Looks Dining

Binnen Bantammerstraat 5 1011 CH Amsterdam Nederland Kaart
31-203200949

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Over het restaurant Looks Dining

Oesters, Entrecote en Kreeft

Bij Looks zult u niet snel voor een standaard menukaart komen te staan. Chef Maykel Arts houdt van verrassen, en komt daarom elke 6 weken met een wisselende kaart. Waar u van op aankunt, is dat er steevast oesters, entrecote en kreeft op zal staan. Maar de bereidingswijze is allesbehalve standaard.
Van buiten lijkt het misschien een traditioneel restaurant, maar schijn bedriegt. Eenmaal binnen heeft Looks een trendy, urban en warme uitstraling waar u ontspannen kunt genieten van de moderne Franse keuken.

Meer informatie over restaurant Looks Dining

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Looks Dining

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Brood, goed. Voorgerecht super, soep (pastinaak) fantastisch. Maar.............wij hoorden over de rogvleugels als hoofdgerecht (staat op de rode lijst van vis die je niet moet eten), de uitleg daarna over de rogvleugels door de bediende waren te kort door de bocht. I.p.v. hiervan Harder (veel te veel graat). Nagerechten kaas voor 1 persoon goed.
Dede K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
bediening vriendelijk maar aan de trage kant. eten mooi opgemaakt en goed van smaak, prijs kwaliteit verhouding zit goed. mooi en rustige sfeer en zeker een aanrader voor een intiemer diner.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Met z'n tweetjes gegeten met een Groupon-voucher. We konden op een rustige woensdagavond een relaxed tafeltje aan het raam krijgen. De bediening was een lekker gewoon persoon die met ons mee kletste. Het eten was goed. Als wijn kozen we een witte Veneto: een allemans vriendje (in positieve zin). De steak tartaar als voorgerecht combineerde goed bij het zuurgoed, een prima start dus. Het tussengerecht was een romige pastinaaksoep met o.a. spekjes. Goed bedoeld, maar we vonden deze nogal flauw. Met wat peper en zout wisten we e.e.a. nog op een acceptabel niveau te krijgen. Het hoofdgerecht was een eigenlijk rode mul, maar door een meevallertje konden we deze nog omwisselen in hertensukade met hertenbiefstuk, eigenlijk geen keuze die bij de Groupon hoort. Maar wij waren er blij mee. Lekker mals met een heerlijke jus. Met het nagerecht (bread and butter) kon de keuken zich geen buil vallen: eenvoudig (ijs, boerenjongenscakeje en sinaasappel) maar wel lekker. De koffie na, werd wat magertjes begeleid door 2 flikken chocolade Tony Chocolonely. Al met al een geslaagde avond voor een acceptabele Groupon-prijs.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. En ook nog 20 procent korting via de app van Iens!
Bedankt Claudia! Hopelijk mogen we je nogmaals verwelkomen in ons restaurant. Wellicht een keer met zijn tweetjes?

Hoite V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met zijn tienen gegeten ter gelegenheid van een verjaardag. We hebben collectief het 3-gangenmenu van de chef gekozen. Een prima menutje zonder geweldig veel opsmuk, maar alles echt prima bereid. Als ik dan een puntje van opbouwende kritiek zou hebben is het denk ik dat de chef nog wel iets gedurfder mag zijn in de combinaties. Het klopte allemaal maar het was niet echt spannend. (O en iets meer port-jus bij de diamanthaas ;-).) Al met al prima gegeten, voor een keurige prijs, vriendelijk personeel.
Bedankt Hoite voor de mooie recensie. We nemen je tip graag in ontvangst en zullen deze delen met de chef. Graag tot snel bij Looks!
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
smakelijk gegeten met een attente en soepele bediening
Bedankt voor de mooie scores en graag tot ziens bij Looks!
David S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Uitstekend eten. Professionele bediening, maar wel onderbemand. Het zat goed vol, maar er waren slechts twee obers. Het was daardoor lastig bestellen en de wachttijd was te lang. Ondanks dat toch een leuke avond gehad.
Bedankt David voor de mooie recensie. We zijn blij om te horen dat desondanks onze onderbezetting je een fijne avond hebt gehad in ons restaurant in Amsterdam.

