Over restaurant Lokaal 1650

Creatieviteit in het klein

De 'shared dinner'- menukaart barst van de creativiteit. Kies je voor de bento box of het tasting menu? Iedere zondag kun je de hele middag en avond relaxen op de Lazy Sunday. Een ideale plek om van heel veel nieuwe, pure smaken te genieten!

Meer informatie over restaurant Lokaal 1650

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Raymond J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na wat wikken en wegen bij andere restaurants doorgestuurd vanuit de zoetelieve naar dit leuke lokaal! Verrassend concept vriendelijke bediening en leuke sfeer in het restaurant. Wij zaten buiten op een leuk plekje. Niet super ruim maar zeker voldoende. Leuk idee van de etagères en wij vonden de combinatie van producten ook verrassend! Prijs-kwaliteit verhouding is wel oké. Duurder hoeft t van mij zeker niet te worden, want ik denk dat dan wel de verhouding zoek is. Als enig kritisch punt zou ik zeggen dat bij de vis gerechten die ik geproefd heb, de pasta met rode mul en de zalm, er naar mijn smaak iets teveel zout en/of dressing is gebruikt. Verder dik in orde! Top!
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Yes! Hier snappen ze wat het verkopen van een beleving inhoudt! Een combinatie van een prachtige zaak met een heerlijk terras, zeer kundige bediening en uiteraard een fantastische keuken. Leuk en goed concept waar wij met z'n 2en zo'n 3 uur heerlijk hebben kunnen genieten van vanalles lekkers aan gerechtjes en wijn. Dikke vette pluim voor deze zaak!
Senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag een heerlijke lunch genuttigd. We hadden de Japans - Chinese hapjes en een soep. Alles was erg smaakvol, en smaakt naar meer. Het personeel is vriendelijk, niets op aan te merken. Wij komen graag een keer terug.
Dwijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Met 6 personen ons laten ontstressen in de keuze van het menu. Helaas zijn de porties van amuse-grootte. De eerste paar gangen werden op een redelijk tempo uitgeserveerd, daarna kwam de klad erin. Na een klein uur toch maar eens gevraagd of het volgende gerecht opgediend zou kunnen worden. "Deze wordt nu in de keuken opgemaakt en zo uitgeserveerd". Toch nog eens 20 minuten moeten wachten op wat de laatste gang volgens de bediening zou zijn. Staartstuk was taai en met zelfde olie bedropen als de mul, en was dus niet de laatste gang. Dure teleurstelling
Melinda8251 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een knus, gezellige restaurant in Den Bosch met vriendelijk bediening en een uitstekende menu met voor iedereen wat wils. Ik heb verschillende Japanse hapjes gehad van krokante garnalen tot Spicy tonijn taco's met wasabi, en mijn man heerlijk yellow tail tonijn op boerenbruin brood met avocado. De kwaliteit was uitstekend, en de smaken intens maar perfect in balans. Wij namen als dessert de kaasplank die heel mooi was samengesteld van zacht roodschimmel tot blauwader en als laatste oude kaas, de tawny port erbij was heerlijk. Een aanrader voor na een museum bezoek of lange wandeling door het stad, wij komen terug!
Plock .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Lokaal 1650 is een uitstekend restaurant om heen te gaan als je een kleine eter bent of nog van plan bent om later op de avond nog ergens anders te gaan eten. De gerechten zijn allen van goede smaak, echter waren de porties die wij als groep voorgeschoteld kregen en nog onderling moesten delen van formaat amuse. In ieder geval onwaardig voor hetgeen wij uiteindelijk moesten afrekenen!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Op de site staat 'Frans, Hollands en Fusion Aziatisch'. Dat klinkt als te veel en te uitgebreid. Meestal gaat zoiets niet goed. Maar Lokaal 1650 verrast in positieve zin! Het eten is bijzonder, combineert goed, is lekker en wordt mooi gepresenteerd. De bediening is voldoende snel, maar niet gehaast. De sfeer is vooral ontspannen. Uitstekend voor een avond ongecompliceerd bijpraten met vrienden.
Gezelligheidmeteten .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Favorietje in ons assortiment, leuke gerechten om te delen en leuke wijntjes. De ongedwongen sfeer is top! Zowel in de zomer als winter. Bedankt Rob!
Mariabt .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Bij Lokaal 1650 zaten we droog onder de parasols tijdens de lunch op een regenachtige dag. Mijn partner at Sandwich tonijn en was bijzonder te spreken over de kwaliteit en de frisse ingrediënten erbij. Ik nam gyoza van varkensvlees (soort krokante dim sum) met noedels. Was heerlijk: beetje pittig en krokant. Muntthee was lekker vers, ook de jus d'orange dik in orde. Toen het begon te stortregenen, hebben we nog genoten van een Ruby port binnen. Dit restaurant is een bijzonder sfeervolle locatie aan de gezelligste 'eetstraat' in Den Bosch
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Héérlijk gegeten op het fijne terras, zeer vriendelijk personeel en genoten van de verrukkelijke kokos limoensoep en de sandwich tonijn. We waren er voor de eerste keer, maar komen zéker, als we weer in Den Bosch zijn terug.
Voor iedereen die van lekker eten houdt aan te raden.
Bloempje H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Wij komen regelmatig vanuit Utrecht hier om te lunchen / diner. We vinden de kaart zonder de broodjes het leukst en lekkers. De bediening is altijd vriendelijk en eten altijd goed. We hebben ook mijn vriends verjaardag hier gevierd en hebben heerlijk gegeten. Wij blijven terug komen ! Super
FamDenis .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Fijne sfeer. Ongedwongen door het sharing concept. Kleine porties. Goede professionele bediening. Leuke hippe gerechten en mooi servies. Een aanrader. Wel goed aan de prijs.
Rob .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Wat ons betreft het beste restaurant van de korte putstraat. Een ruime keuze in verschillende kleine gerechten die op leuke wijze worden gepresenteerd. Inmiddels al drie keer naar tevredenheid gegeten en komen zeker nog vaker terug. Korte putstraat is overigens erg gezellig en een aanrader voor eenieder die de gezelligheid van Den Bosch wil ervaren.
Mmmaarten .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Ik ben hier een tijdje geleden op moederdag gaan uiteten. Het restaurant ligt in een erg gezellig ogend straatje waar allemaal restaurants aan liggen. De sfeer is er knus en warm. De kaart was erg uitgebreid en gevarieerd (dit maakte de keuze soms wel moeilijk!). het leuke hiervan is wel dat het restaurant je een goed aanbod doet om nieuwe gerechten te proberen. De kaart barst echt van creativiteit. Dit blijkt bijvoorbeeld uit de geschaafde eendenlever met lychee en smacks.
De bediening is erg oplettend en gastvrij. De rustige warme sfeer zie je ook terug aan de bediening; niemand haast zich maar alles staat er wel op tijd.
De wijnkaart was ook erg gevarieerd en uitgebreid zodat je dit op je gerechten kon aanpassen.
De sfeer in lokaal 1650 vond ik erg prettig omdat er geen gevoel van haast of vluchtig eten bij betrokken was. Wanneer je klaar bent met eten kun je er rustig blijven na tafelen zonder het gevoel te hebben dat ze je eruit willen of iets dergelijks.

