Speciale deals

Over het restaurant Lokaal Negen

Culinair genieten in historisch Utrecht

Verstopt in een schilderachtig straatje pal naast De Dom. Binnen heerst een huiselijke sfeer en heb je uitzicht op de prachtige binnentuin. De chef serveert klassiekers uit de Franse keuken met een mediterrane touch, zowel tijdens lunch als diner. Geen zin in een wijntje? No worries, Lokaal Negen heeft een uitgebreid assortiment aan bieren van de tap of fles.

Meer informatie over restaurant Lokaal Negen

Jouw recensie over het restaurant Lokaal Negen

rob R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Oke. Maar vond het enkele jaren geleden beter qua eten en aangenamer zitten
obbinkj O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
de kok houdt van koken en dat proef je. Wij kozen voor het 3-gangenmenu met wijnarrangement. Goed wijnen bij heerlijke gerechten.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Huiskamersfeertje, ontzettend vriendelijke bediening. Werd heel goed rekening gehouden met allerlei wensen (allergieen, voorkeuren en zwangerschap). Tempo was precies goed en de prijs viel me ontzettend mee. Je kunt hier heen voor een zakelijk diner, voor een date, voor een romantisch avondje met z'n tweeen, of gewoon met goed gezelschap die van heerlijk eten houdt :). Zeer tevreden, dus!
Henriëtte B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fijne ontvangst, aandacht voor de gast. Heerlijk gegeten. Toen bleek dat ik allergisch was voor kreeft (had ik niet tevoren aangegeven!), werd het gerecht (met kreeft) direct omgewisseld voor een ander gerecht.
Jammer alleen dat een fles water 4 euro kost en er niet gewoon een kan water op tafel komt!
Sabine J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties. Ik kom zeker terug!
Manonus .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fantastisch lekker eten met heerlijke wijnen erbij. Echt een avond genieten! De akoestiek kan alleen iets beter, met een grote groep ernaast konden we elkaar wat moeilijk verstaan.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening heeft liefde voor het eten en de erbij uitgezochte wijnen. TOP!
Pit G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk verrassingen op je bord met fijne uitgebalanceerde smaken, professionele bediening en een warme ambiance. Genoeg om voor terug te komen.
piet L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Akoestiek was slecht
maudkeller K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Hartelijk ontvangst, duidelijke uitleg over de gerechten. Zeer smakelijk.
gezellige sfeer en ambiance
Philippe L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Geboekt via IENS (20% korting). Had een menukaart verwacht maar kreeg een verrassingsmenu-optie (3,4,5 gangen met/zonder wijnarrangement). Ernaast kregen we alleen wat brood vooraf, maar had eigenlijk wat meer verrast willen worden met wat amuses door de avond heen. de kwaliteit en presentatie s prima, maar miste wat enthousiasme bij de uitleg. Zonder mankeren karafjes water gekregen. Misschien had ik mijn standard iets te hoog liggen naar 2 eerdere diners elders in de restaurantweek.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goed eten! Zeer goede bediening. Absolute aanrader in Utrecht.
Mara K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Perfecte combinatie van smaken en bijpassende wijn.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben genoten van een prachtig 4-gangen diner en van de warme persoonlijke ontvangst. De prijs kwaliteit verhouding is absoluut gunstig te noemen. De matige akoestiek is het enige minpuntje. Topavond gehad!
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Erg lekkere gerechten! Chique, mooi opgemaakt en ook goede hoeveelheden. We hebben genoten.
Het is wel wat rumoerig door het hoge plafond.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekkere gerechten, goede ontvangst. Jammer dat ook bij lage bezetting de akoestiek slecht is.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede keuken, niet doorsnee. Plezierige en correcte bediening.
pim373 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer aangename, relaxte en correcte bediening. Eten was okë. Al was het hoofdgerecht eeñd op het bot. Smaken prima maar ik ben niet zo'n fan van op mijn bord fileren/ontbotten. Restaurant in 2 delen, Achterin iets minder gezellig dan voorin. Toch aanrader.
Rinke T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd afwachten wanneer je als veganist ergens gaat eten waar ze niet gespecialiseerd zijn in veganistisch koken. Dit werd erg goed opgepakt en het eten was heerlijk! Bediening was gastvrij, wel moeilijk te verstaan soms. Het achterste gedeelte heeft minder sfeer dan voorin, dus zou aanraden dit in je reservering aan te geven.