Graag tot de volgende keer!
Tonny T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend en we hebben een bijzonder aangename avond gehad.
Leuk middenin het centrum van Amsterdam, ik raad het iedereen aan.
Bedankt Tony voor de aanrader! We zien je graag terug, wellicht met iedereen die je ons restaurant aanraadt?

divebuddy R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Jordy is een vriendelijke gastheer en zorgt dat je een heerlijke avond hebt.
Iedereen is erg attent en zorgzaam. Wij hebben een heerlijk 4 gangen diner gekregen. Goede smaken en lekkere ingrediënten.
Jordy bedankt en tot snel
Bedankt Divebuddy voor het achterlaten van een recensie. We zullen de complimenten doorgeven aan Jordy en zien je graag bij ons terug.

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Alles klopte. Het eten en goede wijnkeuze. Bediening vriendelijk. Aan de buitenkant ziet het er niet zo uit (past wel bij de overige panden in de straat trouwens ) maar binnen pico bello!
Bedankt Linda voor de mooie woorden. Wat fijn om te horen dat je bezoek aan ons restaurant in Amsterdam zo goed is bevallen. We zien je graag terug!

Karel R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Met de AH bonnen konden we toch vrij kiezen, prima!
Bedankt Karel voor de recensie. Graag tot snel bij Restaurant Looks in Amsterdam!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Vanwege de AH spaaractie kregen we het 2e driegangen menu gratis(zowel menu als a la carte) wat de prijs kwaliteit wel heel gunstig maakte. Goede kaart met allemaal aantrekkelijke gerechtjes wat het kiezen best nog moeilijk maakte. Het eten was heerlijk, bediening vriendelijk en gezellig zonder opdringerig te worden. We hebben gekozen voor een van de huiswijnen(Chenin Blanc) en die was erg lekker, wederom goede prijs kwaliteit verhouding. Mijn vriendin en ik kwamen om bij te praten en we hadden een fijn rustig plekje naast de binnenplaats wat perfect was. Ik kom zeker nog een keer terug.
Beste Kristel,

Bedankt voor de mooie woorden. Hier doen we het voor!

Graag tot snel bij Restaurant Looks
Susanna H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Met de AH spaaractie gegeten. Als buurtbewoonster nog nooit geweest zodat dit een leuke manier van uitproberen was.
Heerlijk gegeten, ik had de entrecote en mijn schoonzus de Surf en Turf.
Vriendelijke bediening en een mooie raamplaats.
Bedankt en tot ziens.
Bedankt Susanne voor de mooie cijfers en toelichting. Hopelijk mogen we je ook buiten de AH actie ontvangen in ons restaurant. Tot ziens bij Restaurant Looks in Amsterdam
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gewoonweg goed en lekker eten in dit toegankelijke restaurant hartje Amsterdam. Lekker bereidde klassiekers voor wie niet van verrassingen houdt. Fijn ook dat er een bob arrangement is voor een heel eerlijke prijs. Bediening erg informeel, prettig aanwezig, wel een aantal keer zelf om aandacht moeten vragen.
Beste Frits,

Bedankt voor de mooie woorden. We zien je graag snel terug in ons restaurant in hartje Amsterdam.

Met vriendelijke groet,
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Discreto.. senza the fork un po' caro!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Toffe atmosfeer. Zeer lekker gegeten. Vriendelijke en correcte bediening. een aanrader!
Bedankt Ron! Graag tot ziens bij Restaurant Looks
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Al eerder Looks bezocht en het was weer goed. Helaas was de kreeft uitverkocht, maar er waren voldoende andere lekkere gerechten en prima wijnen. AH-actie maakt de prijs-prestatie wel heel gunstig, zowel a la carte als met verrassingsmenu mogelijk!
Dankjewel voor je enthousiaste recensie Ronald. Graag weer tot ziens bij Looks!
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben heerlijk en rustig gegeten . Alle tijd voor een gesprek. Heel attente bediening. Goed verrassings diner genomen. Een goede re den om nog eens terug te komen om de Andere gerechten uit te proberen . Nog meer lof?
Dankjewel voor je lovende woorden Riet. Graag tot een volgende keer!
B.D. S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
hebben genoten
kon er ook glutenvrij eten ivm coeliacie…..
heb er vertrouwen in dat het okee is gegaan
zo ja zeker een plek om terug te komen!!!
goede service!!
Dankjewel voor de recensie. Graag tot ziens bij Looks.
De tafel van Fernando S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten en super aardig personeel! Wij komen terug!
Goed om te horen Fernando. Graag tot ziens!
Jos V.
Zeer vriendelijke persoonlijke sfeer gecreëerd door personeel.
En heerlijk eten.
Wat fijn om te horen Jos. Graag tot ziens bij Looks!