Lokaal Royaal

Torenstraat 49 2513 BN Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Lokaal Royaal

Huiselijk dineren in Den Haag

Welkom bij Lokaal Royaal in het bruisende hart van Den Haag! Hier kun je heerlijk lunchen, dineren en uiteraard een drankje drinken in de gezellige borrelruimte. Geniet in een huiselijke ambiance van verrukkelijke gerechten die ervoor zorgen dat je zeker nog een keertje terugkomt. Maak je diner compleet met een goed glas wijn en je gaat gegarandeerd met een glimlach richting huis!

Meer informatie over restaurant Lokaal Royaal

Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Edgar D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker eten en hele leuke echte Haagse gastheer!
a.p.jansen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Kan tot nu toe niets negatiefs over Lokaal Royaal melden. Was gewoon goed! Ontvangst prima, service prima het eten prima
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zeer vriendelijk, professioneel, voldoende betrokken en voldoende privacy. Kundig personeel, geen moment te lang hoeven wachten, ging ook niet te snel. Geen drankje is vergeten of vertraagd aangekomen en eten was van top kwaliteit! Enige verbeterpunt dat we konden noemen is dat er suiker in de Spanish coffee was gedaan, dat hoort niet en was daardoor behoorlijk zoet. Personeel bedankte voor de feedback en zou het doorgeven aan de barman. Super avond!
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijk en zeer gastvrij personeel. Dit is de 2e keer dat we daar gegeten hebben. Gerechten zijn smaakvol en mooi opgemaakt. Komen snel weer terug!
K.G. O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vispannetje niet heet, saai en weinig vis. Bijbehorende sla geen dressing. Beenham te weinig saus.
Cappuccino lauw.
Voor en nagerechten goed.
Veel eten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, zeer aangenaam behulpzaam personeel. Prima kaart met voldoende keuze.
Gerechten zijn zeer smaakvol, verwacht geen culinaire hoogstandjes, en kaart is voor iedereen geschikt ook omdat op verzoek gerechten moeiteloos worden aangepast.

Met AH-actie dit restaurant bezocht, was een fijne kennismaking om zeker weer terug te komen.
f2htontegel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met z'n vieren (en met de AH spaarpunten) hebben we genoten van een heerlijk driegangenmenu. De porties waren royaal, de smaak uitstekend, de wijn lekker en de bediening vriendelijk en gastvrij. We zaten op een prettige ruime plek. Het is een restaurant dat we graag met het cijfer 8 waarderen en dat we iedereen met een gerust hart kunnen aanbevelen.
Monica07 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met AH actie. Was a la carte, dus relatief keuze mogelijkheden tav andere AH acties met standaard 3-gangen menu. Ontvangst en bediening was joviaal, alleen jammer dat wij een tafel met krukken hadden toebedeeld. Zat niet zo makkelijk. Wij hadden een hond mee en hadden vooraf gebeld hierover. Gelukkig was het geen probleem, maar met een hoge tafel was het lastig om op de hond te letten. Service was snel en het eten was goed, maar niet heel bijzonder lekker.
maydbe .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening, lekker gegeten, vlot geholpen en met de restaurantbon ook goed betaalbaar. Zonder korting had ik het geld qua kwaliteit van het eten niet waard gevonden. Een leuk vernieuwend menu hebben ze.
Willemijn92 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Fijne inrichting. Al met al een zekere aanbeveling.

Het hoofdgerecht was net iets te veel voor mij. In het vervolg neem ik daarom geen voorgerecht.
alfajtd24 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Keurig restaurant, erg vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
Iets meer keuze in menu zou het enige zijn waar ik over zou kunnen vallen maar verder super goed hoor!
Ook fijn dat er aan de rokers gedacht word met een verwarmde zithoek voor de deur! Chapeau!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In alles was het een zeer plezierige avond. De man die ons hielp was even het bonnetje kwijt maar dat werd goed gemaakt met een gratis drankje en binnen de kortste keren het voorgerecht op tafel! Een absolute aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het is een familie, de neef in de bediening was goed en gezellig.
De eigenaresse was redelijk ontevreden omdat ik de wijn niet erg goed vond.
Het voorgerecht hammen en worsten waren oké, salade met biefstuk jammer biefstuk koud en taai.
Het hoofdgerecht vis potje gevraagd geen inktvis maar helaas 3 grote ringen en taai, de snitzel koud met een brie die hard was en alles koud.
Jammer het zag er veel belovende uit.
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Overamicale en vooral neppe knipmes-ober. Heel hoog tempo, bestek lag nog niet op tafel of de bediening kwam alweer met het volgende. Het eten was bedroevend. Echt bedroevend. Carpaccio zonder smaak, overgoten door truffelmayo, het vispannetje was een en al tomatensaus met wat soepgroente, een paar garnalen en wat onbestemde schelpdieren en de beenham was een taaie droge hap. Het was zo bedroevend dat ik mijn bordje niet leeg gemaakt heb en ook geen nagerecht luste. Mijn tafelgenoot heeft mijn beenham maar verder opgegeten, want dat vispannetje stelde zowel qua smaak als qua hoeveelheid niks voor. En zelfs met de AH restaurantactie kwamen we nog op 70 euro uit! Nee, dit was zo'n beetje het slechtste tentje waar ik ooit gegeten heb. Jammer!
glwvanderstar .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mijn tafelgenoot heeft lekker gegeten, mijn vispannetje was veel pannetje weinig vis.
Het bedienend personeel was heel attent en prettig.
Het is een sfeervolle zaak.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Plezierige ontvangst, jassen netjes aangenomen. Snel een eerste drankje en de kaart ontvangen. Een beperkte keus per gang, maar aantrekkelijke gerechten. Werd redelijk snel uitgeserveerd en was prima van smaak. De porties waren ook voldoende. Het dessert vonden we wat eenvoudig en daardoor relatief wat overprijst. De volgende keer nemen we gewoon koffie toe.
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg gezellig en toch trendy restaurant.
Bediening erg vriendelijk en voorkomend. Ook heel amicaal, waar wij wel van houden,maar misschien niet door iedereen gewaardeerd kan worden.
Akoestiek liet te wensen over. Het was druk en wij konden elkaar,terwijl we tegenover elkaar zaten,slecht verstaan.
Voorgerechten waren plaatjes en heerlijk. Hoofdgerechten minder qua uiterlijk, hoewel de eendenbout erg smakelijk was. Het groententaartje viel tegen. Te veel kaas en ei, bladerdeeg niet knapperig. Weinig groente.
Nagerecht matig: ijs was ontdooid en weer bevroren zodat er kristallen inzaten en het smaakte niet erg bijzonder.
Al met al wel een heel fijne, gezellige avond gehad. Al vraag ik me af of wij er zonder de AH aktie nog eens zouden gaan eten. Denk toch dat dan de prijs/kwaliteit onvoldoende zou vinden.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lang moeten wachten op hoofdgerecht, zonder dat het erg druk was. Kwaliteit van het eten was prima, maar voor die prijs hadden we meer verwacht.
Ober was erg aanwezig, vond zichzelf erg grappig, maar was dat niet.
N265 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed gegeten, royale porties, goede service. Een echt avondje uit!
Als voorgerecht genoten van de carparcio, hoofdgerecht ontzettend malse kipsaté en een forse schnitzel. Nagerecht was aan de grote kans, daardoor helaas niet opgekregen. Smaakte allemaal goed. Wij komen terug.