Over restaurant Lokaal Victoria

Gastvrijheid serveert royale maaltijden

Dit oeroude restaurant oogt jong en trendy met veel ruimte voor hongerige gasten. Van ’s ochtends tot ’s avonds ben je hier welkom. Geniet van een stevig ontbijt, energierijke lunch of een voedzaam diner. De kaart is heel duidelijk; hier ga je weg met een gevulde buik. In dit restaurant bestel je boterhammen, zoals je ze thuis nooit belegt, volwaardige maaltijdsalades of een heerlijk meergangen diner. De bar is zeer geschikt om gezellig aan te borrelen.

Meer informatie over restaurant Lokaal Victoria

Alida M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Voorgerecht, carpaccio, iets te groot. De wildschotel was heerlijk. We waren voor de eerste keer in Lokaal Victoria maar zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
R.middelraad .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was keurig. En ook noemenswaardig is dat de toiletten ook zeer schoon en netjes waren. Al met al was het een geslaagd etentje!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heel prettig restaurant met goed eten en een fijne sfeer. Attente bediening. Er is een Albert Heijn menu met volop keuze en heel lekkere gerechten. We komen zeker nog eens terug.
Nicolinevandermaas .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was erg lekker, maar de bediening werd veel minder vriendelijk zodra duidelijk werd dat wij kwamen eten met een AH-restaurant actiebon. Jammer.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Attente bediening. Zowel kinderen, ouders en grootouders werden allert bediend. Alle maaltijden eerlijke ingrediënten zonder poespas.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
AH resto weken, perfect menu en heerlijk gegeten. Gezellige locatie, aanrader voor Zeist!
Dessert mochten we inruilen voor bon bons bij de koffie. Vriendelijke bediening g met kennis van de wijnen
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
27 september voortreffelijk gegeten met AH dineractie. Goed keus mogelijk, alles was zeer smaakvol. Vriendelijk personeel, in een gezellig ambiance. Speciale aandacht was er besteed aan het dessert, wij kregen samen één dessertplateau, met daarop met chocolade geschreven - Gefeliciteerd - . Ik had verteld in het begin van avond dat wij 48 jaar getrouwd zijn. Heeft de bediening goed opgelet ! Complimenten !
Koon A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Vooraf een aantal keer moeten bellen om voor elkaar te krijgen dat 2 personen met de AH korting wilden eten en 2 personen á la carte. Vooraf zalm met avocado deze was wat smakeloos en te koud. Vegetarisch hoofdgerecht was een quiche, helaas zaten daar verbrande groenten bij, bedoeling was gegrilld . Vis van de dag was okay, evenals de Doradeschotel. De Burger was perfect. Bediening is jong en niet echt betrokken. Omdat ik online had aangegeven dat onze dochter haar verjaardag vierde had ik een leuke actie verwacht. Bij het afrekenen vroeg ik of ze dat over het hoofd hadden gezien. Nee hoor, maar ze nam geen toetje dus geen verrassing, was het antwoord. Dit is erg onattent, kortom met niet echt warme gevoelens de zaak verlaten.
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voorgerecht carpaccio. Erg smaakvol. Hoofdgerecht: Mosselen met friet; prima. Nagerecht: ijs, kan niet veel fout aan gaan maar ook goed.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooi 3-gangen diner met Ah actie. Lekker gegeten en heerlijk buiten gezeten. Naast de wijn ook gewoon karaf water! Linnen servetten. Wc is erg krap, deur gaat naar binnen open. En dan kun je er eigenlijk niet eens meer staan om de deur weer dicht te doen. 1 wc met meer ruimte was beter geweest
marianvangiezen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lokaal Victoria heeft een ruime inrichting met een luxe huiskamer-sfeer. De bediening was vlot en netjes. Het eten was heerlijk: een salade van gerookte zalm en garnalen met een verfijnde smaak; een rundertournedos met een verrassende saus en een proeverij van superlekker ijs.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We waren met zes personen, heerlijk gegeten en er werd rekening gehouden met onze wensen. Uiterst vriendelijk personeel en fijne bediening. Een perfecte avond gehad.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, we hoefden niet lang te zoeken door AH menukaart, mijn man vlees en ik de vis! Alles was perfect, de gerechten, de wijn en de bediening, en vooraf heerlijk brood met olijfolie boter en wat olijfjes! En bij de reservering online had ik gevraagd of we bij het raam mochten zitten, en we zaten bij het raam, geweldige avond gehad, we komen zeker terug!!!
Dank je wel Francis, graag tot ziens!

