Over het restaurant Lokaal 77

De lokale vorm van Turks eten

De Turkse chefkok komt zelf even aan tafel uitleggen wat er gegeten wordt: diverse Turkse hapjes (mezze) met eigen gebakken brood, mals vlees, verse vis en groente in overvloed. Zoveel mogelijk komt uit de omgeving: vandaar de naam Lokaal. Er hangt een rustige sfeer in restaurant, waarin de roodtinten en witte borden in de vorm van een blaadje mooi opvallen.

Meer informatie over restaurant Lokaal 77

9,1

Jouw recensie over het restaurant Lokaal 77

John B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Altijd goed eten daar, zeer smaakvol, super kok en overig personeel.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een heerlijk menu met ontspannen en vriendelijke bediening, uitstekende ingredienten, rustig en zeer schoon interieur en kalme muziek, alles werkt mee aan een uitstekend avondje uit.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het vorige seizoen hebben we een paar keer met vrienden gegeten bij Lokaal 77 met AH zegels, gewoon omdat het iedereen zo goed beviel. Dit jaar waren we door omstandigheden niet met de vriendengroep geweest.
Dit keer gingen we met ons tweeën en werden hartelijk begroet door de eigenaar. Hij informeerde of met iedereen alles okay was. Dat is toch bijzonder en doet je goed. Het eten was wederom heerlijk. Als voorgerecht vers gebakken broodjes met verschillende toppings, mixed grill of 3 vegetarische lekkernijen met gebakken groenten, sla en aardappeltjes en een toetjesproeverij als nagerecht. Jammie!!
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We zijn hier met de AH estaurantactie geweest. We werden hartelijk ontvangen. Bij deze actie hoorde een verrassingsmenu. Vooraf kregen we broodjes met allerlei heerlijke smeerseltjes. Als hoofdgerecht drie soorten gegrild vlees, groentes, salade en friet. Het nagerecht bestond uit een heerlijke proeverij waarbij we als extraatje nog een vers gemaakt cakeje van de eigenaar kregen. Kunstige, smakelijke gerechten.
Ook de wijn was uitstekend en we werden persoonlijk bediend. We komen zeker nog eens terug.
Anita V.
Het was echt geweldig!
Er werd heel erg goed met onze allergie rekening gehouden....de kok kwam steeds alles uitleggen aan tafel....de bediening was erg vriendelijk ...en dat alles met de AH kaart
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hartelijk personeel, ongedwongen sfeer. Creatieve presentatie van het verrassingsmenu, en lekkere diverse hapjes met een Turkse twist. Als moeder en dochter hebben we genoten van de avond in Lokaal 77!
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima ontvangst en dito eten. Heerlijk voorgerecht van veel verschillende en lekkere tapenades, met zelfgebakken brood, en hoofdgerecht van drie soorten vlees en gelukkig ook ruim groente.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zijn aangenaam verrast. Het eten was heerlijk, een prettige bediening en een goede sfeer. Kortom we hebben goed gedineerd. We komen zeker nog een keer terug!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aardig gegeten met de AH actie, maar niet bijzonder onder de indruk. Borden zijn groot en daarmee porties ook. Zonde dat er dan ook nog een hele bak aardappeltjes bij geserveerd wordt. Er zou een stuk minder weggegooid hoeven te worden als er een kleiner bakje wordt gegeven met met de mogelijkheid tot aanvullen. Bediening vriendelijk, maar we moesten erg lang tussen de gangen wachten. Kortom niet slecht, maar ook niet de behoefte om terug te komen.
Marga L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten! Zeer verzorgd en gevarieerd eten, een heerlijk glas wijn en prettige persoonlijke bediening. Aanrader!
astrid H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Zowel de vegetarische gerechten als vleesgerechten zagen er prachtig uit met veel groente die lekker knapperig opgediend werden. Top!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Keurig en netjes restaurant. Prima ontvangst, voelt gelijk goed. Al het eten was ontzettend lekker en de chef komt bijtijds ook gewoon langs voor een praatje.
Absoluut zeker weten dat wij nog een keer gaan!
Kood M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de derde keer weer heerlijk gedineerd. Complimenten voor de twee dames in de bediening. Met de actie van AH is het lekker voordelig.
Gert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een pareltje onder de restaurants in Groningen. Een uitstekende chef en ook de bediening is van hoog niveau, de liefde voor het vak spat er vanaf!
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het verassingsmenu was erg lekker. Het vlees van de grill super sappig. Ook het voorgerecht met de tapas is erg goed. We hebben genoten. Was alleen erg warm in het restaurant.
miranda_6_33 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie entourage, vriendelijk personeel. Even een x iets anders en lekker vlakbij huis. Zeker een aanrader.
Spolleke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Op nieuw heerlijk gegeten. Ik was er binnen 1 maand nu voor de 2e keer. Het verrassingsmenu was hetzelfde gebleven. Dat vond ik een klein beetje jammer maar het was weer smullen.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hoge verwachtingen, prima gegeten, maar niet bijzonder. Personeel was aardig.
De sfeer is matig, hier zit een grote verbetermogelijkheid.
H B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met AH bonnen heb je geen keuze van het menu.
Twee keer geweest twee keer het zelfde gehad, verder wel een gezellige restaurant
RobMenkvell .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gastvrijheid zoals we dat graag zien, en wat een heerlijke maaltijd! Een verrassingsvoorafje, een hoofdgerecht met drie soorten vlees op een lekker knapperig bedje van groenten, met wat salade er bij en gefrituurde aardappelschijfjes . En dan afsluiten met een verrassingsdessert met vier verschillende gerechtjes; voortreffelijk!
We komen beslist terug!