Meer informatie over restaurant Loos

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

Agvanbreugel .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vandaag hier geluncht. We hadden hoge verwachtingen, misschien op een verkeerd moment, maar de lust om hier nog een keer te eten is weg. We hadden een 'Loos' hamburger besteld zonder friet. De hamburger was prima, maar op een smakeloos wit zacht bolletje ligt grofgesneden tomaat, spek, dikke klodders oranje saus. Bij Mc Donalds weet je wat je krijgt, daar kies je dan voor, maar hier wil ik zoiets niet eten. Er was geen garnituur bij, op zich geen probleem, maar als dit €11,50 moet kosten... Er werd ook niet gevraagd hoe het smaakt.
Maiko K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Normaal gesproken kan ik altijd op een prettige manier gebruik maken van de faciliteiten en diensten van Loos. Het eten is degelijk, de bediening is vriendelijk en de zaak zelf is erg sfeervol. Intern zijn de zaken wat minder goed geregeld. Na gebeld te hebben voor groepsreservering is mij een voorstel gedaan welke de volgende dag per mail toegestuurd zou worden. Na twee dagen nog geen mail ontvangen te hebben gekregen, hebben we nog eens gebeld. Toen hebben we de leidinggevende aan de telefoon gehad waarmee hetzelfde voorstel nog eens is besproken. Zij verontschuldigde zich voor de niet gestuurde mail en beloofde deze de volgende dag alsnog te sturen. De volgende dag kreeg ik inderdaad een mail met het voorstel, alleen was het voorstel twee keer zo duur als afgesproken. Na de gehele middag aan de telefoon te hebben gehangen om deze situatie op te lossen waren ze vanuit loos niet in staat hun eerder gemaakte afspraken alsnog na te komen.

i.e. Bij Loos is de klant dus niet koning: er worden valse beloftes gemaakt, afspraken worden niet nagekomen en intern is het één groot zootje.

