Lolapalooza

Meer informatie over restaurant Lolapalooza

Voordelig
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk eten: broodjes, taarten en koeken. Top koffie! De sfeer vind ik heerlijk ongedewongen en open. De service was in mijn geval helemaal goed. Niet te opdringerig (daar houd ik helemaal niet van) en goed qua timing en aandacht. Kortom voor mij een heerlijk momentje voor mezelf. En voor de negatieve reacties hieronder, een overdenking: we zijn allemaal mensen met ups en downs, ook horecatijgers. Een beetje begrip voor elkaar doet wonderen.
Jolande O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Super lekker eten en relaxte muziek. De chocoladetaart zonder meel ( hopelijk zeg ik dat goed) is mijn favoriet. De broodjes overheerlijk prachtig met allerlei lekkers gegarneerd. Steeds wisselende kunst van lokale kunstenaars.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Laatst ben ik met wat vriendinnen gaan ontbijten hier. Ik herken we wat anderen in eerdere recensies schrijven over de dame (eigenaresse?) in de bediening. Niet erg warm en klantgericht. Bovendien laat ze een hoop geld liggen door bijvoorbeeld niet te vragen of je nog iets wil drinken als alle glazen leeg zijn en je iets te eten bestelt. Drankjes werden inderdaad zowat op tafel gesmeten zonder een 'alsjeblieft'. Maar we merkten wel dat als je haar heel vriendelijk benadert en complimentjes maakt, zij ook vriendelijker wordt.

