Lokaal Espresso

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Scv222 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Even snel een broodje bij Lokaal. Wat een verrukkelijk broodje hummus kreeg ik voorgezet! Het brood, super vers met zo'n knapperige korst. De hummus, vers, met net iets extra's (geheim van de kok?) Wat een feest. En zeker niet te weinig voor de prijs.
Zodra ik tijd heb, snel weer naar Lokaal voor zo'n verrukkelijke boterham! Ik kan niet wachten. De bediening is ook prima.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Fantastische koffie, zeer verse croissants, een zácht gekookt eitje. En de boogjes om onder wakker te worden. Wat wil je nog meer?
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Gistermiddag met vrienden ( we waren met zes in totaal) hier neergestreken, als startpunt van een wandeling door Rotterdam Noord. De koffie is heerlijk, ook allerlei grappige drankjes zoals de Curiously Cola of de Chai Latte zijn prima. Als lunch lekkere boterhammen, bijvoorbeeld met Rotterdamse oude kaas, pesto en gegrilde groenten, of serranoham met gegrilde groenten en knoflookmayonaise.
Allemaal prima! De bediening is "slow", maar vriendelijk. Goed plekje voor een mooie koffie of simpele maar lekkere lunch.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Geweldige koffie, met liefde gemaakt! Plof neer voor een fantastische bak, deskundig gezet op de manier die jij wilt. Geserveerd door mensen die de moeite nemen je thuis te laten voelen. In een wat donker decor onder de bogen, met mooi weer lekker op het terras. Fijn plekje!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Hier vandaag geluncht, erg lekker brood van Jordy's. Ik had zuurdesembrood met geitenkaas en kweepeergelei. Ik vind de prijzen tikje pittig, met name voor het eten, maar gezien de kwaliteit van de broodjes wel gerechtvaardigd. Salade van m'n tafelgenote leek wat weinig vullend te zijn, wellicht wat méér ingrediënten erin de volgende keer?
Bediening heeft een hoog 'vrije-school' gehalte, meisje in de bediening is erg vriendelijk en vlot. Man in de bediening is wat lastig contact mee te krijgen, we stonden zo'n 5 min voor de kassa, zonder dat hij ons een seintje gaf dat hij doorhad dat we op hem wachtten.
Qua omgeving is het een erg leuke locatie, dicht bij het centrum, bijzondere setting in zo'n 'boogje', mooi terras voor als het lekker weer is.
Als de bediening nog iets meer gefine-tuned wordt dan zou dit zomaar een favoriet plekje van mij kunnen worden.
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Hier komen we graag voor een goede kop koffie, een lekker broodje en overheerlijke cheesecake. Het begint stilaan wel steeds poulairder te worden en je merkt dat de locatie daar niet echt op voorbereid is waardoor het wachten op je broodje lang kan duren. Maar blijft een fijne plek en komen zeker weer terug.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Ik hou d'r van! Mooie locatie onder de Hofbogen, rustige maar mooie inrichting. Personeel is niet opdringerig, wel attent; zoals het hoort. Allerlei prima koffies op de kaart, evenals heerlijk desembrood met allerlei lekker beleg. Fijne plek om te lunchen of te werken.
Jiro .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Espresso, annex lunchroom onder de bekende Hofbogen van het Hofpleinlijntje. Ik zat er op een regenachtige dag, dus zonder terras, maar binnen is het ook fijn toeven. Geen harde muziek, dus goed om te praten. De koffie's zijn niet uitmuntend maar goed (de flat white is een aanrader). En het zuurdesumbrood met warme geitenkjaas en gebakken groenten is geheel veilig voor mensen met notenallergie. En heel vriendelijk personeel! Mogelijkheid tot pinnen en goed toegankelijk voor rolstoelers.