Lokaal Negen

Trans 7 3512 JJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Lokaal Negen

Culinair genieten in historisch Utrecht

Verstopt in een schilderachtig straatje pal naast De Dom. Binnen heerst een huiselijke sfeer en heb je uitzicht op de prachtige binnentuin. De chef serveert klassiekers uit de Franse keuken met een mediterrane touch, zowel tijdens lunch als diner. Geen zin in een wijntje? No worries, Lokaal Negen heeft een uitgebreid assortiment aan bieren van de tap of fles.

Meer informatie over restaurant Lokaal Negen

Roos K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. De ingrediënten en smaken waren van hoge kwaliteit. Heerlijke wijnen en goede service, voor een lage prijs als je naar de kwaliteit kijkt (35 euro voor 3 gangen diner)!! Zeker een aanrader!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De entourage is erg leuk. Wij zaten met temperaturen onder nul bij het raam en dat was koud.
Het verrassingmenu vond ik super. Helaas duurde alles wel erg lang voordat het gereserveerd werd.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede kwaliteit eten en bediening. Minpunt is dat er geen prijslijst is voor de wijn waardoor we stuk boven ons budget uitkwamen.
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het was gewoon een feestje: de gerechten van het verrassingsmenu waren bijzonder smaakvol en origineel gekozen, mooi opgediend en qua hoeveelheid prima. Daarbij een heerlijke wijn en een uiterst charmante bediening.
Goudsgenoot H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Top! Ga zo door!
PJ H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier wordt met Liefde en Enthousiasme gekookt. En dat proef je! De passende wijnen worden met passie geschonken. Een heerlijke avond!
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij hebben hier een heel fijne avond gehad op tweede kerstdag. Je krijgt een warm welkom als gast, een uitstekende service en de gerechten zijn heerlijk.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met uitstekend wijn arrangement!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezelligkerstdiner gehad, prima service en heerlijk gegeten. Vooral het hoofdgerecht 'Wild zwijn' was top! Mooie drank bij de gerechten. Bedankt :)
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Samen met een vriendin ging ik hier op zondagavond eten. Hoewel wij de enige in het restaurant waren, maakte dat vanwege de warme en gezellige sfeer van het restaurant niet uit. We hebben heerlijk (vegetarisch) gegeten. Een diversiteit aan groentes en sausjes, maar de smaken passen goed bij elkaar. De gastheer was zeer vriendelijk en weet veel over alle wijnen die werden geschonken. Zeker een grote aanrader, ook voor vegetariërs. Een goed restaurant kan namelijk ook een goed vegetarisch gerecht maken in plaats van de eeuwige geitenkaassalade of gevulde cannelloni met ricotta en spinazie.
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom fantastisch verwend met verrassende en overheerlijke gerechten.
Vriendelijke bediening die alles voor je wil doen om het je naar je zin te maken, mooie bijpassende wijnen.
Echt een aanrader!
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Verrassende kwaliteit in relatie tot ambiance. Zeer vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten. Wijnarrangement zeer passend bij de gerechten. Minpunt was de rumoerigheid, waardoor we elkaar amper konden verstaan. het werd onverwacht laat, maar er was geen enkele druk voelbaar dat de gasten er maar eens een eind aan moesten breien.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten! aanrader!
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Jazeker, en wat een teleurstelling. Geen menukaart, geen wijnkaart, een onfatsoenlijke bediening.
We zijn na het voorgerecht weggelopen.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Alles goed bereid. Bijpassende wijnen vonden we niet helemaal goed gekozen. Zit behoorlijk privé. Aardige bediening.
a H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer vriendelijke service. Vooral mooi en verrassend voor en nagerecht bij het 3gangen menu. Goede bijpassende wijnen en smaakvol eten.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Laat je verrassen door onze chef!

En de chef van Lokaal Negen kan koken als de beste, Je geeft de ober door waar je niet van houdt en de chef weet genoeg.

We gaan voor het drie-gangen verrassingsmenu en één bijpassend wijnarrangement. Héérlijke gerechten passen de revue. De bediening heeft veel kennis van zaken en alle gerechten worden uitvoerig uitgelegd, evenzo de bijpassende wijnen.

We hebben heerlijk gegeten, de bediening is uiterst vriendelijk en straalt rust uit. Echt een aanrader in hartje Utrecht,
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het concept is verrast te worden door de chef. Nou dat zijn we! Heerlijke smaken combinaties die nostalgie naar de studententijd oproepen (struisvogelbiefstuk gebakken in berenburg). Daarnaast een uitstekende, weloverwogen, keuze aan wijnen bij de gerechten. Gaan zeker een keer terug en doen dan extra gangen.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heel goed! We hebben het 4 gangendiner genomen met een wijnarrangement. Er is geen kaart met gerechten, je wordt verrast door de chef. De gerechten waren erg lekker. De chef maakt verrassende combinaties met een erg goede balans van smaken. Er worden goede wijnen bij geserveerd die afgestemd zijn op de gerechten. De heer in de bediening heeft duidelijk verstand van wijnen en kan goed vertellen wat hij serveert en waarom de combinatie gemaakt wordt.
De sfeer is prettig, de bediening vriendelijk, wij komen zeker terug.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Creatieve, mooi opgemaakte gerechten vanuit een menukaart waar je lekker snel klaar mee bent: keuze uit een 3-, 4- of 5-gangen menu met/zonder wijnarrangement. Wij kozen voor de drie gangen, ik zal de verrassing grotendeels intact laten: Vooraf een vistrio, daarna wild met mooie seizoensgroenten en een knolselderijpuree, de derde gang een trio van ijs, (te droge) polenta en een mousse. Gegeten met drie personen, inclusief wijnarrangement, kopje koffie na en toch -net- onder de €60 per persoon gebleven, in een gezellig restaurant met lieve bediening. Gaan we vaker doen!