Long Pura | Longpura

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Long Pura | Longpura

Tony P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fijn restaurant, superlekker gegeten, aardige bediening. Wij komen zeker terug. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Rekha M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Herhaling vatbaar
post14 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het was weer een feest om bij Long Pura te mogen eten. Welkome ontvangst, vriendelijk personeel, lekkere, uitgebreide menukaart. De gerechten zijn heerlijk. Je word goed in de gaten gehouden, zodat je niet lang hoeft te wachten, zonder dat het opdringerig overkomt. Zeker een restaurant waar je je helemaal thuis voelt.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
het eten was overgekookt!! en ze bieden je dingen aan die onnodig zijn, geen goede sfeer. het is de enige restaurant in Amsterdam waar ik een vervelend gevoel van overgehouden heb.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Op aanraden van een kennis hebben we gegeten in dit Indonesisch restaurant in Amsterdam. De reservering verliep vlekkenloos en de ontvangst was uiters vriendelijk. De gin-tonic vooraf was prima, alleen de prijs is veel te hoog. We bestelde de rijsttafel voor 2 personen en na een korte tijd wachten werden de gerechten in kleine bakjes geserveerd. We hadden nasi ipv witte rijst erbij gevraagd. De rijsttafel was prima van smaak en we hebben dan ook heerlijk gegeten. Het is jammer dat de geserveerde gerechten wel erg klein zijn en de gevraagde nasi was voor twee personen ook wel wat weinig. De twee bestelde biertjes werden goed getapt geserveerd. Een prima diner dus, had iets meer mogen zijn, zeker gezien het hoge bedrag wat we moesten afrekenen omdat de kroepoek met pindasaus vooraf, de nasi ipv witte rijst ook nog eens extra op de rekening stonden.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij Long Pura, een heel gezellig en levendig restaurant en de bediening was goed.wij komen graag een keer terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten, we voelden ons weer even terug op Bali.
Rijsttafel gegeten en er wat aanpassingen in gevraagd wat geen enkel probleem was.
Goed bediening.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Beetje drukke straat maar wel lekker in centrum en vlak bij Pulitzer
Tip G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten van authentieke gerechten.
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Sfeervol restaurant. Schoon!! Geweldig, vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, rijsttafel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten! We hadden de chef's rijsttafel, zeer uitgebreid en zowel mild als pittig
D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker van de 3 gangen rijst tafel gegeten en hele vriendelijke bediening.Komen zeker weer een keer terug bij Long Pura.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een terugkerende ‘must’ wanneer we in Amsterdam zijn. De meest uitgebreide rijsttafel is misschien prijzig maar je eet je vingers erbij op...
Ingridpaula .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Sate menu gehad was erg lekker. Bediening was erg vriendelijk. Vergat wel af en toe gevraagde drinken te brengen. Het was erg druk op de zaterdagavond, altijd een goed teken.
Bruce M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We waren met 10 Indische nederlanders (kenners) en hebben heerlijk gegeten. Komen zeker terug
De geroosterde sateh is voortreffelijk
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Was heerlijk eten hier. Ambiance was prima, ontvangst goed en de eigenaar zeer voorkomend. We waren hier op 4 mei (herdenking WW2) en de eigenaar had zelfs geregeld dat alle aanwezigen, waaronder veel toeristen, een minuut stilte in acht namen.
Marvin W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Erg lekker eten en super vriendelijke bediening
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
smaakte fantasties, beetje weinig zitteplaats.

Reservering werkte prima. ondanks dat wij een beetje laat reserveerde.
Marine L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Un régal !
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben hier gisteren met 4 man de Chef's Rijsttafel genuttigd en het eten was goed. Vooral de vleesgerechten waren van topkwaliteit en ook de groenten waren lekker en goed.

De omgeving is levendig tot rumoerig, want het restaurant is lang en smal waardoor er vrij veel gasten in de ruimte aanwezig zijn.

De ontvangst en de bediening is top.