Lokaal 7

Service8,7/10
Decor7,9/10
Jeannette D. Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Laatst daar een surprise party gehouden met een walking diner. Het eten en de bediening was super. Met alle dieetwensen werd goed rekening gehouden. Ze hadden voor mij zelfs soya melk in huis gehaald voor een latte macchiato met soya. Echt top. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening en allert. Tot ziens bij ons volgende bezoek.
Meike R. Gastronoom (27 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed: simpele, maar lekkere gerechten tegen een lage prijs. De bediening is erg vriendelijk en werken graag met je mee. Een ander dessert in het vaste menu was bijv. geen probleem. Wat mij betreft een aanrader.
Joyce188 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. De Tilburger (hamburger) is een absolute aanrader! Stoelen zijn niet zo comfortabel maar passen wel in het "school"decor. Spelling op de kaart laat helaas wel te wensen over, maar goed daar letten alleen kniesoren zoals ik op.
Ria D. Fijnproever (9 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Omdat we een bon gehad hadden hier gaan eten. Inrichting is gezellig en het idee van een bruin cafe/brasserie. Je kunt ook buiten zitten. We hebben een hoofdgerecht en dessert genomen. Dit was goed verzorgd. Ik had een sate en kreeg een mooi opgemaakt bord. Lekkere patat erbij. Bediening is correct. Ook het dessert is mooi verzorgd en lekker. Heerlijk wit wijntje. Ze hebben ook verschillende bieren.
Gewoon leuk restaurant om lekker te eten voor een zeer redelijke prijs.
Christianne W. Fijnproever (7 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Ik heb hier laatst gegeten en dat beviel goed. Ik had een simpel biefstukje met champignon saus met appeltaart na. Het eten was prima en de bediening vriendelijk. De sfeer was gemoedelijk en informeel. Ik vond de inrichting als een schoollokaal erg leuk, dat gaf een speelse touch! (Zo gaf de placemat de ruimte om nog even het aan elkaar schrijven te oefenen zoals vroeger het geval was)
-Inie- . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
De High Wine is een aanrader! 3-gangen hapjes met prima wijnen naar keuze. Het geheel is maaltijdvervangend waardoor ik de prijs aantrekkelijk vind. Deze High Wine begint inmiddels een traditie te worden voor ons.

Eerder ook al eens een diner met de hele familie gehad. Dit viel erg goed in de smaak! Aan al onze wensen, met betrekking tot de invulling van het diner, de bediening gedurende de avond en de tafelopstelling, kon worden voldaan. Uiteindelijk heerlijk gegeten en gedronken voor een mooie prijs!
Levensgenieter2014 . Bourgondiër (4 recensies) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Ik had een biefstuk, medium gebakken, besteld met kruidenboter. Toen ik de biefstuk kreeg was deze met champignon saus. Ik heb deze dus ook terug gegeven en gevraagd om een nieuwe. Ik kreeg echter de dezelfde biefstuk, nu zonder saus en wel doorbakken.
Verder had het personeel geen aandacht voor de gasten ook al waren maar 3 tafeltjes bezet.
De inrichting en ligging is leuk maar daar is alles mee gezegd.