Long Pura

• : Q-park/Europark Marnixstraat

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

w.kerrebijn .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker authentiek eten. Voldoende keuze.Geen probleem om gewoon ijswater bij de rijsttafel te krijgen. Bintang bier is erg duur. De prijs- kwaliteit verhouding van het eten is goed.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat een supertoko met heerlijke gerechten en uitstekende gastvrije bediening! Kleine rijsttafel genomen met extra sate's vooraf, heerlijk en ruim voldoende. En personeel dat je tenminste in de gaten houdt en aankijkt als ze antwoorden. Hier kan menig sterren restaurant een puntje aan zuigen. Wij komen zeker weer!
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer attente en vriendelijke bediening. Goede en smakelijke gerechtjes bij de 3-gangen rijsttafel wat echt voldoende was voor ons. Udang goreng peteh met helaas 3 hele peteh bonen, dat was een beetje jammer.
Met een bir Bintang erbij verder helemaal orde en heerlijk gegeten.
Hier komen we vast en zeker nog een keer terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk eten, goede en adequate bediening. Voordelig geprijsd, kortom een fijne avond gehad
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zelfs de kleinste rijsttafel Selamatan Sanggah Cenik is top en meer dan voldoende. De bijbestelde Nasi Kuning was voortreffelijk. De bediening is vriendelijk en voorkomend.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben een heerlijke rijsttafel gegeten, de service was goed en het restaurant is erg gezellig. We komen zeker terug!
Iidsinga .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met 4 personen een heerlijke rijsttafel gegeten. Rijsttafel is gevarieerd met kip, rund, lam, saté, varkensvlees, ei en koude en warme groente. Ruim voldoende porties. Uitstekende service. Gezellig decor. We gaan zeker een keer terug.
Christiaanzr .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We waren met vrienden uit de USA en voor hen was het allemaal heel bijzonder. De bediening in traditionele Javaanse dracht doet dan al wonderen. Het eten was bovengemiddeld van kwaliteit, niet spectaculair, maar gewoon goed en smakelijk geserveerd.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten met ons 5-en. We hadden de rijsttafel van 25 euro pp. besteld, was zeer smakelijk en gevarieerd en de porties waren royaal, we hebben uiteindelijk wat overbleef laten verpakken en mee naar huis genomen. De bediening liet een beetje te wensen over, we zaten helemaal achterin het restaurant dus niet in de loop- en kijkroute van de serveersters. Daarnaast was het jammer dat het eten na het bestellen binnen 5 minuten op tafel stond, daardoor stonden we ook na anderhalf uur al weer buiten. Fijn als je haast hebt maar niet als je en avondje gezellig wil tafelen. Maar al met al was het restaurant een goede keuze, voor lekker Indonesisch eten is dit een prima adres!
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Genoten van een heerlijke rijsttafel en ons in Indonesische sferen gewaand. De bediening was erg vriendelijk en netjes. Een aanrader!
Geachte ineke198, dank u wel voor uw review en mooie cijfers, we wijn blij om te horen dat u tevreden bent en ons een aanrader vindt. We hopen u snel weer eens te mogen ontvangen, als u dan vooraf even mailt en aan deze recensie refereert ontvangt u een aardigheidje van ons als blijk van waardering. Met vriendelijke groet, Longpua Crew.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Dit was mijn 4e bezoek aan Long Pura en dit keer ben ik met mijn gezin en mijn moeder gegaan voor mijn 42e verjaardag .
We hebben weer heerlijk genoten van de gezellige sfeer waardoor we ons haast op Bali waanden ! De crew was net zo vriendelijk en gastvrij als de vorige keren , ze zagen er prachtig uit in de traditionele kleding . Mijn moeder maakte een opmerking dat ik jarig ben en toen ik mijn dessert( mét fontein en spekkoek ! ) kreeg kwam een deel van de crew mee om te zingen . Ik voelde me extra jarig !
Van de rijsttafel konden we noet alles op .
Onze gastvrouw bood aan om het in te pakken . Bij ons eerste bezoek hadden ze nog geen bakjes om wat over bleef mee te nemen dus dit was een grote verbetering .
Ik kijk nu al uit naar ons volgende bezoek !
Dankjewel LongPura , voor een gezellig en zeer smaakvol diner !
Tot gauw !
Wendy van Heuven van Staereling en familie
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Mijn vrouw en ik hebben weer genoten van rijsttafel LongPura
We voelen ons iedere keer alsof we bij familie komen eten als we LongPura bezoeken .
Mijn vrouw is ook erg blij dat er cendol wordt gemaakt ;)
Wij komen heel snel weer terug en bevelen dit restaurant aan voor een ieder die in Amsterdam een Indonesisch restaurant zoekt .
Mijn vrouw komt uit een Indonesische familie en is hierdoor best kieskeurig wat Indonesisch eten betreft . Ze geeft LongPura een 10 , en ik , als belanda ;) ook !
Geachte Ronald 335, dank u wel voor uw bezoek en aanbeveling, dat waarderen we ten zeerste. Leuke review met mooie cijfers, ook daarvoor hartelijk bedankt. Goed om te horen dat uw vrouw ons als kenner een 10 geeft! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen, als u dan vooraf even mailt en aan deze review refereert ontvangt u een klein presentje als blijk van waardering. Met vriendelijke groet, Longpura Crew.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
De vegetarische rijsttafel van 1 gang was heerlijk. De rijsttafel met vlees ook, alleen de rendang viel ons tegen. We hadden maar 1 uur de tijd en ze hebben ons fantastisch geholpen. Hele vriendelijke bediening in een prachtig Balinees ogend restaurant.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na enkele weinig spannende eerdere ervaringen weer eens een poging om Indonesisch te eten, in Long Pura. Wat een belevenis! De rijsttafel (35€) bestond uit een achttal schaaltjes met opvallend mals, lekker gekruid vlees, niet té pedis. Erbij smaakvolle groenten. We zagen af van het zeer heet eitje en vroegen of we daardoor de saté met kip konden ruilen voor een saté met geitenvlees. Kon eigenlijk niet, maar toch gedaan, hulde voor deze flexibiliteit. Bij Indonesisch eten drinken we graag een Sauvignon Blanc. Deze was een Nieuw-Zeelandse, lekker, wel 4-5x over de kop, maar dat zijn we gewend in Nederland. We gaan zeker terug. Personeel zeer vriendelijk.
Geachte Janvanneste, dank u wel voor uw bezoek aan ons restaurant en uw leuke review. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten en het een belevenis vond. Hoewel niet altijd alles mogelijk is proberen we toch altijd zo flexibel mogelijk te zijn. Fijn om te horen dat u de Sauvignon Blanc ook lekker vond, we maken er wel winst op maar 4-5x over de kop is echt niet het geval hoor ;-) We hopen u snel weer een keer te mogen ontvangen, als u dan vooraf even mailt en aan deze review refereert ontvangt u van ons een aardigheidje. Met vriendelijke groet, Longpura Crew
Astrid. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wij waren hier voor het eerst en hebben genoten. Heerlijke rijsttafel ( wij hadden de long pura, met 4 soorten saté als fantastisch begin)goede bediening echt top! Komen zeker terug.
Geachte astrid.e.vandam, dank u wel voor uw bezoek aan ons restaurant en uw mooie review, daar zijn we erg blij mee. Fijn om te weten dat u het naar uw zin heeft gehad en nog eens terug wilt komen. We proberen iedereen in de watten te leggen dus we zijn heel blij dat u ook zo tevreden bent over de bediening. We hopen u snel weer een keer te mogen ontvangen, als u vooraf even mailt en aan deze review refereert ontvangt u dan een presentje van ons als blijk van waardering. Met vriendelijke groet, Longpura Crew
Uiteten03 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Sate heerlijk maar erg grote portie voor een voorgerecht; rijsttafel erg lekker maar voor 3 personen waren de porties niet heel groot. Decor prachtig, en de bediening is vriendelijk maar niet erg attent (veel zwaaien noodzakelijk).

