Los Angus

31-204826383

Meer informatie over restaurant Los Angus

Rick R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Los Angus is een mijn vaste restaurants. Je kan hier heerlijk ten naar eigen behoefte en smaak, personeel leden zijn zeer vriendelijk en het eten is hier geweldig naar 10 jaar bezoeken geen een keer een probleem gehad met het geweldige eten. Ook voor kinderen is een fijn maaltijdje te behalen. Mijn complimenten voor de twee eigenaren

vriendelijke groet en eet smakelijk

Rick en Nina Roelvink
Willemijnlodewijks .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij hebben hier een keer eerder gegeten en toen waren we erg tevreden, dus nu weer terug. We waren met 11 personen en het restaurant zat helemaal vol. Ook werden er bestellingen afgehaald. Helaas hebben wij hierdoor erg lang moeten wachten. Wij waren er om half 6 en ons hoofdgerecht kregen we pas om half 8. Omdat we met kinderen waren, was dit erg lastig. Ik heb gevraagd of het nog lang ging duren, maar daar werd beledigd op gereageerd. Geen excuses of iets. We hebben mensen zien komen en gaan, terwijl wij aan het wachten waren. Mijn zwagers biefstuk was niet naar behoren, als excuus kreeg hij een extra bolletje ijs.... Oh en bij het dessert werd de bestelling van iemand gewoon vergeten, dus moesten wij weer de aandacht proberen te trekken om alsnog het dessert te bestellen, terwijl de rest bijna klaar was. Ik denk dat wij hier niet meer terug komen.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Hier met een gezelschap van 4 personen gegeten. Ik hou het kort maar krachtig. We hebben hier fantastisch gegeten, alles was perfect tot in de puntjes. Ondanks dat het restaurant vol zat geen lange wachttijden. Hier zien ze ons zeker terug!
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Al vaker hier gegeten en het was weer als thuiskomen ...
enige tijd geleden bij een andere Argentijn gegeten maar deze is echt veel beter...
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Gisteravond (6 april - 2e Paasdag) met vier personen heerlijk gegeten bij Los Angus. Drie personen hadden als hoofdgerecht rundvlees wat perfect was bereid. Één persoon had de zalmfilet wat ook heel goed gegrild was. Van de verschillende gewichten aan rundvlees waren de kleinste porties voldoende voor niet al te grote eters, zoals wij. Als bijgerechten maïskolf en gepofte aardappels een super combinatie voor ons. De bediening was correct en ongedwongen. De aankleding van het restaurant is gedateerd, maar de kwaliteit van eten en serviceverlening vinden wij veel belangrijker. Kortom een prima eerste ervaring bij Los Angus, wij zullen er zeker nog een keer terugkomen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Klein Argentijns Grill-restaurantje in Landsmeer met werkelijk voortreffelijk rundvlees uit Argentinië. Deze keer gingen we voor een andere lekkernij: Atun al Ajo, een ferme tonijnsteak, perfect naar onze wens gegrild en geserveerd met naar keuze frites of gepofte aardappel, frisse salade en een lekkere, apart gereserveerde knoflooksaus. Als bijgerecht bestelden we gegrilde groenten. Dat levert een bord vol smakelijk gegrilde paprika, courgette, aubergine en champignon op. Alles zeer smakelijk en ruim voldoende. De witte én de rode huiswijn, Trapiche, ook Argentijns, zijn beide zeer goed te drinken en bescheiden van prijs. De bediening is hier erg gemoedelijk en vriendelijk. De eigenaar zelf opereert zeer kundig de gril en komst gewoonlijk even aan tafel een praatje maken. Een uitstekend adres. Niet voor culinaire hoogstandjes, maar wel voor voortreffelijk Argentijns eten! De inrichting doet nog het meeste aan een blokhut denken en is wat gedateerd, maar de atmosfeer is goed en past bij de gedraaide muziek en het geserveerde eten.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Vooraf de empanadas, lekker maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht en daarvoor komen wij speciaal hierheen, de overheerlijk en super malse/ boterzachte Bide de Lomo, Argentijnse Ossenhaas . Heerlijk rode huiswijn, wat in veel restaurants niet het geval is bij de huiswijn. Jammer dat ze weinig doen aan opmaak van borden, patat wordt voor alle personen aan tafel gewoon op 1 normaal plat wit bord gedaan. De bediening is vriendelijk en alert. De kaart met voorgerechten is volgens mij al lang niet veranderd.
Accountantskantoor S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Een avondvullend programma als je hier gaat eten. Opname van de bestelling duurt een half uur daarna duurt het een uur voor het voorgerecht komt. Geen excuses van personeel of zelfs gratis aanbod van een drankje ter verzachting van het wachten. Drie uur na binnenkomst vertrokken zonder een nagerecht besteld te hebben. Durfde we ook niet aan want dat zou een ontbijtsessie zijn geworden. Borden ruimden we zelf maar op want personeel staat gezellig achter de bar te wachten. Dit is niet de eerste keer dat het zo traag verloopt. Bediening is gewoon amateuristisch slecht. Keuken logistiek een ramp.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Vriendelijk personeel, eten is erg lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ga hier zeker vaker eten met vrienden en familie.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten met groep van 14 personen. Het restaurant zat helemaal vol en bij binnenkomst gaf dit wel een beetje een vol gevoel. Eenmaal aan tafel hadden we hier geen last meer van.
Ik had menu Los Angus, vooraf Gamba's, hoofdgerecht de ossenhaas en als toetje de Mango Tropicana.
De gamba's waren gewoon wat grotere garnalen maar dit deed niets af aan de smaak, er zat een heerlijk pittig sausje bij en sla met een lekkere dressing.
Ik had de ossenhaas "Medium Rare" besteld maar hij was echt medium. Normaal stuur ik het dan terug maar dit stukje vlees was echt perfect en echt boterzacht zoals op de kaart stond. Ik heb echt in tijden niet zo een lekker stuk vlees gegeten. Bij het vlees zat dezelfde salade als bij de gamba's en we kregen grote borden frietjes op tafel.
Het toetje was heerlijk, prima schepijs met een echte fruitsmaak.

