Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Speciale nagerecht van de chef
      Speciale nagerecht van de chef

Over het restaurant Lokaal 77

De lokale vorm van Turks eten

De Turkse chefkok komt zelf even aan tafel uitleggen wat er gegeten wordt: diverse Turkse hapjes (mezze) met eigen gebakken brood, mals vlees, verse vis en groente in overvloed. Zoveel mogelijk komt uit de omgeving: vandaar de naam Lokaal. Er hangt een rustige sfeer in restaurant, waarin de roodtinten en witte borden in de vorm van een blaadje mooi opvallen.

Meer informatie over restaurant Lokaal 77

9,2

Jouw recensie over het restaurant Lokaal 77

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk eten een aanrader. Top!
Grace L.M. C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer aardige bediening en service! Top!????????
Roelof S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Niets op aan te merken prima in orde
Gerdien J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Goed verse producten en opvallend veel verse groenten. Heerlijk gegeten!
Er wordt goed meegedacht bij allergieën!
Ariela W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Lekker gegeten, goede service!
Yfke L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten we hadden het verrassingsmenu!!!!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een absolute aanrader is Lokaal77 zeker.
Het verrassingsmenu was in alle opzichten een positieve ervaring.
Zowel de variatie in gerechten als de mooie samenstelling qua smaak was absoluut erg goed.
De bediening voelde perfect de sfeer aan en ging daar op een heel prettige manier mee om.

De kok besteedde ook op een zeer positieve manier aandacht aan zijn gasten en speelde op een prettige manier in op de wensen.

Wíj komen zeker terug bij dit restaurant, dat een zeer prettige afsluiting verzorgde van een mooi weekend. Dank personeel van Lokaal 77!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fantastisch verrassingsmenu!
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten! En vriendelijke bediening.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Uitstekende bediening en heel persoonlijk doordat de kok zelf de gerechten opdient. Heerlijke cabernet-sauvignon dat wordt opgediend in grote glazen.
jan L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Zeer TEVREDEN. Ter navolging.
Bertine B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben genoten van ons etentje bij Lokaal 77, met zeer attent en vriendelijk personeel en verrassende leuke gerechten. Met nog wat meer expressie op smaak gebied zou het geheel helemaal perfect zijn, maar nu zeker aan te bevelen!
Olaf R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Op 20/1/2018 hebben we gegeten bij lokaal 77 de entree was goed, sfeer was prima. Het eten vonden we wat minder fantasieloos en simpel. Ik had een mix grill en de kofte was heeeel zout, dus ik had daar wat wan gezegd. De chef kwam netjes aan tafel alleen jammer dat hij in discussie ging en beweerde dat hij geen een zout gebruikt. Maar het werd gemengd met speciale kruiden. Maar daar kan ook zout in zitten chef! Ik mag graag overal gaan eten en we komen in veel restaurants en we van heerlijk tafelen. Dus dit was voor mij en voor mijn vrouw niet echt een succes jammer. Ik wil wel graag de bediening een compliment willen geven die waren vriendelijk en heel alert.
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Altijd goed eten daar, zeer smaakvol, super kok en overig personeel.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een heerlijk menu met ontspannen en vriendelijke bediening, uitstekende ingredienten, rustig en zeer schoon interieur en kalme muziek, alles werkt mee aan een uitstekend avondje uit.
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We zijn hier met de AH estaurantactie geweest. We werden hartelijk ontvangen. Bij deze actie hoorde een verrassingsmenu. Vooraf kregen we broodjes met allerlei heerlijke smeerseltjes. Als hoofdgerecht drie soorten gegrild vlees, groentes, salade en friet. Het nagerecht bestond uit een heerlijke proeverij waarbij we als extraatje nog een vers gemaakt cakeje van de eigenaar kregen. Kunstige, smakelijke gerechten.
Ook de wijn was uitstekend en we werden persoonlijk bediend. We komen zeker nog eens terug.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het vorige seizoen hebben we een paar keer met vrienden gegeten bij Lokaal 77 met AH zegels, gewoon omdat het iedereen zo goed beviel. Dit jaar waren we door omstandigheden niet met de vriendengroep geweest.
Dit keer gingen we met ons tweeën en werden hartelijk begroet door de eigenaar. Hij informeerde of met iedereen alles okay was. Dat is toch bijzonder en doet je goed. Het eten was wederom heerlijk. Als voorgerecht vers gebakken broodjes met verschillende toppings, mixed grill of 3 vegetarische lekkernijen met gebakken groenten, sla en aardappeltjes en een toetjesproeverij als nagerecht. Jammie!!
Anita V.
Het was echt geweldig!
Er werd heel erg goed met onze allergie rekening gehouden....de kok kwam steeds alles uitleggen aan tafel....de bediening was erg vriendelijk ...en dat alles met de AH kaart
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hartelijk personeel, ongedwongen sfeer. Creatieve presentatie van het verrassingsmenu, en lekkere diverse hapjes met een Turkse twist. Als moeder en dochter hebben we genoten van de avond in Lokaal 77!
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima ontvangst en dito eten. Heerlijk voorgerecht van veel verschillende en lekkere tapenades, met zelfgebakken brood, en hoofdgerecht van drie soorten vlees en gelukkig ook ruim groente.