Lokaal 77

Nieuwe Ebbingestraat 77 9712 NG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Lokaal 77

De lokale vorm van Turks eten

De Turkse chefkok komt zelf even aan tafel uitleggen wat er gegeten wordt: diverse Turkse hapjes (mezze) met eigen gebakken brood, mals vlees, verse vis en groente in overvloed. Zoveel mogelijk komt uit de omgeving: vandaar de naam Lokaal. Er hangt een rustige sfeer in restaurant, waarin de roodtinten en witte borden in de vorm van een blaadje mooi opvallen.

Meer informatie over restaurant Lokaal 77

G S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten, hele grote porties. Kregen zelfs wat extra tapas voor de rest van de familie. We zaten op een hele ruime plek, met goede stoelen en tafel (ook altijd fijn). We moesten wel behoorlijk lang wachten op het eten (vooral het voorgerecht). Bediening was heel vriendelijk.
gerda A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
leuke, zeer aardige ontvangst. Goede, attente , vrolijke en deskundige bediening. van de 2 dames!
er hangt een aangename, relaxte sfeer.
Het eten was voortreffelijk en met zorg opgemaakt en opgediend.
Het was behoorlijk druk maar toch bleef het personeel zeer relaxed!
Een lokaal om terug te komen en bij anderen aan te prijzen!
Yolanda T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
leuke zaak, gezellig en lekker eten. Het eten was ook nog eens meer als voldoende, alle gerechten. Top! Kregen zelf nog de tip om niet te veel brood te eten bij voorgerecht omdat hoofdgerecht zo veel was. Leuk bediening ook.
Willem Jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lokaal 77 is een heel gezellige gelegenheid
om rustig te eten.
De gerechten zijn smakelijk en worden creatief
op tafel gereserveerd.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk genoten van een mediterraan driegangenmenu.De proeverij van nagerechten was bijzonder lekker. Met name de spinazietaart en de smoothie waren heerlijk!
Giena V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten met z'n tweeën. Bij binnenkomst even moeten wachten tot er iemand ons een tafel kon toewijzen. Service prima en heerlijk gegeten.
Dina J.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Wij waren hier met de AH actie. Kregen een 3-gangen menu van de chef. Heerlijk gegeten. Komen hier zeker nog een keer terug.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima restaurant. Met de AH-actie was het standaard een verrassingsmenu. Dat viel niet tegen. Goede mezze, goede hoofdgerecht (ossenhaas, varkenshaas, spies) met geroosterde groentes.

De eigenaar komt aan tafel om te vertellen over zijn lekkernijen, met gepaste trots. Leuk.

De Nieuwe Ebbingestraat vind ik niet het leukste straatje voor een restaurant, maar eenmaal binnen ben je dat vergeten.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
afgelopen zaterdag wederom prima gegeten bij Lokaal 77 met de ah restaurant actie.
Prettige bediening en sfeer en prima eten menu ook vegetarisch
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben het verassingsmenu gekozen. Het was enorm veel, voorgerecht was brood met veel sausjes, hoofdgerecht was heerlijk vlees, maar door de hoeveelheid de aardappels en salade nauwelijks aangeraakt, het toetje was prima. Super vriendelijke bediening, prettige sfeer en lekker aan het raam gezeten. Absoluut een aanrader!
sissing .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
zeer leuke ontvangst en bediening en goed eten een leuke restaurant om gezellig te eten echt een aanrader
om ongedwongen en in een leuke sfeer te genieten
Remkes S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker gegeten voor een goede prijs! Ik zal niet verklappen wat het verrassingsmenu inhoud, maar het stelt zeker niet teleur. Eten was gevarieerd, meer dan genoeg, en zeer klantvriendelijke bediening. Netjes ook hoe er rekening werd gehouden met de dodenherdenking.

Een aanrader
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goed en veel eten, volle glazen wijn, vriendelijk personeel! Het is wat prijzig, maar wij waren met de AH actie en dan valt het mee.
ErikdeRee .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Goede, vriendelijke ontvangst en bediening. De keuken is goed voorbereid op glutenvrije diëten. Prima diner met erg lekkere wijn. Voor herhaling vatbaar
jean W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Goede eetgelegenheid, maar minder bijzonder dan verwacht. Beetje non-descript.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Fijne gezellige bedingen
Kom zeker weer Toppie
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Het eten vonden we matig, de sfeer is moeilijk wat van te zeggen aangezien we de enigen waren die avond. De eigenaar kwam heel vriendelijk en gastvrij over. Ondanks dat hij dys tijd genoeg had voor ons heeft hij simpele dingen zoals groente volledig verpieterd, het was slap en smakeloos. Het vlees wat we hadden was goed bereid maar weinig smaak alsof er geen kruiden waren gebruikt.