Lok Sun

7,1
Kan beter
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Sinds een lange tijd weer eens, met kinderen en schoonmoeder, wezen eten bij Lok Sun. We hebben gekozen voor het All You Can Eat concept. De bereiding duurt misschien wat langer dan bij andere AYCE's maar je proeft hier wel dat het allemaal vers gemaakt wordt. Omdat het vaak niet druk is in het restaurantgedeelte doet de bediening (moeder en dochter) extra hun best wat een fijn, welkom gevoel geeft.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Ik kom al 20 jaar op dit adres, maar het laatste jaar is zowel service als het eten niet al te best.

De uitbrengservice die erbij is gekomen komt niet ten goede van Lok Sun wat je eigenlijk wel zou verwachten, oorzaak ze kunnen de drukte niet aan dat merk je aan alles.

Als je belt tijdens drukte zijn ze minder vriendelijk dan normaal en moet je soms 5 tot 10 minuten wachten voor dat je telefonisch word geholpen.

Dus vandaag maar persoonlijk langs gegaan om mijn eten te bestellen en te halen. Totale chaos als je binnen loopt bij Lok Sun tot aan paniek toe.

We hebben geen haast en wachten geduldig, na een minuut of 5 word ik eindelijk geholpen en bekijk de chaos hoe het er aan toe gaat....pfff het lijkt wel een film wat heb ik een medelijde met het personeel ze zijn als het niet druk is super aardig en attent maar in de totale chaos wil je er eigenlijk niet meer komen dat laatste besluit ik ook maar te doen.

Diverse keren heb ik dit probleem aangegeven en de slechte kwaliteit van het eten maar de boodschap wil niet aankomen wat heel jammer is want geloof me dit hou je geen jaren vol. In ieder geval bedankt voor al die goede jaren.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Sinds langere tijd weer gegeten buik Lok Sun. Het is net thuis komen. Maaltijd heerlijk. Lieve mensen die begrijpen wat lekker en goed eten is. Gelijk maar voor 2e kerstdag gereserveerd.
eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Dit restaurant ken ik al zo lang, altijd geweldig gegeten maar door verhuizing laatste tijd niet veel geweest. Hier vorige week geweest en het was weer heerlijk smullen. Prima service en kwaliteit voor een zeer goede prijs. Echt aan te bevelen is de Babi Pedis....mijn favoriet! Nergens anders te koop.
HumphreyS .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Ik kom reeds 25 jaar bij Lok Sun. Zij hebben de afgelopen maanden een spectaculaire gedaantewisseling doorgemaakt Het eten is verrukkelijk en de service uitmuntend. De sfeer is gezellig en huiselijk. De maaltijden zijn meer dan een normaal mens op kan. Maar door een zorgvuldige keus kan een mens genieten van al het lekkere.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Heb met mijn kinderen, schoondochters en kleinzoon bij "lok sun" een rijsttafel (stond niet op de kaart doch dit was geen probleem) gegeten. Heb de gerechtenkeuze aan "lok sun" over gelaten hetgeen een goede keus was! Alle gerechten waren zeer smakelijk en ook de nasi en bami zijn prima. Voor de kleinzoon, van 5 jaar, werd ook goed gezorgd Het interieur is eenvoudig maar praktisch. Alleen de ramen hadden een wasbeurt nodig! Het duurde even voor de bediening op snelheid kwam doch dat kwam waarschijnlijk door de verandering van de kaart en veel afhalers.. Rekening voor 7 personen was zeer acceptabel.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Lok Sun heeft door styling het decor onlangs veel leuker gemaakt.
Ook is het menu aangepast. Niet zozeer qua smaak en soort gerechten, maar doordat je nu ook kleine porties kunt kiezen of gevarieerd je diner kunt samenstellen met All you can eat.
In vergelijking met andere aanbieders van All you can eat viel ons op dat de kleine porties onverminderd vers en smaakvol zijn gebleven. Gewoon het originele authentieke gerecht in een kleinere portie.
De nieuwe formule slaat blijkbaar goed aan. Het is tegenwoordig dan ook verstandig om te reserveren als je bij Lok Sun gaat eten. Ook omdat er nu minder stoelen zijn.