Niets aan te merken op het eten en lekkere koffie en thee.
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op een mooie zaterdagmiddag binnengelopen voor een lunch. Toegegeven, we waren met een grote groep (2 slapende peuters beide in buggy, 1 kleuter en 4 volwassenen), daarom even netjes gevraagd of er plek was. Vaag gemompel als antwoord van de eigenaresse. Maar we zagen een vrije tafel achterin en de zaak is ruim dus geen probleem, buggy's konden immers aan de kant. Terwijl we daar naar toe willen lopen worden twee klanten die waarschijnlijk net voor onze binnenkomst plaats hadden genomen aan de ruime groepstafel voorin de zaak verzocht om naar de kleine tafel te verhuizen zodat wij de grot tafel konden nemen. Aardig gebaar! Alleen een beetje jammer dat het niet echt vriendelijk gevraagd werd...
Ook toen onze drankjes door de eigenaresse gebracht werden overspoelde ons nou niet echt een warm gevoel; de koffie werd bijna over de tafel gesjoeld met een kort 'hier' of iets van die strekking. Het eten daarentegen was echt heel lekker! Vers en origineel ook! Het kwam de sfeer ook ten goede dat de eigenaresse druk in de keuken was.. De overige bediening was overigens zeer vriendelijk! Maar al met al toch met een vreemd gevoel kijken we er op terug. Een aantal bijzondere voorvalletjes doen ons vermoeden dat de eigenaresse weinig plezier heeft in haar werk, en dat is jammer voor zo'n leuke tent met lekker eten!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Al vaker hier naar binnen gelopen voor een heerlijk kopje koffie met een lekker stukje huisgemaakte taart, of om koffie mee te nemen. Ditmaal zin om te lunchen. Aan de jongeman gevraagd naar zijn voorkeur tussen twee broodjes, daar ik niet kon kiezen. Hij raadde mij de kalkoen aan, en deze smaakte erg goed. Heerlijk met voldoende salade, een bosuitje en een rode paprika-rettich!
Erg fijne zaak om te komen, en dat zal ik zeker blijven doen!!
Jvdgaag12 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Heerlijke broodjes, en yoghurt met vers fruit. De koffie is van Bocca, heerlijk (wel wat aan de hete kant). Soms wel wat lang wachten op de bediening, maar het wachten is het zeker waard!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Op een zondagochtend ontbeten.
We zijn naar Lolapalooza gelopen. Van een afstandje dachten we dat het gesloten was door een gebrek aan bijvoorbeeld verlichting binnen. Er bleken een tafel of 3 bezet.
Op een zondagochtend heb ik zin in bijv. een klutsei of een omelet, desnoods een stapel US pancakes. Helaas staan er geen warme (ontbijt)gerechten op de kaart. Dat heeft wellicht te maken met het feit dat de eigenaresse alles alleen doet. Muesli met yoghurt smaakt niettemin prima, bruine boterham met lekkere boerenkaas ook. Een paar sprietjes groen en/of een beetje chutney ozd. had het bord en gerecht wel iets interessanter gemaakt.
Alle koffie wordt op een mooie Italiaanse kofiemachine gemaakt, en smaakt dan ook uitstekend. De eigenaresse heeft in een lokaal Italiaans restaurant gewerkt en dat heeft zijn sporen nagelaten.
Alles, inrichting, bord, hele zachte muziek zou een beetje meer "spice" kunnen krijgen om wat meer gevoel van reuring te brengen. Devil is in the details. Wellicht wordt het dan iets drukker...
DeLaReine .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Supertent! Heel gezellig mijn verjaardag gevierd bij Lolapalooza, was top. Niets was teveel gevraagd. Heel aardige gastvrouw (herken niets in de negatieve recensies daarover) en attente bediening. Ook de aanwezige kleine kinderen waren erg welkom . Mochten zelf hun taartje kiezen en hebben zich daarna goed vermaakt met het aanwezige speelgoed. De koffie + taart waren heerlijk. Alle verjaardagsgasten waren erg verrast door deze leuke plek!
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Minimalistische lunchtent in de Regentessebuurt. Koffie lekker, thee lekker, WiFi gratis, maar je komt hier voor de taarten. De taarten die zo geweldig lekker! Maar zo zoet als het gebak zo zuur is de eigenaresse, zo jammer, een lach zou haar zo goed staan. Die nemen we zelf dan maar mee.
Zoë .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Wat een supertentje! Heerlijke, bijzondere gerechten zowel de lunch als de avondkaart, echt fantastisch. En telkens als ik er ben weer andere dingen, moeilijk kiezen tussen al dat lekkers. Ik vind de worteltaart de allerlekkerste die ik tot nu toe heb gegeten, wat kan dat meisje bakken, echt een aanrader! Snap die zeurpieten niet over de bediening, tegen mij altijd super vriendelijk!
Mara S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Het is positief dat er zo veel mogelijk biologisch gewerkt wordt maar op de kaart staat weinig keuze en zonder variatie. De bediening is zeer onvriendelijk. Ze hebben hier niet de kwaliteiten om een klant zich welkom te laten voelen. Zonder een glimlach of een vriendelijk woord wordt je bestelling opgenomen en op je tafel gezet. Het is koud in de zaak en de omgeving is óf veel lawaai als er meerdere klanten zijn of je hoort lettelijk alles van de tafeltjes naast je. Deze zaak hoort zeker niet thuis in de hotspots van Den Haag
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Pas hier wezen lunchen. De bediening lijkt nogal onervaren, op zich wel vriendelijk maar er wordt niet verteld dat de enige menukaart aan de muur hangt ( dat weet je de eerste keer dat je er komt niet toch?) maar naar de balie gelopen om te bestellen want er kwam maar niemand om de bestelling op te nemen. Het eten was lekker, de koffie ook, het sapje smaakte ook goed alhoewel ik het glaasje erg klein vond voor de prijs die ervoor gevraagd wordt. De dame die ook in de bediening rond loopt kwam niet over alsof ze er graag werkt. We waren blij dat er een leuk nieuw tentje in de buurt was maar twijfelen wel of we nog terugkomen. Het eten is lekker en betaalbaar maar de sfeer en de bediening komen niet prettig over. Ik gaf voor mijn gevoel best nog wel een flinke fooi ( waarom weet ik eigenlijk niet) maar daar werd ook amper op gereageerd. De zout- en pepervaatjes en het suikerpotje zijn wel aan een schoonmaakbeurtje toe, gelukkig hoefde ik ze niet te gebruiken. Zag er ranzig uit.
Nelleke P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Eerder hier gegeten en toen wel tevreden maar de laatste tijd vinden we de service echt wel tegenvallen: koel, beetje afstandelijk en niet pro-actief of super klantgericht. We komen hier vaak met ons zoontje van 13 maanden. Hij eet alles, dus voor hem is er ook genoeg. Je moet echter altijd vragen of ze je helpen met vanalles. Een voorbeeld: we dragen hem in een draagdoek en het is lastig om de riempjes op de rug vast te maken. We probeerden dit te doen en we stonden vóór de kassa waar de serveerster stond toe te kijken hoe we aan het klungelen waren. Ze bood NIET uit zichzelf aan om te helpen, toen we het vroegen, was ze wel bereid om te helpen, maar een beetje een pro-actievere houding t.o.v. je klanten die je het naar de zin wilt maken, zou wel gewenst zijn.
We hebben het erover gehad: normaliter ontbijten we hier heel bijna elk weekend, maar we gaan toch een ander tentje zoeken.
Ingeborg15 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
wat ik het leuke vind is dat alles biologisch is. en dat je gewoon een 'boterham' krijgt. het jammere, vind ik, is dat de bediening nogal nors en ongeïnteresseerd over komt!
de blikken Chinese conserven die als lampjes fungeren lijken een beetje ongepast bij het concept.
de broodjes met artisjok en met gerookte kip en tomaten mayo waren overigens erg lekker! en dat je kan kiezen welke broodsoort je wilt is een pre. de geitenkaas met druivengelei (klonk spannend) viel wat tegen. een plak geitenkaas met erg veel zoete gelei. er worden leuke thee soorten aangeboden met een lekker cakeje erbij. ben benieuwd naar de huisgemaakte taarten maar had geen zin meer te bestellen omdat ik het idee had dat het te veel moeite was voor de mevrouw die ons bediende. ik zal hier niet zo snel weer heen gaan omdat ik niet het gevoel had welkom te zijn. de prijs en kwaliteit verhouding is goed. niet meer en niet minder.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Ik woon hier om de hoek en ga af en toe langs voor een lunch of avondeten. Het is een leuk klein restaurantje/lunchroom. Het eten zit goed in elkaar, met verse ingredienten, alleen is het wel wat karig. Een broodje kaas is ook precies dat: een boterham met twee plakken kaas. Voor het geld dat je betaalt mag er wel iets meer omlijsting bij. Bediening is ok, maar wel wat afstandelijk/ongeinteresseerd. De hartelijkheid die je verwacht van een buurtrestaurantje ontbreekt. Decor krijgt een laag cijfer, omdat de akoestiek verschrikkelijk slecht is. Als er meerdere klanten zijn galmt het enorm en moet je erg hard praten om elkaar te kunnen verstaan. Voor mij een reden om niet al te vaak te gaan.
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Ik ga hier regelmatig eten met mijn vriend of familie. Iedere keer weer wordt ik verast door het eten. De smaken zijn heerlijk verassend net even anders en toch gebalanceerd. De chocolade taart is geweldig (beste die ik ooit gehad heb).
De service wordt voornamelijk door de eigenares zelf gedaan en dat merk je. De kennis de zelfverzekerdheid en klantgerichtheid, top!
Het intérieur is simple en gezellig. Maar soms mis je toch de comfort van een zachte luie stoel.