Lokaal Victoria
SebastiaanKrouwel .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Als piece was er, naast de kaart, nog 1 zeebaarsfilet. Op de kaart een makreelfilet. We namen elk deze gerechten waarop de bediening vroeg of we een combinatie wilde. Attent!
Dank je wel Sebastiaan, graag tot ziens!
Esh .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het voor- en hoofdgerecht waren aardig (menu AH), maar niet top: soep was erg dik en zout, de entrecote niet aan beide kanten gelijkmatig gebakken, kwaliteit van het vlees was matig. Wat de kwaliteit zeker omhoog bracht was het toetje: de home made taarten waren heerlijk! Bediening is ontzettend aardig en de ambiance is prettig, de tijdslijnen van het opdienen zijn goed (terwijl het erg druk was), de wijnen zijn lekker.
Amquanjer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij hadden entrecote als hoofdgerecht. Was voortreffelijk! Nauwelijks vet, heerlijke groenten. Vooraf en toetje waren heerlijk. Echt een aanrader het lokaal Victoria
DanielleLouise .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vriendelijk personeel, kwaliteit eten was goed en interieur en decoratie van het restaurant waren chique! Hadden een leuke avond gehad! Prima!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Jammer dat ze een aparte kaart hebben voor de Albert Heijn actie.
Het voelt gemaakt, goedkoop en zeker als je geen brood krijgt vooraf...en ook niet bij de soep. Dan ook nog extra €3,50 vragen voor een zak friet is te gemaakt.
Qua kaart raad ik je aan om er te eten, maar deze commerciële actie maakt het voor mij minder aantrekkelijk om hier weer te gaan eten. We gaven toch €50,- uit met z'n tween zonder alcohol en daar was het eten niet goed genoeg voor.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een heerlijk etentje! We hebben gebruik gemaakt van het Ah menu en we voelden ons totaal niet anders behandeld dan andere gasten. Dat er een apart menu was voor Ah actie gasten dat weet je van te voren dat staat onder het online reserveren aangegeven dus als je daar problemen mee hebt moet je er niet gaan eten, is mijn mening. Vooral het hoofdgerecht wat bestond uit een entrecote met gegrilde groente en sjalottensaus was overheerlijk en precies goed medium gebakken. Onze zoon had alleen zelfgemaakte frietjes en die waren zelfs verrukkelijk! Het ijs van fressini als nagerecht was werkelijk een kers op de taart! De bediening was vriendelijk en voor kinderen is er een speelhoeken dus wij hebben genoten!
Pensionados K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Nooit eerder hier geweest. Nu met restaurantactie van AH : maar eens uitproberen.
Tja, wat wij erg jammer vinden is het vaste menuutje dat bij deze actie hoort. Weinig keus : voor- en hoofdgerecht vegetarisch, vis of vlees. Tja als vleeseters dus in feite niets te kiezen.
Carppaccio was prima, lekker vers. Runderentrecote had iets malser kunnen zijn. Tiramisu niet onsmakelijk....
Waarom geen keuze van de kaart? Dan hadden wij een eerlijke keus kunnen maken en willen ook best meer betalen voor het 1e menu .
Nu hebben wij het gevoel een beetje afgescheept te zijn en hebben geen behoorlijke mening kunnen vormen.
Dus zijn er niet zeker van of dit restaurant in ons vaste lijstje van favorieten komt......