Meer informatie over restaurant Lokaal 16

- High Tea 11:30 - 16:00

9,1
Werner2203 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vandaag met gezin heerlijk ontbijt genuttigd bij lokaal 16.
Wat een voortreffelijke start. Eten meer dan goed. Bediening uiterst vriendelijk. En in een heerlijke ruimte

Top start van de dag die iedereen die Texel bezoekt eigenlijk minimaal 1 x zou moeten ervaren.

PP V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
leker geluncht, mooie producten. bediening zeer gastvrij. op een paar vierkante meter een pareltje. Zitten een beetje buiten de loop in Den Burg. Een blijvertje. De kokoslatte werd goed ontvangen. Trendy, maar toch Texel !
Ons advies: Niet te veel over praten; SSSSSSHHHHHH.
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een leuke koffietent waar je ook kan ontbijten en lunchen. Lekkere broodjes en tevens de mogelijkheid glutenvrij te eten. Een gezellige bediening.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Afgelopen weekend hier 2x ontbeten vanuit onze Airbnb lokatie. Een waar feest. Een brede ontbijtkeus uit gezonden gerechten met kwalitatief hoogwaardige producten. Heerlijk!
Ook goede koffie's en smoothies. Leuke inrichting. Bij mooi weer lekker plekjes in de tuin. Zeker aan te raden.
Henrik S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellige en knusse lunchroom met lekkere streekproducten en lekkere smoothies.

Lekkere muziek en de brownie is trouwens ook een aanrader!

Ideaal voor een ontbijt of lunch.

In G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Afgelopen zondagochtend hier ontbeten. Leuke, hippe tent met veel keus uit gezond en lekker eten. Veel keus voor het ontbijt. Wij wilden een samengesteld ontbijt waarbij we nog wel wat andere wensen hadden dan op de kaart stond. Bediening was daarbij heel behulpzaam en vriendelijk. Een tent welke je eerder verwacht in Amsterdam maar die zeker niet misstaat op Texel!
MJ10 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Een sfeervolle en trendy locatie in het centrum van Den Burg. Ik heb er geluncht en het eten was geweldig. Pure, lokale en eerlijke producten die gebruikt worden voor de maaltijden. Ook een goede prijs/kwaliteit verhouding, dus zeker een aanrader! Ook de cadeautjes/delicatessen om mee te nemen naar huis, vielen in de smaak.
Vera E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Lekker eten in een gezellige omgeving.
Ruime keuze uit o.a. gezonde sapjes, brood, salades en koffie en theespecialiteiten. We hebben niet alles geprobeerd maar wat we op hebben smaakte heerlijk. De ambiance is goed, de ruimte om te zitten erg knus, je voelt je meteen thuis. Zeer vriendelijke bediening.