Lokaal Royaal

Torenstraat 49 2513 BN Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Lokaal Royaal

Huiselijk dineren in Den Haag

Welkom bij Lokaal Royaal in het bruisende hart van Den Haag! Hier kun je heerlijk lunchen, dineren en uiteraard een drankje drinken in de gezellige borrelruimte. Geniet in een huiselijke ambiance van verrukkelijke gerechten die ervoor zorgen dat je zeker nog een keertje terugkomt. Maak je diner compleet met een goed glas wijn en je gaat gegarandeerd met een glimlach richting huis!

Meer informatie over restaurant Lokaal Royaal

marmaasland .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gerlin D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We gingen er eten vanwege de hoge recensies met de ah restaurant actie. Ze hadden zelf ook al een actie van 2e menu gratis omdat ze 3 jaar bestaan. Bediening is vriendelijk maar weinig kennis/ ervaring. Inrichting is wat bij elkaar geraapt en oogt goedkoop. Eten is niets bijzonders, beetje zoals een hobby kok. Producten zijn niet vers ( escargots, mais en het vlees) en half dozijn escargots zijn er 6 ipv 5. Prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt. Al met al geen succes wat ons betreft.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met de ah restaurant zegels hier gegeten voor het eerst, hartelijke ontvangst, aangename sfeer bij binnekomst. Gerechten waren verrassend en afwijkend, zoals carpaccio van gele biet en een portugese vleesspies. Als afsluiter nog een huisgemaakt tiramisu met likeurtje. Wij komen hier zeker terug!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke personeel. Het eten was wat minder dan verwacht. De escargots waren iets taai en lastig uit het huis te krijgen. De kipspies was prima, alleen niet pittig, zoals de menukaart aangaf. De bavette was prima qua smaak, maar het gevraagde medium was raw en niet te snijden.
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening!
H. T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een restaurant met een prettige rustige inrichting, waar je je welkom voelt. De bediening is voorkomend en behulpzaam. De open wijn viel in de smaak en paste goed bij onze gerechten. Het eten werd leuk opgemaakt geserveerd en smaakte ons goed, waarbij het ons plezierde dat het niet vet en - wat helaas regelmatig in andere restaurants voorkomt - niet zout was. De portionering van de twee voorgerechten, die ieder van ons had uitgekozen, was prima en voldeed volledig.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en mooie ambience, beslist een AANRADER!!
( @ Mak, de rivella's smaakte goed ????????)
Als we weer een keer in de buurt zijn dan zien jullie ons beslist weer terug.
"De 4 wijzen uit het oosten"
Erick V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Food quality was really good and we enjoyed a lot our delicious dishes. The waiter was very friendly and nice. He even gave us informations about the city.

It was a great experience, highly recommend and we'd come again for sure.
fernando S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
mooi locatie en mooi restaurant we hebben heerlijke gegeten eerste keer maar zeker niet laatste keer service gericht ettent
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Vanavond met vrienden na een matinee voorstelling hier op aanbeveling gegeten. We hadden gereserveerd , dat was helaas overbodig ...slechts 1 andere tafel bezet. Allervriendelijkst ontvangen. Konden rustig onze keuze bepalen uit leuke kaart, waarbij het 2e zelf samen gestelde menu gratis was ivm 3-jarig bestaan. De gerechten worden echt verzorgd opgediend en alles van zeer prima kwaliteit. Bij de koffie ook nog glaasje water, af! Bediening attent niet opdringerig. Kortom fijne, goed verzorgde avond echt uit. De rekening was uiteindelijk allervriendelijkst, maar ik vraag me wel af of ik bij betaling van gehele bedrag niet iets meer zou verwachten , bijvoorbeeld extra groenten, maar kan voor deze prijs echt niet meer verwachten. Voor herhaling vatbaar.
Edgar D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker eten en hele leuke echte Haagse gastheer!
Frits J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer goede bediening, gevoel dat je echt klant bent. Gerechten waren prima evenals de wijnen. Zeker voor herhaling vatbaar.
a.p.jansen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Kan tot nu toe niets negatiefs over Lokaal Royaal melden. Was gewoon goed! Ontvangst prima, service prima het eten prima
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zeer vriendelijk, professioneel, voldoende betrokken en voldoende privacy. Kundig personeel, geen moment te lang hoeven wachten, ging ook niet te snel. Geen drankje is vergeten of vertraagd aangekomen en eten was van top kwaliteit! Enige verbeterpunt dat we konden noemen is dat er suiker in de Spanish coffee was gedaan, dat hoort niet en was daardoor behoorlijk zoet. Personeel bedankte voor de feedback en zou het doorgeven aan de barman. Super avond!
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijk en zeer gastvrij personeel. Dit is de 2e keer dat we daar gegeten hebben. Gerechten zijn smaakvol en mooi opgemaakt. Komen snel weer terug!
K.G. O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vispannetje niet heet, saai en weinig vis. Bijbehorende sla geen dressing. Beenham te weinig saus.
Cappuccino lauw.
Voor en nagerechten goed.
Veel eten.
f2htontegel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met z'n vieren (en met de AH spaarpunten) hebben we genoten van een heerlijk driegangenmenu. De porties waren royaal, de smaak uitstekend, de wijn lekker en de bediening vriendelijk en gastvrij. We zaten op een prettige ruime plek. Het is een restaurant dat we graag met het cijfer 8 waarderen en dat we iedereen met een gerust hart kunnen aanbevelen.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, zeer aangenaam behulpzaam personeel. Prima kaart met voldoende keuze.
Gerechten zijn zeer smaakvol, verwacht geen culinaire hoogstandjes, en kaart is voor iedereen geschikt ook omdat op verzoek gerechten moeiteloos worden aangepast.

Met AH-actie dit restaurant bezocht, was een fijne kennismaking om zeker weer terug te komen.
Monica07 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met AH actie. Was a la carte, dus relatief keuze mogelijkheden tav andere AH acties met standaard 3-gangen menu. Ontvangst en bediening was joviaal, alleen jammer dat wij een tafel met krukken hadden toebedeeld. Zat niet zo makkelijk. Wij hadden een hond mee en hadden vooraf gebeld hierover. Gelukkig was het geen probleem, maar met een hoge tafel was het lastig om op de hond te letten. Service was snel en het eten was goed, maar niet heel bijzonder lekker.