Looks Dining

Binnen Bantammerstraat 5 1011 CH Amsterdam Nederland Kaart
31-203200949

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Looks Dining

Oesters, Entrecote en Kreeft

Bij Looks zult u niet snel voor een standaard menukaart komen te staan. Chef Maykel Arts houdt van verrassen, en komt daarom elke 6 weken met een wisselende kaart. Waar u van op aankunt, is dat er steevast oesters, entrecote en kreeft op zal staan. Maar de bereidingswijze is allesbehalve standaard.
Van buiten lijkt het misschien een traditioneel restaurant, maar schijn bedriegt. Eenmaal binnen heeft Looks een trendy, urban en warme uitstraling waar u ontspannen kunt genieten van de moderne Franse keuken.

Meer informatie over restaurant Looks Dining

Thelma G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Na met z’n tweeën vriendelijk te zijn ontvangen door de (enige?) ober die avond, kozen wij voor het 4-gangen verassingsmenu met wijnarrangement. Geen Amuse, maar direct aan de slag met Gravad Lax (begeleid door een pinot blanc) en een werkelijk verrukkelijke gazpacho met truffel , druif en knoflook (de als begeleider bedoelde viognier verdween daarbij helaas geheel in het niet -misschien had een Julienas of een Chiroubles meer voor de hand gelegen… ). Vervolgens diamanthaas met aardappelpuree en verse groenten (voorzien van een smakelijke glas Rioja). Toetje werd voorzien van een donkerzoete sherry (alleen niet mijn favoriet). Met de AH actie bleek niet alleen een tweede 3-gangen maar ook een 4-gangendiner geheel gratis en dat was natuurlijk een opsteker! Bij elkaar kostte ons dit €110,=. Lekker gegeten met een prima prijs/prestatie!
Beste Sjoerd,
Bedankt voor de positive woorden! We zijn erg blij om te horen dat het 4-gangen verrassingsmenu is bevallen en dat je hebt genoten van onze lekkere gerechten. Hopelijk tot snel bij Looks dining.

Met vriendelijke groet,
Team Looks
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Leuk restaurant in een gezellig stukje Amsterdam.
Gastvrije ontvangst en een gezellige sfeer. Wij hadden 4-gangen van de chef menu en een heerlijk flesje Italiaanse witte wijn dat ook nog eens heel redelijk geprijsd was. Het eten was erg lekker en werd mooi gepresenteerd. Gastvrouw en gastheren top!
Beste Erna,

Bedankt voor de positieve review. Wij zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze gastvrije bediening en lekkere gerechten. We kijken ernaar uit je nogmaals te ontvangen in ons restaurant!

