Long Pura | Longpura

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Long Pura | Longpura

Roald N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Prima service en prima locatie. Mooi restaurant en het eten was erg lekker en zorg gemaakt. Fijn gevoel!
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Goede rijsttafel in restaurant met authentieke Indonesische sfeer. Omdat een van ons geen soep wilde bij de rijsttafel vroegen we een loempia, en ondanks dat kwam er toch een tweede kop soep... Misschien een beetje beter afstemmen.. Verder was eten prima en ruim voldoende.
M. K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gezellig authentiek restaurant vriendelijke keurige bediening eten echt zo als het ook in Bali smaakt. Extra punt er werd ook rekening gehouden met onze wens om 1 gerecht te delen aangezien wij kleine eters zijn. Wij komen hier zeker vaker!!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijke eten. Chef heeft een schotel samengesteld wat niet op een menukaart stond. Hoefde ook niet lang te wachten. Goede service.
Sandih S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Super kwaliteit maaltijden, zelf kieskeurig wat betreft indonesisch eten maar dit restaurant kwam goed overeen met de traditionele recepeten!
WSS B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Wij eten ontzettend graag bij Long Pura .
Hebben onze renewal daar ook gevierd met een romantisch etentje .
Als je echt Indonesisch wilt eten zonder zelf in de keuken te moeten staan en geen oma meer hebt die dit voor je kan doen ;) dan is Long Pura echt the place to be !
Jack G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het is prima locatie met heerlijke rijsttafels. Een aanrader. Het was erg rustig en konden zo prima ons kerstdiner vieren. Jack
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Voor de zoveelste keer bij Long Pura geweest en het was weer als vanouds meer dan prima! Het eten is zowel kwantitatief als kwalitatief van een zeer hoge standaard. De bediening en de bejegening zijn gewoonweg geweldig.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Veel te weinig eten voor zoveel geld.
We gingen met honger weg. 1 bolletje rijst en 1 bakje groente voor 4 personen. Flesje water 5,75 en een biertje 8 euro ! Nee , dit moet echt worden verbeterd want op deze manier kom je hier nooit meer terug.
Bala P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Lekker eten en drinken. Goed service.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Long Pura was na de zoveelste keer een belevenis: heerlijk eten en nette bediening! Over een halve week ga ik weer. De rijsttafels zijn verrukkelijk.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Was wederom heerlijk. ????
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekkere gerechten, goede en snelle bediening in een levendige omgeving. De bestelde fles water van meer dan 5 euro was wat aan de dure kant, zeker gezien hei feit dat de gasten die na ons kwamen allemaal een karaf kraanwater kregen die ons niet werd aangeboden.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Net ontvangst en aardig ingericht.

Echter service was al snel minder pro actief, we zaten vaak zonder drankjes. Ook water werd niet bijgevuld.

Eten was smakelijk maar voor 45 euro pp zeker wel meer verwacht. Normaal is er met een rijsttafel eten te veel, nu was er gewoon te weinig..

Voor deze prijs komen we zeker niet meer.. genoeg andere (minder toeristische) Indonesische eettentjes in Amsterdam.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De beste rijsttafel van Amsterdam en uiterst vriendelijke bediening! Long Pura is een fantastisch restaurant! We komen zeker terug!!!
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, authentieke gerechten. goed overleg met de bediening was mogelijk.
Leuk dat de bediening in klederdracht loopt.
Tony P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Al jaren is dit een toprestaurant in de binnenstad van Amsterdam. Mooi ingericht. De bediening is uiterst vriendelijk, je hoeft nooit lang te wachten en de gerechten zijn heerlijk. Even een avondje de sfeer van Bali proeven. Een combinatie van een rijsttafel voor vleeseters en vegetariers is ook mogelijk. Weer erg genoten.
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Maar €6,- voor n fles gewoon water is echt teveel!! Ben daar niet blij mee.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018