Lommerrijk

Straatweg 99 3054 AB Rotterdam Nederland Kaart
31-104220011

Meer informatie over restaurant Lommerrijk

6,9

Jouw recensie over het restaurant Lommerrijk

Denise D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gistermorgen een kerstbrunch gehad. Ruimte zag er erg gezellig en leuk versierd uit. Leuke ontvangst en nette bediening. Helaas ontzettend weinig keus voor het bedrag van €39,50 per persoon in vergelijking met restaurants als van der Valk etc.. Dessert was rommelig en het ijs werd niet voldoende aangevuld. Niet voor herhaling vatbaar..
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Kerstbrunch gehad met 4 personen 2e kerstdag,kwaliteit van de brunch was slecht, bouillon vooraf was slap en smakeloos. Wat op was in het eerste kwartier is niet aangevuld dus al heel snel lege schalen bv de carpaccio heeft maar 1 van de 4 kunnen nemen. Lauwe koffie en thee,sapjes recht uit het pak.Bestek was op duurde lang voor er weer kwam.Het dessert was een schaal vol van ....van alles het ijs 2 schaaltjes met half gesmolten bolletjes geen slagroom. Geen aanrader voor €158 voor 4 personen.Personeel is vriendelijk en er was zeker moeite gedaan om sfeer te maken.Maar begin bij waar we voor komen,het eten.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het was vele jaren geleden, dat we in Lommerrijk zijn geweest, een locatie die al bestond in mijn kinderjaren. Prachtig gelegen aan de Plas en mooi aangepast aan de huidige tijd. Met ruime parkeergelegenheid geen probleem om te vertoeven. De kwaliteit van de hapjes en drankjes was goed en de bediening vriendelijk en efficiënt. Na deze herontdekking gaan we zeker bij mooi weer genieten op het terras aan het water.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Mooi restaurant op een hele mooie locatie. Wij waren hier op zaterdag voor het zomerbuffet.
Bijzonder vriendelijke ontvangst en goede uitleg over hetgeen ging gebeuren.
Wij begonnen mey de soep van de dag, hetgeen een lekkere mosterd soep was.
Ook de huisgemaakte aardappelsalade met rode ui, peterselie en spekblokjes en vegetarische pastasalade met tomaat en tuinkruiden vielen in goede aarde bij zowel ons als onze dochter

Natuurlijk was er voldoende vers stokbrood en lekkere zelfgemaakte kruidenboter.

De zomerse saladebar, waar u zelf uw favoriete salade maakt met o.a. heerlijk uitgebakken spek, ei etc etc was een aanrader.

Op onze dag was de "catch of the day" forrel en zalm, de forrel had een zware aardachtige smaak, de zalm hebben we niet geprobeerd.

De malse runderbavette van de bbq met een rode wijnsaus is een gewaagde keuze welke ik persoonlijk niet zou verwachten in een buffet vorm, zeker daar het vaak taak en 'te rood' wordt bevonden. Dit laatste was in ieder geval niet geschikt voor kinderen.

De mals gestoofde kippendijtjes met druiven hadden wat meer smaak mogen hebben.

Voor de rest waren en nog aardappelgratin (welke wij niet konden proeven omdat het iedere keer op was) Gemengde seizoensgroenten (alwaar de bijzonder kort bereide courgette erg gewaagd was), rijst en frites. De frites leken niet geheel goed gebakken, wat jammer is van de (op zich) goede aardappel soort.
Het verrassingsdessert van de chef bestond uit een champagneglas met 3 bolletjes ijs, 'koek bakje' gedoopt in chocolade met Stracciatella vulling en een mini Crème Brulee.

Het buffet (zonder rotterdampas korting) is aan de hoge kant voor de omvang van dit buffet. Tevens zou het beter (sneller) aangevuld kunnen worden, als is het laatste natuurlijk ook afhankelijk van de opschep behoefte van de andere gasten.
Minder geschikt voor kinderen onder de 10 jaar.