bijgerecht. ( rond de 3 euro)
Verder werd er live muziek gespeeld, erg gezellig, maar wel storend als je er vlak naast zit te eten en elkaar niet meer kan verstaan.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten!! Personeel is erg vriendelijk goede sfeer en service. Gaan zeker nog een keer terug
rowena H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Ik kan niets slechts zeggen over dit restaurant. Ik kom zeker terug. Personeel ook vriendelijk. Lekkere sfeer
nettyravensbergen R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten bij Los Argentinos. We waren vroeg dus het was nog rustig, maar het restaurant was keurig in orde, alle lichtjes aan, lekker warm (het was heel koud buiten). De bediening was uiterst vriendelijk en correct.
Prijs-kwaliteit verhouding heb ik zeer goed beoordeeld, omdat we gebruik gemaakt hebben van de Iens Festival actie hadden we korting.
Roènne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor frietjes erbij moet je 3,50 betalen en dan krijg je er nog geen enkel sausje bij. Stukken vlees waren erg lekker maar wij zouden hier niet komen eten als we geen 50% korting kregen. De deur geeft heel veel tocht, dus een tip: ga niet vlakbij de deur zitten als je dat zelf kunt kiezen.
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gisteren geprofiteerd van de 50% korting, altijd prettig, en voor de tweede keer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ze hebben zeer attent personeel, die je de aandaagt geeft die wenselijk is.
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten, erg vriendelijke attente bediening, fijne muziek van een zanger met gitaar. Ben hier nu twee keer geweest en ga zeker vaker komen. Enige minpuntje, de taxi kan niet tot voor het restaurant komen en ik ben mindervalide.
Het restaurant zou ik iedereen aanbevelen.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel lekker eten voor een leuke aanbieding