Lokaal Royaal

Torenstraat 49 2513 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Lokaal Royaal

Huiselijk dineren in Den Haag

Welkom bij Lokaal Royaal in het bruisende hart van Den Haag! Hier kun je heerlijk lunchen, dineren en uiteraard een drankje drinken in de gezellige borrelruimte. Geniet in een huiselijke ambiance van verrukkelijke gerechten die ervoor zorgen dat je zeker nog een keertje terugkomt. Maak je diner compleet met een goed glas wijn en je gaat gegarandeerd met een glimlach richting huis!

Meer informatie over restaurant Lokaal Royaal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

Frans H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Plezierige ontvangst, jassen netjes aangenomen. Snel een eerste drankje en de kaart ontvangen. Een beperkte keus per gang, maar aantrekkelijke gerechten. Werd redelijk snel uitgeserveerd en was prima van smaak. De porties waren ook voldoende. Het dessert vonden we wat eenvoudig en daardoor relatief wat overprijst. De volgende keer nemen we gewoon koffie toe.
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg gezellig en toch trendy restaurant.
Bediening erg vriendelijk en voorkomend. Ook heel amicaal, waar wij wel van houden,maar misschien niet door iedereen gewaardeerd kan worden.
Akoestiek liet te wensen over. Het was druk en wij konden elkaar,terwijl we tegenover elkaar zaten,slecht verstaan.
Voorgerechten waren plaatjes en heerlijk. Hoofdgerechten minder qua uiterlijk, hoewel de eendenbout erg smakelijk was. Het groententaartje viel tegen. Te veel kaas en ei, bladerdeeg niet knapperig. Weinig groente.
Nagerecht matig: ijs was ontdooid en weer bevroren zodat er kristallen inzaten en het smaakte niet erg bijzonder.
Al met al wel een heel fijne, gezellige avond gehad. Al vraag ik me af of wij er zonder de AH aktie nog eens zouden gaan eten. Denk toch dat dan de prijs/kwaliteit onvoldoende zou vinden.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lang moeten wachten op hoofdgerecht, zonder dat het erg druk was. Kwaliteit van het eten was prima, maar voor die prijs hadden we meer verwacht.
Ober was erg aanwezig, vond zichzelf erg grappig, maar was dat niet.
N265 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed gegeten, royale porties, goede service. Een echt avondje uit!
Als voorgerecht genoten van de carparcio, hoofdgerecht ontzettend malse kipsaté en een forse schnitzel. Nagerecht was aan de grote kans, daardoor helaas niet opgekregen. Smaakte allemaal goed. Wij komen terug.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eerder was ik hier met een groepje eters, en toen bleef op mij de indruk achter dat het hier nogal busy en chaotisch was. Daarom vroeg ik deze keer bij mijn reservering of er rekening gehouden kon worden met een ´rustige tafel´: daar bleek heel bleek netjes gehoor gegeven, want we zaten achterin in een stille hoek van het pand (waarmee niks mis was, want er was voldoende oogcontact met de rest van het restaurant waardoor de sfeer ruim voldoende prettig was. Bovendien viel mij op dat de drukte alleszins meeviel: mensen bepalen de sfeer en die was merkbaar rustig, de achtergrondmuziek was prettig en de bediening/service liep als geolied. De menukaart is hier ruim: er is voldoende keuze voor elke smaak of voorkeur; en zelfs aan een kleine aanpassing wordt keurig gehoor gegeven. De royale portie gerookte zalm had iets meer uitgesproken mogen zijn; het soep-trio met brood smaakte goed. Het smaakvolle vispannetje was bijzonder royaal gevuld,; de smaakvolle grote(!) groententaart had ietsjes meer sucuk mogen bevatten: dan was de smaakverhouding met de kaas nog beter geweest; ook de bijgerechten waren merkbaar van hoge verse kwaliteit.
Kortom, aan de kwaliteit, kwantiteit, versheid en snelheid is nauwelijks tot niks mis mee, en aan de prijs-kwaliteitverhouding ook niet. En omdat de gehele zaak bezet was en ik vele blije gezichten zag, zit het hier wel goed!
Klein verbeterpuntje: zet bij de wijnen het land van herkomst
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was fantastisch evenals de locatie en de sfeer. Kortom, restaurant Lokaal Royaal is een echte aanrader.
eerenbeemd .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen en begeleid naar onze plaatsen waar de keuze op de kaart ruim was. Erg lekker en goed gegeten. De porties waren uitstekend en de bediening was heel prettig. Een aanrader!