Wij komen terug! Prijs-kwaliteit uitstekend.
Geeachte Uiteten03, dank u wel voor uw bezoek aan ons restaurant en uw mooie review. De sate's vooraf is inderdaad een flink voorgerecht, dat ben ik met u eens. Hoewel het altijd lastig blijft om de portionering goed te doen. De een vindt een rijsttafel te weinig terwijl de ander het niet op krijgt. Wij proberen altijd super service te geven en juist zo attent mogelijk te zijn. Dat hoort ook bij de Indonesische cultuur die wij uit willen dragen. U heeft afgelopen maandag gegeten en het was die dag drukker dan wij hadden verwacht. We stonden daardoor met 1 persoon te weinig waardoor we inderdaad niet de optimale service konden bieden die we normaal geven. We willen hiervoor onze oprechte excuses maken. Meestal kunnen we snel een extra "mannetje" oproepen maar die dag lukte dat helaas niet. Als u weer terug komt zou u dan vooraf even willen mailen en een kopie van deze referentie bijvoegen? Dan gaan we het helemaal goed maken met u! Hopelijk snel tot ziens, Longpura Crew
Romijntje .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Echt heerlijk! Ken Indonesisch alleen van toko's maar nu voor het eerst ervaren in een restaurant en wat een belevenis. Echt heerlijk! Alles was verrassend en nog lekkerder dan het andere. De rijsttafel gekozen waarbij wij eerst begonnen met allerlei sate en verschillende sauzen, geweldig! De rijsttafel bestond uit verschillende gerechten. Sommige pittig en sommige minder maar allen smaakvol. Klein minpuntje, in t vlees zit ook wat vet. Bediening is zeer vriendelijk!
Geachte Romijntje, dank uw wel voor uw mooie review, we zijn er echt heeeeeel blij mee! Leuk om te horen dat u heeft genoten en uw diner een belevenis vond, dat maakt ons blij. Bij sommige sommige gerechten zit inderdaad nog wat vet aan het vlees, dat hoort zo. Als u het een volgende keer aangeeft krijgt u het zonder vet hoor. We hopen u snel weer te mogen ontvangen, als u dan vooraf even mailt en refereert aan deze review dan ontvangt u, als blijk van waardering, een aardigheidje. Met vriendelijke groet, Longpura Crew.
Hannie0658 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het eten was heerlijk, we hadden de rijsttafel met soto ajam soep vooraf en lekker toetje na. Heerlijk, een aanrader. Het ziet er gezellig uit en vriendelijk personeel , goede bediening.

