Over het restaurant Lokaal Edel

Genieten op elk moment van de dag

Zo comfortabel als je huiskamer, maar altijd verrassender dan thuis. Proef smaakvolle, kleurrijke gerechten waarbij de mooiste groenten regelmatig de hoofdrol spelen. De chef houdt van ambacht, de buurt en kwaliteit. Daarom gebruikt hij als het even kan biologische, lokale producten, het liefst op fietsafstand. Het personeel kan je daarom precies vertellen waar alles vandaan komt.

Meer informatie over restaurant Lokaal Edel

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Edel is een mooie tent waar je naar mijn mening een goede prijs-kwaliteit verhouding krijgt. Het eten was heerlijk, de service is vlot en geïnteresseerd. Zeker een aanrader om met zijn tweeën of een groep te eten.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Afgelopen week met wat vrienden bij Lokaal Edel gegeten. Kende Edel zelf nog niet, maar had veel goede verhalen gehoord, die ik vanaf nu dan ook zeker kan bevestigen. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening heeft ons de gehele avond goed verzorgd. Daarnaast waren de gerechten allemaal heerlijk, complimenten aan de keuken. Na het diner wilden we eigenlijk de stad in gaan voor nog een drankje, totdat we gewezen werden op de cocktail kaart. Zelf heb ik de EdelRoyaal genomen die ik zeker kan aanraden! Heerlijke cocktails. Daarnaast heeft het restaurant een huiselijke maar ook hele gezellige sfeer. Ik kom zeker binnenkort nog eens lang!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten is fantasieloos en de kabeljauw was te gaar. Frites die was bijbesteld is nooit gekomen.
Vriendelijke bediening die de drukte nauwelijks aan kan.
Fouten in de rekening. Slechte akoestiek. De inrichting is gezellig.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eerlijk eten op een leuke plek met een fantastische ober. TOP!
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige tent en lekker gegeten. Super vriendelijke bediening die er plezier in hebben. We hebben ons echt prinsesjes gevoeld!
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na 2 jaar weer eens bij Edel eten. Heerlijk
Colinde H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zeer vriendelijke en prettige bediening door mensen die plezier hebben in hun werk.
Alle gerechten die wij gegeten hebben waren lekker en vers en goed klaargemaakt.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We werden alleraardigst ontvangen in Lokaal Edel en de service bleef van hoge kwaliteit. De jonge man die ons bediende, had er duidelijk plezier in. Afwijkende verzoeken, liever ergens anders zitten - niets was een probleem, alles kon. Daarnaast was het eten zeer smakelijk. Ik had een risotto, die heerlijk gekruid was en waar ook nog eens voldoende groente in zat. Mijn tafelgenote had de op de huid gebakken zalm, waarover zij zeer te spreken was. De geserveerde wijn was van prima kwaliteit
Al met al ook nog voor een heel behoorlijk prijsje. Kortom: een aanrader. Of wacht, nog een klein minpuntje: de akoestiek is belabberd en de muziek stond behoorlijk hard. Desondanks, wij komen terug!
ABrocken .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Zondag avond bij Edel gegeten, en wat was het lekker! Fantastisch terras aan het water, heerlijk gegeten en wat een goede service! Vooral de chocolade creme taart was heel erg lekker, maar ook de borrelhapjes vooraf gingen er goed in :)
Sara F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We hadden met een groep gereserveerd en hadden een zeer gastvrij ontvangst en onverwachts stonden de bubbels al klaar. Vervolgens heerlijk geborreld en gegeten. Het eten is lekker en de sfeer is heel gezellig. De bediening was super vriendelijk en behulpzaam.
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heerlijke risotto gegeten en uiteraard geborreld met de geitenkaasrolletjes. Deze moet je zeker is eten. De bediening is super vriendelijk en de sfeer is er goed. Zeker een aanrader!
