Loft 88

Biltsestraatweg 88 3573 PS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Loft 88

Genieten in Utrecht

Een ongedwongen, relaxte plek waar je geniet van een heerlijke lunch of diner. Al het vlees, kaas, groente en fruit komt van bio boerderij De Lindenhoff in Baambrugge, de worst van Brandt en Levie, brood van Menno en de vis van Smit. Topproducten dus, en daar wordt heel goed mee gekookt. Herkenbare, pure gerechten waar iedereen gek op is.

Meer informatie over restaurant Loft 88

• : nvt

nvt

Jouw recensie over het restaurant Loft 88

Chris L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs en in een ontspannen sfeer. Vriendelijk personeel. En beste pizza ever: pizza prosciutto e tartufi!
Rosalie U.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Hartstikke leuk en lekker! Prima plek om na het werk te borrelen en/of een hapje te eten.

Wel slim om buiten groot bord met Loft 88 neer te zetten. Mijn tafelgenoot was met de auto en was aan het pand voorbij gereden omdat ze de naam van het restaurant niet zag staan vanaf de weg.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Erg gezellig restaurant met zeer fijne ambiance. De bediening is zeer vriendelijk en snel en het eten is heerlijk! Echt een toprestaurant!
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij kwamen speciaal 30 kilometer rijden omdat we een restaurant met open haard wilden. we kwamen om 16.30 aan. helaas de gehele loungehoek bij de open haard was gereserveerd. Kan gebeuren. om 19.00 uur was de partij die had gereserveerd nog niet komen opdagen en wij zaten aan een tafeltje naar een lege hoek bij de open haard te kijken. ik heb 2x bij de bediening aangegeven dat ik speciaal was komen rijden en dat wij heel erg graag bij de open haard wilden zitten. hier kwam geen reactie op. tot 20.00 uur is de lounge hoek leeg gebleven en werd ons de toegang hiertoe ontzegt op de site staat dat de lazy Sunday betekent lekker bij de open haard zitten en entertainment voor de kinderen. bij navraag bleek dat de entertainment op zaterdag was geweest. fijn dus geen open haard en een bordspel met de kleine. niet wat ik had gehoopt.
verder zijn de porties klein en de prijzen niet. sorry loft 88 leuke plaats maar het valt en staat met de mensen die er werken
lola123 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
1ste pinksterdag hier gegeten en heerlijk op het terras gezeten

hele mooie locatie en zeer vriendelijk personeel maar dat gezegd te hebben, het eten liet te wensen over.
mijn partner had een Fish & Chips en ik de Caesar Salade
de eerste Fish & Chips ging gelijk terug, donkerbruin bijna zwart gefrituurd, weggehaald en opnieuw laten komen, deze was minder donkerbruin maar nog steeds hetzelfde, Dit was een dunne gepaneerde visfilet, ipv een "bierbeslag" wat resulteert in een mooie goudbruine luchtig deeg om een vis zoals het hoort, het paneren zorgt voor een dikke harde korst en zeer vet in dit geval, Jammer.

Mijn Caesar salade bestond voornamelijk uit spinazie ipv de Romaine sla waaraan deze salade zijn naam dankt, weinig kip(droog), weinig dressing (wel bijbesteld) bijna geen Parmezaan alles koud, bacon taai
En de croutons waren geen croutons maar keiharde stukken brood die waarschijnlijk al een tijdje liggen.
Tip voor de keuken croutons zijn broodblokjes die krokant gebakken/gefrituurd worden zodat de buitenkant crispy is en de binnen kant wat zachter, niet dit.
het personeel heeft onze klacht goed afgehandeld by the way.

