Lokaliteit

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nsc .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Afgelopen zondag heerlijk geluncht. Ondanks de drukte heerlijk rustig kunnen zitten. Jullie verse tomatensoep is een echte aanrader. Overigens zag het broodje carpaccio en de burger er erg verzorgd uit. Enige tip is (aangezien wij een kleintje bij ons hadden) om te vragen of een kinderstoel nodig is.
F T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Leuke gezellige lunchroom met een bakkerswinkel er in. Een super lekker broodje met zuurkool rookworst en saus. Goed gevonden combi van hartig, zuur, zout en zoet. Veel ramen dus lekker licht. Aardige bediening die je adviseert. Echt goed.
Jmw .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wat een leuke lunchgelegenheid. Ziet er basic en heel verzorgd uit. Aardig personeel en dieet geen probleem. Mijn broodje kon zonder problemen aangepast worden.
Heerlijk gegeten in een aangename atmosfeer. Een adres om te onthouden. Ik kom er graag nog een keertje terug.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heeft zeker potentie maar de service was tenenkrommend slecht, zo heb ik het zelden meegemaakt. Het duurde allemaal veel te lang, de bestellingenkwamen door elkaar, het personeel had onderling ruzie en men kwam met de meest waardeloze smoesjes om te verklaren waarom het allemaal misliep.
Beste Cindy, klopt helemaal dat er van alles mis ging bij jullie. Ik hoop dat jullie in gaan op het aanbod dat ik jullie gedaan heb zodat jullie zullen merken dat het een incident was. Graag tot ziens.

Reactie van proever:

Beste Lokaliteit,
Bedankt voor de verklarende, persoonlijke email en jullie genereuze aanbod. Als we in de buurt zijn komen we het nog een keer proberen. Ik heb er vertrouwen in dat het dan veel beter zal gaan. Veel succes gewenst met de zaken en tot ziens.
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Heerlijk geluncht hier voor een niet al te hoge prijs.
Ze hebben lekkere broodjes en tosti's met aparte samenstellingen.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vanmorgen een cappuccino genuttigd, met een Gelderse verleiding. Het smaakte prima en het ziet er sfeervol uit. Leuk dat er aandacht is voor lokale producten.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wat een aanwinst voor Hoenderloo ! Fred is een horecadier in hart en nieren en dat merk je aan alles. Bediening is super aardig en gastvrij. De ambiance is zeer gezellig en de diversiteit aan broodjes en lekkers voor bij de koffie is helemaal geweldig.
Echt een aanrader voor iedereen die ook maar een beetje in de buurt is !
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Tijdens een fietstocht over de Veluwe hier aangeland. Goede koffie, heerlijk gebak en een zeer vriendelijke bediening. Zeer zeker een plek om terug te gaan.
Johannamaria54 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
In een zonnig weekend drie keer neergestreken op het terras van Lokaliteit in Hoenderloo.
Alle drie keer helemaal goed! Zowel de broodjes als de koffie als de verrukkelijke appeltaart als de overheerlijke soep. Op 100 meter van de ingang van de Hoge Veluwe. Echt een aanrader!