Los Argentinos

Leidsekruisstraat 7-9 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206223375

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Los Argentinos

In het hartje van Amsterdam, sinds 1982, zit het restaurant Los Argentinos. Hier wacht de liefhebbers een beleving van sappig en mals Argentijns vlees, verse vis en overheerlijke wijnen. Dit alles gecombineerd met de warme en typische Zuid-Amerikaanse gastvrijheid.

Los Argentinos is niet zomaar een grill-restaurant of steakhouse, maar een complete en onvergetelijke beleving in een sfeervolle ambiance met ieder weekend Latin Live-music! Waar de gast nog echt in de watten wordt gelegd en onze kok je graag culinair verrast.

Reserveer nu om te genieten van een stukje Argentinië in hartje Amsterdam bij restaurant Los Argentinos.

Meer informatie over restaurant Los Argentinos

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Los Argentinos

Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Prachtig ingericht restaurant, heerlijk eten en vriendelijk personeel.
Justin D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geweldig restaurant met vriendelijk personeel. Zeer goede bediening. Het eten was geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar, want er staan veel interessante gerechten op het menu.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten in dit leuke rstaurant met hele aardige bediening
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Garnituur moet je extra bij bestellen. Lamspootje in kom met vloeistof en paar stukken winterwortel.
Biefstuk was wel goed. Prijzen 10 % hoger en garnituren extra bijbestellen moeten de korting van de AH actie compenseren.
K. T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We werden uiterst vriendelijk ontvangen en kregen een mandje stokbrood en kruidenboter van het huis aangeboden. De sangria was goed. De door ons bestelde ribeye werd op houtskool gegrilled en had een mooie dikte zoals het hoort bij dit soort vlees. Smaakte prima. Ook de chimichuri was goed, alsook de champignons en frites. Het enige dat we misten was een glas/kan met water. Kregen dit op verzoek wel prompt.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel tip ga niet te croeg eten want dan is het nog erg rustig wij ate. Om 18.30 uur maar dat was wat vroeg een uurtje later was het drukker en daardoor ook gezelliger
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prijzen zijn hier behoorlijk aan de maat, en niet in verhouding tot de kwaliteit en kwantiteit. We aten Bife de Lomo, best lekker maar smelt niet op de tong. Separaat moet je dan nog side-dishes bestellen. De groente was o.k., de patat te doorbakken. De wat tegenvallende keuken werd dan weer gecompenseerd door de uiterst vriendelijke mijnheer in de bediening. We zaten heerlijk op het terras, zonder hinderlijke muziek.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
eten was heerlijk, bediening niet geweldig. Voor het geld wat je moet betalen hadden we betere service verwacht
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg vriendelijk personeel, ook erg gastvrij en ze maakten tijd voor een praatje. Los Argentinos zit op een mooie en makkelijk bereikbare locatie. Het eten was erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar.
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima restaurant, leuke sfeer en vriendelijke bediening.
Vlees was verrukkelijk. Zeer de moeite waard!
ik graag terug zou komen!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wat heeft deze onderneming zichzelf ongelooflijk in de voet geschoten. We waren hier zaterdag 14 april met een Social Deal. Het was een 3-gangen diner met een vrije keuze van de kaart, met een drietal uitzonderingen. Ter plekke werd ons verteld dat ook de uitzonderingen konden worden besteld, maar dan tegen een supplement van € 5. Tot die uitzonderingen hoorde niet de lamskoteletjes die mijn partner nam. Toch gold ook hiervoor een supplement van € 5. Dit bedrag is overigens keurig door Social Deal terugbetaald na een klacht mijnerzijds. Maar wat een absurd hoge prijsverhoging heeft dit restaurant doorgevoerd! De lamskoteletjes staan op de website nog voor de oude prijs van € 22,50. Op de kaart in het restaurant was de nieuwe prijs maar liefst € 32!! Voorheen was het hier op zaterdag stampvol (dit was ons vierde bezoek, meen ik). Toen werd je hier ook verzocht zo snel mogelijk na het eten te vertrekken, omdat er lange rijen wachtenden stonden. Nu was er volop plek. Me dunkt dat die prijsverhoging hier debet aan is. Ook was hier bij onze vorige bezoeken live muziek. Daarmee adverteert het restaurant op zijn website ook nog steeds, maar dit was afgelopen zaterdag niet het geval.
Over het eten hadden we overigens geen klachten. Dat was als vanouds goed. Ook over het drinken niet. Men beschikt hier nu over het Belgische Maredsous speciaal bier, hetgeen me heel blij maakte.
Ook een beetje triest om te ervaren is dat een jongedame in de bediening na al die jaren nog steeds geen woord Nederlands spreekt, al verstaat ze de taal goeddeels wel.
De kans dat we hier nogmaals komen, is niet erg groot meer. Wat mij betreft hebben ze zich volledig uit de markt geprezen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prijzen zijn zeer hoog!
Onvriedelijke bediening.

Wij hebben daar 10 geleden ook gegeten, was toen primma.
We dachten gaan er nog eens heen ??!!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer teleurstellend en veeeel te duur !
Mijn entrecote was taai terwijl ik daar niet om had gevraagd ; het knoflook stokbrood smaakte echt helemaal niet naar knoflook en mijn maïskolf was n uitgedroogd stukje mais .
Niet lekker en veel te duur !
We hadden een 50% kortings actie maar anders hadden we 150!!!!!! Euro moeten afrekenen . 75 euro was ook nog veel te duur ! Ik heb echt in jaren niet zo slecht gegeten en werd de volgende morgen nog met een zware maag wakker .
Tourist trap !!!
Tim C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
lekker eten, goed stuk vlees en erg vriendelijke bediening.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vanavond weer heerlijk grgeten.
Het was zoals gewoonlijk weer uitmuntend!!
De bediening en service was top!
Complimenten voor de goede service, kok en overig personeel!!
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heel vriendelijk personeel en geweldig stukje vlees!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was oke.
Mignonne G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima eten, maar erg rustig in t restaurant.
Joanne L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lekker en gezellig. Dankzij Iens festival erg voordelig
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige sfeer maar vond de prijzen wel wat hoor voor wat je kreeg. We hadden alle twee steaks, waar best veel vet aan zat. Verder was het mals. Maar patat en groente moeten erbij besteld worden, wat prima is, maar vond het wel prijzig voor een bijgerecht. ( rond de 3 euro)
Verder werd er live muziek gespeeld, erg gezellig, maar wel storend als je er vlak naast zit te eten en elkaar niet meer kan verstaan.