Lokaal Royaal

Torenstraat 49 2513 BN Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Lokaal Royaal

Huiselijk dineren in Den Haag

Welkom bij Lokaal Royaal in het bruisende hart van Den Haag! Hier kun je heerlijk lunchen, dineren en uiteraard een drankje drinken in de gezellige borrelruimte. Geniet in een huiselijke ambiance van verrukkelijke gerechten die ervoor zorgen dat je zeker nog een keertje terugkomt. Maak je diner compleet met een goed glas wijn en je gaat gegarandeerd met een glimlach richting huis!

Meer informatie over restaurant Lokaal Royaal

Annette B.
Crina V.
LindaZld .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een fijne, warme sfeer met prima eten en erg vriendelijke bediening. Met Ah-actie het beenhammetje en de schnitzel gegeten. Waren oke, voorgerechtjes waren het beste (pakketje filodeeg en soepjes).
Kaatjebijdezee .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geweldige ontvangst en service, ook met de ah restaurantbonnen. Mijn dochter heeft dankzij de persoonlijke aandacht van alle medewerkers een super 18e verjaardag gevierd! Lekker gegeten, leuke sfeer.
irma54kraus .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De bediening was zeer correct. Het voorgerecht was veel belovend terwijl het hoofdgerecht en het nagerecht niet bijzonder waren.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Helemaal top! Heerlijk gegeten met een top bediening. We hebben erg genoten van onze avond. Komen hier zeker terug. Een echte aanrader voor elke gelegenheid.
Jarna .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH voucher. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij. Het keuzemenu was heel goed. Borden waren mooi opgemaakt. Het is een gezellig en mooi restaurant. Kortom: een aanrader!
Lin B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerecht met diverse worst en ham soorten wat verrassend, vitello tonato was daarentegen erg standaard. Bij de hoofdgerechten was de beenham erg lekker en mals, de schnitzel met brie was wat gewoontjes. Ik had meer brie verwacht, het was nu 1 plakje over de schnitzel. Nagerechten waren beide goed. De service en sfeer is prima, je zit er echt leuk.
Happyvoice .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vitello Tonnato van kalfsvlees bleek rosbief te zijn met klein beetje saus. Hoofdgerecht eendenbout met verse daggroenten bleek een kippenpoot met daarbij alleen zuurkool. Navraag leverde op dat dit de verse daggroenten is. Bij verse daggroenten verwachten wij geen zuurkool. Voor de rosbief hebben we € 12,95 en voor de kippenpoot € 22,50 betaald. Dit is echt een te hoge prijs voor wat we kregen. Knapperige Parijse soes koste € 8,95 ook veel te duur voor wat je kreeg. En locatie is slecht bereikbaar als je niet in de stad woont en er zo heen kunt lopen.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren blij verrast met de keuzes die we konden maken en nog verraster door de heerlijke gerechten. De recensies die dit restaurant een 10 gaven hebben niet overdreven. Het was perfect en zó vriendelijk! Beslist een aanrader!
Familieschaar .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een leuke verrassing in het gezellige den haag. Parkeren kan tegenover in de torengarage. Voorgerechten zijn behoorlijk culinair. Hoofdgerechten zijn eenvoudig maar van goede ingredienten en met veel smaak. Bediening is erg begaan en prettig. Geen haast en druk om weg te gaan. Voldoende tijd tussen de gangen.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een sfeervol restaurant. Met AHbon een 3gangenmenu.... A la carte... Genoeg keuze... En erg smaakvol.
Attent personeel. Erg gunstig gelegen, t.o.v. parkeergarage!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De kwaliteit van het eten was prima, zeker gezien de prijs die je er voor moet betalen.
Het was erg druk in de zaak wat betreft gasten. Daardoor had ik het idee dat er wat te weinig personeel rondliep.
Verder leuk restaurant en zeker nog eens een bezoek waard!!
Nancyvv .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellige sfeer, leuke bediening en vooral lekker eten.
Alles smaakte heerlijk, en vooral vers en geen kant en klaar producten.
Leuk dat ze een wisselende kaart hebben , ben erg benieuwd naar de nieuwe kaart!
Dankzij de AH actie dit restaurant leren kennen en meteen voor kerst gereserveerd zodat mijn ouders ook kunnen kennismaken met onze leuke en lekkere ervaring!
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
het eten was heerlijk alleen jammer dat ze de kaart af en toe veranderen en dat je dan niet de gerechten meer kan nemen.Ik was eigenlijk gegaan voor de schnitzel van 500 gr.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Nog even een stukje verder tikken wat ik thuis heb nagekeken de menu kaart die wij hebben gehad is anders als die we gisteravond kregen zie ik nu net.Ik wilde ook graag de Spaanse churros - met chocoladesaus, vanille ijs & slagroom staat wel op iens maar niet op de dessertkaart die wij gisteren kregen. En die wilde ik ook nemen net zoals de sparribs die staan er ook niet op meer.Dus beter om de menukaart bij te houden op iens. Verder goed en lekker gegeten.
Moniek37 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat een hartelijke mensen hebben ons ontvangen. Fijn om te merken dat er ook restaurants zijn waar je daadwerkelijk een gast bent. Eten was prima en leuke verrassende gerechten op de kaart. Zeker een aanrader