Lorenza

Traaij 56 3971 GP Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over restaurant Lorenza

Pizza, pasta, pesto!

Geniet in het hartje van Driebergen van Italiaanse klassiekers! En klassiek dat zijn ze zeker, want alle pizza’s worden in een authentieke houtoven gebakken. Maar uiteraard staan hier ook andere specialiteiten op de kaart. Moeilijk kiezen uit al die heerlijke vlees- en pastagerechten! De mediterrane afbeeldingen aan de muur zorgen ervoor dat het hele restaurant de Italiaanse sfeer ademt waar je naar op zoek bent als je een avondje pizza of pasta wil eten!

Meer informatie over restaurant Lorenza

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Terras
6,4
6,7
Familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016

Ontvangst was niet heel erg hartelijk. Eenmaal aan tafel duurde het echt wel even voordat we een drankje konden bestellen.
Het eten is prima, de tijd tussen de gerechten is oké.
Restaurant zie er gezellig uit.
Marijavdgeer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gereserveerd om 19:30. Kom je binnen en je krijgt te horen dat er geen plek is. Vol!
Na ern halfuur wachten komt eindelijk een tafel vrij. In de tussentijd komt niemand iets vragen of een drankje inschenken.
Twee en halfuur later, alles is op. Je kan geen dessert meer bestellen, want er is niets meer. Niet goed georganiseerd. Jammer, het kan veel beter!
Sjeftenberge .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
de vegetarische lasagne met lekker veel groente vond ik prima, maar de insalata caprese was ook in orde. aan de overkant beviel de vissoep goed.
Anneliesth .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten, het was die zaterdagavond wel erg druk.
En de bediening had het overzicht niet helemaal. Maar ze waren verder erg vriendelijk, en hadden alles voor je over. Wij hebben gegeten met de AH Bon waar je een ruimte keus had wat Pizza en Pasta betreft. Maar daar voor ga je ook naar een pizzeria.
Echt super!
Leeuw78 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gezellig, warm, gastvrij, lekker, er werden foto,s gemaakt door personeel.
Beetje Lang wachten voor tafel vrij kwam daarna mooi op tijd de
gerechten. Parkeerplaats voor de deur
Grandbufet .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Nieuwe inrichting en dat beviel goed , het eten was , bediening had het druk omdat de tent vol zat waardoor we wat moesten wachten maar ze zijn erg aardig!
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De sfeer was goed en het eten lekker, maar de bediening was zeer slecht georganiseerd. Aardige lui, maar erg chaotisch. Ik ga het tegen het einde van dit jaar nogmaals proberen daar. Ik hoop dat ze dan de boel wel op de rails hebben.
Jckuiper52 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hadden gereserveerd voor 18.30 uur. Alles duurde extreem lang. Wachten op de menukaart ruim een half uur. Wachten op bestelling opnemen. Rond 20.15 uur kwam er een persoon extra bij in de bediening. We begonnen rond 20.30 uur aan ons eten.
Het eten was wel lekker maar niet goed warm. Soep was met 10 keer lepelen op. Eigenlijk dus wel karig in verhouding tot de prijs.
Tagliatelle zeer smakelijk, ruime portie, maar snel koud.
De toiletten waren niet op orde.
Van de 2 damestoiletten was er 1 waar de lamp kapot was. Niet te gebruiken dus. In het andere (wel verlichte) toilet was geen wc papier.
Kortom: slechte bediening en running van het restaurant.
Geen aanrader. Wil niet 2 uur zitten wachten op een pastagerecht...
Jorismolleman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hebben hier op 28 januari met z'n tweeën gegeten met de AH-actie. Wij hadden als voorgerecht twee tomatensoepen, die erg lekker waren. Als hoofdgerecht hadden we een pizza Lorenza die goed was en een pasta quattro formaggi. Aan de pasta zat geen smaak. Omdat het lang duurde voor we alles kregen, bestelden we maar meteen twee Dame Blanches. Deze waren prima. We moesten erg lang wachten op ons eten en wij waren niet de enige, want de hele tent zat vol en bleef wachten totdat er iemand kwam. Er was sprake van onderbezetting; een meisje die gebrekkig Nederlands sprak en een man die gebroken Nederlands/Engels kon. Later kwam hier een vrouw bij die zichtbaar ervaring had en goed Nederlands sprak. Wat ook apart was, was dat de Radlers op waren... wij zouden hier niet terugkomen. De service was ver onder de maat en dat kwam puur door de onderbezetting.
Rosmarijne .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij moesten 20 minuten wachten tot er een tafel vrij kwam. Mensen die al aan een tafel zaten adviseerden ons om weg te gaan omdat ze al 45 minuten hadden gewacht tot ze konden bestellen. De kok zei ons dat het heel lang zou duren. Het meisje van de bediening had geen oog voor ons. We zijn weggelopen. We weten niet hoe het eten smaakte.
Rkz .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
wij hebben voorafgaand aan de bestelling aangegeven dat we beperkte tijd hadden. echter hiermee is in het geheel geen rekening gehouden. we hebben ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. uiteindelijk verlieten we de zaak drie kwartier later dan het tijdstip dat we hadden aangegeven. er werd niets ondernomen om de volgorde enigszins aan te passen.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De pizza's bij Lorenza zijn heerlijk.
