Long Pura | Longpura

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Long Pura | Longpura

Ad D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij zijn hier nu voor n tweede keer komen eten en we kunnen het iedereen aanraden ook konden wij de auto pal voor de deur parkeren!
Sa K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Erg lekker authentiek eten en vriendelijk personeel.
We hadden de chef's rijsttafel met verschillende soorten saté. We houden niet van garnalen, dus dit werd zonder problemen vervangen.
We komen hier graag weer!
gerald M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
heerlijk eten, echt een aanrader, van ontvangst, tot het snelle opdienen van het eten, en zeer aardig en attent personeel. gewoon gaan proberen
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
jammer dat twee gerechten verkeerd werden geserveerd en opnieuw bereid moesten worden zodat de helft van de aanwezigen al hun eten hadden en de anderen zeker een kwartier moesten wachten op hun gerecht.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Als cadeau aan mn zwager voor zn 60ste verjaardag Indische rijsttafel. Heerlijk genoten met zn vieren. Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Fijne ambiance.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker en gezellig. Ze hadden op het einde een dessertje te veel op de rekening gezet. Maar bij melding kregen we gewoon het verschil terugbetaald.
F. R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wij hebben al in vele andere Indische restaurants gegeten en wij vonden de smaak helaas onvoldoende. Zowel de soto vooraf als de rijsttafel waren van tegenvallende kwaliteit
Alfonso G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een erg fijne ambiance !
Harrie W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gezellig gegeten, maar we hebben wel eens beter Indonesisch gegeten. De smaken waren wat vlak, het vlees hier en daar te vet.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Quite a dissapointing rijstafel.
J.M D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hadden het kerstmenu genomen , maar meer vlees gerechten verwacht , dat was erg weinig voor
de prijs die we moesten betalen !
Kwaliteit prima in orde
De wijn brak ons de nek erg prijzig .
Patrizia P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Da provare
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een fantastische sfeer, we kunnen dit restaurant iedereen aanprijzen die van Indonesisch houd, wij komen zeker hier terug!
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het eten was heerlijk en de porties waren ruim voldoende !
Wij hadden ern 3 gangen menu van 45 euro en we gingen voldaan en vol de deur uit
Wat wij echter als vreemd hebben ervaren is dat wij apart moesten betalen voor de kroepoek met pindasaus.

Wij zaten best dicht bij de deur en zodra de deur openging, en vooral lang open bleef staan, bleef de kou lang hangen.
Dat was het enige onaangename van
het restaurant.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na bezoek aan IDFA wilden we graag nig wat gasn eten. Het miest snel kunnen en lekker zijn. Daarom hadden we gereserveerd bij Long Pura. We waren er even voor zessen. We werden nasr onze tafel gebracht, de waxine lichtjes van decrechaud werden aangestoken en binnen een kwartier stond het eten op tafel: een indische rijdttafel van €25 pp. Sfeervol restaurant. Het eten was goed en voldoende. De bediening vlot en binnen een uur stonden we weer buiten. Je kunt hier uitgebreid rustig eten, maar je kunt ook snel weer weg zijn. Ideaal na een dagje fims kijken en je geen behoefte hebt om daarna weer uren aan tafel te ztten.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het was heerlijk eten en in een mooie ruimte waar je prettig en ontspannen met vrienden kan zijn
marjannevermeer V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hebben de Long Pura rijsttafel genomen. Het voorgerecht met saté's was bijzonder smakelijk.
De rijsttafel zelf feestelijk met de heerlijk klaargemaakte gerechtjes, allemaal vers en fijn van smaak.
Het nagerecht met kokosijs paste goed bij de rijsttafel.
JL D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goedkoopste rijstafel genomen (@25 euro). Veel verschillende gerechten (alleen geen vis) en mooie presentatie. Groentengerechten verschilden niet veel van elkaar. Toch prima smaken, maar uitstekend te noemen was de sate kambing, als bijgerecht besteld en het beste gerecht van de avond. Wij bleven best lang zitten napraten maar werden niet opgejaagd. Wij komen zeker terug!
Cas W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Niets bijzonder. Dd gerechten zijn redelijk tot goed. Bediening is redelijk, onze serveerster sprak geen Nederlands en slecht Engels, en was niet erg enthousiast. Niet slecht, maar ook niet bijzonder dus
jos V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017