Looks Dining

Binnen Bantammerstraat 5 1011 CH Amsterdam Nederland Kaart
31-203200949

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Over het restaurant Looks Dining

Oesters, Entrecote en Kreeft

Bij Looks zult u niet snel voor een standaard menukaart komen te staan. Chef Maykel Arts houdt van verrassen, en komt daarom elke 6 weken met een wisselende kaart. Waar u van op aankunt, is dat er steevast oesters, entrecote en kreeft op zal staan. Maar de bereidingswijze is allesbehalve standaard.
Van buiten lijkt het misschien een traditioneel restaurant, maar schijn bedriegt. Eenmaal binnen heeft Looks een trendy, urban en warme uitstraling waar u ontspannen kunt genieten van de moderne Franse keuken.

Meer informatie over restaurant Looks Dining

Eric Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Chien N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker eten! Lekker snel! En een zeer goede bediening, helemaal top en een aanrader!
Cherryl I.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Ga zo door eten was heerlijk ,bediening heel vriendelijk
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten was echt uitstekend. De wijn en het bier was ook goed van kwalite8it. Alleen de patat was niet te eten. We hebben de patat toen maar laten staan. De makreel vooraf was erg geslaagd. Mijn man had caneloni en dat smaakte goed. Ik had eendenborst. Dat was ook erg lekker. Als toetje hadden creme brulee. Met een grote portie vanillei ijs. Mijn man nam nog een koffie. We hebben heerlijk gegeten. En veel gelachen en gepraat. Het was een geslaagde avond. We komen zeker nog een keer terug. Alleen dan bestellen we geen patat.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vriendelijke bediening,goede chardonnay en heerlijk eten komen hier graag weer.
We kijken uit naar jullie volgende bezoek Jan!
Stefanie G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verrassen door de chef met een 3-gangen menu, AH actie. Heerlijke gerechten , niet weinig, echt een aanrader
Bedankt Stefanie!
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima
Bedankt Lieke! Hopelijk kunnen we er de volgende keer een uitgebreide recensie van maken ;)
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gezellig tentje, lekker eeten & vriendelijke service!
Dank je wel Petra!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Hebben hier lekker gegeten. Oesters vooraf, bavette als hoofd.
Ik vond de sfeer wat minder. De afwezigheid van muziek resulteerde erin dat we vnl de buren hoorde praten. Ook de TL verlichting verstopt achter het grote grijze kunstwerk mag wat minder fel.

Tip: Leg de oesters niet op zout maar op ijs. Wanneer je de oesters oppakt, valt er namelijk zout op andere oesters.
Bedankt voor jouw beoordeling, Nienke. Allereerst fijn om te lezen dat jullie lekker bij ons hebben gegeten. Verder nemen wij graag jouw feedback graag in ontvangst. Dit om de kwaliteit van ons restaurant te verbeteren daar waar nodig is.

Team Looks Dining
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten. Goede bediening
Bedankt Astrid voor deze mooie 8. Graag tot een volgende keer!
Mina J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten goede prijs kwaliteit
Agasifja A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en eigenaar. Het eten is gewoon goed en smaakvol. Nog één van de weinige restaurants in de Nieuwmarktbuurt die niet alleen gericht is op de toeristen-tsunami. Dus een restaurant waar het goed toeven is zodat je er weer terugkomt.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Brood, goed. Voorgerecht super, soep (pastinaak) fantastisch. Maar.............wij hoorden over de rogvleugels als hoofdgerecht (staat op de rode lijst van vis die je niet moet eten), de uitleg daarna over de rogvleugels door de bediende waren te kort door de bocht. I.p.v. hiervan Harder (veel te veel graat). Nagerechten kaas voor 1 persoon goed.
Dankjewel voor je recensie Joke! Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met het hoofdgerecht. We zien jullie graag weer terug.
Dede K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
bediening vriendelijk maar aan de trage kant. eten mooi opgemaakt en goed van smaak, prijs kwaliteit verhouding zit goed. mooi en rustige sfeer en zeker een aanrader voor een intiemer diner.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Met z'n tweetjes gegeten met een Groupon-voucher. We konden op een rustige woensdagavond een relaxed tafeltje aan het raam krijgen. De bediening was een lekker gewoon persoon die met ons mee kletste. Het eten was goed. Als wijn kozen we een witte Veneto: een allemans vriendje (in positieve zin). De steak tartaar als voorgerecht combineerde goed bij het zuurgoed, een prima start dus. Het tussengerecht was een romige pastinaaksoep met o.a. spekjes. Goed bedoeld, maar we vonden deze nogal flauw. Met wat peper en zout wisten we e.e.a. nog op een acceptabel niveau te krijgen. Het hoofdgerecht was een eigenlijk rode mul, maar door een meevallertje konden we deze nog omwisselen in hertensukade met hertenbiefstuk, eigenlijk geen keuze die bij de Groupon hoort. Maar wij waren er blij mee. Lekker mals met een heerlijke jus. Met het nagerecht (bread and butter) kon de keuken zich geen buil vallen: eenvoudig (ijs, boerenjongenscakeje en sinaasappel) maar wel lekker. De koffie na, werd wat magertjes begeleid door 2 flikken chocolade Tony Chocolonely. Al met al een geslaagde avond voor een acceptabele Groupon-prijs.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. En ook nog 20 procent korting via de app van Iens!
Bedankt Claudia! Hopelijk mogen we je nogmaals verwelkomen in ons restaurant. Wellicht een keer met zijn tweetjes?

Team Looks
Hoite V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met zijn tienen gegeten ter gelegenheid van een verjaardag. We hebben collectief het 3-gangenmenu van de chef gekozen. Een prima menutje zonder geweldig veel opsmuk, maar alles echt prima bereid. Als ik dan een puntje van opbouwende kritiek zou hebben is het denk ik dat de chef nog wel iets gedurfder mag zijn in de combinaties. Het klopte allemaal maar het was niet echt spannend. (O en iets meer port-jus bij de diamanthaas ;-).) Al met al prima gegeten, voor een keurige prijs, vriendelijk personeel.
Bedankt Hoite voor de mooie recensie. We nemen je tip graag in ontvangst en zullen deze delen met de chef. Graag tot snel bij Looks!
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
smakelijk gegeten met een attente en soepele bediening
Bedankt voor de mooie scores en graag tot ziens bij Looks!
David S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Uitstekend eten. Professionele bediening, maar wel onderbemand. Het zat goed vol, maar er waren slechts twee obers. Het was daardoor lastig bestellen en de wachttijd was te lang. Ondanks dat toch een leuke avond gehad.
Bedankt David voor de mooie recensie. We zijn blij om te horen dat desondanks onze onderbezetting je een fijne avond hebt gehad in ons restaurant in Amsterdam.

Graag tot de volgende keer!
Tonny T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend en we hebben een bijzonder aangename avond gehad.
Leuk middenin het centrum van Amsterdam, ik raad het iedereen aan.
Bedankt Tony voor de aanrader! We zien je graag terug, wellicht met iedereen die je ons restaurant aanraadt?

Team Looks