Los Argentinos

Leidsekruisstraat 7-9 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206223375

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Los Argentinos

Ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Maak je op voor een avond echte Zuid-Amerikaanse gastvrijheid en goed eten. De grill staat vanzelfsprekend centraal, de chef bereidt er malse stukken Argentijns vlees en sappige stukken vis op. De bediening zorgt dat het je niets tekort komt en geeft je direct een welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

keeshannie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Rommelige bediening door vier verschillende personen. Voorgerecht (carpaccio) smaakte niet lekker. Hoofdgerecht was alleen vlees, patat of groente moest apart bijbesteld worden. Het vlees was wel goed. Nagerecht was lekker. Voor- en hoofdgerecht kwam direct na elkaar en toetje kwam niet. Serveerster vroeg of we koffie wilden, terwijl we op ons nagerecht wachtten. Drankjes zijn behoorlijk aan de prijs.
Wij hadden een AH restaurantkaart ingeleverd en kregen toch de volledige rekening. Dit werd meteen teruggedraaid na onze opmerking.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hadden vooraf Empenadas dat was op zich al een maaltijd zeer smakelijk we hadden daarna Lomo (Ossenhaas) met alles er op en er aan en als laatste een heerlijk dessert we namen nog een kopje koffie en kregen daar een lekker likeurtje bij kortom een top avond met zeer vriendelijk personeel in een gezellige sfeer.
Bep A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De biefstuk wa's niet zo mals als die moet zijn. Het toetje,wij hadden ijs,was gewoon 2 bolletjes met harde ijs stukjes erin. Voor de prijs wat je ervoor moet betalen viel het erg tegen.
Erna75 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
In een aangename sfeer hebben we een lekker, sappig stukje vlees gegeten met goede frieten. Ook de voorafjes (carpaccio en garnalen) en toetjes (mixer ijs en chocolinda) waren lekker.
m.lusken .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, zoals alle keren .Eten bijft altijd goed .tot gauw gr van ons alle 4
Wij hebben weer een fantastische gezellige avond gehad.
Jesi .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met z'n tweetjes heerlijk gegeten. Als entree hadden we calamar al grill gegeten en het was heerlijk bereid (smaakvol en mals)...als hoofdgerecht hadden we Biefstuk (Picanha) besteld en het was ook perfect bereid!... Smaakvol en vullende porties dus wanneer we zin hebben in een lekker mals biefstukje gaan we zeker weer terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met de AH actie hier gegeten. We hebben lekker op het terras gezeten. Stoelen waren comfortabel dat is wel eens anders op een terras.
Het eten was erg lekker, met name de hoofdgerechten waren goed bereidt, een steak en een kipspies. Het vlees was erg mals en sappig, helemaal top. De bediening was behoorlijk goed, al was er een bij die net echt goed oplette en elke als er net een collega bij een tafeltje was geweest nog ging vragen of we nog wilden bestellen.

Kortom met al die Argentijnse restaurants in Amsterdam, was dit een positieve uitschieter in zowel het eten en de service.
Liselore S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met de Albert Heijn actie geweest. Vriendelijk personeel, snelle service. Kunt wel merken dat er veel toeristen komen aan de ietwat onpersoonlijke manier van bedienen. Verder was het eten goed!!
Tanja J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
De sfeer was echt goed, ik hou van hoe het ingericht is, lekker knus! En het belangrijkste is natuurlijk dat we heerlijk gegeten hebben! Top! Gaan we zeker nog een keer doen
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De opvolging van binnenkomst tot vertrek en alle tussentijdse gangen gaat in een moordend tempo, advies is om wat rustiger te serveren en de mensen het idee te geven een avondje uit te zijn
Devrim S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Very delicious food and very nice service.
Caterina D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Carne molto buona e con lo sconto è davvero conveniente
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Leuke ambiance, vriendelijk personeel en sfeervolle/goede live muziek (gitarist). Eten was smaalvol gegrild (zowel vlees als groenten).
Door de IENS deal vonden wij de prijs kwaliteit verhouding gunstig, de reguliere prijzen vinden wij aan de te hoge kant. Zeker met de aantrekkelijke IENS deal verdient dit restaurant en de gitarist veel meer bezoekers; het was (helaas) vrij leeg.
michele Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prettige bediening, lekkere gerechten, goede live muziek maar te hard, goede sfeer, gunstige ligging van het restaurant.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Voorafgaande aan een bezoek aan Carré hebben we hier vroeg gegeten. Omdat het vroeg was waren we de eerste personen in het restaurant. Al snel kwamen er meer personen bij en werd het gezelliger. e hebben een heerlijk voorgerecht gnomen mijn vrouw de garnalen kroketjes en ik de chorizo worstjes. Als hoofdgerecht heeft mijn vrouw de Chuletas de Cordero lamskoteletjes genomen en ik de overheerlijke Picanha hamburger. Als nagerecht heeft mijn vrouw de profiteroles en ik een lekker kopje koffie. Dit alles smaakte heerlijk en was voor herhaling vatbaar. Wij komen hier zeker weer terug.
Han J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vlotte bediening, wel aan de prijs. Hoofdgerecht bevat geen groente/aardappeltjes. De biefstuk kwam op een ijskoud bord. Jammer, gemiste kans. De lambsbout was voortreffelijk. Maakt veel goed.
Angelique F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Ondanks dat het heel erg druk was op een zaterdagavond was de service top! Komen zeker nog een keer terug.
mariska-w .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Oude tijden herleven. was lang niet in een Argentijns restaurant geweest. Aan de prijs. In toeristengebied en met live muziek, dat verklaart het. Het eten was lekker, inktvis vooraf, mals, lamskarbonaadjes heerlijk, gegrilde groeten ook lekker. Toetje soesjes vond ik te zoet. Was met drie personen AH actie. Anderen hadden Argentijnse worst en tomatensalade, lamsstoof en surf en turf en toe een flan, ook geen slecht woord over gehoord. Het eten is niet spannend, maar gewoon wat het moet zijn. Wijn ook lekker.
Kris K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een sfeervolle avond was het zeker! De zanger/ gitarist was een aangename verrassing en beloofde veel goeds. Helaas was het eten niet erg lekker. Vooraf de carpaccio met een overload balsamico. Worstjes en pasteitje waren erg goed! Hoofdgerecht was oké. Toetje cheesecake had te lang gestaan waardoor het bovenste laagje wat was ingedroogd, helaas geen verse aarbeien maar een (berg) saus. Een chocotaartje was gewoon. Een prima entourage maar wat jammer dat het eten niet geweldig was. Daar kwamen we toch voor..