Loft 22

Plein 22 3861 AB Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Loft 22

Voel je thuis

Regen, sneeuw of zon. Wat voor weer het ook is, bij LOFT22 word je altijd warm ontvangen. Wat een gezellige sfeer! Zodra je binnen bent, ruik je verse koffie en zelfgemaakt appelgebak. Er staat nog veel meer op de kaart. Onweerstaanbare broodjes, frisse salades, wereldse burgers en nog veel meer heerlijke gerechten. Alles wordt prachtig opgemaakt, de verse ingrediënten liggen te stralen op je bord. Dat wordt genieten.

Meer informatie over restaurant Loft 22

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vol lof voor Loft22 We hebben heerlijk gegeten en service was top! Gezellige plekje op het plein van centrum. Met de AH restaurant actie mogen wij kiezen uit 3 soorten voorgerecht, vlees, vis of vege -hoofdgerecht en een toetje uit een verrassende plank met erschillende toetjes of plakjes taart.
Lambert E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed terras waar we eerst een drankje namen. De bediening was goed en persoonlijk en ze gunden ons de tijd.
Het menu goed en niet duur voor de kwaliteit die er geboden werd.
Jammer alleen dat je moest betalen voor water en geen kraanwater kon bestellen. Helaas zie je dit bij steeds meer restaurants, maar dat is geen belemmering hier nog wel eens te gaan.
J N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Goede service, gezellige bediening. Doordeweekse dag, zaten er met zijn tweeën maar door goede muziek en bediening voelde het niet leeg! Top!
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weinig keuze betreft menu`s. Erg goedkoop wat aangeboden werd. Hamburger nog rauw van binnen.
Moesten erg lang wachten voordat we wat kregen, wat we er extra bijbesteld hadden waren ze alweer vergeten en er waren weinig mensen. Later alleen nog wijzelf.
Het leek wel of ze tijd aan het rekken waren om ons drankjes aan te smeren, zodat ze toch nog wat verdienen.
Wij komen hier niet meer.
Reinie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was heel goed,zeker niet te weinig,
en vooral het nagerecht heerlijk,
aardig personeel.
Zeker om er terug te gaan.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Echt volop genieten hier! Heerlijke gerechten met liefde bereid en uitgeserveerd. Wat een goede service, heel vriendelijk en gemoedelijk. Zeker voor herhaling vatbaar, bedankt Loft 22!
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
was gezelig. het eet was echt lekker en goed. de bediening was niet te gehaast je kon lekker rustig zitten. het is echt een aanrader
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zo wel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren lauw. Dit zal worden doorgegeven aan de keuken. Er was een extra tafel bijgezet zodat we propperig op elkaar zaten. Er was geen menukaart aanwezig, die was in gebruik bij andere gasten. Wij komen niet meer terug. Geen reclame voor een restaurant in \\\\\\nijkerk.
H R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hartelijke en persoonlijke ontvangst, attente bediening in goed tempo ondanks onderbezetting door ziekte.
Lekker eten! Verrassend plankje met superlekkere (voor)gerechtjes. Ruime portie gevarieerde groentes. Nagerechten ook origineel gepresenteerd op een blad ter keuze. Frisse, lekkere en gezonde gerechten met eerlijke ingrediënten. Gelukkig niet die mierezoete hapjes met mega veel slagroom. Echt een adres om te onthouden! Het is ook nog eens handig bereikbaar omdat het heel dicht bij een parkeergarage is en aan een gezellig winkelplein.
cobie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
