Lokanta Proeflokaal

Meer informatie over restaurant Lokanta Proeflokaal

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

Haakon H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisterenavond hier gegeten. Het eten was erg lekker. Mijn favoriet waren de rosbief met mosterdsaus, de tortilla en het stoofpotje. Sfeervol ingericht restaurant. Leuk plek in een leuke buurt!
Johannesen72 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier samen met mijn oudste zoon gaan eten vanwege zijn afstuderen.Hij wilde graag tapas en zodoende kwamen we hier terecht.Wat een knusse zaak en wat een gezellige dames in de bediening ,we kwamen ondanks dat we t buiten zagen stort regenen in een vakantie stemming.We hebben echt zalig gegeten ,t aller lekkerst vonden we de rode poom en de gerookte pulpo. ook t dessert van chocolademousse met caramelsaus was top.Wij komen zeker nog eens terug.
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Tapas was wel OK. Netjes verzorgd en redelijk smakelijk vooral de chorizos en de dadel met blauwe kaas. We hebben beter gegeten, maar dit was best OK. De bediening is echter erg langzaam, we zaten steeds op het eten te wachten (onderbezetting keuken?). Dat gaf helaas wel een rem op de avond. Een bodempje leggen van te voren is geen slecht idee. Verder is het decor kleurrijk maar ook oudbollig en de ruimte is wat benauwd. De live Spaanse muziek was mooi, maar de ruimte is daar wat te klein voor. We konden elkaar niet zo goed verstaan.
Beste Kees J, bedankt voor de 8 voor het eten maar wat jammer om terug te lezen dat u de service niet voldoende vond. Ik had heel de avond het gevoel dat er bij u iets niet naar wens was en ben meerdere malen langs geweest om navraag te doen. Geen van deze keren heeft u iets gezegd en dat terwijl de meeste van uw klachten makkelijk op te lossen zijn! Zo had ik de muziek wat zachter kunnen zetten en u een andere tafel kunnen bieden. Ik begrijp dat dingen erg lang kunnen duren als u niks met elkaar kan bespreken omdat u elkaar niet kunt verstaan. Omdat wij de hele tijd in beweging zijn is het soms lastig om in te schatten hoe warm het is voor de zittende gasten maar ik had graag de deur open gezet. Wij hebben gekozen om onze tapas te serveren in een informele setting waarbij voldoende ruimte is voor persoonlijke wensen. Wilt u het volgende keer alstublieft aangeven wanneer u iets graag anders ziet? Wij vinden het echt helemaal niet erg om u te helpen! Wij serveren overigens geen dadels met blauwe kaas.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We hebben gisteren met ruim veertig gasten hier gegeten ter gelegenheid van ons huwelijk. We hebben niet één kritische kanttekening: het was af! Een onvergetelijke avond. We hadden het hele restaurant afgehuurd en voor al onze gasten een verrassingsmenu gereserveerd; en dat viel erg in de smaak. Veel variatie, zoals kazen, gerechten met langoustines, rivierkreeft, ham, gegrilde groene asperges (top!), vongole, gehaktballetjes, brood met sausjes (homemade!), kikkererwten enzovoort. Met speciale voorkeuren was rekening gehouden, ook met allergieën. Voor de jongere gasten een speciale tafel met hapjes die kinderen graag lusten. De bediening was opgewekt en men wist wat men serveerde. De wijn (Albarino en Ribera del Duero) was uitstekend. Goede koffie na. Veel van onze gasten kondigden aan terug te komen bij Lokanta en wij ook! Team van Lokanta, bedankt voor jullie wezenlijke bijdrage aan deze bijzonder geslaagde dag. Ga vooral door met deze kwaliteit en laat je niet verleiden tot afgezaagde formules. Jullie zijn een parel in oud Kralingen.
Beste Freerk en Monique,
Wij vonden het erg leuk om jullie bruiloftsdiner te verzorgen. Nogmaals ontzettend bedankt voor de mooie opdracht en natuurlijk ook voor de enthousiaste recensie.
Met hartelijke groet en tot snel, Sandor en Caroline
Brassenegre .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Prima Tapas restaurant midden in Kralingen. Waarschijnlijk omdat het vakantieperiode was, was het prima parkeren voor de deur. Lekkere Tapas, mooie en niet overdreven grote keus, en erg vriendelijke bediening.
