Long Pura

• : Q-park/Europark Marnixstraat

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

sanne L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten maar veel te duur voor hele kleine porties. Dat was echt jammer. Voor 75 euro twee personen rijsttafel 4 of 5 kleine bordjes met verschillende vlees gerechten met 1 'groente'gerecht wat echt niet lekker was. Vlees wel lekker maar te weinig. Geen overvloed, geen rijst tafel feest. Wel lekker eten.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren met familie gegeten. Mooi decor met goed geluidsniveau. Indonesisch sprekende bediening. Verse gerechten met authentieke smaken. Hier komen wij vast terug.
Lenneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijke rustige en ontspannen sfeer. Gezellig aangekleed restaurant. Bediening uiterst beleefd en gedienstig. Mooie rustige muziek. Last but not least: zalig een rijsttafel voor 2 personen met allerlei kleine gerechtjes die, op een uitzondering na, niet te pittig voor ons waren. Heerlijk mals vlees en lekkere bijgerechtjes. De rijst vind ik wat weinig.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijke rijsttafel long pura. Mooi opgediend en erg goed op smaak allemaal. De satés waren echt heerlijk als ook de ikan manis. In toeristisch Amsterdam een zeer prettig restaurant. Bediening zeer vriendelijk en voorkomend.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
heerlijk gegeten, dat zegt genoeg!
S V.
De tafel van John V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Sfeervol authentiek Indonesisch restaurant, met een te hoge prijs voor de menu's
Saskia V.
Het eten was in orde, maar niet de kwaliteit die ik verwacht voor die prijs.
K V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was er een kippenhok. Ga hier nooit meer naar toe. De porties eten waren erg klein.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekker gegeten. Goede sfeer en ontvangst. Tafeltje voor twee personen misschien iets te klein... Zeker wanneer je een rijsttafel hebt genomen. We komen graag terug!
w.kerrebijn .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker authentiek eten. Voldoende keuze.Geen probleem om gewoon ijswater bij de rijsttafel te krijgen. Bintang bier is erg duur. De prijs- kwaliteit verhouding van het eten is goed.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat een supertoko met heerlijke gerechten en uitstekende gastvrije bediening! Kleine rijsttafel genomen met extra sate's vooraf, heerlijk en ruim voldoende. En personeel dat je tenminste in de gaten houdt en aankijkt als ze antwoorden. Hier kan menig sterren restaurant een puntje aan zuigen. Wij komen zeker weer!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer attente en vriendelijke bediening. Goede en smakelijke gerechtjes bij de 3-gangen rijsttafel wat echt voldoende was voor ons. Udang goreng peteh met helaas 3 hele peteh bonen, dat was een beetje jammer.
Met een bir Bintang erbij verder helemaal orde en heerlijk gegeten.
Hier komen we vast en zeker nog een keer terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk eten, goede en adequate bediening. Voordelig geprijsd, kortom een fijne avond gehad
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zelfs de kleinste rijsttafel Selamatan Sanggah Cenik is top en meer dan voldoende. De bijbestelde Nasi Kuning was voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en voorkomend.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben een heerlijke rijsttafel gegeten, de service was goed en het restaurant is erg gezellig. We komen zeker terug!
iidsinga .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met 4 personen een heerlijke rijsttafel gegeten. Rijsttafel is gevarieerd met kip, rund, lam, saté, varkensvlees, ei en koude en warme groente. Ruim voldoende porties. Uitstekende service. Gezellig decor. We gaan zeker een keer terug.
christiaanzr .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We waren met vrienden uit de USA en voor hen was het allemaal heel bijzonder. De bediening in traditionele Javaanse dracht doet dan al wonderen. Het eten was bovengemiddeld van kwaliteit, niet spectaculair, maar gewoon goed en smakelijk geserveerd.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten met ons 5-en. We hadden de rijsttafel van 25 euro pp. besteld, was zeer smakelijk en gevarieerd en de porties waren royaal, we hebben uiteindelijk wat overbleef laten verpakken en mee naar huis genomen. De bediening liet een beetje te wensen over, we zaten helemaal achterin het restaurant dus niet in de loop- en kijkroute van de serveersters. Daarnaast was het jammer dat het eten na het bestellen binnen 5 minuten op tafel stond, daardoor stonden we ook na anderhalf uur al weer buiten. Fijn als je haast hebt maar niet als je en avondje gezellig wil tafelen. Maar al met al was het restaurant een goede keuze, voor lekker Indonesisch eten is dit een prima adres!
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Genoten van een heerlijke rijsttafel en ons in Indonesische sferen gewaand. De bediening was erg vriendelijk en netjes. Een aanrader!
Geachte ineke198, dank u wel voor uw review en mooie cijfers, we wijn blij om te horen dat u tevreden bent en ons een aanrader vindt. We hopen u snel weer eens te mogen ontvangen, als u dan vooraf even mailt en aan deze recensie refereert ontvangt u een aardigheidje van ons als blijk van waardering. Met vriendelijke groet, Longpua Crew.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Dit was mijn 4e bezoek aan Long Pura en dit keer ben ik met mijn gezin en mijn moeder gegaan voor mijn 42e verjaardag .
We hebben weer heerlijk genoten van de gezellige sfeer waardoor we ons haast op Bali waanden ! De crew was net zo vriendelijk en gastvrij als de vorige keren , ze zagen er prachtig uit in de traditionele kleding . Mijn moeder maakte een opmerking dat ik jarig ben en toen ik mijn dessert( mét fontein en spekkoek ! ) kreeg kwam een deel van de crew mee om te zingen . Ik voelde me extra jarig !
Van de rijsttafel konden we noet alles op .
Onze gastvrouw bood aan om het in te pakken . Bij ons eerste bezoek hadden ze nog geen bakjes om wat over bleef mee te nemen dus dit was een grote verbetering .
Ik kijk nu al uit naar ons volgende bezoek !
Dankjewel LongPura , voor een gezellig en zeer smaakvol diner !
Tot gauw !
Wendy van Heuven van Staereling en familie