De bediening is zeer vriendelijk en ondanks de drukte in voor een praatje. Ook was het uiteindelijk geen probleem om allemaal apart af te rekenen terwijl we zelf aangaven dat dit niet hoefde... Voor herhaling vatbaar!
Frups .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Gisteren voor het eerst hier gegeten en wij waren aangenaam verrast.
Het decor deed een beetje denken aan een kruising tussen een apre ski tent en een Argentijn en tot onze verbazing stond er af en toe kerstmuziek op maar dat mocht de pret niet drukken.
Beide kozen voor een driegangen keuze menu, het eten was zag er qua presentatie wat simpeltjes uit maar de smaak overtrof onze verwachtingen, het vlees was heerlijk mals en goed van smaak.
Enige jammere vonden wij wel dat het nagerecht (flensjes met ijs) niet vers leek, de flensjes deden aan als de kant en klare van de supermarkt.
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Ik ben hier vaker geweest en heb tot nu toe nog nooit een klacht gehad. Ik ben afgelopen zondag met de familie geweest. Als voorgerecht had ik de champignons, lekker vol bord. Erg lekker. De 200gr beef de lomo is een aanrader. Heerlijk mals vlees, saus word je aangeboden maar het vlees is zo mals dat saus overbodig is. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht word geserveerd met een kleine salade, deze is heerlijk! Verse rucola met een lekkere dressing. Ik zal hier in het vervolg nog veel vaker komen!
Peter_Esther .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
In korte tijd drie keer gegeten in dit restaurant. De bediening is uitermate prettig. De aankleding van de ruimte vind ik sfeervol. Klein nadeel is dat de bezoekers relatief dicht op elkaar zitten. Het eten is uitermate goed en doet je vrijwel meteen naar een volgende keer verlangen. Ik heb er nu al weer zin in! Reserveren onvermijdelijk! :-)
Djoany .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Toen we aankwamen was de hele zaak vol met rook, de ventilatie in de keuken was stuk maar omdat we gereserveerd hadden mochten we wel naar binnen. Het vlees was inderdaad super mals en erg smaakvol. Het toetje, ijs leek zo uit de groothandel te komen, jammer. Volgende keer alleen een vleesgerecht, misschien wel een extra grote steak !
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Heerlijk gegeten. Wij hadden het tango menu. Je kon kiezen uit drie voor, drie hoofd en drie nagerechten. Ik koos de champignons in wijn en boter bereid. Groot bord en veel champignons. Smaak was goed. De biefstuk met patat en salade waren ook goed op smaak. Medium gebakken, super! Alleen had ik zelf een gepofte aardappel ipv patat. Helaas was de zure room te aanwezig. Ik heb maar wat patat van mijn vriend gepikt. Als toetje namen we de flensjes. Vooraf kregen we van het huis trouwens nog stokbrood met kruidenboter. De bediening was zeer beleefd, snel en netjes. Er werd tijd gemaakt om even kort te babbelen met de gasten. De sfeer was prima en alles zag er tip top uit. Ik had dit niet verwacht en ben zeer tevreden. Ik ga daar eerdaags weer lekker een hapje doen.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Net heerlijk gegeten bij Los Angus. Vooraf hadden we een uiensoep besteld was niet te eten maaaaaaar!! Werd heel snel goedgemaakt want de rest van het eten was top top!! We kregen gelijk na de uiensoep een lekkere salade de bediening was heel aardig daarom komen we zeker is terug Dus dit is een aanrader!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Al jaren behoort dit restaurant tot onze favorieten. Op onze trouwdag gaan we hier altijd weer een hapje eten. Eenvoudige maar smaakvolle Argentijnse aankleding. Het vlees is absolute topklasse en de service prima. En wat bij mij nooit mag ontbreken is het overheerlijke mango ijs, waarin de echte mango smaak de boventoon voert. Zeer kundig versierd door de chef. Complimenten !!
Wbrand .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Zuid Amerikaans en donker ingericht. De ossenhaas (medium rear) is echt voortreffelijk (vooral in combinatie met de Broquel Cabernet Sauvignon) Bediening is erg vriendelijk!