Bedankt voor de leuke recensie. Het is inderdaad op drukke momenten even zoeken voor een plekje met de auto maar gelukkig zijn we ook er goed bereikbaar met het openbaar vervoer (tram 21 of metro Voorschoterlaan).
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Diverse malen hier geweest, laatste keer was al weer even geleden. Sfeervolle zaak met bediening die het alleen deed, maar toch bijhield, vriendelijk is en gevoel voor humor heeft. Tempo lag wel iets te hoog. In het verleden waren de gerechten hier wat meer gekruid, dat is nu wat minder, het is nu allemaal goed bereid en gepresenteerd. Kortom, prettige zaak, goede prijs-eten-bediening, dus ik zal er vast nog wel eens vaker komen !
Beste Johan, bedankt voor het schrijven van een recensie. Geef het volgende keer even aan wanneer het tempo iets te hoog ligt en dan doen wij een stapje terug. Met vriendelijke groet, Sandor en Caroline
Zvezdan K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Diverse maken hier geweest en ook dit keer niet teleurgesteld. Verrassingsmenu is een schot in de roos qua hoeveelheid maar ook qua variatie. Ik zou zeggen....vooral doorgaan! Tot gauw!
Hartelijk dank voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Sandor en Caroline
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Eten was erg lekker en gevarieerd. Restaurant is aan aanrader en zeker één om terug te komen. Hebben buiten gezeten. Tafeltjes Mogen iets groter en stabieler. Verder prima.
Bedankt voor de leuke recensie! Geef het volgende keer even aan bij de reservering en u krijgt een grotere tafel (u had gisteren het kleinste tafeltje van het restaurant).
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten weer! Verrassende smaken, nieuwe gerechtjes, zoals het tomaten torentje. De bediening was vriendelijk en vlot.
Dank voor de recensie!
JB_Maasland .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Met ons vieren daar het verrassingsmenu gehad. En met succes! Op advies moesten we de rosbief met treffelmayonaise zeker vragen om die in de verrassing op te nemen, dit was geen probleem. Ieder gerechtje was zorgvuldig klaargemaakt en smaakte uitstekend. Bijvoorbeeld een gegrilde (kundig ontvelde) paprika, gevuld met een tonijnsalade, maar extra toegevoegd: fijn geprakte aardappel, om het vocht wat te binden, met daaraan toegevoegd een fijngehakt kappertje en heerlijk op smaak gebracht. Verder o.a. een botermalse Iberico ham, lekkere kaas/ kweepeer, de op-je- tong- smeltende rosbief met subtiele truffelmayonaise. Er leek geen einde de verrassing te komen. Continu werd gekoeld tafelwater gebracht. We kregen leuke uitleg bij iedere tapas door hardwerkende attente bediening. Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. Wij komen zeker terug.
Leuk! Bedankt voor de kleurrijke beschrijvingen en voor het schrijven van de recensie!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Verrassingmenu genomen, heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening! Zoveel eten dat we niet eens alles op konden. Aanrader! :-)
Bedankt voor de recensie!
EstherRdam .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Leuke locatie, verstopt in een schattig straatje in Kralingen. Door de inrichting kom je direct in Spaanse sferen. Het personeel is aardig en de bediening is vlot. We hadden het verrassingsmenu en dit was niet alleen meer dan genoeg, maar ook lekker gevarieerd en heerlijk bereid. Zeker een aanrader!
Beste Esther, dank voor de leuke recensie. We zijn blij om te horen dat het menu voldoende was en goed heeft gesmaakt! Hartelijke groet, Sandor en Caroline
Sandra490 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Geweldige avond gehad, gezellige bediening en goed eten.
Zeker een aanrader, wij komen zeker terug.
Bedankt Sandor en Carolien !

Tante Gre Scholte
Hoi tante Gre,
Wij vonden het heel erg leuk dat jullie er waren en bedankt voor de lieve recensie!
Tot snel! Sandor en Caroline
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Even in Spanje met deze entourage. Verrassingsmenu was heerlijk, porties zeker genoeg, mengeling van klassieke tapas en een uitstapje. Vijg met blauwe kaas mijn favoriet!
