Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Looks Dining

Oesters, Entrecote en Kreeft

Bij Looks zult u niet snel voor een standaard menukaart komen te staan. Chef Maykel Arts houdt van verrassen, en komt daarom elke 6 weken met een wisselende kaart. Waar u van op aankunt, is dat er steevast oesters, entrecote en kreeft op zal staan. Maar de bereidingswijze is allesbehalve standaard.
Van buiten lijkt het misschien een traditioneel restaurant, maar schijn bedriegt. Eenmaal binnen heeft Looks een trendy, urban en warme uitstraling waar u ontspannen kunt genieten van de moderne Franse keuken.

Meer informatie over restaurant Looks Dining

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Looks Dining

Henk R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Alleen jammer dat de reservering via TripAdvisor/Iens niet was doorgekomen!
Katja K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk 4-gangen diner voor een grote groep, vegetarisch, vis en vlees, alles kan bij Looks. Het eten is mooi voor het oog en tongstrelend, heel erg lekker, goede bediening, fijne huiswijn, zeer prettige zaal voor onze groep apart in het souterrain. Graag weer!
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Super gegeten, fijne bediening. Leuke zaak, kom ik zeker nog eens terug!
Radwa R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Amazing
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen, kregen de nodige aandacht, en hebben heerlijk gegeten.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij eten hier regelmatig dus het is altijd goed. Men kent ons en zijn altijd vriendelijk en correct.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was wat matjes
Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, relaxte sfeer, mooi restaurant. De stoelen zaten niet geweldig, maar net voldoende om het een paar uur op uit te houden.
June B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ik ben hier al een aantal keren geweest met groepen, zowel zakelijk als privé. Eten is heerlijk, service is top. Een aanrader in een omgeving met veel toeristententjes
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat een domper was dit zeg! Bij aankomst wordt je aan aan bar gezet waar het keukenpersoneel staat te praten over hoe ze elkaar over de pas heen zouden trekken. Daarna naar tafel gegaan, waar een vies mes was opgedekt. Toen het hoofdgerecht werd ingedekt nogmaals een vies mes. Personeel lijkt enorm veel haast te hebben met het uitleggen van de gerechten, en ze hebben totaal geen kennis over het eten. Het eten was oké, behalve het voorgerecht. Wij hadden 4 gangen. Het brood was wel enorm lekker! Voor mij nooit meer Looks. Het ging gewoon enorm fout bij jullie.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ons laten verrassen door het surprise menu
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij waren warm verwelkomd. Wij komen hier regelmatig. Het kreeftenmenu was speciaal voor ons gemaakt omdat het miet meer op de kaart staat. Heerlijk. Ons werd na het eten verteld dat er een hele nieuwe keuken brigade is. Nou helemaal goed. Wij komen zeker terug????
Floris W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed restaurant. Lekker eten. Ik had zalm vooraf en entrecote als hoofdgerecht en ik heb gesmuld. De bediening was heel vriendelijk. Minpuntje is dat het restaurant erg gehorig is. We hadden geregeld moeite om elkaar te verstaan. Afgezien daarvan zeker aan te raden.
Wera B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima service.
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We kwamen eigenlijk voor de lobster, maar binnen de menukeuze kregen we ook de mogelijkheid om dit te combineren met entrecote. Wat een verrassing!
En dan bij elke gang een combinatie van smaken die zó goed tot hun recht komen. Petje af.
Ramona J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Dat was lang geleden. Vriendelijke bediening. Echt heerlijke gerechten met een bonus sherry bij het toetje.
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Fijn restaurant met goede klassiekers als bisque, kreeft en heerlijke oesters. Ik werd ook erg blij van de wijn die, zonder een hoop geneuzel over hoe goed de makers het allemaal bedoeld hebben, gewoon heel goed was. Aardige, attente bediening en een open keuken waar je laagdrempelig even met de koks kan praten. Allemaal goed, we komen zeker terug.
Lynn D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening!
marian S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Prettig personeel, heerlijk eten en gezellige, rustige ambiance. Ook met ons gezelschap van 8 personen werden wij accuraat bediend.
Grey D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Don't miss this place! We had very personal service and we lived the vibe of the experience. Elegant without being pretentious. Just really good quality food. The steaks and sides were so pretty I took pictures of our dinner!