Lok Moon

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Lok Moon

george52 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Op uitnodiging weer eens bij ons favoriete Chinese restaurant in Haarlem Noord gegeten.
Het is al weer enige tijd terug dat we hier waren. Deze keer kozen we de teppan gerechten. Deze bereidingswijze is nog steeds favoriet bij ons. Ook deze keer hebben we weer genoten van de teppan met vis en de teppan met garnalen. Alleen aan dit hoofdgerecht eet je al je buikje rond en een voor- of een nagerecht is niet meer nodig. Koffie toe en we hebben weer een geslaagde avond gehad.
sagittarius .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
goed eten en ruime hoeveelheid, hier komen we al jaren (afhaal), soms komt het voor dat je een tijdje buiten moet wachten omdat de afhaal erg klein is. parkeren is geen probleem, dit kan aan de doorgaande weg en anders in het wijkje naast het restaurant. op het eten is eigenlijk niets aan te merken, het is altijd goed te noemen. bij elke chinees is het eten eigenlijk teveel naar de smaak van Nederlanders ingesteld.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ik kom hier eigenlijk alleen maar afhalen. Telt dat ook? De Mie fan sing chow (singapore mihoen) en de Babi ketjap zijn echte aanraders! Niet vet en heerlijk van smaak. Voor de rest alles goed en zoals we gewend zijn, ruimte porties en een lollie voor de kleine. Volgens mij stond deze een paar jaar geleden in de top zoveel van betere chinezen in Nederland. Parkeren voor de deur is wat lastig en de afhaal is even groot als een gemiddeld toilet, prima in de zomer als het lekker weer is maar als het vriest en het is druk (meer dan 5 personen) dan sta je buiten te bevriezen. Misschien een idee om de afhaal wat groter te maken en het restaurant wat kleiner? Ik zie namelijk nooit meer dan 2 mensen in het restaurant zitten. Tot de volgende keer!
OomGijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Genoten van authentieke Cantonese, Scezuan style kerstdiner met vrouw en de kleintjes. De als 1 v an de hoofdonderdelen van ons kerstmenu zoals Gestoomde vis Kanton stijl is precies zoals ik in Kanton bij mensen thuis at en zelfs in Hong Kong toprestaurants. Verder ook de service van de bediening en de finesses van de keuken waren op en top. Allervriendelijkst en zelfs kleine presentjes en entertainment voor de allerkleinsten onder ons.

Dank u directie van Lok Moon voor deze onvergetelijke kerstavond en diner.