Long Pura | Longpura

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Long Pura | Longpura

Tony P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Al jaren is dit een toprestaurant in de binnenstad van Amsterdam. Mooi ingericht. De bediening is uiterst vriendelijk, je hoeft nooit lang te wachten en de gerechten zijn heerlijk. Even een avondje de sfeer van Bali proeven. Een combinatie van een rijsttafel voor vleeseters en vegetariers is ook mogelijk. Weer erg genoten.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Maar €6,- voor n fles gewoon water is echt teveel!! Ben daar niet blij mee.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Vriendelijk personeel, prettige sfeer.
Populair, dus wel handig om te reserveren.
Goede plek om naar toe te gaan om bezoekers uit het buitenland kennis te laten maken met de Indonesische keuken.
Joanna E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wat een heerlijke avond. Het eten was uitstekend, de inrichting aangenaam en het personeel bijzonder vriendelijk en efficiënt en bovendien mooi gekleed. We hebben het, samen met onze broer uit de VS, als een feest ervaren.
Krzysztof A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Een uitstekend restaurant en een attente service! Trouwens, opvallend veel buitenlanders: waarschijnlijk is het beland in een gids over Amsterdam.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Top weer!
TomenKarin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Goed en gezellig restaurant. We komen hier al een aantal jaren. Aanrader! Wel vooraf reserveren!
We vinden het gerecht voor twee personen (€26) altijd goed en ruim voldoende. De koffie is trouwens ook goed!
Tony P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fijn restaurant, superlekker gegeten, aardige bediening. Wij komen zeker terug. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Rekha M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Herhaling vatbaar
post14 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het was weer een feest om bij Long Pura te mogen eten. Welkome ontvangst, vriendelijk personeel, lekkere, uitgebreide menukaart. De gerechten zijn heerlijk. Je word goed in de gaten gehouden, zodat je niet lang hoeft te wachten, zonder dat het opdringerig overkomt. Zeker een restaurant waar je je helemaal thuis voelt.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
het eten was overgekookt!! en ze bieden je dingen aan die onnodig zijn, geen goede sfeer. het is de enige restaurant in Amsterdam waar ik een vervelend gevoel van overgehouden heb.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Op aanraden van een kennis hebben we gegeten in dit Indonesisch restaurant in Amsterdam. De reservering verliep vlekkenloos en de ontvangst was uiters vriendelijk. De gin-tonic vooraf was prima, alleen de prijs is veel te hoog. We bestelde de rijsttafel voor 2 personen en na een korte tijd wachten werden de gerechten in kleine bakjes geserveerd. We hadden nasi ipv witte rijst erbij gevraagd. De rijsttafel was prima van smaak en we hebben dan ook heerlijk gegeten. Het is jammer dat de geserveerde gerechten wel erg klein zijn en de gevraagde nasi was voor twee personen ook wel wat weinig. De twee bestelde biertjes werden goed getapt geserveerd. Een prima diner dus, had iets meer mogen zijn, zeker gezien het hoge bedrag wat we moesten afrekenen omdat de kroepoek met pindasaus vooraf, de nasi ipv witte rijst ook nog eens extra op de rekening stonden.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij Long Pura, een heel gezellig en levendig restaurant en de bediening was goed.wij komen graag een keer terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten, we voelden ons weer even terug op Bali.
Rijsttafel gegeten en er wat aanpassingen in gevraagd wat geen enkel probleem was.
Goed bediening.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Beetje drukke straat maar wel lekker in centrum en vlak bij Pulitzer
Tip G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten van authentieke gerechten.
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Sfeervol restaurant. Schoon!! Geweldig, vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, rijsttafel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten! We hadden de chef's rijsttafel, zeer uitgebreid en zowel mild als pittig