Lokaal Zeven

Pieter Vreedeplein 7 5038 BP Tilburg Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Lokaal Zeven

Bij Lokaal Zeven waan je je in vroegere tijden en ben je weer terug in de schoolbanken. Overal om je heen zie je iets terug van weleer. Schoolbordjes, wereldbollen en landkaarten. Als je je ogen goed de kost geeft, valt er een hoop te ontdekken in dit nostalgische leslokaal. Ook op het gebied van eten en drinken kom je niets tekort bij Lokaal Zeven. Kom genieten van de uitgebreide menukaart met verrassend lekkere gerechten. Tot ziens bij restaurant Lokaal Zeven in Tilburg!

High Wine?
Bij Lokaal Zeven in Tilburg reserveer je een High Wine voor €25,-. Heerlijke wijn en smakelijke hapjes staan op je te wachten! Minimaal een dag op voorhand reserveren. Vermeld in de opmerkingen tijdens het reserveren dat je de High Wine wilt boeken. Je kunt deze elke dag reserveren van 13:00u t/m 20:00u.

Meer informatie over restaurant Lokaal Zeven

Jouw recensie over het restaurant Lokaal Zeven

Marcella M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een high wine en high bier gemeng voor 12 dames. Een heerlijke ervaring het eten was boven verwachting goed en we werden goed in de watten gelegd. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar. Bedankt lokaal zeven!
Lonneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met ons hockeyteam heb ik hier een datediner georganiseerd. Met een totaal van 29 personen hebben we het zaaltje van Lokaal 7 afgehuurd en genoten van heerlijk brood, een amuse en een drie gangen diner inclusief bier wijn en fris. Voorafgaand goed contact gehad met de locatie en de ruimte kunnen versieren naar onze eigen wens. Na het diner nog een borrel gehouden met statafels. Goed contact gehad gedurende het diner met de bediening en alles verliep zoals de gewenste tijdsplanning. Top locatie, goede sfeer en lekker eten!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gisteren high tea gehad. Voor 19.95 hadden we echt meer verwacht. Er komt op een scherm een foto voorbij van de high tea in de zaak maar lijkt echt niet op wat wij gehad hebben. Wij zijn geen grote eters maar hadden gewoon nog honger. Ik vermelde dat ik er net achter gekomen was dat er een zwangere tussen zat...geen alternatief gehad voor de carpaccio. Al was t maar een kleinigheidje... jammer. Personeel was wel vriendelijk maar hadden weinig tijd om een keer te vragen hoe t beviel of dat de thee nog bijgevuld moest worden. We hadden spijt dat we niet ala cart hadden besteld want voor weinig geld had je wel een heel goed broodje zagen wij. Misschien dat we ooit nog terugkomen vanuit Eindhoven maar zeker niet meer voor de high tea
perspectief .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Kort gezegd: gezellig én lekker. De bediening is vriendelijk en attent. We zijn hier al eerder geweest en we vinden het altijd goed.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
goede prijs kwaliteit verhouding. presentatie van de gerechten (opmaak op borden) was mooi. jammer dat bij de hoofdgerechten van het 3 gangen keuzemenu er niet een vleesgerecht bij zat, wel een taco met gehakt maar geen vleesgerecht.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Leuke gemoedelijke lokatie en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Het eten is erg lekker en voor ieder wat wils.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben erg genoten van onze high wine die bijzonder relaxed is verlopen. De wachttijd tussen de gerechten door was goed, even als de bediening die alles goed wist uit te leggen. Onze totale zit sessie was vijf uur, wat voor menig achterwerk lang was op zo’n klein stoeltje. Maar van de andere kant maakte dat de sfeer ook wel weer knus, we zaten lekker dicht bij elkaar. Ons teamuitje is dank zij jullie erg geslaagd.
Het is voor herhaling vatbaar

Team Leyenburg Amarant.
Adrien V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Echt een super restaurant! Prijs kwaliteit verhouding is goed! Gezellig sfeertje! Echt een aanrader!
We komen zeker nog eens terug!
Lianne L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer een geslaagde high wine, leuke uitleg door het personeel bij elk wijntje en de gerechten smaken goed tussendoor voor een leuke prijs!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Laatst daar een surprise party gehouden met een walking diner. Het eten en de bediening was super. Met alle dieetwensen werd goed rekening gehouden. Ze hadden voor mij zelfs soya melk in huis gehaald voor een latte macchiato met soya. Echt top. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening en allert. Tot ziens bij ons volgende bezoek.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed: simpele, maar lekkere gerechten tegen een lage prijs. De bediening is erg vriendelijk en werken graag met je mee. Een ander dessert in het vaste menu was bijv. geen probleem. Wat mij betreft een aanrader.
joyce188 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. De Tilburger (hamburger) is een absolute aanrader! Stoelen zijn niet zo comfortabel maar passen wel in het "school"decor. Spelling op de kaart laat helaas wel te wensen over, maar goed daar letten alleen kniesoren zoals ik op.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Omdat we een bon gehad hadden hier gaan eten. Inrichting is gezellig en het idee van een bruin cafe/brasserie. Je kunt ook buiten zitten. We hebben een hoofdgerecht en dessert genomen. Dit was goed verzorgd. Ik had een sate en kreeg een mooi opgemaakt bord. Lekkere patat erbij. Bediening is correct. Ook het dessert is mooi verzorgd en lekker. Heerlijk wit wijntje. Ze hebben ook verschillende bieren.
Gewoon leuk restaurant om lekker te eten voor een zeer redelijke prijs.
Christianne W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Ik heb hier laatst gegeten en dat beviel goed. Ik had een simpel biefstukje met champignon saus met appeltaart na. Het eten was prima en de bediening vriendelijk. De sfeer was gemoedelijk en informeel. Ik vond de inrichting als een schoollokaal erg leuk, dat gaf een speelse touch! (Zo gaf de placemat de ruimte om nog even het aan elkaar schrijven te oefenen zoals vroeger het geval was)
-Inie- .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
De High Wine is een aanrader! 3-gangen hapjes met prima wijnen naar keuze. Het geheel is maaltijdvervangend waardoor ik de prijs aantrekkelijk vind. Deze High Wine begint inmiddels een traditie te worden voor ons.

Eerder ook al eens een diner met de hele familie gehad. Dit viel erg goed in de smaak! Aan al onze wensen, met betrekking tot de invulling van het diner, de bediening gedurende de avond en de tafelopstelling, kon worden voldaan. Uiteindelijk heerlijk gegeten en gedronken voor een mooie prijs!
Levensgenieter2014 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Ik had een biefstuk, medium gebakken, besteld met kruidenboter. Toen ik de biefstuk kreeg was deze met champignon saus. Ik heb deze dus ook terug gegeven en gevraagd om een nieuwe. Ik kreeg echter de dezelfde biefstuk, nu zonder saus en wel doorbakken.
Verder had het personeel geen aandacht voor de gasten ook al waren maar 3 tafeltjes bezet.
De inrichting en ligging is leuk maar daar is alles mee gezegd.