heerlijk gegeten, gezellig ontvangen, rustige sfeer gunstige prijs. we gaan er zeker weer eens naar toe. Heb me laten verrassen door het verrassing diner, mijn vriendin had heerlijk salade vooraf met warme paddenstoeltjes, konijn pasta en heerlijk gewokte groenten. Als toetje konden we kiezen van toetjes plateau.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met AH actie gegeten. Het was erg druk en er was maar 1 vrouw voor de bediening. Er waren wat mensen ziek werd ons verteld. Ontzettend vriendelijk en respect hoe ze alles in haar eentje toch voor mekaar kreeg. Eten was best prijzig en niet heel geweldig. Konijnenbout was erg bleek van kleur en had de smaak van een kippenpoot, de radicchio was droog (verbrand).
Gerdine S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke ontvangst. Heerlijke thee, met bijzonder lekkere smaken. Wordt mooi geserveerd. Het was heel rustig waardoor we ook niet lang hoefden te wachten. Rustige, maar wel gezellige sfeer.
Sherien M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met een groep van 11 vrouwen wezen eten. Er liep 1 serveerster, moesten lang wachten op het eten. Eenmaal het eten viel het tegen. Vlees was koud, weinig groente.
riakruithof .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Goed gegeten , voor een redelijke prijs
We waren de enigste en eerste gasten , dus er werd voldaan aan onze wensen .
Voorgerecht en hoofdgerecht prima !
Toetje viel wat tegen
Flesje tafelwater (kraanwater) voor bijna 5 euro vind ik wat prijzig
Wim Bos En Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij aten met 6 personen,waarvan er 1 jarig was, met de AH Restaurantbonnen. Ontvangst was hartelijk. Het restaurant was op 1 tafel met 2 personen na, helemaal leeg. Het voorgerecht, een plankje met van alles erop van vis, vlees, kaas, olijf, brood, boter,gebakken calamaris etc. was leuk gepresenteerd en het was voldoende. Het hoofdgerecht viel wat tegen, risotto was flauw, warme groenten alleen gepureerde doperwten ( + bakje salade ) en het nagerecht was ook erg magertjes. Er werd ons een groot dienblad getoond met daarop desserts waar we een keuze uit konden maken. De hangop was op, was er dus maar 1 van, de tiramisu leek uit de vriezer te komen, zo hard en verder kon je kiezen uit glaasje met vruchten en 2 soorten cheesecake. Al met al niet de kwaliteit die we verwacht hadden!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Niet erg druk, maar gedurende de avond werd het wat levendiger. Prima (en voldoende) gegeten met de AH-actie.
henkhogeweg .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lofgt22 is een vrij eenvoudige eetgelegenheid met een redelijk goede keuken. De bediening had er erg druk (de vrouw was alleen) en daardoor niet erg attent. We aten met de AH-actie een goede maaltijd voor een redelijke prijs.
Niet echt geschikt voor een leuke avondje uit. Daarvoor is het te simpel en vrij kil.
J_Arlar .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima gegeten bij Loft22 (met AH actie). De bediening is zeer vriendelijk. Verrassend dat het complete aanbod desserts werd aangeboden op een grote schaal. De uitleg van de diverse toetjes was zeer duidelijk, zodat makkelijk een keuze kon worden gemaakt. Loft22 is een aanrader.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Sharing menu was voortreffelijk. Leuk om iets te eten dat je normaal niet zou bestellen. Leuk dat ook de sharing toetjes allemaal werden getoond en dat we zelf konden kiezen welk toetje we wilde, extra maken was geen probleem. Interactie tussen personeel en onze puber kinderen was erg goed, complimenten daarvoor. We hebben genoten.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gereserveerd bij Loft 22 via de AH aktie. Volgens de site van AH restaurantaktie.nl kon je kiezen uit 2 voorgerechten. Hoofdmenu en dessert via de kaart van Loft 22.
Echter, bij Loft 22 kreeg je te horen dat je niet kon kiezen voor een van de burgers, die waren uitgesloten van de AH aktie. Van de overige hoofdgerechten van de kaart was de entrecote echter op. Hiervoor in de plaats porc rack.........*van de vorige kaart, overgebleven ?
Wij besloten de drankjes af te rekenen en weg te gaan. Zij zien ons hier niet meer terug !