Rozenbottel .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lokaal Royaal is een mooi en sfeervol restaurant. Het personeel is zeer gastvrij. Ze hebben een goede en leuke kaart met heerlijke gerechten. Zeker coor herhaling vatbaar.
K-Kristel .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was lekker. Als voorgerecht hadden we een pakketje van filodeeg met brie, cranberry en seranoham. Dit was echt heel lekker en steeg boven de verwachting uit. Als hoofdgerecht hadden we de eendenbout. Deze was lekker, wel een beetje aan de koude kant. Als nagerecht de kletskoppen en de apfelstrudel. Dit was beide ook erg lekker.
De bediening was netjes, maar nalatig. Duurde lang voordat ze de kaart brachten, lege borden meenamen en dat we konden afrekenen.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ik vond de muziek iets te hard en af en toe zat er een harde "beat" onder die ik erg storend vind als je rustig wilt kletsen en eten.
Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We maakten voor het eerst kennis met Lokaal Royaal via de AH actie. Voordeel dat je van de kaart mag kiezen. Het is niet helemaal 50% korting want de goedkoopste gerechten worden weggestreept. Daardoor was de eindafrekening meer dan je zou verwachten maar de drankjes zijn redelijk geprijsd. Een flesje water is wel relatief duur, als je drankjes bestelt zou een kan kraanwater ook fijn zijn. De tournedos viel wat tegen qua vlees en bereiding, de eend was goed en het vispannetje viel ook wat tegen (wat weinig vis en nogal fishy met inktvis en mosselen was mijn zoon teleurgesteld en heeft het ook niet opgegeten). De voorgerechten waren goed evenals de nagerechten. De bediening was erg vriendelijk, de gerechten kwamen snel en de sfeer is erg gezellig. Een bezoek dat goed bevallen is.
jvs612 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Lokaal Royaal. Keuze van de kaart, ook al maakten we gebruik van de AH-actie. Mooi verzorgde en smakelijke gerechten, vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Christina D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten en een bijzonder gastvrije en vriendelijke bediening. Erg lekkere wijn. Kom hier zeker nog een keer terug.
NVDW .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening is altijd erg prettig! Het restaurabt is leuk in gericht en er hangt een gezellige sfeer. Dit was de vierde keer dat wij kwamen eten !
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben lekker gegeten, jammer dat we wegens tijdgebrek niet voor het driegangenmenu konden gaan. Service en bediening waren prima.
Dory V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zondagavond met twee personen in het kader van de AH-actie gegeten bij Lokaal Royaal. We lieten ons verleiden tot een mandje met brood en smeersels vanwege de acute trek, maar dat was achteraf niet zo'n goed idee want we hadden natuurlijk nog drie gangen te gaan. Voorgerecht papadum met zalm en dillecreme is vers en lekker fris, alleen is zo'n krokante papadum lastig te eten. Het hoofdgerecht groentetaartje met ricotta, worst en veel rucola was voor mij een behoorlijke portie en iets te zwaar. Mijn tafelgenoot had een eendepootje, dat goed in de smaak viel. Zacht gegaard met de aardse smaken erbij van wortel en rosevalaardappel. Het nagerecht van kletskop met karamelijs was een goede afsluiter. De huiswijnen, zowel de witte sauvignon blanc als de rode merlot, waren lekker. Bediening vriendelijk en kundig, men had geen haast. Het interieur is nogal trendgevoelig, veel wit, houten tafels, stoelen en banken bekleed met koperkleurig nepleer, glanzend behang; je moet ervan houden. Voor de gelegenheid ook nog eens overdadig in kerstsfeer gebracht.
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
zeer prettige ontvangst, erg aardige bediening en een prettige ambiance.
het eten was lekker en je gaat niet met honger de deur uit.
kortom een aanrader!!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ze hebben een wisselende kaart met leuke gerechten en voor ieder wat wils. Eten was lekker. Bediening heel vriendelijk en kon goed advies geven.
Phebe W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten viel tegen. Carpaccio waterig, hoofdgerecht te zout, te vet, apfelstrudel te zoet. Wel fijne bediening en gezellige zaak!
Crina V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Alles was supper, goede ontvangst .geen verschil of je nu met de ah actie komt of niet. Je kan van de kaart kiezen eten was voortreffelijk ,een aanrader en wij komen zeker terug.