Catherine G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Ik ben gisteren met mijn hockeyteam gaan borrelen en eten bij Edel en wat was het een topavond! Wij zijn goed verwend door een ieder die daar werkte. Heerlijk eten en veel gezelligheid. Zeker een reden om terug te komen en het was ontspannen om aan het water te zitten. Tot snel.
Mirte T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Afgelopen zondag heb ik met mijn hockeyteam hier geborreld, gegeten en lekker lang gezeten. Normaal gesproken wordt bediening vaak wat zenuwachtig van zoveel vrouwen, komen drankjes laat of gaat het eten verkeerd, bij Edel ging dat allemaal vlekkeloos. We hebben een heerlijke avond gehad, op het terras aan het water, we hebben ontzettend lekker gegeten en mochten zelfs wijn proeven. Het dessert was grandioos. Locatie en bediening waren uitstekend. Een aanrader voor iedereen die lekker ontspannen aan het water wil lunchen, borrelen of dineren!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
De laatste mooie dag van de zomer, besloten om met 4 vrienden uit eten te gaan bij Edel. Helaas niet gereserveerd. Maar dit was geen enkel probleem. Werd aan ons gevraagd of we eerst een kleine borrel wilde doen op het waterterras, zodat ze in de gelegenheid waren om een tafel voor ons klaar te zetten. Na een aantal minuten werden we al opgehaald voor diner. De sfeer op het terras is heerlijk amsterdams! Aan het water, waar continue de boten voorbij komen en vrolijk, gastvrije bediening (studentes). Op aanraden van onze ober namen we de "Shared dinning". Alle voor- als hoofd- en nagerecht in kleinere porties. Maar meer dan voldoende! Ook de verschillende bieren op tap waren heerlijk. Absoluut een aanrader!! Wij komen zeker vaker terug!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vandaag met een vriendin geluncht bij lokaal Edel. Hadden een broodje rundertartaar en zalm doe beide erg goed smaakten! Het was er druk en duurde iets langer maar de twee blonde dames op het terras maakte dat met hun service meer dan goed. Zou dit terras zeker aanraden!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vriendelijke bediening, mooi terras aan het water. Drankjes werden snel opgenomen daarna 3 keer om menukaart moeten vragen. Eten redelijk maar weinig verrassend. Curry Kokossoep miste de verfijnde smaak die het moet hebben. Sliptongetjes weinig op aan te merken maar niet speciaal. Frites zelfgemaakt? Geen idee.
pim_kerstens .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten. Ik was niet de enige die bedacht uit eten te gaan op vrijdag, maar de service van de bediening en de keuken was niet anders dan normaal, gewoon goed!
Kortom een erg sfeervolle zaak, een fantastisch terras aan het water, heerlijk eten en goede service. Een echte aanrader in Amsterdam!!

mulder.muller .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ik had van te voren aan gegeven, zelfs gebeld dat ik geen zout mocht en een aantal andere wensen, omdat ik kanker patient ben. Helaas was het eten (behoorlijk) gezouten. Volgens mij is het restaurant ook niet echt biologisch. Tijdens mijn telefoongesprek reageerde de dame aan de telefoon nogal onbeleefd op een aantal vragen. Zal er niet weer naartoe gaan.
KarelJan322 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Van de week hier gegeten, het was echt heel erg druk op het terras. Er was niet meteen een tafel beschikbaar om te dineren maar dit werd erg goed opgelost door de bediening. Ik werd geplaatst aan een tafel waar ik en mijn vriendin eerst een drankje konden doen. toen er een tafel beschikbaar was zijn wij meteen ingelicht. Ondanks de drukte werden wij erg snel geholpen. Het eten was ook erg lekker! Ik had de Entrecote en mijn vriendin de Risotto. Zag er goed verzorgd uit en had ook een voldoende hoeveelheid. Al bij al erg prettig om te zitten ook als je niet gaat eten. Mij zien jullie snel terug!