Lombardo's

Zaterdag en Zondag 12:00 - 17:00
Lútzen S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
1 van de beste burgers ooit gehad. Vriend van me had een zalm burger 8.5
Sfeer is niet echt heel fantastisch maar daar ben je ook niet mee bezig als je burgers eet
Bobsnoeks .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Super lekkere hamburgers. Goede invalshoeken betreft toppings. Heerlijke kim-chi. Lekker vers gemaakt brood. Helemaal goed!
Levano836 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De burger die we aten was erg drooggebakken en daardoor eenbeetje tegenvallend. Wat kunnen we er nog meer over zeggen, de smaken o zich waren wel lekker erbij beetje pikant met jalapeno dus op zich goed maar als de burger niet juicy is, is het al snel geen feestje meer, volgende keer beter. Overigens meer een afhaal dan echt zitten in dit pijpenlatje in de spiegenstraat.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Tot twee maal toe hier een beef burger besteld om af te halen. Helaas was het twee keer qua smaak en structuur van het vlees ondermaats.

Met verschillende vrienden heb ik hier burgers afgehaald en het vlees was niet gekruid en miste zout. Deze mening werd door ons allemaal gedeeld. Niks bijzonders dus qua burger en duur voor wat je krijgt. Als het 5€ was dan had ik het begrepen maar ze zijn iets duurder dan dit.

De belegging van het broodje is standaard en simpel. Voor deze prijs zou ik naar een Burgerbar of Burgermeester gaan. Die zijn namelijk wel altijd kwalitatief goed en kan je naar tevrdenheid zeggen dat je godd hebt gegeten.

Bij Lombardos haal je een burger omdat je honger hebt, niet moeilijk doet over een nietsbijzondere smaakloze burger, een tientje opzak hebt en toevallig in de buurt bent.

Helaas kan ik mensen deze burgerzaak niet aanraden ondanks dat er rijen toeristen voor staan (vanwege de hostels om de hoek en de stroom toeristische aanwas door de spiegelstraat). Dit doet namelijk bermoeden dat ze weten hoe ze burgers moeten maken.
Patrice V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Dutch beef burger met kaas en pancetta! Broodje was goed geroosterd en ik vond het PRIMA van smaak. Letterlijk mijn vingers erbij afgelikt. Het is inderdaad niet goedkoop; rond de € 9 maar totaal waard.

Het meisje achter de kassa sprak lichtelijk onverstaanbaar Engels met daarbij een hoge irritante kopstem - het enige minpuntje. Gelukkig konden we aan de bar plaatsnemen en hebben zalig gegeten.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Ja, de burgers zijn lekker. Maar hun logistiek is een zootje: 20 minuten wachten op een meeneem-burger, en dan krijg ik ook nog de verkeerde mee: niet doorbakken en zonder kaas..
Allard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Zalig hole in the wall achtig tentje met een van de beste burgers van Amsterdam! Bestellen en hopen op een plekje, anders meenemen en buiten op een bankje eten. Het eten is vers, snel en heel erg lekker. Bediening gewoon achter een counter waar je alle ingrediënten ziet. Top voor een snelle lunch of hapje aan het eind van de middag.
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Als het druk is, is het flink krap. Maar ik vind het wel een leuke tent op een prima locatie.

De burger, die nemen ze vrij serieus en dat merk je. Ik had de dutch beef burger met kaas en pancetta. Ze vragen hoe je de burger gebakken wil hebben. En je krijgt hem ondanks de drukte ook daadwerkelijk zo opgediend. Klasse. De burger is groot maar helaas niet perfect. Ik vond dat hij flauw van smaak was, teveel saus, en teveel koude gebakken uien. Het zijn wel makkelijk te verhelpen problemen, vraag om minder saus en uien en gooi er wat extra zout en peper op.

De bediening. Het meisje bij de kassa was vriendelijk en hielp de vele buitenlandse klanten met veel geduld. De man die de broodjes opmaakt vond het jammer genoeg nodig om haar om een dingetje voor een drukke zaak flink aan te vallen. Ze vroeg hem herhaaldelijk dit na sluitingstijd op te lossen maar hier wilde hij duidelijk niet van weten want hij ging maar door. Gênant en het zorgt voor een vervelende sfeer.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heerlijke burger gegeten. Supergroot ook trouwens, 180 gram beef.
Wel heel lekker mals en sappig. Ik had de hangover burger, omdat het gisteren laat was geworden en had zeker geen spijt.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Een kleine broodjeszaak/lunchtent in de betere categorie. Goed brood (ook spelt), vers beleg en lekkere sauzen (mosterd of truffel). Wel wat aan de prijs, veel broodjes van 7 euro of meer. Er zijn maar een paar zitplaatsen, de nadruk lijkt te liggen op het meenemen. Vriendelijke bediening ook.