Al met al mooie zaak, schitterend terras, leuk personeel, maar de keuken kan op sommige vlakken wat bijles gebruiken
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Waren met 8 meiden, even gezellig hapje eten dachten we. Bij binnenkomst oogde het al chaotisch, wel een erg mooie zaak. Na een half uur op de kaart te zitten wachten zijn we die maar zelf gaan halen. Vervolgens bestellen wij 3 porties nachos uit de oven, is de guacamole nog helemaal bevroren bij alle porties. Bij aangeven geen excuses, gewoon paar minuutjes in oven en zo teruggezet op tafel. Na weer een lange tijd op het hoofdgerecht te hebben moeten wachten, dreef mijn gerecht in het water. Het was overduidelijk dat alle ingrediënten direct uit de diepvries waren gebruikt. Meer van onze gerechten hadden nauwelijks smaak..
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We eten hier met enige regelmaat vanwege de gevarieerde kaart, mooie ambiance en omdat het geschikt is met familie. Deze keer de lunch op zaterdag, het was gelukkig niet erg druk. Veel tafelgenoten namen pizza, clubsandwich of de hamburger. Hoewel het geen pizzeria is zijn de pizza's goed. Lekker dunne bodem zodat je alles op kan en niet zo vol zit. Ook nog een hapje clubsandwich en hamburger gebietst, prima. Ik zou het nog beter vinden als het volledige menu ook bij de lunch beschikbaar zou zijn. Niets beter dan een uitgebreide warme maaltijd als lunch in het weekend.
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
We waren gezellig met 8 meiden wat gaan eten. Mooie plek en mooi ingericht, dat moet ik zeggen. Bij binnenkomst maakte het restaurant meteen een chaotische indruk. Het duurde dan ook 20 minuten voordat er iemand naar ons toe kwam, uiteindelijk zijn we zelf de kaart maar gaan halen. Bij het bestellen van nacho's uit de oven kregen, bleek de guacamole nog diep bevroren te zijn. Dit wordt dan even kort in de oven gezet en dan zonder pardon teruggezet op tafel. Toen hadden 4 van ons een ovenpizza, wat heerlijk klonk. Helaas waren deze pizza's overduidelijk niet vers, net als de ingrediënten erop. Het dreef van het vocht. Heel zonde van zo'n mooie locatie en inrichting.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We zochten een restaurant centraal gelegen, vlakbij Utrecht. Wat een verassend leuk en gezellig restaurant! Tafels wel dicht op elkaar maar niet als storend ervaren. Snel, vriendelijk en attente bediening. Mooie kaart met weinig gerechten maar voldoende variatie, hou ik van. Traditionele carpaccio, prima en bij hoge uitzondering pizza besteld (pizza bij andere gasten zag er watertandend lekker uit) Pizza met royale parmaham, flinterdunne bodem en knapperig. Ik kreeg de pizza niet op maar wat goddelijk. Huiswijn (merlot) heerlijk en vriendelijke prijs €23,-. We komen zeker terug!
I F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Als groep hebben we echt veel te weinig eten gekregen. 1 pizza, 1 plankje kaasjes met wat vlees en olijven, 1 zakje brood voor 8 personen....nou als voorgerecht was het net genoeg geweest, maar dit bleek ons hele menu te zijn. Iedereen is met trek naar huis vertrokken eind vd avond. Bij vraag naar extra pizza bleek dat niet in het menu te zitten, we hadden alles al gehad. Dit is echt geen 25 euro pp waard!!!
Het zit wel gezellig.
De bediening is oke. Drinken bestellen gaat heel slordig, soms krijg je het niet en moet je opnieuw bestellen. Makkelijk geld verdienen aan een groep.... ik kom niet meer terug
kham .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Helaas heeft Loft88 mij niet weten te bekoren en met mij veel familieleden, wij waren hier op een zaterdag voor lucht en diner met de hele familie. Om te beginnen over het parkeren - de eerste 3 u is dat gratis, daarna moet er p.a. €5 betaald worden, tel uit de winst. Aangezien de familie verspreid door het land woont en dus met de auto's was gekomen, was dat een zeer onaangename verrassing. Waarom moeten KLANTEN van Loft88 betalen voor parkeren, zelfs als ze gedurende de hele dag voor de klandizie zorgen?
Het eten is zeer middelmatig, voornamelijk pizza en burgers staan op de menulijst, met brood + dipje als voorgerecht. Er was iemand met een glutenallergie onder ons en die kreeg als hoofd (en de enige) gerecht een boord met veel sla + een paar door midden gesneden cherry tomaatjes + paar plakjes rundercarpaccio!!! Er was zelfs geen dressing, de klant moet er desgewenst dat zelf aan de salade toevoegen, enne de geserveerde dressing bestond uit olijfolie in een kleine mok!!! Nee, de kok raakt zeker niet overspannen hier, dat is overduidelijk. Verder moesten we doen met pizza's, brood, plank met kaas en wat vleeswaar erop en maar 2 boorden met gegrilde groenten voor 45 mensen. De lounge banken zouden waarschijnlijk lekker zitten, maar wij zaten op niet lekker zittende metalen stoeltjes buiten.