Bediening vriendelijk en geduldig ;)
Goed om te horen dat jullie lekker hebben gegeten. Jullie waren leuke en gezellige gasten, tot de volgende keer! Hartelijke groet, Sandor en Caroline
Pierre T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gisteren voor de tweede maal een heerlijke ongedwongen avond gehad met heerlijk eten. Wij werden herkend door het personeel en ze vonden het super leuk dat wij er weer waren. Tja, als het eten lekker is en het personeel vriendelijk en de locatie super leuk is, dan zijn dat voldoende redenen om terug te komen. En dat doen wij zeker, want ons is verzekerd dat wij de volgende keer nog meer verrassingen krijgen in het keuze menu. Tot de volgende keer!
Super om te horen dat alles weer naar wens was, tot snel! Hartelijke groet, Sandor en Caroline
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat een fijn restaurant. Gelegen in een gezellige woonwijk, kleurige muren en leuk ingericht. Er is een ruime keuze aan gerechten die ik elders bij een tapasrestaurant nog niet ben tegengekomen. Vriendelijk personeel. Fijne sfeer.
Bedankt voor de mooie recensie en de mooie cijfers!
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Voor mij een van de betere tapas restaurants in de omgeving. Heeft gelukkig geen all you can eat formule. Restaurant heeft een vaste kaart en een wekelijkse kaart waardoor er ieder keer nieuwe gerechten op de kaart staan. Hierdoor gelukkig niet het standaard, albondigas, calamaris, patatas bravas ed.
Bediening is zeer attent en straalt de liefde voor het vak uit.
Bedankt voor deze supermooie recensie! Leuk jullie te leren kennen en we zijn zeker niet van plan om een all you can eat formule in te voeren. Hartelijke groet, Sandor & Caroline
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Klein gezellig restaurant. Nadeel is dat er veel kou naar binnen komt, daar hebben een paar tafels last van, wij dus.... Bij reserveren is het dus goed om daar even naar te vragen. Er werd door de bediening overigens aangeboden dat we konden verkassen zodra er een tafel vrijkwam, prima. Helaas kwamen ze dat niet op terug. Eten was prima, we hebben veel verschillende dingen geproefd, hertenstoof was heerlijk en de plank met worst en vlees was ook een echte aanrader. Heerlijke wijn erbij, kortom een goede avond. Bediening niet altijd even attent, dus een 6.
Beste Ron, Hartelijk dank voor uw recensie en we zijn blij om te horen dat u lekker gegeten heeft. Heel erg vervelend dat u zo'n last heeft gehad van de deur. Natuurlijk wil geen van onze gasten bij de deur zitten en proberen we dit tafeltje altijd als laatste te bezetten zodat mensen in ieder geval geen last meer hebben van binnenkomende gasten. Gelukkig is het bijna lente! We vinden het erg dat u de bediening als onattent heeft ervaren. Wij staan altijd open voor tips en verbeteringen. Wilt u misschien een mail sturen naar info@lokanta-proeflokaal.nl? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Sandor en Caroline
Thuur1985 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Echt fantastisch lekker gegeten! Heerlijke Spaanse gerechten zoals de pulpo op Galicische wijze en bloedworst met een kwarteleitje(heb nergens anders in Nederland een tapasbar gezien met dat op de kaart). Wij kwamen vroeg binnen en we konden gelukkig zelf een tafel uit kiezen ver bij de deur. Later op de avond stroomde het helemaal vol en waren alle tafels bezet. Dit gaf een leuke sfeer en ik voelde me echt in Spanje. De bediening was erg vriendelijk en goed op de hoogte van de producten. Wij zijn begonnen met een glaasje Cava en zijn daarna overgestapt op een rode wijn uit Valencia. Beide smaakten erg goed en de prijs-kwaliteit verhouding vond ik dik in orde! Ga zo door en wij komen zeker terug!
Beste Thuur, Ontzettend bedankt voor de mooie recensie. We vinden het altijd leuk wanneer onze gasten voor de typische Spaanse streekgerechten gaan en deze kunnen waarderen! Hartelijke groet, Sandor en Caroline
Margauxlaine .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen, kregen op onze vragen over de menukaart goede antwoorden. Het eten smaakte allemaal prima, wel wat verschil in grootte tussen de verschillende tapas, maar bij elkaar meer dan genoeg gegeten. Het menu is voordeliger dan losse tapas, maar wij wilden liever allerlei verschillende tapas uitproberen. De sfeer en inrichting zijn gezellig, attente en vlotte bediening, terwijl ze het toch behoorlijk druk hadden. Wij komen zeker terug.
Bedankt voor de recensie en tot snel!