Bedankt.
Pingrid .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wat is dit toch een prettig restaurant !
Vriendelijke bediening,linnen tafelkleden, goede acoustiek,heerlijk eten.
Afgelopen dinsdag waren we met een groep collega's hier uit eten.
Iedereen was tevreden over de sfeer,maaltijd, de drank,bediening, entourage en de prijs.
Deze keer had ik een mooie steak tartaar ,inclusief eitje en verse frites.
Prettig dat men kraan water in een kan serveert en dat er altijd meer patatjes en salade bij besteld kan worden.
Dit maal verscheen er geen brood met boter op tafel, andere keren wel.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Hier vanmiddag zakelijk wezen lunchen. Heet duurt lang eer je de aandacht van de meisjes van de bediening hebt. Een kleine Ceasar salade was echt heel klein. Weinig sla en voor de kip en spek moet je apart betalen. Brood zit er niet standaard bij en toen ik er om vroeg kreeg ik 1 minibolletje. Een muntthee erbij en ik was 12,70 kwijt. De andere gast had een kerriesoep met kip en mais. Mager gevuld, wel erg lekker en 2 broodjes erbij 7,40. Het is erg rumoerig dus je kunt elkaar slecht verstaan. Een matige locatie, service en eten vonden wij.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Ik eet een paar maal per jaar bij Loos en wordt nooit teleurgesteld. Het eten is van prima kwaliteit, ook het wisselende driegangen menu. De bediening is relatief jong maar doorgaans zeer gedienstig en prettig in de omgang. Wachttijden zijn vrij kort en er wordt keurig rekening gehouden met wensen daaromtrent. Er is een behoorlijke wijnkaart met redelijk geprijsde wijnen. Ambiance kan wat rumoerig zijn wegens aangrenzende cafe-ruimte, maar echt storend is het niet. Kortom, een fijn adres voor zowel een borrel als een lekkere maaltijd.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Goede lunch gebruikt met een grote groep aan mooi gedekte tafels met karaffen water en brood. Menu erg lekker met veel aandacht gepresenteerd. Vriendelijke bediening en goede service.
Mirjam.keunen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De sfeer van een Frans grand café. Tikje lawaaiig. Pure Franse keuken, mooi opgediend. Brood en water zouden standaard op tafel moeten worden geserveerd. Goede prijs-kwaliteitsverhouding
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Grand Cafe Restaurant Loos heeft buiten tafeltjes, binnen een bar en een restaurant. Het is er gezellig druk maar ook behoorlijk lawaaierig. We krijgen als menukaart een soort placemats waarop alles staat wat ze reserveren. Van drankjes , borrelhapjes, wijnen tot en met gerechten. Wij nemen een Gruner Veltliner Allram Strassentaler uit 2015 die wij kiezen uit een zeer beperkt aanbod. Op de kaart staan niet meer dan 10 mogelijkheden. Vervolgens kiezen wij oesters (zeeuwse creuse) die op de kaart staan maar die blijken niet aanwezig. Dus nemen wij fines de claires. Daar is niets mis mee. Als voorgerecht kiest de een bloedworst met appeltjes en de ander king krab. De bloedworst is prima gebakken. Maar waarom opgediend in een diep bord met veel jus ? Dat maakt de bloedworst papperig. En de ober is wel erg karig met de appeltjes. De king krab geeft de smaak zo uit een potje of blikje te komen. Jammer.
Dan nemen wij als hoofdgerecht slibtongetjes en zalm. Goed maar niet bijzonder. Wij komen tot de conclusie dat de gerechten passen wij een cafe maar niet bij een restaurant.
Over de bediening zijn wij matig tevreden. Er is een te groot verschil tussen de ene en de andere ober. De langste van de drie heeft waarschijnlijk een slechte buit. Er kan geen lachje af.
En over de inrichting kunnen we kort zijn. Sober en niet meer dan dan.
Loek Wijchers
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Een echte Parijse sfee met dito kaart. Wij hebben er gezellig gezeten en goed gegeten. De dame in de bediening was attent maar niet opdringerig. De gazpacio was erg goed. De open wijn ook.
Mirsasma .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prijs was realistisch, echter de pasta die ik bestelde was niet echt smaakvol daarnaast was de koffie koud, zeker met een ristretto is het handig om het kopje voor te verwarmen
Anko V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een keer ontbeten en de week erna een keer geluncht bij Loos. Eten was OK maar eer dat het op je tafel staat.. Continu bediening die niet kijkt, langs je tafel heen loopt, menu kaart op tafel legt maar vergeet bestelling op te nemen. Grote maaltijdsalade was van dermate formaat dat we ons afvroegen wat het formaat van een kleine dan zou zijn..
We bestelden een droge en een zoete wijn die toen het eindelijk op tafel stond omgekeerd neergezet bleek te zijn. Vond het echt een aanfluiting. Door de locatie kan Loos zich dit serviceniveau kennelijk permitteren. Het is helaas niet de eerste keer dat ik dit constateer.
Eduardstein .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij zijn hier in de zomer wezen lunchen wat ons verrassend goed beviel. Lekkere lunchgerechten, we hadden de fish and chips an hamburger. Erg lekkere witte wijn bij gedronken. Terras was afgeladen. De ober was beleefd en lette goed op. Prijs kwaliteit voor de lunch is goed. We hebben hier ook wel eens 's avonds gegeten, dan vinden wij de prijs kwaliteit ietwat scheef. Soms wat duur voor de niet altijd heel bijzondere gerechten. Afijn. Toch zeker een leuk restaurantje waar we weer terug zullen komen!
Mariabt .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zomerse lunch op terras bij grand cafe Loos. Mijn vriend at een Caesar salade die royaal opgemaakt was, met lekker krokant brood/ roomboter. Ik had een verse ciabatta met makreelfilet en citroenmayonaise. Top beleg, citrus gaf lekker fris contrast aan de vette vis.
Pkalisvaart .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Samen met een collega weer eens gegeten en gedronken bij Loos!. Het was even geleden maar de beleving, kwaliteit van eten en drinken en de bediening waren als van ouds, konden wij ons niet beter wensen. Met speciale waardering voor de bediening: volstrekt op maat, attent, met karakter en humor. Mijn complimenten, snel weer overdoen!!!.
Kalkman .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuk Grand Cafe qua uitstraling. Jammer dat het eten ons enigszins tegenviel. De garnalen bisque was gewoon veel te zout (misschien door de zeekraal?) en de parelhoen suprême aan de droge kant en weinig smaakvol. Toegegeven, we waren met een vrij grote groep, dus misschien viel het eten daarom wat tegen. De wijn was daarentegen prima en de sfeer was goed.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Reservering via iens.nl betekende geen tafel vrij... Goed opgelost door personeel. Eten prima, eerdere opmerking van iemand dat gelegenheid luidruchtig is maar dat je er aan went, klopt precies!
Rkraft .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Eigenlijk altijd goed eten hier en het perfecte plekje voor een heerlijke borrel met super borrel garnituur. De bediening is zeer goed alleen is binnen de akoestiek wat lawaaiig maar dat went na 10 minuten en dan genieten
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
De zaak ziet er bij binnenkomst wat simpel uit. Het is ietwat rumoerig. De kaart is erg uitgebreid. Alles wat geserveerd werd zag er goed/lekker uit. Het broodje carpaccio was heerlijk!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wat is dit toch een geweldige zaak gelegem in het Scheepvaartkwartier in Rotterdam.

Ideale lunchplek en in de namiddag is het goed toeven aan de borrel om daarna aan tafel aan te schuiven. Vaak druk maar de bediening lost dit altijd goed op. Goede sandwiches bij de lunch en tijdens ons laatste bezoek kregen wij een mooi gegaarde vis. Mooie huiswijnen maken het plaatje compleet.
Makketje3 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
De aanmelding via Iens was niet genoteerd, maar wij kregen toch een tafeltje. Actie voor IENS Wij hadden het dagmenu, dat waren twee bitterballetjes van rundvlees, overigens heel mooi geserveerd met wat sla en een honing mosterd dressing. Maar het hadden er wat meer mogen zijn, als voorgerecht zo een beetje mager.
Als hoofdgerecht de kabeljauw op de huid gebakken met pasta en wat gegrilde groente. De kabeljauw was prima, de pasta had wad meer smaak mogen hebben met een sausje of zo. Het toetje een Pekannootje gebakje met een bolletje ijs was goed. De bediening was uiterst vriendelijk, de sfeer is er volwassen studentikoos, kortom gezellig vol op de donderdagavond.