Long Pura

• : Q-park/Europark Marnixstraat

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

Marius V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Vanavond een rijsttafel voor twee. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een geweldige avond gehad met mijn gezin en moeder bij Long pura op 2 juni 2017 . Het team wat werkte was vrolijk en gaven ons het gevoel dat we bij familie thuis waren.
Het eten was zoals we van LongPura gewend zijn heerlijk en echt indonesisch .
Selamat jalan !
erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Jarenlang komen we een par maanden naar Amsterdam. En dan struinen we door de stad en eten in verschillende gelegenheden op zoek naar goed beter best. Wel na de nodige Indonesische restaurants, waaronder de hoog geprezen Blauw aan de amstelveense weg en befaamde restaurantjes aan de Utrechtseweg, zijn we op de nooit zo aanlokkende Rozengracht terecht gekomen. Long Pura was een waarlijke verrassing. Zeker in de top 5. We komen hier beslist terug, niet alleen voor het maal maar ook voor de bediening
Marijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lekker gegeten van de rijsttafel. Niet heel speciaal, maar gewoon prima. Goed en vriendelijk geholpen.
r B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Dit restaurant viel tegen. Dit lag met name aan de kwaliteit van het eten. Veel vet aan het vlees, niet lang gegaarde rendang, koude rijst. Jammer. De sfeer en service waren wel top.
peter-de-man .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vorig weekend voor het eerst Long Pura bezocht. Goed bereikbaar in het midden van het centrum in de Jordaan. Ingericht zoals je verwacht van dit soort restaurants, iets wat wel ontbreekt hier is innovatie bij het interieur. Maar het eten maakt veel goed we hebben gekozen voor de rijsttafel, heerlijke kipsaté vooraf. Met als hoofd diverse heerlijke gerechten van gado gado tot babi ketjap. Dessert was mascarpone met verse vruchten en kokos ijs. Allemaal heel erg lekker al is de prijs wel wat aan de hoge kant. We komen hier zeker nog een keer terug maar dan wel voor de losse gerechten.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Een heerlijke rijsttafel gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Schone toiletten. Aanbevelingswaardig!
Jur D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Niets bijzonders.
Eten smaakte flauw.
Eten was aan de lauwe kant.
Ik zou er geen 2e keer gaan eten.
Ik zou het restaurant niet aan familie of vrienden aanbevelen.
Nee N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed eten! Vriendelijke mensen. Precies genoeg eten. Beetje aan de dure kant, maar zeker waar voor je geld. Jammer genoeg alleen Heineken van de tap. Wel reserveren in weekend, drukke zaak.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk em authentiek eten
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heel lekker, maar had iets warmer kunnen zijn bij het uitserveren.
Leo-62 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een internationaal gezelschap van 7 personen. 4 soorten saté vooraf (met die fantastische satésaus erbij) en een rijsttafel. als je vraagt krijg je extra saus, sambal om iets pittiger te maken voor de liefhebber; ze kwamen ook vragen of die ene persoon die de rijst helemaal ophad nog extra rijst wilde. Iedereen (ook diegenen die nooit Indonesisch gegeten hadden) was zeer tevreden! Bediening zeer vriendelijk en attent.
Mona K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik had al veel goede berichten gehoord over dit restaurant en gisteren, op m'n verjaardag, mocht ik er eindelijk naar toe. Mijn partner en ik hebben gesmuld van de fijne Balinese smaken, alle verwachtingen zijn waar gemaakt.
Zeer goed dus op alle vlakken! Fijne bediening en heerlijke gerechten!
sanne L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten maar veel te duur voor hele kleine porties. Dat was echt jammer. Voor 75 euro twee personen rijsttafel 4 of 5 kleine bordjes met verschillende vlees gerechten met 1 'groente'gerecht wat echt niet lekker was. Vlees wel lekker maar te weinig. Geen overvloed, geen rijst tafel feest. Wel lekker eten.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren met familie gegeten. Mooi decor met goed geluidsniveau. Indonesisch sprekende bediening. Verse gerechten met authentieke smaken. Hier komen wij vast terug.
Lenneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijke rustige en ontspannen sfeer. Gezellig aangekleed restaurant. Bediening uiterst beleefd en gedienstig. Mooie rustige muziek. Last but not least: zalig een rijsttafel voor 2 personen met allerlei kleine gerechtjes die, op een uitzondering na, niet te pittig voor ons waren. Heerlijk mals vlees en lekkere bijgerechtjes. De rijst vind ik wat weinig.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel long pura. Mooi opgediend en erg goed op smaak allemaal. De satés waren echt heerlijk als ook de ikan manis. In toeristisch Amsterdam een zeer prettig restaurant. Bediening zeer vriendelijk en voorkomend.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
heerlijk gegeten, dat zegt genoeg!
S V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
overheerlijke sate kambing van geitenvlees. Verder zeker niet bijzondere, maar heel redelijke kwaliteit. Het kerstmuziekje begon na de 20e keer hetzelfde nummer een beetje op de zenuwen te werken. Erg vriendelijke bediening. Een fijne avond gehad.
De tafel van John V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Sfeervol authentiek Indonesisch restaurant, met een te hoge prijs voor de menu's
Saskia V.
Het eten was in orde, maar niet de kwaliteit die ik verwacht voor die prijs.