Long Pura

• : Q-park/Europark Marnixstraat

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

Nee N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed eten! Vriendelijke mensen. Precies genoeg eten. Beetje aan de dure kant, maar zeker waar voor je geld. Jammer genoeg alleen Heineken van de tap. Wel reserveren in weekend, drukke zaak.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk em authentiek eten
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heel lekker, maar had iets warmer kunnen zijn bij het uitserveren.
Leo-62 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een internationaal gezelschap van 7 personen. 4 soorten saté vooraf (met die fantastische satésaus erbij) en een rijsttafel. als je vraagt krijg je extra saus, sambal om iets pittiger te maken voor de liefhebber; ze kwamen ook vragen of die ene persoon die de rijst helemaal ophad nog extra rijst wilde. Iedereen (ook diegenen die nooit Indonesisch gegeten hadden) was zeer tevreden! Bediening zeer vriendelijk en attent.
Mona K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik had al veel goede berichten gehoord over dit restaurant en gisteren, op m'n verjaardag, mocht ik er eindelijk naar toe. Mijn partner en ik hebben gesmuld van de fijne Balinese smaken, alle verwachtingen zijn waar gemaakt.
Zeer goed dus op alle vlakken! Fijne bediening en heerlijke gerechten!
sanne L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten maar veel te duur voor hele kleine porties. Dat was echt jammer. Voor 75 euro twee personen rijsttafel 4 of 5 kleine bordjes met verschillende vlees gerechten met 1 'groente'gerecht wat echt niet lekker was. Vlees wel lekker maar te weinig. Geen overvloed, geen rijst tafel feest. Wel lekker eten.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren met familie gegeten. Mooi decor met goed geluidsniveau. Indonesisch sprekende bediening. Verse gerechten met authentieke smaken. Hier komen wij vast terug.
Lenneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijke rustige en ontspannen sfeer. Gezellig aangekleed restaurant. Bediening uiterst beleefd en gedienstig. Mooie rustige muziek. Last but not least: zalig een rijsttafel voor 2 personen met allerlei kleine gerechtjes die, op een uitzondering na, niet te pittig voor ons waren. Heerlijk mals vlees en lekkere bijgerechtjes. De rijst vind ik wat weinig.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel long pura. Mooi opgediend en erg goed op smaak allemaal. De satés waren echt heerlijk als ook de ikan manis. In toeristisch Amsterdam een zeer prettig restaurant. Bediening zeer vriendelijk en voorkomend.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
heerlijk gegeten, dat zegt genoeg!
S V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
overheerlijke sate kambing van geitenvlees. Verder zeker niet bijzondere, maar heel redelijke kwaliteit. Het kerstmuziekje begon na de 20e keer hetzelfde nummer een beetje op de zenuwen te werken. Erg vriendelijke bediening. Een fijne avond gehad.
De tafel van John V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Sfeervol authentiek Indonesisch restaurant, met een te hoge prijs voor de menu's
Saskia V.
Het eten was in orde, maar niet de kwaliteit die ik verwacht voor die prijs.
K V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was er een kippenhok. Ga hier nooit meer naar toe. De porties eten waren erg klein.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekker gegeten. Goede sfeer en ontvangst. Tafeltje voor twee personen misschien iets te klein... Zeker wanneer je een rijsttafel hebt genomen. We komen graag terug!
w.kerrebijn .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker authentiek eten. Voldoende keuze.Geen probleem om gewoon ijswater bij de rijsttafel te krijgen. Bintang bier is erg duur. De prijs- kwaliteit verhouding van het eten is goed.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat een supertoko met heerlijke gerechten en uitstekende gastvrije bediening! Kleine rijsttafel genomen met extra sate's vooraf, heerlijk en ruim voldoende. En personeel dat je tenminste in de gaten houdt en aankijkt als ze antwoorden. Hier kan menig sterren restaurant een puntje aan zuigen. Wij komen zeker weer!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer attente en vriendelijke bediening. Goede en smakelijke gerechtjes bij de 3-gangen rijsttafel wat echt voldoende was voor ons. Udang goreng peteh met helaas 3 hele peteh bonen, dat was een beetje jammer.
Met een bir Bintang erbij verder helemaal orde en heerlijk gegeten.
Hier komen we vast en zeker nog een keer terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk eten, goede en adequate bediening. Voordelig geprijsd, kortom een fijne avond gehad
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zelfs de kleinste rijsttafel Selamatan Sanggah Cenik is top en meer dan voldoende. De bijbestelde Nasi Kuning was voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en voorkomend.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben een heerlijke rijsttafel gegeten, de service was goed en het restaurant is erg gezellig. We komen zeker terug!