Over restaurant Loft 88

Genieten in Utrecht

Een ongedwongen, relaxte plek waar je geniet van een heerlijke lunch of diner. Al het vlees, kaas, groente en fruit komt van bio boerderij De Lindenhoff in Baambrugge, de worst van Brandt en Levie, brood van Menno en de vis van Smit. Topproducten dus, en daar wordt heel goed mee gekookt. Herkenbare, pure gerechten waar iedereen gek op is.

Meer informatie over restaurant Loft 88

• : Parkeerplaats

Duur
Lang
Kham .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Helaas heeft Loft88 mij niet weten te bekoren en met mij veel familieleden, wij waren hier op een zaterdag voor lucht en diner met de hele familie. Om te beginnen over het parkeren - de eerste 3 u is dat gratis, daarna moet er p.a. €5 betaald worden, tel uit de winst. Aangezien de familie verspreid door het land woont en dus met de auto's was gekomen, was dat een zeer onaangename verrassing. Waarom moeten KLANTEN van Loft88 betalen voor parkeren, zelfs als ze gedurende de hele dag voor de klandizie zorgen?
Het eten is zeer middelmatig, voornamelijk pizza en burgers staan op de menulijst, met brood + dipje als voorgerecht. Er was iemand met een glutenallergie onder ons en die kreeg als hoofd (en de enige) gerecht een boord met veel sla + een paar door midden gesneden cherry tomaatjes + paar plakjes rundercarpaccio!!! Er was zelfs geen dressing, de klant moet er desgewenst dat zelf aan de salade toevoegen, enne de geserveerde dressing bestond uit olijfolie in een kleine mok!!! Nee, de kok raakt zeker niet overspannen hier, dat is overduidelijk. Verder moesten we doen met pizza's, brood, plank met kaas en wat vleeswaar erop en maar 2 boorden met gegrilde groenten voor 45 mensen. De lounge banken zouden waarschijnlijk lekker zitten, maar wij zaten op niet lekker zittende metalen stoeltjes buiten.
Niet alleen de keuken spaarde overduidelijk haar krachten door alleen pizza's en burgers te bakken, de bediening was ook duidelijk niet in staat de vele klanten te bedienen. Er moest soms zeer, zeer lang op een bestelde drankje gewacht worden zodat ie, nadat ie al 3 keer nagevraagd had, zelf naar de bar moest om deze op te halen, want anders kon je nog een 1 u daarop wachten. Kortom, dat was de eerste en gelijk ook de laatste keer dat wij in de Loft88 kwamen eten, de prijs kwaliteitsverhouding is hier volledig uit balans, er zijn veel betere plekken waar je in Utrecht lekker kan eten.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We hebben hier op vrijdag voor het eerst sinds langere tijd weer eens gegeten. Wat een heerlijke plek om met de kinderen wat te eten buiten in de zon. Ik heb vitello tonnato vooraf genomen en als hoofdgerecht een bbq chicken mini pizza. Vrouw en kinderen hadden pizza, fish and chips en een kipburger. Allemaal even lekker. De bediening moest even op gang komen, duurde 20 minuten voor we iets te drinken hadden na aankomst. Dat ging daarna beter.
M J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Laatst een Bbq gehad bij Loft88. Kostte 35 euro pp hetgeen enorm overpriced is voor wat je krijgt. Vlees was niet gaar, groentenspiesjes rauw. Geen professional die achter het vuur stond. Veel te weinig salade en de aardappelsalade vond niemand lekker. Voor desserts moest je nog eens apart betalen: 5 euro per bakje.
Wat een teleurstellende rip-off dit
Frankroqi .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vandaag weer eens gegeten bij Loft88. Wat een heerlijke plek is dit toch. Prachtig terras om effe te relaxen en dit op een paar fiets minuten van de binnenstad. Een heerlijk stukje tonijn gegeten echt top.
Irma Van Der Kwast .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Geluncht op het mooie zonovergoten terras met heerlijke loungebanken in de zon en gezellige tafeltjes in de schaduw in Mediterraanse sfeer. Lunchgerechten waren met hele verse ingrediënten klaargemaakt. Brood knapperig, vlees, kip, vis en eitjes smakelijk bereid. De Franse sauvignon blanc zeer goed van smaak en temperatuur. Zeer vriendelijke bediening
Catherine E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op het terras gegeten met ons gezin. Voorgerecht stokbrood en nacho's met sausjes. Hoofgerechten kids pizza, Loft burger en Oosterse Kipsalade. Prima gerechten, porties goed. Dessert van de dessertplank: cheesecake en mango. Vlotte, vriendelijke bediening. Goed eten voor doordeweek, geen culinaire hoogstand. Perfecte locatie voor de kinderen.
cook .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Voor een groot gezelschap is dit restaurant bijzonder goed geschikt, de akoestiek laat te wensen over.
Het eten was geen hoogstandje en de prijsverhouding enigszins in disbalans.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Mooie locatie langs rijksweg. Buiten veel lazy-zitjes. Binnen geluncht op regenachtige dag. Inrichting zonder tierelantijnen, strak, licht en schoon in (wat lijkt) op een grote voormalige schuur met veel balkpartijen.
Pizza's tijdens lunch niet leverbaar, staan wel op lunchkaart. Jammer.
Loft sandwich gekozen, uitgevoerd met o.a. gebakken eitje en kip en gegarneerd met onder meer wat rucola en tomaat. Voorts geserveerd met wat boerenfrietjes en een klein schaaltje (echte) mayonaise. Prima van smaak en hoeveelheid. De geserveerde melk smaakte naar houdbare melk of 'fair traide door-gepasteuriseerd'; afknapper. Bediening vlot en prima.
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
De hapjes zijn hier lekker (al konden ze wat scheutiger zijn met het begeleidende brood; aioli zó opeten is geen aanrader) en worden leuk gepresenteerd, de ambiance is perfect. Zowel binnen als buiten kun je heerlijk zitten. Het personeel is vrolijk en vriendelijk. Je kunt er goed parkeren. Eén minpuntje: de prijzen. Een wijntje kost bijna 5 euro. Dat vind ik een beetje te duur.
Maar verder: top!
Midegi .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het was mooi weer dus we zaten op het terras. Perfecte plek om te onthaasten...
De Loft-hamburger was prima, heerlijk vlees, lekkere friet. Gewoon goed, idem de fish&chips.
Komen (bij mooi weer ;-) zeker weer eens terug!
Sander.davidse .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Pizza was prima, een 8. De risotto (dagmenu) niet lekker, een 4. Bediening te traag. Beetje teleurgesteld. Locatie was veelbelovend.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Toen we binnen kwamen (erg nat geregend) bleken we aan een te hoge tafel voor onze dochter te zitten, dit werd creatief opgelost. Deze keer hadden Lilian en ik de tonijnsteak gekozen. Die eten we graag mooi roze, zoals het wat ons betreft hoort. Deze bij loft was helemaal goed, mooie kleur aan de buitenzijde en perfect roze van binnen.

