Over het restaurant Lokaal 77

De lokale vorm van Turks eten

De Turkse chefkok komt zelf even aan tafel uitleggen wat er gegeten wordt: diverse Turkse hapjes (mezze) met eigen gebakken brood, mals vlees, verse vis en groente in overvloed. Zoveel mogelijk komt uit de omgeving: vandaar de naam Lokaal. Er hangt een rustige sfeer in restaurant, waarin de roodtinten en witte borden in de vorm van een blaadje mooi opvallen.

Meer informatie over restaurant Lokaal 77

ja

Maandag en Dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,1
Gosse V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening.
Pesoonlijke belangstelling. De opmaak van de maaltijd was fantersie vol.
Dus een restaurant om weer eens heen te gaan
Manu M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Er werd rekening gehouden met mijn allergieën, deze had ik ook gemeld bij de reservering. Vriendelijk personeel. Kom zeker nog een keer terug.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Tijdens een weekendje weg in Groningen hebben we een ah restaurantactie menu hier gegeten. Het surpisemenu was een fantastisch afwisselend heerlijk menu. Super service. Een aanrader
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
leuke ontvangst en persoonlijke aandacht van de chef. verrassend en lekker voorgerecht en hoofdgerecht van heerlijk verse groenten en drie soorten vlees. van het dessert hadden wij meer mediterrane/turkse invloeden verwacht maar op zich wel smakelijk.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
met een vriendin daar voor de eerste keer gegeten. Leuke ontvangst , je kunt ruim zitten , gezellig ingericht en het eten was voortreffelijk. Het personeel was heel vriendelijk, heeft humor en is alert, prijs/kwaliteit is prima.
Ga daar komende week weer eten !
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht bestond uit warme broodjes en 10 verschillende bakjes. Wat een smaken.
Hoofdgerecht werd gepresenteerd op een prachtig bord en smaakte ook voortreffelijk en ook het toetje was zeer verzorgd. Een aanrader.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zonder de AH actie waren we hier nooit gekomen, eenmaal binnen is het ontvangst goed. Eten en bediening boven verwachting ondanks de drukte. Zeker een aanrader, eenvoudig, laagdrempelig maar leuke en lekkere gerechten.
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eten was prima, ik vond het wel veel, nou ben ik ook een kleine eter. Wel aan de dure kant. We waren er met een Albert Heijn spaarkaart.
Gurdy1974 H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wauw wat een aangename verrassing! We hebben hier met de AH actie gegeten. Voorgerecht was fantastisch, wat een heerlijke smaken. Hoofdgerecht 1x vlees (3 stuks!) en 1x vegetarisch. De smaken zijn zo goed. De chef kok kwam zelf regelmatig aan tafel. Nagerecht ook helemaal goed, wederom heerlijke smaken. Dit is duidelijk een restaurant waar met passie gekookt wordt en verse producten gebruikt worden. We wonen om de hoek en gaan hier zeker terugkomen!
Boukje J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding prima.
Goede service aan tafel, vriendelijke bediening. Rekening gehouden met allergie. Hier speciale andere producten voor gebruikt. We hebben heerlijk gegeten ik zou dit restaurant iedereen aanraden.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten!! Waren er nog nooit geweest maar echt super!
Heerlijk bij het raam gezeten , goede bediening, fantastisch eten.
Wij komen zeker terug!
Jammer dat ze op woensdag gesloten zijn aangezien ik dan vaak voor zaken iets ga eten. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten van het verrassende menu. De bediening en de ambiance spraken ons zeer aan.
We komen zeker nog een keer terug.
H B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
het ontvangst was goed. uitleg en wijnadvies prima.
verschillende tapas en royaal hoofdgerecht en nagerecht rijk aan variatie en hoeveelheid ruim voldoende. komen zeker nog een keer terug.
C S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gedineerd bij Lokaal 77. Vooraf aten we tapas en warme broodjes, als hoofdgerecht 3 soorten vlees met salade, gewokte groenten en aardappelschijfjes, en als toetje een combinatie van vanille ijs, creme brulee en baklava. We komen zeker een keer terug.
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was erg lekker! Een toprestaurant! Verrassende gerechten. Prettige sfeer. Uitstekende bediening!
Ik heb gerechten gegeten die ik nog nooit eerder heb gegeten.
Machteld W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekkere mezze, vers warm brood, smaakvol vlees en vegetarische gerechtjes, heerlijk toetje. Sympathieke bediening! Ik kan dit restaurant aanraden. Goede sfeer, niet te druk.
Marie-José B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geachte Mevrouw ! Mijnheer , wij zijn heel tevreden geweest. De specialiteiten van dit restaurant zijn vleesgerechten , maar gelukkig heeft de kok voor mij een een lekker stukje vis gegrild .
Blij en tevreden !
Mienke B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Gevarieerde gerechten met voldoende groente en vlees. Het was druk, maar de bediening was wel aanspreekbaar en we hoefden niet lang te wachten op onze bestelling. Klein minpuntje; we zaten voorin het restaurant, maar ondanks dat de deur open stond vonden het wat te warm binnen.
Al met al een prima restaurant en voor ons een gezellige avond!
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij kwamen hier met een AH kortingskaart. Geen keuze wat je te eten krijgt. Vooraf iets van 10 verschillende tapas met heerlijke broodjes! Dat was verrukkelijk!
Daarna op hele grote borden in de vorm van een blad veel eten. Iets tè veel volgens ons. Partner kreeg 2 stukken vlees die hij heerlijk vond. Ik, als vegetariër, kreeg een heerlijke zelfgemaakt bladerdeegflapje gevuld met spinazie en lekkere Turkse kaas. Gelukkig eens geen geitenkaas! Verder had ik een gevulde okra (?) met een rijstgerecht. Beiden hadden wij veel verschillende soorten groente, net gaar dus met een goede bite. Daarbij nog een enorme hoeveelheid salade, ook op het bord. Allemaal lekker maar iets teveel.
Het nagerecht viel ons tegen. Een bolletje vanille-ijs, wat slagroom er naast gespoten, wat leuke saus streepjes op het bord en een zeer flauw smakend 'spinazie taartje' wat wij echt niet lekker vonden. Volgens ons pastte dat totaal niet als nagerecht. Iets baklava-achtigs had hier beter bij gepast.
De rode wijn, een shirah uit Australië en de witte wijn, een sauvignon blanc uit Frankrijk, vielen goed in de smaaak.
Voor de prijs van de 2 diners waarvan één dus gratis, de 4 glazen wijn en de 2 koffie betaalden wij iets van 56 euro. Een prima prijs voor dit heerlijke eten.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Eten was heerlijk! Wijn (goed gevulde glazen) op aanraden van lokaal 77 paste perfect bij de gerechten. Het zag er mooi uit en was meer dan genoeg! Echt een aanrader.