Loos

Meer informatie over restaurant Loos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Loos

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Service was ernorm goed. En dat verbaasde mij, want na het lezen van een aantal recensies op iens hield ik mijn hart vast. Dat bleek echter geheel ten onrechte. Ik vroeg de spijskaart en kreeg hem ook. Super! Tot mijn verbazing was de bediening verder attent, meelevend, geinterresseerd, deskundig en snel. Het eten was binnen te houden, maar daarmee doe ik het tekort. Het was bijzonder lekker. Ik had een Tosti besteld en dat bleek niet zomaar een tosti. Dacht je dat er niets meer te verbeteren was aan een tosti, dan kom je hier bedrogen uit. Wat een Tosti! Lekker krokant aan de buitenkant, net tegen het verbranden aan, de kaas goed gesmolten. Na een hap bleven de slierten heerlijk uit je mond hangen. Aan deze tosti was zeker niets loos. Benieuwd of de kwaliteit ook bij andere gerechten zo hoog was, bestelde ik twee garnalenkroketten. Met brood. Dacht je dat er niets meer te verbeteren was aan een garnalenkroket, dan kom je hier bedrogen uit. Wat een garnalenkroket! Lekker krokant aan de buitenkant, net tegen het verbranden aan. Aan deze garnalenkroketten was zeker niets loos. Het was jammer dat ik het krijtbord niet kon lezen. Anders had ik zeker nog een derde gerecht besteld. Volgende keer mijn leesbril meenemen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prettige plek voor een goede lunch
Ulla M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was zeer lawaaierig door het hoge plafond. Het personeel was ongeinteresseerd. Eten matig. Niet voor herhaling vatbaar.
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goed gegeten. Terras buiten zat vol, dat was te merken, de bediening hield eetgedeelte te weinig in de gaten. De laatste gang kwam pas toen we er specifiek om vroegen. Afrekenen ging ook pas toen we opstonden. Jammer!
Alexander O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Aan het einde van de vrijdagmiddag grote levendigheid; akoestisch is dat een nadeel want ook achterin het restaurantgedeelte kan je elkaar niet makkelijk verstaan. Als men bij de overgang van het café-gedeelte naar het restaurantgedeelte aan het plafond een zgn. 'baffel' bevestigd wordt dit veel beter, terwijl het niet ontsiert.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Op een rustige maandagavond alle aandacht van de bediening, die uiterst vriendelijk en meedenkend te werk gaan. Kipsaté smaakt erg goed en de bijbehorende frieten heb ik vaker slechter dan beter gehad. Al met al voor de tweede keer op rij een prima ervaring hier.
Jacks V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Eerste paasdag met een gezelschap van 10 personen een paasbrunch
Genuttigd. Kwaliteit prijs verhouding zeer matig .
Voor mij geen tweede keer bij restaurant. LOOS.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Personeel niet echt vriendelijk. Eten was ok
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is ontzettend attent en vriendelijk.
Er is een fijne ongedwongen sfeer in een mooie ambiance!
Wij komen graag in Loos!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het restaurant van Loos is een onopvallende parel van de Rotterdamse horeca! Deze klassieker - in een van de mooiste wijken van Rotterdam - weet iedere keer weer te verassen met een uitgebreide kaart, een prima keuken en een gemoedelijke ambiance. Het voelt gewoon een beetje als thuiskomen, en dus een waar genoegen...
robine D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goeie tent! Heerlijk eten, aardige bediening, prettige atmosfeer.
Mavadeja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
No nonsens restaurant, niet exquis, redelijke persijzer, best gezellig.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
gezellige ongedwongen omgeving, leuke bediening en mooie gerechten.
a.schoonewil S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fish & Chips gegeten. Kwaliteit van de patat kan wel iets beter, heel veel kleine stukjes. Burger “Loos” was prima.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Borden waren iets te warm, uitkijken!
Wel keurig ingedeeld
Hoeveelheid voldoende
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mij zien ze niet terug bij Loos na de onbeschofte ontvangst op zaterdag 26 augustus voor de aanvang van het Veerhavenconcert. De bezwete ober (floormanager?) maakte een slordige, gehaastte, botte en ongeïnteresseerde indruk en liet dit duidelijk blijken. Op de vraag wat er op het menu (krijtbord) stond (omdat wij dat niet konden lezen en omdat wij er door hem niet op geattendeerd waren) reageerde mijnheer fijntjes en arrogant: 'normaal gesproken doen we dat niet maar vooruit....' Sfeer verziekend. Het is dat wij met 5 personen niet ergens anders in de buurt terecht konden anders waren wij terstond opgestaan en vertrokken. Hij presteerde het ook dat hij een zoon, die met zijn oude vader (ik vermoed ver in de 80) ook een hapje kwam eten voor het concert, op een bijzonder klantonvriendelijke manier (licht geïrriteerd en met een smoel op half 7) liet weten dat ze alléén iets kleins konden eten. Hoe haal je het in je botte bolus, wat een gebrek aan inlevingsvermogen en klantgerichtheid. Eruit met zo'n hork!
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Jammer dat de reservering via IENS niet doorgekomen was omdat op zaterdag het kantoor niet open is. Gelukkig was er nog plaats . Eten was echt lekker. Inzet bediening was prima: vriendelijk hulpvaardig, maar er was te weinig bediening. Dus ze liepen de benen uit hun lijf. Wel gezellige avond gehad!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Wobbe V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Woensdag 26 juli.2017. )gegeten bij loos.. Op onze vraag wat er voor garnituur bij de zeewolf zat was het antwoord NIETS. Alleen zeewolf! Oh?
Doe er dan maar wat frites bij.
Na bijna een uur vroeg ik waar ons eten bleef.
Foutje keuken, bleek niet doorgegeven.
Bediening ongeïnteresseerd.
Na 5 kwartier kwam het eten. Met pasta en zonder frites.
Geen vraag over wilt u nog iets drinken, werkelijk onprofessioneel.
En jawel hoor op de rekening stond frites 3.50 euro.
Hoewel ik er bijna naast woon, zullen ze mij er nooit meer zien.
Elisabeth J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vlees was niet goed teveel zenen. Men heeft het netjes opgelost door koffie aan te bieden.