Lokaal 77

Nieuwe Ebbingestraat 77 9712 NG Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Speciale nagerecht van de chef
      Speciale nagerecht van de chef

Over het restaurant Lokaal 77

De lokale vorm van Turks eten

De Turkse chefkok komt zelf even aan tafel uitleggen wat er gegeten wordt: diverse Turkse hapjes (mezze) met eigen gebakken brood, mals vlees, verse vis en groente in overvloed. Zoveel mogelijk komt uit de omgeving: vandaar de naam Lokaal. Er hangt een rustige sfeer in restaurant, waarin de roodtinten en witte borden in de vorm van een blaadje mooi opvallen.

Meer informatie over restaurant Lokaal 77

Bart D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Janis E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Werkelijk overheerlijk gegeten! Een echte galante gastheer dat maak je nog maar zelden mee. Een mooi netjes schoon restaurant. Mijn enige kleine puntje van kritiek is dat ik de verlichting nogal fel vond deze zou iets sfeervoller mogen.
Antoine C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten boven gemiddeld, goede bediening. Voor herhaling vatbaar (-:
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren met de AH actie.
Het menu was uitstekend en meer dan genoeg. Je kon aangeven als je iets niet luste. Vriendelijk personeel .
We gaan nog een keer.
Antina W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Echt super lekker gegeten, heel vriendelijk en bij elk gerecht een goede uitleg. Zeer zeker een aanrader.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, bleek vast voorproefje te zijn van het kerstmenu. Sympathieke chef en sympathieke bediening !!
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Simpel maar echt goed eten. Vooral het vlees was erg goed
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gisteravond met vrienden super gezellig gegeten. (op de AH bonnen) Gingen onbevangen en met veel zin naar binnen, jassen werden netjes aangenomen en je werd welkom geheten. Het voorgerecht bestond uit heerlijk vers gebakken broodjes, met diverse schaaltjes "dip". Het hoofdgerecht was heerlijk gebakken ossenhaas, varkenshaas en bite-gare groenten. Mijn man kon wegens een medische ingreep geen vlees eten, het personeel heeft de kok daar (schijnbaar) van op de hoogte gebracht en ja, daar kwam een gemoedelijke, prettige, mooi geklede man aan. In overleg kreeg mijn man heerlijke vis, met gestoofde paprika! Nu kon ook hij gezellig met ons meetafelen. Het nagerecht waren allerlei proeverijtjes waarvan de spinaziecake ons allen deed fronsen... Het was echter erg lekker, fris en zeker de moeite waard om te proberen. Wij vonden de sfeer erg prettig, bijna "huiselijk"/gemoedelijk. Het leek wel als of iedereen een momentje van aandacht van de kok had. Je kon aan alle drie gangen zien, dat deze met liefde en passie bereid waren. Wij; 2 Veendammmers en 2 Meedenaren komen zeker nog eens terug! Een echte aanrader dus!
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Was een ontzettend gezellig uitje! Aangename sfeer, leuk personeel en een fijn persoonlijk contact met de kok. Mijn partner kon door een medische ingreep niet goed eten. Op de bonnen van de Albert Heijn was eigenlijk een (heerlijk) vleesgerecht bedacht, toch kwam de kok bij ons aan tafel en in overleg heeft mijn partner i.p.v vlees en bite-gare groente een heerlijk bord met vis en gestoofde paprika gekregen. Dit maakte dat we alle vier zeer tevreden waren! Borden werden mooi opgemaakt, je bord straalde als het ware het enthousiasme van de kok uit. Wij kunnen niet meer dan lovend zijn en komen zeker nog eens terug.
Rens W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij hebben het verrassingsmenu van de AH restaurantactie gegeten... het was heerlijk! Aardige bediening, prima sfeer. Wij komen hier zeker nog een keertje terug...
Ieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben gezellig en goed bij u gegeten. ik vond u een vriendelijke, prettige en bescheiden gastheer.
Greta K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was heerlijk en prachtig opgemaakt op het bord. Hele vriendelijke bediening.
Sophie O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie, dus 3-gangen. Complimenten voor de vriendelijke bediening. Het restaurant zat vol, maar toch het gevoel van met z'n 2en zijn door de ruime opstelling.
Goede aankleding en prettige achtergrond muziek.
We komen zeker nog een keer eten!