Lokaal de Revolutie

Meer informatie over restaurant Lokaal de Revolutie

6,9
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hadden met een aantal oud-collega's afgesproken in de Revolutie. Een leuk ingerichte zaak, het Mexicaanse sfeertje is goed getroffen. Het terrasseizoen was helaas al voorbij, maar dit plein in Zevenaar is erg leuk. De ontvangst was vriendelijk en de drankjes staan snel op tafel. Het eten was het minste onderdeel van de avond. Ik nam een pastasalade (maaltijdsalade). De smaak was vlak. Het mooi opgemaakte bord verdiende meer kruiden of andere smaakmakers. Een tafelgenoot had een leuk uitziende andere maaltijdsalade, helaas was daar een enorme lading nacho's op gelegd. De porties zijn wel royaal. De koffie toe was erg leuk. We namen "kletskoffie", koffie met slagroom en een aantal kletskoppen-koeken erop. Leuk idee en heerlijk! Dit leuke adres verdient iets meer aandacht in de keuken.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Lunch bij Lokaal de Revolutie. Club sandwich met tonijn.

Geen succes. Enorme porties (bestel de kleine variant, meer dan genoeg).
De tonijnsalade is een dunne bruine saus die, gezien de temperatuur, uit de diepvries lijkt te komen. Ondefinieerbare vooral zoute smaak (ik proefde geen tonijn) en de dunne saus druipt tussen de geroosterde broodjes vandaan.
Niet lekker!

Eén keer de grote clubsandwich met tonijn (4 sneetjes brood), één keer de kleine (2 sneetjes brood) en twee muntthee voor €20,- . Niet lekker en niet goedkoop.

De zaak is een beetje donker, maar wel gezellig en het personeel is vriendelijk.
Margriet___ .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Zeer goed en leuk gegeten. Niks op aan te merken. Grote zaak maar leuk en knus ingericht. Vriendelijke bediening.

Grote porties en erg smakelijk. We hadden een burger-menu en enchiladas, helemaal prima. Alleen jammer dat er geen ruimte meer was voor een dessert.
Romay Ayleen C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Jammer dat de bediening het af laat weten en jezelf constant moet blijven vragen om wat bij te bestellen. Eten is relatief goed maar zeer prijzig. Je kunt er wel heel gezellig zitten!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Dus hierbij de tweede kans....
Met collega's gegeten. Buiten aan een grote tafel. Over het decor valt niet zoveel te zeggen. Ik vind het er binnen in ieder geval wel leuk uitzien.
Het was druk. Dus we moesten wel wat lang wachten voordat we konden bestellen en ook tussen de gerechten door was de pauze royaal.
Maar het eten was erg lekker. Ik heb vooraf de carpaccio besteld. (in tapas-formaat, anders teveel) en de smaak en olie/pesto verhouding was erg lekker.
Als hoofd de dorade filet. Er zaten hier en daar wel wat graatjes, maar voor zo'n restaurant, voor uit... Het smaakte prima. Alle gerechten zagen er mooi uit.
De kaart vind ik (beetje smoezelig) uitgebreid, keuze genoeg. Voor ieder wat wils.
Het dessert is mooi opgemaakt (ik had bonbons met koffie).
Gezellige avond gehad en lekker gegeten. Ga vast en zeker nog een keer terug ;-)
Flip_Chelsea .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
De revolutie is misschien wel de leukste zaak in Zevenaar om lekker een drankje te doen. De zaak is erg sfeervol en ik vind het dan ook altijd erg gezellig om hier te gaan zitten. Echter is het geen geweldige keuze om uit eten te gaan. Het eten is kwalitatief niet slecht maar de prijs kwaliteit/verhouding is dat wel. Voor wat je krijgt betaal je in mijn ogen echt teveel geld. Het personeel is heel vriendelijk maar het duurt vaak wel erg lang tot ze je bestelling komen opnemen en het duurt soms ook wel erg lang tot je eten klaar is.

De revolutie is leuk om een drankje te doen, te lunchen of wat simpele tapas te nemen maar voor een uitgebreider diner kun je in mijn optiek beter voor wat anders kiezen.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hele fijne persoonlijke bediening zonder poespas. Heerlijk gegeten. Voorgerecht, vleesplankje zag er fantastisch uit en heerlijk van smaak. Ik had de champignons met roomsaus en spekjes. Ook prima. Hoofdgerecht...de entrecote, boterzacht en de Argentijnse hamburger..zoals een hamburger hoort te zijn. Nagerecht chocolade taartje en cheese cake...heerlijk. Echt een aanrader. Super!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
De vakantie inluiden met een hapje eten bij de Revolutie, de leukst gestylde tent van Zevenaar.
Er was een nieuwe kaart en waren benieuwd of de Revolutie ons dit keer wel kon verrassen. Wat zij aanbieden op de kaart is niet te koppelen aan de prijs/kwaliteit verhouding. De mix vis is een spies met weinig vis en matige presentatie. De bijgerecht staan al een tijd in de keuken (bruine appels) en de mayonaise heeft een extra geel laagje gekregen. Jammer!
De sfeer en aankleding is mooi, qua inhoud zou de Revolutie eens moeten kijken bij Gringo's in Doetinchem.
RoyGodschalk .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Bij de revolutie kun je voor een gemiddelde prijs best prima eten. De gerechten worden vrij snel opgediend en de kwaliteit van het eten is ons nog nooit tegengevallen. De service daar in tegen zou wel beter kunnen en dat heeft vooral met de dranken te maken. Vooral als je buiten zit kan het wel eens lang duren voordat iemand komt vragen of je nog iets te drinken wilt.