Onze kleine dame heeft heerlijk haar 'Fish and Chips' zitten eten. Een goed gepaneerd stuk vis, niks gemalen, gewoon een goed stuk vis.

Het was kinderspeeldag en gelukkkig werd het snel wat droger ze kon dus heerlijk los op een springkussen. Dit is een onderdeel van het Lazy Sunday concept waar wij graag gebruik van maken.
Evelynborst .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Lekker vers eten! Het was kidsday, maar helaas werkte het weer niet helemaal mee. Misschien voor volgende keer ook een alternatief programma voor slecht weer bedenken?
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Grootste pluspunt: de pizza's! Beter dan in Toscane, waar ik een week later geweest ben. Top eten, top ambiance en bovenal een top bediening. Echt een aanrader!
Florisantsie .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Goede mix tussen kwaliteit en ontspannen, ongedwongen dineren. Kids zijn er zeer welkom, bediening is super vriendelijk. De muziek vond ik iets te hard staan (we zaten erg dicht bij de boxjes..)
Emve1972 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Prima locatie om ook op een regenachtige dag de 75ste verjaarsdag te vieren en met jonge kleinkinderen. Bediening vriendelijk en behulpzaam, (grote) salades heerlijk, pizza top en heerlijk vers, club Loft ook een aanrader, en ook de uitsmijter was super! Enige is dat wij voor kindertjes een keuze zouden bieden gist of desembrood, want hoe lekker wij ook dit brood van Menno ook vinden..onze jongste kinderen zijn het niet gewend en dan is het een best heftige smaakervaring..We komen graag terug, en ook graag op een zonnige dag om van terras te genieten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vandaag geluncht bij Loft88. Een leuke omgeving, zeer kindvriendelijk en een leuke atmosfeer. De bediening was zeer vriendelijk. Als lunch hadden we Zuurdesembrood met van dobben kroketten en de loft burger. De kroketten waren goed. Mede door het heerlijke brood. De mosterdmayonaise was aan de flauwe kant en had wat meer pit mogen hebben. Die verwacht je ook als het op een stoere houten plank wordt geserveerd. De burger was prima. Een zeer goede cuison, maar wat vlak qua smaak. Prima maar niet uitdagend. De frietjes waren te ver gefrituurd en waren helaas korte 'restjes'. Al met al ok met een relaxte sfeer.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het eten smaakt goed, al is de keuze van hoofdgerechten helaas beperkt en al lange tijd hetzelfde.
Uitstekende service, mooi vernieuwd terras en heel geschikt om met kinderen te eten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Afgelopen dinsdag met 9 man (team) gegeten
Leuke, gezellige plek, waar het mede door het lekkere weer buiten goed toeven was
Bediening is werkelijk allervriendelijkst, maar in ons geval weinig bekwaam helaas; gerechten werden niet juist en ook niet tegelijk uitgeserveerd

De geserveerde huiswijnen zijn van zeer bedenkelijke kwaliteit (smakeloos, wit was zuur)
Tip: geef 1 euro meer uit (inkoop) en neem een goede leverancier er is werkelijk voor 3,5-4 euro inkoop prima iets te krijgen waar klanten ook blij van worden

Eten was lekker evenals de prijs/kwaliteit verhouding ervan

Eventueel met een klein tafeltje zou ik het wel nog een keer proberen, vooral vanwege de plek
Ine G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prima tent om met kinderen een lekkere hap te eten in een gezellig decor. De pizza porties zijn wat aan de kleine kant. Toetjes heerlijk