Long Pura

• Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Da provare
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een fantastische sfeer, we kunnen dit restaurant iedereen aanprijzen die van Indonesisch houd, wij komen zeker hier terug!
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het eten was heerlijk en de porties waren ruim voldoende !
Wij hadden ern 3 gangen menu van 45 euro en we gingen voldaan en vol de deur uit
Wat wij echter als vreemd hebben ervaren is dat wij apart moesten betalen voor de kroepoek met pindasaus.

Wij zaten best dicht bij de deur en zodra de deur openging, en vooral lang open bleef staan, bleef de kou lang hangen.
Dat was het enige onaangename van
het restaurant.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na bezoek aan IDFA wilden we graag nig wat gasn eten. Het miest snel kunnen en lekker zijn. Daarom hadden we gereserveerd bij Long Pura. We waren er even voor zessen. We werden nasr onze tafel gebracht, de waxine lichtjes van decrechaud werden aangestoken en binnen een kwartier stond het eten op tafel: een indische rijdttafel van €25 pp. Sfeervol restaurant. Het eten was goed en voldoende. De bediening vlot en binnen een uur stonden we weer buiten. Je kunt hier uitgebreid rustig eten, maar je kunt ook snel weer weg zijn. Ideaal na een dagje fims kijken en je geen behoefte hebt om daarna weer uren aan tafel te ztten.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het was heerlijk eten en in een mooie ruimte waar je prettig en ontspannen met vrienden kan zijn
marjannevermeer V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hebben de Long Pura rijsttafel genomen. Het voorgerecht met saté's was bijzonder smakelijk.
De rijsttafel zelf feestelijk met de heerlijk klaargemaakte gerechtjes, allemaal vers en fijn van smaak.
Het nagerecht met kokosijs paste goed bij de rijsttafel.
JL D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goedkoopste rijstafel genomen (@25 euro). Veel verschillende gerechten (alleen geen vis) en mooie presentatie. Groentengerechten verschilden niet veel van elkaar. Toch prima smaken, maar uitstekend te noemen was de sate kambing, als bijgerecht besteld en het beste gerecht van de avond. Wij bleven best lang zitten napraten maar werden niet opgejaagd. Wij komen zeker terug!
Cas W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Niets bijzonder. Dd gerechten zijn redelijk tot goed. Bediening is redelijk, onze serveerster sprak geen Nederlands en slecht Engels, en was niet erg enthousiast. Niet slecht, maar ook niet bijzonder dus
jos V.
martinvanblijswijk B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima Indonesisch restaurant, werden gastvrij ontvangen. de jassen werden aangepakt en bij vertrek aangegeven.
De vis-gerechten die wij genoten droegen een haute-cuisine karakter! Behalve smakelijk, eveneens aantrekkelijk geserveerd.
De wijn was ook prima.
Een echte aanrader!
Reserveren gewenst!
Willen snel weer eens terug.
Sa K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten, we hadden de longpura rijsttafel. goede en vriendelijke service. Pittig is ook echt pittig. We komen hier graag nog een keer terug!
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mooi restaurant met hele aardige bediening in mooie kleding. We hadden de kleinste rijsttafel omdat we niet zoveel tijd hadden. HEERLIJK, mooie gerechten, echt diverse smaken. Ruim voldoende. Wij waren heel positief verrast en gaan zeker nog een keer terug.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijke 3/gangen rijsttafel Long Pura, genoten van smaaksensaties. Kip en lamsgerecht waren de enige die niet zo in de smaak vielen, maar verder voortreffelijk
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten bediening was top. Heerlijke sfeer en uitstraling toppie.
FrankAdam R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten, mooi restaurant met een fraaie aankleding, erg aardige bediening maar alles bij elkaar zeker niet goedkoop. Vooral de drankjes en side-dishes maken het duur.
katrien C.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
eerste maal Amsterdam - eerste maal Indonesische rijsttafel - beide zijn absoluut voor herhaling vatbaar
margot K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk authentiek Indonesisch gegeten in een sfeervolle ambiance met een prima service. Ook prijs/kwaliteit dik in orde voor Amsterdam.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Met 4 personen super lekker gegeten. Bediening is vriendelijk en de sfeer heerlijk relaxed. Echt een aanrader.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zoals vaker, het eten is erg lekker en nog op traditionele wijze bereid, met wat Europese invloeden.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Leuke ambiance, lekker eten. Redelijke tot goede prijs kwaliteitsverhouding. Aanrader! Ondanks centrum Amsterdam geen "toeristen" restaurant.