Over het restaurant Lokaal Victoria

Gastvrijheid serveert royale maaltijden

Dit oeroude restaurant oogt jong en trendy met veel ruimte voor hongerige gasten. Van ’s ochtends tot ’s avonds ben je hier welkom. Geniet van een stevig ontbijt, energierijke lunch of een voedzaam diner. De kaart is heel duidelijk; hier ga je weg met een gevulde buik. In dit restaurant bestel je boterhammen, zoals je ze thuis nooit belegt, volwaardige maaltijdsalades of een heerlijk meergangen diner. De bar is zeer geschikt om gezellig aan te borrelen.

Meer informatie over restaurant Lokaal Victoria

Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Jl. donderdag met z'n vieren daar gegeten. Hadden een tafel aan het raam, ver van het cafégedeelte, maar de drukte daar was nog goed waarneembaar. Het eten, heerlijke paté vooraf en de big Vic waren prima, maar wat jammer nou, we konden elkaar niet meer verstaan. Het leuke van uit eten gaan , dat je met elkaar converseert, dat maakt het gezellig. Nou dat is bij Lokaal Victoria een hele klus. Naast ons was een tafel met vijf dames die om de kwart minuut zo hard lachten, dat elk gesprek in de verre omtrek onmogelijk maakte, terwijl Youp van het Hek toch niet in de zaal zat. Nadat ik de dames er vriendelijk op gewezen had, was er nog overal lawaai, ik geloof dat er nog muziek op de achtergrond draaide. We hebben maar afgezien van een desert, jammer toch, het was een verademing weer buiten te staan!
Meta D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Niet fijn dat je het héle menu móet afnemen!!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
lekker albert heijn menu, weliswaar met beperkte maar wel voldoende keuze. De plek is prima en de bediening is attent en prettig. Het eten was lekker maar niet heel byzonder. Het enige echte kritiekpunt is de nare lucht in de hal. Het zou fijn zijn als daar iets aan gedaan zou kunnen worden.
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten was lekker, mooi opgemaakt en voldoende. Lokaal Victoria was gezellig en goed van temperatuur. Bediening adequaat. Keuze AH restaurantactie was wel erg beperkt.
duim .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
we hadden het AH-menu. Leuk 3 gangen keuzemenu.
Wij gingen voor de carpaccio en de knolselderiesoep met mierikswortelchips. Beide gerechten waren zeer smaakvol en goed van temperatuur. Als hoofdgerecht viel onze keuze op de catch off the day: heilbotfilet.
Mooi stuk, prima gegaard, vis leuk en lekker gegarneerd. Als dessert kwam de crème brulee en een lekkere combinatie van smaken ijs welke worden geleverd door de plaatselijke ijssalon.
e.e.a. begeleid door een fles heerlijke sauvignon blanc (wild rock) De attente/ontspannen bediening maakte deze avond compleet. Kortom: aanrader!!
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Op 9 januari via de AH Restaurantactie bij Lokaal Victoria geweest. Inrichting en sfeer is echt top. Gerechten stonden snel op tafel. Hoofdgerecht (VIS) was heerlijk en zag er mooi uit. De carpaccio bij Lokaal Victoria is echt TOP! Als nagerecht proeverij van huisgemaakte taarten en creme brulée. De creme brulée was te waterig, niet zoals het hoort. Ander minpuntje vond ik dat je geen friet geserveerd krijgt bij het eten. Wellicht vergeten want op andere tafel stond wel een puntzak friet. Op basis van eerdere ervaringen weet ik wat we gemist hebben, de friet bij LV is heerlijk.

