Los Argentinos. Grillrestaurant

7,1
7,2
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vanavond voor het eerst in dit restaurant gegeten, gezellig aan de Utrechtse oude gracht. Voorgerecht was goed en het hoofdgerecht bestond uit een prima bereid stuk vlees.
Jammer dat dit geserveerd wordt zonder enig garnituur dus maar extra friet besteld (een bakje met zo'n 15 frietjes en dat voor €2,75, gelukkig koste de mayo maar €0,75.
Misschien vindt U dit allemaal gezeur maar wanneer dan blijkt dat een glaasje wijn (20 cl) €3,50 kost en een fles mineraalwater (1 l.) €6,95 bekruipt ons toch een gevoel opgelicht te zijn.
Voor ons was dit dan ook de eerste en gelijk de laatste keer!
Pjoe .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteren wezen eten met 4 personen. Spareribs niet erg lekker,stug en niet van bot af te krijgen. T Bone steak was lekker maar zag er niet appetijtelijk uit,grijs met hier en daar een bruin lijntje van de grill.Alles wed geserveerd met totaal geen fantasie.Alleen de friet was erg lekker.We dronken er een fles wijn bij, goede wijn overigens .De ober heeft een fles extra neergezet(niet om gevraagd)
Niet gebruikt ook maar wel op de rekening. Voor ons : geen aanrader
Caditano .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij zijn met een groep van 15 man hier wezen eten en ik moet zeggen dat het vlees dat wij gegeten hebben uitstekend van kwaliteit was, lekker mals en gegrild zo als het ook hoort.De bij gerechten zoals patatjes, salade, spinazie enz enz waren gewoon lekker, aan alles zat een goede smaak, bediening ook zeer goed zijn best gedaan, na het eten geen toetje genomen(we zaten goed vol) maaaar kregen na afloop koffie en thee aangeboden van het huis, dat noem ik nou service, restaurant ziet er mooi uit netjes geen tierelatijntjes op de muren, al met al goed gegeten en een leuke sfeer, hier kom ik zeker nog een keer terug.
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Over hoe het er binnen uitziet, kan ik niet oordelen, want het was prachtig weer, dus wij zaten buiten, langs de gracht. Wat een leuke plek, wat is Utrecht toch bijzonder met zijn werfkelders! Het eten was prima, voor 24 euro een drie gangen menu van carpaccio (die malser had gekund), lendebiefstuk (die wilden we medium rare gebakken en zo kregen we 'm ook, wat vaak niet het geval is) en toe zo'n beetje de lekkerste tiramisu ooit. Zeer vriendelijk personeel. Ja, goed toeven hier!
Marco0212 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De bediening was een flop en erg onprofessioneel. We hadden geen tijd om rustig ons eten op te eten. Het werd ons van het bord afgekeken. Zeker geen aanrader
Nrod .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Mooi locatie bij de gracht maar decoratie is gewoon prima. Wij hadden onze voorgerechten aan de gracht en daarna gingen we naar binnen om te genieten een geweldig argentijnse vlees. Service was passend. Het is een leuke restaurant. Ik kan het wel aanraden.
J. .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Een Teleurstellende ervaring. De spareribs vielen erg tegen, het vlees was stug en we kregen het bijna niet van het bot. Bij onbeperkt spareribs eten zat alleen friet en ribs.
Mijn vriend en ik zijn gek op spareribs dus je kunt veel reviews lezen over spareribs.
Pluspunten waren: Het personeel was erg vriendelijk, de lokatie was om van te genieten. Verbeterpunten zijn: Ga eens eten bij The Ribs Factory en proef het verschil in malsheid van het vlees. Daarnaast plaats een lege kom op tafel voor de botjes, leg meer servetten en ook vochtige doekjes op tafel en serveer voor deze prijs ook wat salade erbij.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met 12 man hier gegeten op een zaterdagavond na 20u. De drukte was voorbij, maar desondanks waren zowel de spare-ribs als lams carré ondermaats. Droog, taai en simpelweg niet goed. In vergelijking met Broadway doet deze tent onder qua sfeer, maar zeker ook qua eten. Plus deze avond was onze ober: die deed zijn werk voortreffelijk.
