Lokaal Negen

Trans 7 3512 JJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Lokaal Negen

Culinair genieten in historisch Utrecht

Verstopt in een schilderachtig straatje pal naast De Dom. Binnen heerst een huiselijke sfeer en heb je uitzicht op de prachtige binnentuin. De chef serveert klassiekers uit de Franse keuken met een mediterrane touch, zowel tijdens lunch als diner. Geen zin in een wijntje? No worries, Lokaal Negen heeft een uitgebreid assortiment aan bieren van de tap of fles.

Meer informatie over restaurant Lokaal Negen

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De gerechten hadden teveel verschillende smaken, waardoor het niet meer duidelijk was wat je proefde. De smaken van de verschillende ingrediënten gingen geheel verloren. Less is beduidend more.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wat is lokaal 9 toch een heerlijk restaurant! Ze verrassen je altijd met creatieve en lekkere gerechten. De service is altijd heel persoonlijk en het restaurant is heel sfeervol. Echt een culinair hoogstandje in Utrecht.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Restaurant zit op een leuke plek en de sfeer is prima. Op het eten ook weinig aan te merken, wél op de service. Drank werd onregelmatig uitgeserveerd en we moesten bijna anderhalf uur wachten tot we aan het voorgerecht zaten, waarvoor vooraf of achteraf geen woord van excuses voor was. De keuken kon duidelijk de drukte niet aan, getuigende ook de meerdere zichtbare discussies tussen de eigenaar (?) en de chef. Een goede avond gehad, maar ga niet snel nog een keer.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, was weer helemaal top! Haard aan. Wat wil een mens nog meer! .............................................. Niets!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met vier mensen het vijf gangen menu genomen, met wijnarrangement. Heerlijk gegeten. attente maar niet opdringerige bediening, met goede uitleg over wat er werd opgediend en geschonken.
Een aanrader!
Viev V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Geen menukaart, keuze uit 3, 4 of 5 gangen. Je wordt verrast door de de chef!
Dominique L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Erg prettig ontvangen door de gastheer, ontzettend lekker gegeten en gedronken. Het was erg rustig, maar dat mocht de pret niet drukken. Zeker een aanrader!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een erg leuk concept met alleen het menu van de chef (3,4 of 5 gangen). Wij hebben tijdens het diner ons 4 gangen menu alsnog uitgebreid met een heerlijke kaasplank. Eten was uitstekend en werd geserveerd met passende wijnen waarbij kort een goede beschrijving werd gegeven door een erg aardige gastheer!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. De ingrediënten en smaken waren van hoge kwaliteit. Heerlijke wijnen en goede service, voor een lage prijs als je naar de kwaliteit kijkt (35 euro voor 3 gangen diner)!! Zeker een aanrader!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De entourage is erg leuk. Wij zaten met temperaturen onder nul bij het raam en dat was koud.
Het verrassingmenu vond ik super. Helaas duurde alles wel erg lang voordat het gereserveerd werd.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede kwaliteit eten en bediening. Minpunt is dat er geen prijslijst is voor de wijn waardoor we stuk boven ons budget uitkwamen.
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het was gewoon een feestje: de gerechten van het verrassingsmenu waren bijzonder smaakvol en origineel gekozen, mooi opgediend en qua hoeveelheid prima. Daarbij een heerlijke wijn en een uiterst charmante bediening.
Goudsgenoot H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Top! Ga zo door!
PJ H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier wordt met Liefde en Enthousiasme gekookt. En dat proef je! De passende wijnen worden met passie geschonken. Een heerlijke avond!
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij hebben hier een heel fijne avond gehad op tweede kerstdag. Je krijgt een warm welkom als gast, een uitstekende service en de gerechten zijn heerlijk.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met uitstekend wijn arrangement!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezelligkerstdiner gehad, prima service en heerlijk gegeten. Vooral het hoofdgerecht 'Wild zwijn' was top! Mooie drank bij de gerechten. Bedankt :)
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Samen met een vriendin ging ik hier op zondagavond eten. Hoewel wij de enige in het restaurant waren, maakte dat vanwege de warme en gezellige sfeer van het restaurant niet uit. We hebben heerlijk (vegetarisch) gegeten. Een diversiteit aan groentes en sausjes, maar de smaken passen goed bij elkaar. De gastheer was zeer vriendelijk en weet veel over alle wijnen die werden geschonken. Zeker een grote aanrader, ook voor vegetariërs. Een goed restaurant kan namelijk ook een goed vegetarisch gerecht maken in plaats van de eeuwige geitenkaassalade of gevulde cannelloni met ricotta en spinazie.
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom fantastisch verwend met verrassende en overheerlijke gerechten.
Vriendelijke bediening die alles voor je wil doen om het je naar je zin te maken, mooie bijpassende wijnen.
Echt een aanrader!
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Verrassende kwaliteit in relatie tot ambiance. Zeer vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten. Wijnarrangement zeer passend bij de gerechten. Minpunt was de rumoerigheid, waardoor we elkaar amper konden verstaan. het werd onverwacht laat, maar er was geen enkele druk voelbaar dat de gasten er maar eens een eind aan moesten breien.