Met vriendelijke groet,
Team Looks Dining
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellig en sfeervol restaurant, lekkere muziek. Het eten was echt heel lekker en de bediening super! Voor herhaling vatbaar!
De tafel van Andries V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
we komen hier wel vaker en over de keuken zijn we steeds zeer tevreden: eerlijk eten van hoge kwaliteit.
Dit keer was er helaas een zeer luidruchtige tafel met amerikaanse toeristen. Gillende keukenmeiden! De acoustic is daar niet op voorbereid, maar dit kan natuurlijk bijna overal gebeuren.
Hoi Andres dankjewel voor je recensie. Jammer van de luidruchtige gasten, maar hopelijk een andere keer rustiger in het restaurant. Graag tot ziens!
Sherry V.
Vriendelijke bediening, Jordi die ons ook al na een bezoek herkende, heel goed.
Hoi Sherry dank voor je recensie. Graag weer tot ziens!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Good Restaurant
Thank you for your review!
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Looks is een behoorlijk alternatief voor de vele slechte toeristenrestaurants. Bediening is naar behoren maar de gerechten zijn wat aan de kleine kant. In ieder geval een verrijking.
Dank je wel voor je recensie. Graag tot ziens!
divebuddy R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Toen we aankwamen werden we erg vriendelijk verwelkomt dat deed plezierig aan. Omdat we eerder hier gegeten hebben werden we ook wel herkent. Wij hadden het 4 gangen menu en bestelden er nog wat bij een halve kreeft. Er werd goed doorgevraagd of er allergieën waren of iets niet lusten.
We hebben een heerlijke avond gehad en met veel plezier genoten van de smaken.
Een super fijn restaurant waar we zeker weer terugkomen.
Bedankt voor de recensie en graag tot ziens!
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een eerste keer gegeten bij Looks Dining en blij verrast door zowel de fijne ontvangst, warm en hartelijk, als het lekkere eten. Complimenten voor de chef. Maar ook de bedienen. Hartelijk en geanimeerd. Bedankt voor deze gezellige avond.
Hartelijke groet Bert Oele
Wat goed om te horen. We zien jullie graag terug!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gisteren met een groupon van een fantastisch 4-gangen-diner genoten: gravad lax, perfect aangemaakte steak tartare, diamanthaas met gegrilde groenten (wortel, pastinaak, spitskool en puree en tot slot een overheerlijk chocolade toetje. Alle gerechten prachtig opgemaakt. De ontvangst was zeer hartelijk en de bediening top. Aanrader!
martin R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk eten met goede wijnen. Vriendelijke bediening en relaxte sfeer. 4 gangen diner beviel goed. Chocolade dessert zeer aan te bevelen met bijpassende dessertwijn.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Toilet was smoezelig, zelfs stofnesten in hoeken, kapotte tegels. Schril contrast met de rest van de gelegenheid.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Een zeer gastvrije ontvangst, we hadden het kreeftmenu gereserveerd, was weer zo lekker zoals we verwacht hadden. Aanrader!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We waren met 4 personen:
Als voorgerecht 2x tarte tatin hierin waren uien (rauw) verwerkt in zo, n hoeveelheid, zodat deze een te sterke overhand hadden waarbij de rest niet tot zijn recht meer kon komen.. De andere hadden 2x een met paling geen aanmerking dan twee stukjes van 7 cm nog geen halve paling is wel weinig voor een prijs van ± 15 euro pp .
Als hoofdgerecht bestelde 2 de fazant welke erg droog was, voor de andere 2 hoofdgerechten waren verder wel goed.

We hebben geen nagerecht genomen en afgerekend. Waarbij de geadverteerde 20% welke ook op de reservering stond op de rekening niet werd toegepast..........Jammer gemiste kans om iets goed te doen.
Hebben dus het volle pond uiteindelijk moeten betalen.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Erg gezellig ontvangst. Het was niet erg druk en de bediening voelde goed aan in welk tempo het eten kwam. Ons gezelschap heeft heerlijk gegeten, alleen de fazant had naar mijn smaak iets malser gekund. Bij het dessert kregen we zomaar een glas dessertwijn en na het vragen om de rekening hebben we zelfs een klein drankje aangeboden gekregen.
Het was een zeer leuke, lekkere topavond.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De fazant was veel te droog en de wijn die we hadden was na 1fles op
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima restaurant met heel nette uitstraling. Helaas was het personeel nogal chaotisch. Druk in de weer en veel gerechten konden niet gemaakt worden omdat er een 'levering niet goed was gedaan'. Had het idee dat het daardoor ook wat chaotischer in het hoofd van de bediening was. Zonde. Eten wat er wel was was prima. Achteraf zag ik dat de IENS-korting niet was gerekend, maar omdat het al vrij lage prijzen zijn heb ik hier niets van gezegd.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Alleen jammer dat de reservering via TripAdvisor/Iens niet was doorgekomen!
Katja K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk 4-gangen diner voor een grote groep, vegetarisch, vis en vlees, alles kan bij Looks. Het eten is mooi voor het oog en tongstrelend, heel erg lekker, goede bediening, fijne huiswijn, zeer prettige zaal voor onze groep apart in het souterrain. Graag weer!
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Super gegeten, fijne bediening. Leuke zaak, kom ik zeker nog eens terug!