Geachte Hannie0658, wow de perfecte score daar zijn we echt heel blij mee!!!! Heel fijn om te weten dat u heeft genoten en dank u wel voor uw aanbeveling. Wij waarderen dat ten zeerste. We hopen dat we u snel weer een keer mogen ontvangen. Als u vooraf even mailt en aan deze review refereert hebben we een presentje voor u als blij van waardering. Met vriendelijke groet, Longpura Crew
Post14 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Dit restaurant is zeker een aanrader ! Prima bediening, goeder service en een gezellige sfeer, houden de gasten goed in de gaten, zodat je niet lang hoef te wachten tussen de gangen door, zonder dat het opvalt of overheerst. Keurige uitleg bij de rijsttafel gerechten, zowel bij de bestelling als bij het serveren op tafel. Houden rekening met gasten die wel of niet pikant, of mild willen eten. Een restaurant waar je je meteen thuis voelt.
Geachte post14, dank u wel voor uw bezoek aan ons restaurant en uw aanbeveling. We zijn erg blij om te horen dat u van uw maaltijd en onze service heeft genoten. Erg fijn dat u zich bij ons thuis voelt, dat is precies wat we graag willen! Hopelijk mogen we u snel weer eens ontvangen, als u dan vooraf even mailt en aan deze review refereert hebben wij een aardigheidje voor u als blijk van waardering. Met vriendelijke groet, Longpura Crew
Phoffman .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Weer super lekker gegeten; m'n Indische moeder genoot er voorheen ook erg van.
Met z'n drieën bijpraten, in de "achterkamer" waar ook 2 grote gezelschappen zitten is niet echt fijn. Volgende keer bespreken we dat vooraf!
Geachte phoffman, Dank u wel voor uw bezoek aan ons restaurant en uw leuke review. Sorry dat het wat te luidruchtig was door 2 gezelschappen. We proberen het altijd zo te plooien dat het voor iedereen prettig is maar dat is bij u dus helaas niet helemaal gelukt ;-( Leuk om te horen dat uw Indonesische moeder vroeger van ons eten genoot. We zijn extra trost als een Indonesische moeder dat zegt want zij weten als geen ander "hoe het hoort". Als u weer komt mailt u dan even naar het info adres met referte aan deze review. We gaan u dan een extra mooie plaats geven en zullen u nog meer in de watten leggen, hopelijk vergeet u dan de luidruchtige gezelschappen in de achterkamer. U ontvangt dan ook een kleine attentie als blijk van waardering. Mvg Longpura Crew