Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Looks Dining

Oesters, Entrecote en Kreeft

Bij Looks zult u niet snel voor een standaard menukaart komen te staan. Chef Maykel Arts houdt van verrassen, en komt daarom elke 6 weken met een wisselende kaart. Waar u van op aankunt, is dat er steevast oesters, entrecote en kreeft op zal staan. Maar de bereidingswijze is allesbehalve standaard.
Van buiten lijkt het misschien een traditioneel restaurant, maar schijn bedriegt. Eenmaal binnen heeft Looks een trendy, urban en warme uitstraling waar u ontspannen kunt genieten van de moderne Franse keuken.

Meer informatie over restaurant Looks Dining

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Looks Dining

Wim K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was wat matjes
Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, relaxte sfeer, mooi restaurant. De stoelen zaten niet geweldig, maar net voldoende om het een paar uur op uit te houden.
June B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ik ben hier al een aantal keren geweest met groepen, zowel zakelijk als privé. Eten is heerlijk, service is top. Een aanrader in een omgeving met veel toeristententjes
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat een domper was dit zeg! Bij aankomst wordt je aan aan bar gezet waar het keukenpersoneel staat te praten over hoe ze elkaar over de pas heen zouden trekken. Daarna naar tafel gegaan, waar een vies mes was opgedekt. Toen het hoofdgerecht werd ingedekt nogmaals een vies mes. Personeel lijkt enorm veel haast te hebben met het uitleggen van de gerechten, en ze hebben totaal geen kennis over het eten. Het eten was oké, behalve het voorgerecht. Wij hadden 4 gangen. Het brood was wel enorm lekker! Voor mij nooit meer Looks. Het ging gewoon enorm fout bij jullie.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ons laten verrassen door het surprise menu
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij waren warm verwelkomd. Wij komen hier regelmatig. Het kreeftenmenu was speciaal voor ons gemaakt omdat het miet meer op de kaart staat. Heerlijk. Ons werd na het eten verteld dat er een hele nieuwe keuken brigade is. Nou helemaal goed. Wij komen zeker terug????
Floris W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed restaurant. Lekker eten. Ik had zalm vooraf en entrecote als hoofdgerecht en ik heb gesmuld. De bediening was heel vriendelijk. Minpuntje is dat het restaurant erg gehorig is. We hadden geregeld moeite om elkaar te verstaan. Afgezien daarvan zeker aan te raden.
Wera B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima service.
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We kwamen eigenlijk voor de lobster, maar binnen de menukeuze kregen we ook de mogelijkheid om dit te combineren met entrecote. Wat een verrassing!
En dan bij elke gang een combinatie van smaken die zó goed tot hun recht komen. Petje af.
Ramona J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Dat was lang geleden. Vriendelijke bediening. Echt heerlijke gerechten met een bonus sherry bij het toetje.
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Fijn restaurant met goede klassiekers als bisque, kreeft en heerlijke oesters. Ik werd ook erg blij van de wijn die, zonder een hoop geneuzel over hoe goed de makers het allemaal bedoeld hebben, gewoon heel goed was. Aardige, attente bediening en een open keuken waar je laagdrempelig even met de koks kan praten. Allemaal goed, we komen zeker terug.
Lynn D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening!
marian S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Prettig personeel, heerlijk eten en gezellige, rustige ambiance. Ook met ons gezelschap van 8 personen werden wij accuraat bediend.
Grey D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Don't miss this place! We had very personal service and we lived the vibe of the experience. Elegant without being pretentious. Just really good quality food. The steaks and sides were so pretty I took pictures of our dinner!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij vonden het heel gezellig. Leuke en vriendelijke bediening en attent, Keukenbrigade top, maar af en toe ondeling meningsverschil maar dat is gezond denken wij. We zijn nu 4 keer geweest en komen zeker terug.
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bijzonder teleurgesteld na het lezen van alle goede recensies. Het eten werd best mooi gepresenteerd maar door al die poespas ook veelal koud geserveerd. We hadden uitzicht op de keuken en daar stonden twee passieloze en slome koks, er was geen pan of vuur, geen kookgeluid of geur te bekennen, alles kwam uit bakjes en spuitzakken. Het eten mistte liefde en smaak. De kreeft van mijn vriend werd in de oven gestopt in plaats van op de gloednieuwe grillplaat gelegd, zonde, en vervolgens heeft deze 10 min op het werkblad liggen wachten op mijn carpaccio met lauwe, zompige kroket. We kregen ons hoofdgerecht 2 uur nadat we hadden besteld. De eend van mijn vriend was prima gegaard maar mijn kaviaar van aubergine sloeg nergens op, een soort mislukte baba ganoush met bah garnering. Ik heb 3/4 van mijn bord laten staan. De ober bood aan om de koks te vragen een ander gerecht te bereiden maar hier had ik weinig zin in. Bediening was wel vriendelijk en de huiswijn was lekker. Rekening van €100,- Huilen
Claire N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed eten, het tussengerecht (de heilbot) was behoorlijk zout. Het hoofdgerecht, eendenborst, was een flink bord. Alles was verder wel goed van smaak. De bediening bracht het echter op een wat chaotische manier, hierop werden ook de wijnen tekort gedaan. Flessen werden ontkurkt en meteen ingeschonken, zonder te ruiken of te proeven. Kortom: relatief goede kwaliteit eten, in een modern restaurant waarbij de bediening wat haastig en onervaren over kwam.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We zaten rustig tot er een gezelschap van meer dan 20 personen binnen kwam. Het eten en de wijn waren goed maar €170,= voor n drie-gangenmaaltijd vind ik veel te veel
André T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gisteren bij Looks met vier gangen diner heb gegeten. De gerechten waren lekker, alleen dessert was beetje te zoet. Vriendelijke bediening. Sfeer was ok.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier met een bevriend stel heerlijk genoten van een 4-gangendiner. Hoogtepunt voor mij was het 2e gerecht,de steak-tartaar met een gepocheerd eitje. Het hoofdgerecht was een eendenborst die wat mij betreft wat meer rosé mocht zijn maar de beide dames vonden de garing zo juist prima. Afsluitend dessert (veel chocolade) was een schot in de roos bij de dames. Vermeld moet worden dat het uitstekende wijnarrangement met goed gevulde glazen (6 euro per glas). De bediening was zeer attent en vriendelijk. Men gaf je de ruimte om zelf te bepalen wanneer het volgende gerecht moest komen Al met al een zeer geslaagde avond.