Niet alleen de keuken spaarde overduidelijk haar krachten door alleen pizza's en burgers te bakken, de bediening was ook duidelijk niet in staat de vele klanten te bedienen. Er moest soms zeer, zeer lang op een bestelde drankje gewacht worden zodat ie, nadat ie al 3 keer nagevraagd had, zelf naar de bar moest om deze op te halen, want anders kon je nog een 1 u daarop wachten. Kortom, dat was de eerste en gelijk ook de laatste keer dat wij in de Loft88 kwamen eten, de prijs kwaliteitsverhouding is hier volledig uit balans, er zijn veel betere plekken waar je in Utrecht lekker kan eten.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We hebben hier op vrijdag voor het eerst sinds langere tijd weer eens gegeten. Wat een heerlijke plek om met de kinderen wat te eten buiten in de zon. Ik heb vitello tonnato vooraf genomen en als hoofdgerecht een bbq chicken mini pizza. Vrouw en kinderen hadden pizza, fish and chips en een kipburger. Allemaal even lekker. De bediening moest even op gang komen, duurde 20 minuten voor we iets te drinken hadden na aankomst. Dat ging daarna beter.
m J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Laatst een Bbq gehad bij Loft88. Kostte 35 euro pp hetgeen enorm overpriced is voor wat je krijgt. Vlees was niet gaar, groentenspiesjes rauw. Geen professional die achter het vuur stond. Veel te weinig salade en de aardappelsalade vond niemand lekker. Voor desserts moest je nog eens apart betalen: 5 euro per bakje.
Wat een teleurstellende rip-off dit
frankroqi .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vandaag weer eens gegeten bij Loft88. Wat een heerlijke plek is dit toch. Prachtig terras om effe te relaxen en dit op een paar fiets minuten van de binnenstad. Een heerlijk stukje tonijn gegeten echt top.
Catherine E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op het terras gegeten met ons gezin. Voorgerecht stokbrood en nacho's met sausjes. Hoofgerechten kids pizza, Loft burger en Oosterse Kipsalade. Prima gerechten, porties goed. Dessert van de dessertplank: cheesecake en mango. Vlotte, vriendelijke bediening. Goed eten voor doordeweek, geen culinaire hoogstand. Perfecte locatie voor de kinderen.
cook .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Voor een groot gezelschap is dit restaurant bijzonder goed geschikt, de akoestiek laat te wensen over.
Het eten was geen hoogstandje en de prijsverhouding enigszins in disbalans.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Mooie locatie langs rijksweg. Buiten veel lazy-zitjes. Binnen geluncht op regenachtige dag. Inrichting zonder tierelantijnen, strak, licht en schoon in (wat lijkt) op een grote voormalige schuur met veel balkpartijen.
Pizza's tijdens lunch niet leverbaar, staan wel op lunchkaart. Jammer.
Loft sandwich gekozen, uitgevoerd met o.a. gebakken eitje en kip en gegarneerd met onder meer wat rucola en tomaat. Voorts geserveerd met wat boerenfrietjes en een klein schaaltje (echte) mayonaise. Prima van smaak en hoeveelheid. De geserveerde melk smaakte naar houdbare melk of 'fair traide door-gepasteuriseerd'; afknapper. Bediening vlot en prima.
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
De hapjes zijn hier lekker (al konden ze wat scheutiger zijn met het begeleidende brood; aioli zó opeten is geen aanrader) en worden leuk gepresenteerd, de ambiance is perfect. Zowel binnen als buiten kun je heerlijk zitten. Het personeel is vrolijk en vriendelijk. Je kunt er goed parkeren. Eén minpuntje: de prijzen. Een wijntje kost bijna 5 euro. Dat vind ik een beetje te duur.
Maar verder: top!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het was mooi weer dus we zaten op het terras. Perfecte plek om te onthaasten...
De Loft-hamburger was prima, heerlijk vlees, lekkere friet. Gewoon goed, idem de fish&chips.
Komen (bij mooi weer ;-) zeker weer eens terug!
sander.davidse .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Pizza was prima, een 8. De risotto (dagmenu) niet lekker, een 4. Bediening te traag. Beetje teleurgesteld. Locatie was veelbelovend.