Lokaal 42

Donderdag en Vrijdag 15:00 - 02:00
Zaterdag 12:00 - 02:00

leny S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk geluncht na het lopen over de markt. Ik had een omelet met kaas, ham en spek, zo wil ik er elke dag wel een. Mijn partner 2 kroketten met brood. niet zo maar wat sla er bij maar echte mooi uitgezochte "herfstige " sla.
vrolijke vriendelijke bediening, attent. aanrader: de geurige biologische thee met echte gember, citroen, kaneel etc.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Heerlijk dagmenu gegeten met pittige pompoensoep en een smaakvolle lamsburger met rode ui compote. vrijdag en zaterdag kookt er onze favoriete kok. Ideaal om met je kinderen naartoe te gaan. Gezellig eetcafé. Perfect begin van het weekend.
Laila03 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Een echt eetcafé. Warme sfeer. Elke dag een nieuw vlees/vis/vega-gerecht voor maar 12,50. Daarnaast vaste kaart gerechten zoals sateh met friet, kaasfondue, hamburgerXXL, pasta zeevruchten, etc. Let op; bij live-muziek is de keuken gesloten, meestal op zondag...