Bediening had het druk en dat was te merken. Tip: Zorg dat elke tafel een vast gezicht heeft, Dan is het voor de bediening makkelijker om goed contact met de gasten te hebben.
Alida M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Voorgerecht, carpaccio, iets te groot. De wildschotel was heerlijk. We waren voor de eerste keer in Lokaal Victoria maar zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
r.middelraad .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was keurig. En ook noemenswaardig is dat de toiletten ook zeer schoon en netjes waren. Al met al was het een geslaagd etentje!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heel prettig restaurant met goed eten en een fijne sfeer. Attente bediening. Er is een Albert Heijn menu met volop keuze en heel lekkere gerechten. We komen zeker nog eens terug.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was erg lekker, maar de bediening werd veel minder vriendelijk zodra duidelijk werd dat wij kwamen eten met een AH-restaurant actiebon. Jammer.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Attente bediening. Zowel kinderen, ouders en grootouders werden allert bediend. Alle maaltijden eerlijke ingrediënten zonder poespas.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
AH resto weken, perfect menu en heerlijk gegeten. Gezellige locatie, aanrader voor Zeist!
Dessert mochten we inruilen voor bon bons bij de koffie. Vriendelijke bediening g met kennis van de wijnen
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
27 september voortreffelijk gegeten met AH dineractie. Goed keus mogelijk, alles was zeer smaakvol. Vriendelijk personeel, in een gezellig ambiance. Speciale aandacht was er besteed aan het dessert, wij kregen samen één dessertplateau, met daarop met chocolade geschreven - Gefeliciteerd - . Ik had verteld in het begin van avond dat wij 48 jaar getrouwd zijn. Heeft de bediening goed opgelet ! Complimenten !
Koon A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Vooraf een aantal keer moeten bellen om voor elkaar te krijgen dat 2 personen met de AH korting wilden eten en 2 personen á la carte. Vooraf zalm met avocado deze was wat smakeloos en te koud. Vegetarisch hoofdgerecht was een quiche, helaas zaten daar verbrande groenten bij, bedoeling was gegrilld . Vis van de dag was okay, evenals de Doradeschotel. De Burger was perfect. Bediening is jong en niet echt betrokken. Omdat ik online had aangegeven dat onze dochter haar verjaardag vierde had ik een leuke actie verwacht. Bij het afrekenen vroeg ik of ze dat over het hoofd hadden gezien. Nee hoor, maar ze nam geen toetje dus geen verrassing, was het antwoord. Dit is erg onattent, kortom met niet echt warme gevoelens de zaak verlaten.
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voorgerecht carpaccio. Erg smaakvol. Hoofdgerecht: Mosselen met friet; prima. Nagerecht: ijs, kan niet veel fout aan gaan maar ook goed.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooi 3-gangen diner met Ah actie. Lekker gegeten en heerlijk buiten gezeten. Naast de wijn ook gewoon karaf water! Linnen servetten. Wc is erg krap, deur gaat naar binnen open. En dan kun je er eigenlijk niet eens meer staan om de deur weer dicht te doen. 1 wc met meer ruimte was beter geweest
marianvangiezen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lokaal Victoria heeft een ruime inrichting met een luxe huiskamer-sfeer. De bediening was vlot en netjes. Het eten was heerlijk: een salade van gerookte zalm en garnalen met een verfijnde smaak; een rundertournedos met een verrassende saus en een proeverij van superlekker ijs.
vera B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We waren met zes personen, heerlijk gegeten en er werd rekening gehouden met onze wensen. Uiterst vriendelijk personeel en fijne bediening. Een perfecte avond gehad.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, we hoefden niet lang te zoeken door AH menukaart, mijn man vlees en ik de vis! Alles was perfect, de gerechten, de wijn en de bediening, en vooraf heerlijk brood met olijfolie boter en wat olijfjes! En bij de reservering online had ik gevraagd of we bij het raam mochten zitten, en we zaten bij het raam, geweldige avond gehad, we komen zeker terug!!!
Dank je wel Francis, graag tot ziens!

Lokaal Victoria
SebastiaanKrouwel K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Als piece was er, naast de kaart, nog 1 zeebaarsfilet. Op de kaart een makreelfilet. We namen elk deze gerechten waarop de bediening vroeg of we een combinatie wilde. Attent!
Dank je wel Sebastiaan, graag tot ziens!