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gisteravond met 15 personen naar volle tevredenheid bij Los Argentinos gegeten. Uiterst vriendelijke bediening die ondanks de drukte rustig en adequaat handelde. De spareribs en biefstukken vielen erg in de smaak. Het restaurant heeft een frisse uitstraling ondanks dat het een werfkelder is. Een minpuntje. De 15e persoon moest te lang op haar hoofdgerecht wachten.
TLM01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangen menu voor 25 euro een aanrader. Lekkere carpaccio, de lendebiefstuk goed gebakken en ook de tiramusi was prima. Vriendelijke en gastvrije bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellige sfeer alleen 1 tip voor restaurant: wat achtergrondmuziek in het achterste deel.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten met een vriend na een dagje Utrecht. De service was vrij sloom, heel lang geen drankje gehad terwijl wel wat wou. Eten was heerlijk, echt vol smaak. Het decor oogde warm en sfeervol, een fijne plek.
L H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Langs de oude gracht van Utrecht is dit een leuk grill restaurant waar je heerlijk kan eten de bediening is prima het eten is echt waar voor je geld
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Teleurstellend. Vlees was goed, maar de rest, sla lag erbij alsof het voor konijnen was, de gekruide rijst leek opgewarmd in de magnetron. Hoefden we uiteindelijk net af te rekenen. De gefrituurde jalapenos smaakten als kant-en-klaar. Aankleding was matig. De bediening was redelijk.
Jammer had echt veel beter gekund.
Gerwin E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Ik ben al diverse malen wezen eten bij los argentinos en tot nu toe is het mij elke keer goed bevallen. Ik heb eenmaal een driegangen menu gebruikt maar dat was wel goed maar niet onderscheidend. Waar los argentinos zich wel mee onderscheid van de directe concurrenten aan de gracht, zijn de spareribs. Onbeperkt spareribs voor 17.95 en je hebt de keuze tussen zoet en pikant met bbq of knoflooksaus. En ze smaken geweldig! Goed vlees, goed gebakken, goed gekruid; het kan niet beter. De erbij geserveerde friet is echter een stuk minder maar daar kom ik ook niet voor ????. De bediening is wel aardig maar heel attent zijn ze ook niet.
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Bediening was vlot en netjes. Vooraf leek alsof er niet veel mensen zaten, terwijl de rest van Utrecht vol zat. Later werd het drukker. Eten was goed warm (ik kom wel eens anders tegen) en smaakte prima. Biefstuk was op mijn verzoek net iets meer gebakken om het rood eraf te krijgen. De dressing bij de biefstuk kon beter. Dessert was prima, ijs was goed koud.
Helaas op de bon was 2x mayonaise aangeslagen, dit werd direct gecorrigeerd. Aankleding zou nog iets meer Argentijns kunnen. Bij het hoofdgerecht vond ik de garnering, naast de frites, een beetje weinig, wellicht iets anders dan het stronkje sla serveren.
Daisyxxx .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het eten was super lekker, maar veelste karig voor de prijs die je betaalt. Ik had voor 23 euro een driegangenmenu. Voor een kleine carpaccio. Hoofd een biefstuk. Ik verwachtte hier ook wel veel friet en een salade bij maar dit was helaas niet het geval. Als dessert een hele kleine tiramisu. Het was allemaal erg lekker maar ik ging helaas met honger weer terug naar huis.
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Lendebiefstuk en de entrecôte waren uitstekend gemaakt en vooral lekker sappig. De gamba's waren vrij groot en goed gemarineerd.
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Helaas was de zalm heel erg droog gebakken. Salade dreef in te zoete dressing. Friet was prima en ook de wijn was heerlijk. Helaas maakte dat niet goed dat de rest van het eten niet lekker was. Aankleding en service waren oké, tafels staan wat dicht bij elkaar.
Maikel A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader! En dan met name de ossenhaas :)
Bediening was idd wat traag maar we hadden geen haast, het eten was er wel lekker snel na het bestellen en het voorgerecht en hoofdgerecht ging ook lekker in elkaar over.
Mannie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
2 entrecote niet al te groot ,1 bakje salade , 2 miezerige bakjes friet, 2 cola en 2 wijn 75 euro :-(
Erg trage bediening bijna een uur gewacht.
Tafeltjes staan erg dicht op elkaar.

Echt een aanfluiting.