De bediening was erg vriendelijk.
Aangezien het heel erg druk was, duurde het lang voor het eten kwam.
Maar de bediening bleef er rustig en vriendelijk onder.
R.H Van E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Pizza's zijn goed,bediening traag. Kaarsjes worden niet aangestoken ondanks de vraag omdat te doen. Twee en half uur bij Pizzaria voor 3 gangen is te lang. Interieur te koel en omdat het zo hoog is brengt het de sfeer niet ten goede.maar de kwaliteit is goed en dat vergoed veel.
DJdeGreef .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Keuze voor het AH-menu zeer beperkt. Als voorgerecht tegen meerprijs carpaccio van goede kwaliteit. Rest van het menu matig. Bediening probeert het ,maar heeft geen of weinig ervaring.
Eén meisje voor een volle zaak, ruim onvoldoende.
Baas1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wij hebben vanavond via AH-bon bij restaurant Lorenzo gegeten. Het was ontzettend koud toen we binnenkwamen en het werd er niet echt veel warmer op. Mijn man heeft de hele tijd zijn jas aangehouden. Wij gingen erheen, omdat ik op de website had gezien, dat ze ook vleesgerechten hadden. Toen we de tournedos bestelden, werd ons uitgelegd wat we met de AH-bon konden bestellen. Dat waren van de voorgerechten de eerste 2 (salades) en twee soepen, vlees viel daar niet onder, want dat zou voor een restaurant veel te duur zijn. Dit herhaalde ze een paar keer. Toen ik opmerkte, dat het jammer was dat we dat niet van te voren wisten, werd uitgelegd, dat ze met IENS hadden gebeld en dat ze als restaurant hun eigen regels mochten maken. Ik had niet om uitleg gevraagd. De vrouw die ons bediende sprak gebrekkig Nederlands en begreep ons meerdere malen niet. De vissoep was waterig (toepasselijk) en stelde niet veel voor. Het hoofdgerecht was te doen. Dat heeft het cijfer voor eten opgehaald. Toen we vroegen of er bij de Dame Blanche een kannetje met warme chocoladesaus zat, vertelde ze dat dat niet zo was. Zij bood niet aan om de chocoladesaus dan toch in een kannetje erbij te geven en de uitstraling daarbij was zodanig dat het voor mij duidelijk was, dat als ik daarom zou vragen het antwoord nee zou zijn. Het was wat mij betreft geen Dame Blanche, maar bolletjes ijs met slagroom en een heel klein beetje 'chocoladesaus' (waarschijnlijk uit een plastic flesje) erbij gesprenkeld. De Tiramisu was slecht. We moesten ook lang wachten.
In ieder geval ga ik hier nooit meer eten.
Chico123 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
24 januari 2015 pizza calzone gegeten met vissoep vooraf en dame blanche na. Eten was goed, wachttijd vrij lang en de temperatuur was daar maar 15 graden. Even later werd het 16 graen, ik denk door de aanwezigheid van de gasten. Ik had de eerdere recenties al gelezen dus had warme kleding aan gedaan! Iemand zat zelfs met een jas over zn schouders, dit kan echt niet. Is de verwarming kapot soms??
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben gisteravond gegeten bij Lorenzo. Het was er erg koud in het restaurant (17 graden). De menukaart werd gelijk aangepast i.v.m. de AH-bon.
Het voorgerecht, carpaccio, was bedolven onder een laag rucola-sla en voor de rest was de dressing matig. De Pasta was goed van smaak. Het nagerecht was oké.
Prijs-kwaliteitsverhouding ligt niet in de lijn der verwachtingen.
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten was heerlijk als altijd. Door drukte te lang wachten op drankjes en eten. Nadat er versterking gekomen is liep het weer sneller door.
Hayodehaan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten bij lorenza voldeed aan de verwachting van een pizzeria. Het was druk, waardoor de gerechten lang op zich lieten wachten.
Het restaurant is duidelijk niet gebouwd voor een winter, want ondanks de houtoven was het niet echt warm in het restaurant. Ook de haastig bijgezette radiatortjes hielpen maar een beetje. Voor pizza kom ik zeker terug! Maar dan bestel ik vantevoren..
Jemk .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Nadat we om 6 uur in het restaurant aankwamen, werd ons de menukaart aangeboden en hebben we een drankje besteld. De drankjes kwamen vrijwel meteen, maar om het eten te bestellen, hebben wij 45 minuten moeten wachten. Meerdere malen is op een beleefde manier gevraagd of wij konden bestellen, echter werd tegen ons gezegd dat hij er snel aankwam. De service door het restaurant werd afgeraffeld, maar toch duurden het eeuwen voordat wij konden bestellen. De salade als voorgerecht duurde daarboven op nogmaals een half uur om klaar te maken. Het was wat salade op een bord gegooid, met wat mozzarella en tomaat eromheen. Er zat weinig smaak aan.

Voor het hoofdgerecht hebben wij ook een half uur moeten wachten. Het was bijna niet te eten. Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op eten in een restaurant, dat niet eens lekker was. De service hierbij liet ook de wensen na.

Ik ben met een hongerig gevoel het restaurant uitgelopen, aangezien wij niet meer wilden wachten op een toetje dat waarschijnlijk toch niet te eten was.