Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Lokaal Negen

Culinair genieten in historisch Utrecht

Verstopt in een schilderachtig straatje pal naast De Dom. Binnen heerst een huiselijke sfeer en heb je uitzicht op de prachtige binnentuin. De chef serveert klassiekers uit de Franse keuken met een mediterrane touch, zowel tijdens lunch als diner. Geen zin in een wijntje? No worries, Lokaal Negen heeft een uitgebreid assortiment aan bieren van de tap of fles.

Meer informatie over restaurant Lokaal Negen

Jouw recensie over het restaurant Lokaal Negen

Philippe L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Geboekt via IENS (20% korting). Had een menukaart verwacht maar kreeg een verrassingsmenu-optie (3,4,5 gangen met/zonder wijnarrangement). Ernaast kregen we alleen wat brood vooraf, maar had eigenlijk wat meer verrast willen worden met wat amuses door de avond heen. de kwaliteit en presentatie s prima, maar miste wat enthousiasme bij de uitleg. Zonder mankeren karafjes water gekregen. Misschien had ik mijn standard iets te hoog liggen naar 2 eerdere diners elders in de restaurantweek.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Mara K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Perfecte combinatie van smaken en bijpassende wijn.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben genoten van een prachtig 4-gangen diner en van de warme persoonlijke ontvangst. De prijs kwaliteit verhouding is absoluut gunstig te noemen. De matige akoestiek is het enige minpuntje. Topavond gehad!
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Erg lekkere gerechten! Chique, mooi opgemaakt en ook goede hoeveelheden. We hebben genoten.
Het is wel wat rumoerig door het hoge plafond.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekkere gerechten, goede ontvangst. Jammer dat ook bij lage bezetting de akoestiek slecht is.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede keuken, niet doorsnee. Plezierige en correcte bediening.
pim373 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer aangename, relaxte en correcte bediening. Eten was okë. Al was het hoofdgerecht eeñd op het bot. Smaken prima maar ik ben niet zo'n fan van op mijn bord fileren/ontbotten. Restaurant in 2 delen, Achterin iets minder gezellig dan voorin. Toch aanrader.
Rinke T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd afwachten wanneer je als veganist ergens gaat eten waar ze niet gespecialiseerd zijn in veganistisch koken. Dit werd erg goed opgepakt en het eten was heerlijk! Bediening was gastvrij, wel moeilijk te verstaan soms. Het achterste gedeelte heeft minder sfeer dan voorin, dus zou aanraden dit in je reservering aan te geven.
De tafel van Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
eten is goed, de bediening kan een stuk beter en het restaurant is heel eg gehorig. Het is lastig je tafelgenoten te verstaan.
Jozef H.
De ruimte was net opgeknapt mooi en sfeervol alleen de akoestiek was onprettig
Gert B.
Basic interieur met erg slechte acoustiek en daardoor er lawaaierig.
Ingrid V.
Er moeten wat meer stoffen dingen in de ruimte geplaatst worden, b.v. gordijnen, want het is erg moeilijk om met elkaar te praten.
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was echt goed, service wat minder! Ik gaf bij de bestelling aan, dat ik liever geen vlees van varken en rund e.d eet, wel gevogelte en vis. Dat leidde tot misverstanden: eerst kregen we rode wijn voor bij een vleesgerecht, daarna kwam men dit omruilen voor witte wijn bij vis. Later werd ons bij eengerecht verteld dat het zwijn was, waarna ik protesteerde, dat ik aangegeven had, dat dit niet wilde eten. Toen bleek het ( gelukkig) eendeborst te zijn. Bovendien werd niet aan mijn partner gevraagd, of de eiwitbeperking ook voor hem gold. Gelukkig vond hij het verder prima om geen rood vlees te eten!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
(H)Eerlijk eten, weinig gebruik van kruiden, eendeborst gad iets krokanter gemogen. De wijnkeuze bij de eend was top, de witte bij de vis viel wat weg.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend leuke combinaties, lekkere wijn en fijne bediening. We gaan hier vaker komen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gastvrij restaurant met goede wijnen, eten voldoet helaas niet aan de verwachtingen
J.J.C. N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was prima, bediening deed hun best maar duidelijk in een soort van opstartfase oid.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De kok houdt van koken, wij houden van de kok! We hebben genoten. Prima tempo. Mooie lekkere gerechten met aandacht geserveerd evenals de wijnen. Kleine opmerkingen: best een lange zit op een houten stoel en een papieren servet.
Ralph T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prettige bediening en heerlijk gegeten (compliment aan de kok!), maar.. 2 gangen is qua hoeveelheid toch echt aan de karige kant..
Ander puntje: ik had via Iens gereserveerd, mede doordat er 20% korting op de rekening werd 'beloofd' als online via IENS boekt. Maar kreeg toch de volle rekening, waarbij werd gezegd dat het maar bij een beperkt aantal boekingen zou gelden. Ondoorzichtig systeem en niet fijn om er dan over te moeten gaan 'zeuren'...
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fijn restaurant, heerlijk eten, goede sfeer en bediening. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader voor iedereen die op een rustige plek in de binnenstad wil eten.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was echt lekker niets op aan te merken. De bediening is aardig, maar wat afstandelijk, beetje ongemakkelijk. Geluidsniveau was net te doen, maar ondanks de ruime opzet, kon ik mijn tafelgenote net verstaan.
Paulien L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd zonder probleem rekening gehouden met al onze allergieën en dieetwensen. Fijn wijnarrangement. Een aanrader.