Loos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

7,1

Jouw recensie over het restaurant Loos

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mij zien ze niet terug bij Loos na de onbeschofte ontvangst op zaterdag 26 augustus voor de aanvang van het Veerhavenconcert. De bezwete ober (floormanager?) maakte een slordige, gehaastte, botte en ongeïnteresseerde indruk en liet dit duidelijk blijken. Op de vraag wat er op het menu (krijtbord) stond (omdat wij dat niet konden lezen en omdat wij er door hem niet op geattendeerd waren) reageerde mijnheer fijntjes en arrogant: 'normaal gesproken doen we dat niet maar vooruit....' Sfeer verziekend. Het is dat wij met 5 personen niet ergens anders in de buurt terecht konden anders waren wij terstond opgestaan en vertrokken. Hij presteerde het ook dat hij een zoon, die met zijn oude vader (ik vermoed ver in de 80) ook een hapje kwam eten voor het concert, op een bijzonder klantonvriendelijke manier (licht geïrriteerd en met een smoel op half 7) liet weten dat ze alléén iets kleins konden eten. Hoe haal je het in je botte bolus, wat een gebrek aan inlevingsvermogen en klantgerichtheid. Eruit met zo'n hork!
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Jammer dat de reservering via IENS niet doorgekomen was omdat op zaterdag het kantoor niet open is. Gelukkig was er nog plaats . Eten was echt lekker. Inzet bediening was prima: vriendelijk hulpvaardig, maar er was te weinig bediening. Dus ze liepen de benen uit hun lijf. Wel gezellige avond gehad!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Wobbe V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Woensdag 26 juli.2017. )gegeten bij loos.. Op onze vraag wat er voor garnituur bij de zeewolf zat was het antwoord NIETS. Alleen zeewolf! Oh?
Doe er dan maar wat frites bij.
Na bijna een uur vroeg ik waar ons eten bleef.
Foutje keuken, bleek niet doorgegeven.
Bediening ongeïnteresseerd.
Na 5 kwartier kwam het eten. Met pasta en zonder frites.
Geen vraag over wilt u nog iets drinken, werkelijk onprofessioneel.
En jawel hoor op de rekening stond frites 3.50 euro.
Hoewel ik er bijna naast woon, zullen ze mij er nooit meer zien.
Elisabeth J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vlees was niet goed teveel zenen. Men heeft het netjes opgelost door koffie aan te bieden.
pietje58 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het restaurant is gelegen aan het Westplein.Als je hier zit heb je een mooi uitzicht op de Parkhaven.
Het restaurant heeft een ouderwetse sfeer van vroeger. Als je bij het museum of een rondvaart hebt gemaakt is het een goed adres om te Lunchen en als je in de stad bent geweest ook wel om te dineren. Je hoeft niet speciaal om te gaan dineren, men kan ook gezellig hier op het terras zitten met een drankje. Voor zakelijke doeleinde is zeer geschikt om hier afspraken te maken.
Wij waren hier met zeven personen. De meeste hebben het menu van de dag genomen. Dit smaakte goed. Het is een aanrader. De bediening was goed en gelukkig niet overdreven.
De volgende keer zal ik zeker weer eens afspreken.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Ik kom wel vaker bij Loos omdat ik woon en werk in de buurt. In doorsnee zijn de ervaringen goed, maar dit bezoek was een regelrechte totale afknapper. Ik spreek dan met name over de uiterst slechte service en de bediening die totaal geen overzicht heeft. Wij zaten vrijdagavond op het terras en de bediening trok bij aankomst al een gezicht moet dat ook nog. Uiteindelijk hebben wij wat te drinken besteld en één hoofdmenu met 'zeebaars' en één met 'griet' besteld. Het eten was eigenlijk verder in orde. Vervolgens werd ons gevraagd of wij nog wat wilden. Wij bestelden een espresso en een glas rode wijn. Ik vroeg tevens toch nog even om de dessertkaart te zien en kreeg een diepe zucht. Uiteindelijk kreeg ik de dessertkaart en toen hield het ineens op. Na een kwartier wachten kwam er nog steeds niemand, ondanks dat wij wat besteld hadden. Ik heb toen enkele keren gezwaaid, maar niemand keek. De bediening (met brilletje) liep binnen en kwam totaal niet meer buiten. Er stond nog iemand van de bediening binnen die een beetje bij de bar rond hing niets te doen. Ik ben tenslotte naar binnen gegaan en heb afgerekend en gezegd dat dit waardeloze service is. De reactie van degene die afrekende was vrij ongeïnteresseerd. Het kan echter niet aan de drukte hebben gelegen. Toevallig sprak ik heden iemand op mijn werk die 2 dagen later hetzelfde meemaakte. De zuchtende bediening kwam niet en toe zijn zij maar weggegaan. Als je horeca niet leek vindt dan zou ik zeggen dan moet je ergens anders gaan werken. Het wordt daarom tijd dat zij een echte horeca bedrijfsleider aanstellen die orde op zaken stelt.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
spink G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke salade met gemarineerde tonijn en tauge als lunch. Salade met coquilles en rivierkreeftjes van tafelgenoot was ook erg lekker. Goede service en leuke ambiance.
Liesbeth Q.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg fijne bediening! Ervaren ,vriendelijk en gepassioneerd! Eten ook goed en mooie locatie dus top.
Jordens A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gerechten goed op smaak en vlotte service.
Mavadeja V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant. We bestelden drie verschillende hoofdgerechten, en ontdekten pas bij het serveren dat er geen patat of aardappels bij zaten. Bijbestellen was geen probleem, alleen werd de patat pas gebracht toen we het hoofdgerecht al tien minuten achter de kiezen hadden. Bij de koffie vroegen we een glas water, dat kwam ook pas na herhaaldelijk aandringen toen de koffie al op was. Vriendelijke bediening, maar niet erg attent.
Haidy A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goede sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening.
Ariette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vandaag hier geluncht. We hadden hoge verwachtingen, misschien op een verkeerd moment, maar de lust om hier nog een keer te eten is weg. We hadden een 'Loos' hamburger besteld zonder friet. De hamburger was prima, maar op een smakeloos wit zacht bolletje ligt grofgesneden tomaat, spek, dikke klodders oranje saus. Bij Mc Donalds weet je wat je krijgt, daar kies je dan voor, maar hier wil ik zoiets niet eten. Er was geen garnituur bij, op zich geen probleem, maar als dit €11,50 moet kosten... Er werd ook niet gevraagd hoe het smaakt.
Maiko K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Normaal gesproken kan ik altijd op een prettige manier gebruik maken van de faciliteiten en diensten van Loos. Het eten is degelijk, de bediening is vriendelijk en de zaak zelf is erg sfeervol. Intern zijn de zaken wat minder goed geregeld. Na gebeld te hebben voor groepsreservering is mij een voorstel gedaan welke de volgende dag per mail toegestuurd zou worden. Na twee dagen nog geen mail ontvangen te hebben gekregen, hebben we nog eens gebeld. Toen hebben we de leidinggevende aan de telefoon gehad waarmee hetzelfde voorstel nog eens is besproken. Zij verontschuldigde zich voor de niet gestuurde mail en beloofde deze de volgende dag alsnog te sturen. De volgende dag kreeg ik inderdaad een mail met het voorstel, alleen was het voorstel twee keer zo duur als afgesproken. Na de gehele middag aan de telefoon te hebben gehangen om deze situatie op te lossen waren ze vanuit loos niet in staat hun eerder gemaakte afspraken alsnog na te komen.

