Long Pura

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Long Pura

Maria P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het was heerlijk eten en in een mooie ruimte waar je prettig en ontspannen met vrienden kan zijn
marjannevermeer V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hebben de Long Pura rijsttafel genomen. Het voorgerecht met saté's was bijzonder smakelijk.
De rijsttafel zelf feestelijk met de heerlijk klaargemaakte gerechtjes, allemaal vers en fijn van smaak.
Het nagerecht met kokosijs paste goed bij de rijsttafel.
JL D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goedkoopste rijstafel genomen (@25 euro). Veel verschillende gerechten (alleen geen vis) en mooie presentatie. Groentengerechten verschilden niet veel van elkaar. Toch prima smaken, maar uitstekend te noemen was de sate kambing, als bijgerecht besteld en het beste gerecht van de avond. Wij bleven best lang zitten napraten maar werden niet opgejaagd. Wij komen zeker terug!
Cas W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Niets bijzonder. Dd gerechten zijn redelijk tot goed. Bediening is redelijk, onze serveerster sprak geen Nederlands en slecht Engels, en was niet erg enthousiast. Niet slecht, maar ook niet bijzonder dus
jos V.
martinvanblijswijk B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima Indonesisch restaurant, werden gastvrij ontvangen. de jassen werden aangepakt en bij vertrek aangegeven.
De vis-gerechten die wij genoten droegen een haute-cuisine karakter! Behalve smakelijk, eveneens aantrekkelijk geserveerd.
De wijn was ook prima.
Een echte aanrader!
Reserveren gewenst!
Willen snel weer eens terug.
Sa K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten, we hadden de longpura rijsttafel. goede en vriendelijke service. Pittig is ook echt pittig. We komen hier graag nog een keer terug!
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mooi restaurant met hele aardige bediening in mooie kleding. We hadden de kleinste rijsttafel omdat we niet zoveel tijd hadden. HEERLIJK, mooie gerechten, echt diverse smaken. Ruim voldoende. Wij waren heel positief verrast en gaan zeker nog een keer terug.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijke 3/gangen rijsttafel Long Pura, genoten van smaaksensaties. Kip en lamsgerecht waren de enige die niet zo in de smaak vielen, maar verder voortreffelijk
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten bediening was top. Heerlijke sfeer en uitstraling toppie.
FrankAdam R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten, mooi restaurant met een fraaie aankleding, erg aardige bediening maar alles bij elkaar zeker niet goedkoop. Vooral de drankjes en side-dishes maken het duur.
katrien C.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
eerste maal Amsterdam - eerste maal Indonesische rijsttafel - beide zijn absoluut voor herhaling vatbaar
margot K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk authentiek Indonesisch gegeten in een sfeervolle ambiance met een prima service. Ook prijs/kwaliteit dik in orde voor Amsterdam.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Met 4 personen super lekker gegeten. Bediening is vriendelijk en de sfeer heerlijk relaxed. Echt een aanrader.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zoals vaker, het eten is erg lekker en nog op traditionele wijze bereid, met wat Europese invloeden.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Leuke ambiance, lekker eten. Redelijke tot goede prijs kwaliteitsverhouding. Aanrader! Ondanks centrum Amsterdam geen "toeristen" restaurant.
Piet-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De rijsttafel is zeker een aanrader.
Jim E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Als Nederlander geboren en getogen in Indonesie ben ik zeer bekend met de Indonesische keuken (en kook ook zelf indisch eten). Naar mijn smaak (maar dat is natuurlijk erg persoonlijk) vond ik het eten te weinig gekruid. Mijn echtgenote, vond de soto met name erg goed (maar zij houdt niet van te sterk gekruid eten). Ik heb er bij mij wat ketjap en sambal bijgedaan. De rijsttafel van Euro 20,00 per persoon was voor ons ouderen (65+) voldoende, met wat extra krupuk en emping.
Het restaurant is smaakvol ingericht met wat gamelan muziek op de achtergrond. En op deze warme zomeravond was de airconditioning zeer welkom! De service was uitstekend misschien ook omdat ik me in de maleise taal met het vriendelijke personeel kon onderhouden.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een prima modern ingericht Indonesisch restaurant met goede service. De bediening is origineel gekleed. Vooraf op tafel een schaal Emping en Kroepoek met goede pindasaus. Ook als individuele bezoeker kun je een rijsttafel bestellen. Deze was van goede kwaliteit, alles ging op. Ook de cocktails die ze schenken zijn prima. Ik beveel dit restaurant aan als een van de betere in zijn soort.