Loos

Meer informatie over restaurant Loos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Loos

Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goed gegeten. Terras buiten zat vol, dat was te merken, de bediening hield eetgedeelte te weinig in de gaten. De laatste gang kwam pas toen we er specifiek om vroegen. Afrekenen ging ook pas toen we opstonden. Jammer!
Alexander O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Aan het einde van de vrijdagmiddag grote levendigheid; akoestisch is dat een nadeel want ook achterin het restaurantgedeelte kan je elkaar niet makkelijk verstaan. Als men bij de overgang van het café-gedeelte naar het restaurantgedeelte aan het plafond een zgn. 'baffel' bevestigd wordt dit veel beter, terwijl het niet ontsiert.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Op een rustige maandagavond alle aandacht van de bediening, die uiterst vriendelijk en meedenkend te werk gaan. Kipsaté smaakt erg goed en de bijbehorende frieten heb ik vaker slechter dan beter gehad. Al met al voor de tweede keer op rij een prima ervaring hier.
Jacks V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Eerste paasdag met een gezelschap van 10 personen een paasbrunch
Genuttigd. Kwaliteit prijs verhouding zeer matig .
Voor mij geen tweede keer bij restaurant. LOOS.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Personeel niet echt vriendelijk. Eten was ok
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is ontzettend attent en vriendelijk.
Er is een fijne ongedwongen sfeer in een mooie ambiance!
Wij komen graag in Loos!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het restaurant van Loos is een onopvallende parel van de Rotterdamse horeca! Deze klassieker - in een van de mooiste wijken van Rotterdam - weet iedere keer weer te verassen met een uitgebreide kaart, een prima keuken en een gemoedelijke ambiance. Het voelt gewoon een beetje als thuiskomen, en dus een waar genoegen...
robine D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goeie tent! Heerlijk eten, aardige bediening, prettige atmosfeer.
Mavadeja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
No nonsens restaurant, niet exquis, redelijke persijzer, best gezellig.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
gezellige ongedwongen omgeving, leuke bediening en mooie gerechten.
a.schoonewil S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fish & Chips gegeten. Kwaliteit van de patat kan wel iets beter, heel veel kleine stukjes. Burger “Loos” was prima.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Borden waren iets te warm, uitkijken!
Wel keurig ingedeeld
Hoeveelheid voldoende
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mij zien ze niet terug bij Loos na de onbeschofte ontvangst op zaterdag 26 augustus voor de aanvang van het Veerhavenconcert. De bezwete ober (floormanager?) maakte een slordige, gehaastte, botte en ongeïnteresseerde indruk en liet dit duidelijk blijken. Op de vraag wat er op het menu (krijtbord) stond (omdat wij dat niet konden lezen en omdat wij er door hem niet op geattendeerd waren) reageerde mijnheer fijntjes en arrogant: 'normaal gesproken doen we dat niet maar vooruit....' Sfeer verziekend. Het is dat wij met 5 personen niet ergens anders in de buurt terecht konden anders waren wij terstond opgestaan en vertrokken. Hij presteerde het ook dat hij een zoon, die met zijn oude vader (ik vermoed ver in de 80) ook een hapje kwam eten voor het concert, op een bijzonder klantonvriendelijke manier (licht geïrriteerd en met een smoel op half 7) liet weten dat ze alléén iets kleins konden eten. Hoe haal je het in je botte bolus, wat een gebrek aan inlevingsvermogen en klantgerichtheid. Eruit met zo'n hork!
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Jammer dat de reservering via IENS niet doorgekomen was omdat op zaterdag het kantoor niet open is. Gelukkig was er nog plaats . Eten was echt lekker. Inzet bediening was prima: vriendelijk hulpvaardig, maar er was te weinig bediening. Dus ze liepen de benen uit hun lijf. Wel gezellige avond gehad!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Wobbe V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Woensdag 26 juli.2017. )gegeten bij loos.. Op onze vraag wat er voor garnituur bij de zeewolf zat was het antwoord NIETS. Alleen zeewolf! Oh?
Doe er dan maar wat frites bij.
Na bijna een uur vroeg ik waar ons eten bleef.
Foutje keuken, bleek niet doorgegeven.
Bediening ongeïnteresseerd.
Na 5 kwartier kwam het eten. Met pasta en zonder frites.
Geen vraag over wilt u nog iets drinken, werkelijk onprofessioneel.
En jawel hoor op de rekening stond frites 3.50 euro.
Hoewel ik er bijna naast woon, zullen ze mij er nooit meer zien.
Elisabeth J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vlees was niet goed teveel zenen. Men heeft het netjes opgelost door koffie aan te bieden.
pietje58 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het restaurant is gelegen aan het Westplein.Als je hier zit heb je een mooi uitzicht op de Parkhaven.
Het restaurant heeft een ouderwetse sfeer van vroeger. Als je bij het museum of een rondvaart hebt gemaakt is het een goed adres om te Lunchen en als je in de stad bent geweest ook wel om te dineren. Je hoeft niet speciaal om te gaan dineren, men kan ook gezellig hier op het terras zitten met een drankje. Voor zakelijke doeleinde is zeer geschikt om hier afspraken te maken.
Wij waren hier met zeven personen. De meeste hebben het menu van de dag genomen. Dit smaakte goed. Het is een aanrader. De bediening was goed en gelukkig niet overdreven.
De volgende keer zal ik zeker weer eens afspreken.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Ik kom wel vaker bij Loos omdat ik woon en werk in de buurt. In doorsnee zijn de ervaringen goed, maar dit bezoek was een regelrechte totale afknapper. Ik spreek dan met name over de uiterst slechte service en de bediening die totaal geen overzicht heeft. Wij zaten vrijdagavond op het terras en de bediening trok bij aankomst al een gezicht moet dat ook nog. Uiteindelijk hebben wij wat te drinken besteld en één hoofdmenu met 'zeebaars' en één met 'griet' besteld. Het eten was eigenlijk verder in orde. Vervolgens werd ons gevraagd of wij nog wat wilden. Wij bestelden een espresso en een glas rode wijn. Ik vroeg tevens toch nog even om de dessertkaart te zien en kreeg een diepe zucht. Uiteindelijk kreeg ik de dessertkaart en toen hield het ineens op. Na een kwartier wachten kwam er nog steeds niemand, ondanks dat wij wat besteld hadden. Ik heb toen enkele keren gezwaaid, maar niemand keek. De bediening (met brilletje) liep binnen en kwam totaal niet meer buiten. Er stond nog iemand van de bediening binnen die een beetje bij de bar rond hing niets te doen. Ik ben tenslotte naar binnen gegaan en heb afgerekend en gezegd dat dit waardeloze service is. De reactie van degene die afrekende was vrij ongeïnteresseerd. Het kan echter niet aan de drukte hebben gelegen. Toevallig sprak ik heden iemand op mijn werk die 2 dagen later hetzelfde meemaakte. De zuchtende bediening kwam niet en toe zijn zij maar weggegaan. Als je horeca niet leek vindt dan zou ik zeggen dan moet je ergens anders gaan werken. Het wordt daarom tijd dat zij een echte horeca bedrijfsleider aanstellen die orde op zaken stelt.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017