Long Sing

Karel Doormanplein 15A 6045 ED Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Long Sing

V. B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Traditioneel Chinees restaurant met uitzonderlijk vriendelijke bediening, zeer attent. Bij wijnkeuze kreeg ik aangeboden om eerst even te proeven. Keuze qua gerecht aan kok overgelaten en dat is heel goed bevallen het was erg lekker vooral het nagerecht: gefrituurde ijsbol! Ik vond het heel bijzonder!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wat een fantastisch zaak. Een van de beste Chinese keukens van Nederland. Zeer vriendelijke bediening en prima aankleding!
Sjaak Onderwater .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We worden vriendelijk ontvangen en kunnen zelf een mooie plek uitzoeken. Bij het opnemen van de bestelling geven we aan dat een deelnemer glutenvrij moet eten. Hierop wordt iemand uit de keuken gehaald die ons adviseert over de mogelijkheden. Long Sing is een chinees restaurant waar je vooraf een amuse krijgt. Naast de normale ook een glutenvrije. Keurig verzorgd.
Zowel de babi pangang, de garnalen en de (glutenvrije) Kai Sie zijn helemaal top. En dit alles ook nog voor een hele redelijke prijs.
Vanwege de kwaliteit van het eten en de zeer attente bediening een echte aanrader. De zaak zelf ziet er uit als een klassiek chinees restaurant.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Dit maal het kerstdiner. Zoals altijd volle bak. Er volgt vandaag(op verzoek) helemaal niets van wat de buurtchinees serveert. Niet omdat ze dit hier niet ook fantastisch kunnen maar omdat er zoveel meer kan. Als deze man je voorsteld om wat lekkers voor je samen te stellen laat hem dat dan gerust doen. Hier is dus alles mogelijk van top vegetarisch tot verse tong, aan tafel gefileerd, tot kreeft en gegratineerde oesters met hemelse gestoomde broodjes. Ook eend, ossenhaas en geroosterd speenvarken komen met ieder seizoen wisselende bereidingswijzen op tafel. Het interieur is klassiek chinees restaurant maar dan wat netter. De bediening wordt onder andere door de eigenaren zelf fantastisch verzorgd. Kortom een van de beste chinezen van ons land.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Gisteren met zijn viertjes een verrassingsmenu besteld met amuses,
voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten en daarbij uitstekende witte en rode huiswijnen. De ossenhaas, garnalen, kipcombinaties en lamsstokjes met begeleidende supersauzen smaakten overheerlijk! De mihoen, nasi en bami en groenten waren van grote klasse. De bedienende dame en heer waren tenslotte ook zeer attent!
Han G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Al weer enige tijd geleden hebben wij meer dan voortreffelijk gegeten waarbij wij ons hebben laten verrassen met diverse creatief opgediende spijzen. Het motto was: "Zal ik eens iets lekkers voor jullie samen stellen?"
Een waar schot in de roos en wat een super bediening!
Wij komen er graag terug!