Over het restaurant Lokaal Victoria

Gastvrijheid serveert royale maaltijden

Dit oeroude restaurant oogt jong en trendy met veel ruimte voor hongerige gasten. Van ’s ochtends tot ’s avonds ben je hier welkom. Geniet van een stevig ontbijt, energierijke lunch of een voedzaam diner. De kaart is heel duidelijk; hier ga je weg met een gevulde buik. In dit restaurant bestel je boterhammen, zoals je ze thuis nooit belegt, volwaardige maaltijdsalades of een heerlijk meergangen diner. De bar is zeer geschikt om gezellig aan te borrelen.

Meer informatie over restaurant Lokaal Victoria

Jouw recensie over het restaurant Lokaal Victoria

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker gegeten. Paar opmerkingen: een hele vis serveren zonder fileermes is raar. Vis was overigens heerlijk.
Bediening was deze avond wat afstandelijk.
miriam S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk plekje in de zon, men neemt ruim de tijd voor je om alle gerechten en soorten drank uit te leggen! Tijd om van alles te genieten!
Perfect
Groet Mir Annet Vic Has
wendy H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Echt super lekker gegeten! Alles was prima in balans :)
Leonore F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima plek om rustig en goed te eten, voor een redelijke prijs in een gezellige sfeer.
Beate E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Super lekker gegeten
Sandy O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Mijn vraag om een karaf water werd beantwoord met de opmerking "mijn schoorsteen moet ook roken". Als ik een glas wijn zou bestellen, dan zou een vraag om water gepast zijn. Anders kon ik een flesje bronwater kopen. Mijn tafelgenoot wilde niet verkassen, anders zou ik direct zijn gegaan. Victoria heeft een mooie kaart, het eten was lekker.
Annemiek Q.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Leuke sfeer, beetje lawaaiig, prima bediening en lekker eten
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super gegeten, fijne bediening, fijne rustige sfeer, gevarieerd menu, aanrader!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk eten, uitstekende bediening, zeer relaxte sfeer: mijn favourite restaurant.
Harold G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Last minute een tafel geboekt, en zeer vriendelijk geholpen. Wij hebben uitstekend verfijnd gegeten In een ontspannen en ongedwongen sfeer.. We komen zeker terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Wel wat gehorig. Zat een grote groep die veel lawaai produceerde.
pivoos M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten met ons gezin. Aanpassingen op het menu waren goed bespreekbaar; geen vlees wel vis, en een persoon geen vis en vlees.
Miarja B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Een aanrader is de hertenbiefstuk en de dessert-etagère.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gewoon een aanrader!
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het licht op/boven de tafel is zo schaars dat de menukaart nauwelijks leesbaar was.dus of meer licht, of een leesbaarder menukaart ontwerp.
is fijn W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vanavond hier gegeten met mijn Culinair verwende tafelgenoot.
Het is hier altijd prima maar vanvond was het eten erg goed enige opmerking is dat de oesters met meer liefde en aandacht gestoken moeten worden nu lek en met gruis. Hoofdgerecht was erg goed de kreef was super en de asperges ook top bereid saus was goed op smaak en tepratuur ook in orde. Kaas plateu is degelijk maar niet verasend. Bediening vriendelijk & atent alleen aandacht voor de 2e kop koffie onbreekt nog. Al met al weer een goeie ervaring.
bram V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Echt een restaurant waar het altijd gewoon goed is.Niet bijzonder maar eten is prima en bediening vriendelijk en behulpzaam..
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Jl. donderdag met z'n vieren daar gegeten. Hadden een tafel aan het raam, ver van het cafégedeelte, maar de drukte daar was nog goed waarneembaar. Het eten, heerlijke paté vooraf en de big Vic waren prima, maar wat jammer nou, we konden elkaar niet meer verstaan. Het leuke van uit eten gaan , dat je met elkaar converseert, dat maakt het gezellig. Nou dat is bij Lokaal Victoria een hele klus. Naast ons was een tafel met vijf dames die om de kwart minuut zo hard lachten, dat elk gesprek in de verre omtrek onmogelijk maakte, terwijl Youp van het Hek toch niet in de zaal zat. Nadat ik de dames er vriendelijk op gewezen had, was er nog overal lawaai, ik geloof dat er nog muziek op de achtergrond draaide. We hebben maar afgezien van een desert, jammer toch, het was een verademing weer buiten te staan!
Meta D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Niet fijn dat je het héle menu móet afnemen!!