Over het restaurant Lokaal Edel

Lokaal Edel Amsterdam staat voor het samenbrengen en verbinden van mensen. Of dat nou voor een kop koffie, lunch, diner of borrel is. Met het nieuwe foodconcept van gerenommeerd chef Jonathan Karpathios wordt hier nog meer de nadruk op gelegd. Dus geen traditionele hoofdgerechten maar een hele tafel vol met mooie gerechtjes om te delen. Lokale leveranciers, de allerbeste ingrediënten en pure smaken komen bij elkaar in Amsterdam. Stuk voor stuk op fantastisch uitziende bordjes met puur & écht eten van de allerhoogste kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Lokaal Edel

10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Lokaal Edel

Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prachtig gelegen aan de Kostverlorenkade, helaas was het te winderig om lang buiten te zitten. We waren vroeg dus binnen geen last van de eerder vermelde slechte akoestiek. Bijna alles geproefd van de borrelkaart aangezien de keuken nog niet open was en wij vroeg naar de film gingen. Wij vonden alles smakelijk, het pita brood had voor ons wat steviger afgebakken mogen worden. De Verdejo vonden we niet lekker want naar kurk smaken met een bittere afdron, de aanbevolen Chenin blanc beviel beter. Zeer vriendelijke, attente bediening. We komen terug voor een volwaardige maaltijd.
raf V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Aardige bediening, Verse ingrediënten, mooie plek.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gezellige ruime tent, leuk voor groepen en gezinnen, fijne barruimte binnen, maar voor een etentje minder leuk. Gerechten waren goedbedoeld maar eerlijk gezegd niet lekker, weinig smaak en te veel olie.
De frituur werkt goed. bediening ook wat langzaam .
Buiten groot mooi terras aan water dus in de zomer vast een goede stek.
Ilja B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig en relaxed en heerlijk eten!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bijzondere maaltijden. Eindelijk weer eens wat anders. De akoestiek is niet zo goed, maar de sfeer prima
MF G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekende avond gehad,interessante smaakcombinaties, goed bezig bij Edel
Harriet S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Verrassingsmenu gegeten, helemaal top ????
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima tent, leuk concept met sharing dinner. Eten zelf wat wisselend, maar je moet het goede bestellen natuurlijk.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
We namen het verrassingsmenu. Het eten is gebaseerd op delen van de schotels. Dit bestaat uit drie voorgerechten: champignos op toast, geweldige zalm en een vega burgertje. Alledrie heel goed en creatief klaargemaakt, geen kleine porties. Daarna hadden we eigenlijk genoeg, maar de dorade en eend, en prachtige aubergine, waren zo goed klaargemaakt dat die bijna op gingen. De killer was het dessert met zo'n chocladecakeje met warme binnenkant, en schuim van prosecco met een peertje. Yum! Mooie barbera d'alba erbij en klaar voor net over de 100 euro. Keurig!
Laurien D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wauwie wat onwijs heerlijk gegeten! Eten was echt lekker en hele aardige bediening. Kom zeker een keertje terug!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
goede service, uitstekend eten. leuke setting
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke gerechtjes daar, vooral de zalm, aubergine en eendenborst! We gaan zeker snel weer terug
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De akoestiek is niet zo goed het is erg lawaaiig. Het eten is heerlijj! Vooral voor vegetariërs een aanrader
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening.We hadden het verrassingsmenu genomen. Het meeste was erg lekker. Verrassingsmenu vorig seizoen (augustus) was iets lekkerder.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, aardige bediening.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was een super ervaring en culinaure beleving!!! Elk gerecht is zoveel aandacht aan besteed, mooie composities en heerlijke verrassende smaken!!! Een 9.5 waard!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten smaakte uitstekend. Er werd door de bediening helaas niet goed opgelet wanneer klanten een vraag of bestelling hadden. Wel bleven ze allen continue heel vriendelijk.
S. L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, werden op een plezierige manier bediend en hadden een gezellige avond die zeker voor herhaling vatbaar is!
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was verrukkelijk, prijs was wel aan de hoge kant, geen voor- en nagerecht en dan nog 85,- voor 2 personen....
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lokaal Edel is een leuk restaurant met een hele ontspannen en warme sfeer. De bediening is erg vriendelijk en enthousiaste.

De menukaart bestaat voornamelijk uit diverse groentegerechten die op een geheel eigen wijze zijn klaargemaakt. Heel erg genoten van de manieren waarop de groentes zijn bereidt waarbij de bloemkool voor mij een van de uitblinkers is.

Verder is het een hele leuke locatie voor het geven van een feestje of om gewoon een drankje te doen. Heb mijn verjaardag daar gevierd op het terras en heb een te gekke verjaardag gehad. Het contact en de service was meer dan goed.

Zeker een locatie die ik zou aanbevelen.