Ik kom hier zeker nog eens eten om de rest van de kaart uit te proberen!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Leuk dining concept. Bij het lunch etagères met leuke kleine gerechtjes en een heerlijk Thais soepje. Bij een beetje zon is het goed toeven op het terras in dit leuke culinaire straatje. De vriendelijk bediening maken dit restaurant tot een toppertje.
Marcia H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Gisteren hier even een hapje gegeten met mijn man en dochtertje van 4-jaar. Leuk shared dining concept, waarbij je allerlei kleine gerechtjes kunt bestellen, wat ik altijd wel handig vindt als we met onze dochter gaan eten. We begonnen met olijven, spring rolls en een assortiment handgemaakte kroketjes. Olijven waren erg lekker, de kaaskroketjes vond ik iets tegenvallen, maar de kreeft- en garnalenkroketjes waren erg lekker. De saus bij de spring rolls is ook erg fijn. Daarna hadden we van die pannenkoekjes met eend en hoisinsaus, paksoi, twisterfries met truffelmayo en pork belly buns. Allen erg lekker, maar de porties vond ik aan de kleine kant. De pork belly had van mij wat harder gebakken mogen zijn. Wij zaten overigens binnen, maar buiten zag het er ook gezellig uit op het verwarmde terras met banken en dekentjes. Leuk restaurantje vond ik het!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Gisteren met z'n zessen gegeten. Wij kregen boven een tafel toegewezen. Bediening was niet vlot. Duurde lang voordat ze kwamen, met name tijdens het eten. Wij kozen voor een menu van 32,50. Alle maal leuke, lekkere kleine gerechten, die je samen deelt. We kregen diverse gangen. De smaken waren heerlijk en de wijnen idem dito. Akoestiek is jammer genoeg slecht. Moeilijk om gesprek te volgen als je met meerdere mensen bent. Voor het eten kom ik zeker terug.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Restaurant in misschien wel het leukste culinaire straatje van Nederland. Wel helemaal op de hoek en dat is toch een beetje uit de gezellige drukte.

Leuk shared dining concept met etagères. De gerechten worden modern gepresenteerd en smaken heerlijk. De bediening is vlot en kundig. Echt een aanrader, zeker bij mooi weer op het terras.
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Prima plek in de Korte Put om prima te eten. Geen culinaire verrassingen, maar degelijke happen. Mix van kroketjes, asian style gerechtjes en klassiek Franse keuken. Prijs-kwaliteit is redelijk maar portionering is zeker niet groot. Bediening mag wat attenter zijn maar we hadden een leuke avond en daar draait en eigenlijk om!
Marleen1966 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Een reservering voor 18.00 uur is ons goed bevallen, net even de drukte voor gebleven. We hebben diverse vegetarische gerechtjes die je met elkaar kon delen uitgeprobeerd tijdens ons weekendje Den Bosch. Wat een leuk concept dat sharing dining. Heerlijke verfijnde smaak, erg attente en vlotte bediening en een gezellige ambiance. We komen graag nog eens terug als we weer in Den Bosch zijn.