i.e. Bij Loos is de klant dus niet koning: er worden valse beloftes gemaakt, afspraken worden niet nagekomen en intern is het één groot zootje.

Bedankt.
Pingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wat is dit toch een prettig restaurant !
Vriendelijke bediening,linnen tafelkleden, goede acoustiek,heerlijk eten.
Afgelopen dinsdag waren we met een groep collega's hier uit eten.
Iedereen was tevreden over de sfeer,maaltijd, de drank,bediening, entourage en de prijs.
Deze keer had ik een mooie steak tartaar ,inclusief eitje en verse frites.
Prettig dat men kraan water in een kan serveert en dat er altijd meer patatjes en salade bij besteld kan worden.
Dit maal verscheen er geen brood met boter op tafel, andere keren wel.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Hier vanmiddag zakelijk wezen lunchen. Heet duurt lang eer je de aandacht van de meisjes van de bediening hebt. Een kleine Ceasar salade was echt heel klein. Weinig sla en voor de kip en spek moet je apart betalen. Brood zit er niet standaard bij en toen ik er om vroeg kreeg ik 1 minibolletje. Een muntthee erbij en ik was 12,70 kwijt. De andere gast had een kerriesoep met kip en mais. Mager gevuld, wel erg lekker en 2 broodjes erbij 7,40. Het is erg rumoerig dus je kunt elkaar slecht verstaan. Een matige locatie, service en eten vonden wij.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Ik eet een paar maal per jaar bij Loos en wordt nooit teleurgesteld. Het eten is van prima kwaliteit, ook het wisselende driegangen menu. De bediening is relatief jong maar doorgaans zeer gedienstig en prettig in de omgang. Wachttijden zijn vrij kort en er wordt keurig rekening gehouden met wensen daaromtrent. Er is een behoorlijke wijnkaart met redelijk geprijsde wijnen. Ambiance kan wat rumoerig zijn wegens aangrenzende cafe-ruimte, maar echt storend is het niet. Kortom, een fijn adres voor zowel een borrel als een lekkere maaltijd.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Goede lunch gebruikt met een grote groep aan mooi gedekte tafels met karaffen water en brood. Menu erg lekker met veel aandacht gepresenteerd. Vriendelijke bediening en goede service.
mirjam.keunen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De sfeer van een Frans grand café. Tikje lawaaiig. Pure Franse keuken, mooi opgediend. Brood en water zouden standaard op tafel moeten worden geserveerd. Goede prijs-kwaliteitsverhouding