Al met al kun je bij de revolutie goed eten in een gezellig Latijns-Amerikaans sfeertje.
Tjitskev .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
We hebben gisteren met 18 personen heerlijk gegeten.
Het 3 gangen tapas menu was lekker en gevarieerd.
En zag er bovendien kleurig en fris uit.
Ook met het glutenvrije dieet werd zeer goed rekening gehouden.
De bediening was vriendelijk, ze boden spontaan aan om een foto van de groep te maken.
Inrichting met een leuke uitstraling en een heerlijk terras.
Fransette .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Samen met mijn dochter onlangs hier gegeten. Het eten stelt niet veel voor. Vooraf had ik carpaccio waar erg veel olie en pesto op lag.
Het hoofdgerecht : Ik kreeg een hele kip op het bord moeilijk eten. Geen goed vleesmes tot mijn beschikking. De kip was smakeloos .
In mijn dessert zat een lange haar toen ik dit aan iemand van de bediening meldde heeft ze het van de rekening gehaald. Het is een gezellige zit zeer vriendelijk personeel maar het eten is niets.
Marjan2507 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Hier een tijdje terug met mijn man hier wezen eten. We vonden het zeer matig. de inrichting zag er wel leuk uit, en de bediening was ook aardig maar over het eten waren we niet te spreken, we hadden tapas besteld waarvan er 3 lauw waren, die kregen we wel weer opnieuw maar toch De prijs kwaliteit verhouding was zeer slecht. We vonden het net een luxe frietzaak. qua eten.
Ruben10 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Heerlijk gegeten: We hadden al voorgerecht een carpaccio en gebakken garnalen. Beide erg lekker. Als hoofdgerecht de ossobuco (aanrader) en varkenshaas a la revolutie. bijzinder lekker gerecht. Als dessert hadden we beide de gebakken banaan. Als je je vingers wilt opeten neem je dit nagerecht. Vlotte bediening. Zaak zat erg vol maar de drank en het eten kwamen snel. Al met al een aanrader.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Crisis of geen crisis: bij restaurant de Revolutie is het bijna altijd druk. Zal niet iets te maken hebben met de keuken want die is niet bepaald bijzonder (tapas, burrito's, kipsate met frites, etc. Dit alles soms nogal wisselend van kwaliteit.
Wel goed zijn de vriendelijkheid van de bediening (mix van ervaren en onervaren medewerkers) en het sfeervolle Mexicaanse decor.
Culinaire liefhebbers hebben hier dus niets te zoeken maar wil je een avondje gewoon gezellig borrelen; incl. iets te eten dan kun je hiervoor prima bij de Revolutie terecht.
Pietje29 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
ja helaas was voor ons de laatste keer dat we kwamen! glazen waren niet schoon. ook terug gestuurd! de bediening was zo traag. broodje besteld dat kwam na de tweede kop met koffie past. en de soep was weer lauw! dus we hebben gezecht wij komen echt niet meer terug!
Lacacciatora .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Het is erg leuk Zuid Amerikaans ingericht. Verder qua bediening en prijs-kwaliteitsverhouding niet echt aan te raden.

We moesten erg lang wachten op de drankjes en vaak nog een keer extra vragen. Ook moesten we van plek wisselen aan tafel omdat dat handiger uitkwam met de Fajita's. Niet echt klantvriendelijk als je het gerecht gewoon voor 1-persoon kunt bestellen.

Het eten was niet slecht maar ook niet heel goed, terwijl de prijs aan de hoge kant is.

Appeltjes in zoete saus en aardappeltjes waren wel erg lekker!

Al met al best een leuke avond gehad maar als je steeds zo lang moet wachten is dat niet bevorderlijk voor de sfeer.
Basilrom .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Met vier personen afgelopen week hier gegeten. Waardeloze bediening, niet bekwaam, niet kundig en niet klantvriendelijk. Vaak erg lang wachten. Het eten is niet slecht maar stelt ook niet veel voor. Smerige toiletten en tot overmaat van ramp mochten wij geen cappuccino meer bestellen omdat het apparaat net schoon was gemaakt. no more words...
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Met zijn zessen afgelopen maandag hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Het was er vrij rustig. Vrij veel ruimte, zowel binnen als buiten. Zuid-Amerikaanse stijl en muziek en (qua uiterlijk) deel van de bediening. Onze tafel was iets kleverig. Het tapas menu was goed te eten, maar geen haute cuisine. O.a. spareribs, inktvisringen, rundercarpaccio, kipspiesjes met kokos-pindasaus, gevulde wrap met zalm. Schijfjes appel in iets van een vanille-yoghurtsaus. De huiswijn was vrij mild, goed te drinken. Toetje (applecrumle met ijs en slagroom) smaakte wel, maar niet bijzonder. De koffie smaakte goed. De bediening was aardig, ietwat traag.