Over het restaurant Lokaal 77

De lokale vorm van Turks eten

De Turkse chefkok komt zelf even aan tafel uitleggen wat er gegeten wordt: diverse Turkse hapjes (mezze) met eigen gebakken brood, mals vlees, verse vis en groente in overvloed. Zoveel mogelijk komt uit de omgeving: vandaar de naam Lokaal. Er hangt een rustige sfeer in restaurant, waarin de roodtinten en witte borden in de vorm van een blaadje mooi opvallen.

Meer informatie over restaurant Lokaal 77

9,1

Jouw recensie over het restaurant Lokaal 77

Gert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een pareltje onder de restaurants in Groningen. Een uitstekende chef en ook de bediening is van hoog niveau, de liefde voor het vak spat er vanaf!
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het verassingsmenu was erg lekker. Het vlees van de grill super sappig. Ook het voorgerecht met de tapas is erg goed. We hebben genoten. Was alleen erg warm in het restaurant.
miranda_6_33 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie entourage, vriendelijk personeel. Even een x iets anders en lekker vlakbij huis. Zeker een aanrader.
Spolleke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Op nieuw heerlijk gegeten. Ik was er binnen 1 maand nu voor de 2e keer. Het verrassingsmenu was hetzelfde gebleven. Dat vond ik een klein beetje jammer maar het was weer smullen.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hoge verwachtingen, prima gegeten, maar niet bijzonder. Personeel was aardig.
De sfeer is matig, hier zit een grote verbetermogelijkheid.
H B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met AH bonnen heb je geen keuze van het menu.
Twee keer geweest twee keer het zelfde gehad, verder wel een gezellige restaurant
RobMenkvell .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gastvrijheid zoals we dat graag zien, en wat een heerlijke maaltijd! Een verrassingsvoorafje, een hoofdgerecht met drie soorten vlees op een lekker knapperig bedje van groenten, met wat salade er bij en gefrituurde aardappelschijfjes . En dan afsluiten met een verrassingsdessert met vier verschillende gerechtjes; voortreffelijk!
We komen beslist terug!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. Ontzettend gastvrij en een fijne sfeer. Hier gaan we zeker nog een keer heen.
Ik adviseer anderen zeker om hier te gaan dineren.
huubheres .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel verrassend, bijzonder prettige ontvangst en bediening. Een verrassingsmenu dat klonk als een klok. Alle 3 gangen met veel zorg samengesteld en persoonlijk toegelicht door de kok. Erg leuke en bijzonder vriendelijke serveersters die alle tijd namen voor de clienten. Kortom, hier gaan we zeker binnenkort opnieuw eten.
Aletta R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten, meer dan genoeg :) Nette en correcte bediening, ze weten wat ze doen. Gegeten met de AH actie. Voor herhaling vatbaar.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten; knusse gezellige inrichting; ongedwongen sfeer; vriendelijk personeel en leuk contact met de chef. Zeker voor herhaling vatbaar!
Janny P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig restaurant en heerlijke verrassende 3 gangenmenu op de Albert Heyn restaurantkaart!!
De bediening is top!! Wij hebben een prima avond gehad!!!

Janny
Titia K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten met onze vrienden met de ah actie. Het Verrassingsmenu was heerlijk, leuke vlotte bediening, goede uitleg. De kok kwam zelfs nog even langs.
Heerlijke groentes, meestal krijg je weinig groente als je uit eten gaan.
Kortom voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Prima bediening. We komen zeker terug en bevelen het aan bij onze vrienden.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Via de AH actie , 2e persoon gratis. Ontvangst was prima en we kregen snel een drankje. We kregen een 3 gangen menu. De kok kwam zelf gang 1 brengen en legde uit wat alles was. Helaas kon er geen glimlach van af. Gang 1 waren spreads met vers gebakken broodjes. De broodjes waren goed, de spreads wat algemeen zoals je ze in elk mediterraan restaurant krijgt: tzatziki, hummus, tapenade. Deze waren dan ook niet heel bijzonder en overal zat erg veel knoflook in. De broccolisalade die er bij zat was wel weer eens wat anders. Gang 2 was vlees met groente. Er daar is alles wel ongeveer mee gezegd. Het waren 3 soorten vlees, die echter allemaal hetzelfde smaakten omdat ze flink gegrild waren en allemaal veel te doorbakken. Er zat geen smaakje aan, niet gemarineerd oid. Er zaten veel gekookte groentes bij waar ik van houdt, maar de enige smaak die ook hier weer aan zat was knoflook. Bovendien kwamen de wortelen duidelijk uit de diepvries, terwijl er vers lokaal produkt wordt beloofd. Er zat nog een salade bij zonder smaak met de standaard komkommer, tomaat en sla. Het hele gerecht was, behalve de knoflook, niet mediterraan te noemen. Gang 3 waren de toetjes. Een bolletje vanilleijs met slagroom. Niets mis mee, een stukje watermeloen, beetje saai, een cakeje van griesmeel en lange vinger, erg lekker, en crema catalana, prima. Hoewel de laatste geen krokant laagje had. Ik zou op basis van deze actie en dit eten hier niet weer komen. Het gemiddelde eetcafe-eten is beter.
Christien D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekend diner ( gevarieerd menu met veel groente), rekening gehouden met allergie. Ook de bediening was prima. Persoonlijk, snel en vriendelijk. Restaurant is aanrader!
Punt van aandacht: inrichting wat kaal en al vroeg ( rond 9 uur) wat rustig.
Gosse V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening.
Pesoonlijke belangstelling. De opmaak van de maaltijd was fantersie vol.
Dus een restaurant om weer eens heen te gaan
Manu M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Er werd rekening gehouden met mijn allergieën, deze had ik ook gemeld bij de reservering. Vriendelijk personeel. Kom zeker nog een keer terug.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Tijdens een weekendje weg in Groningen hebben we een ah restaurantactie menu hier gegeten. Het surpisemenu was een fantastisch afwisselend heerlijk menu. Super service. Een aanrader
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
leuke ontvangst en persoonlijke aandacht van de chef. verrassend en lekker voorgerecht en hoofdgerecht van heerlijk verse groenten en drie soorten vlees. van het dessert hadden wij meer mediterrane/turkse invloeden verwacht maar op zich wel smakelijk.