Loft 22

Plein 22 3861 AB Nijkerk Nederland Kaart

Over restaurant Loft 22

Voel je thuis

Regen, sneeuw of zon. Wat voor weer het ook is, bij LOFT22 word je altijd warm ontvangen. Wat een gezellige sfeer! Zodra je binnen bent, ruik je verse koffie en zelfgemaakt appelgebak. Er staat nog veel meer op de kaart. Onweerstaanbare broodjes, frisse salades, wereldse burgers en nog veel meer heerlijke gerechten. Alles wordt prachtig opgemaakt, de verse ingrediënten liggen te stralen op je bord. Dat wordt genieten.

Meer informatie over restaurant Loft 22

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Riakruithof .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Goed gegeten , voor een redelijke prijs
We waren de enigste en eerste gasten , dus er werd voldaan aan onze wensen .
Voorgerecht en hoofdgerecht prima !
Toetje viel wat tegen
Flesje tafelwater (kraanwater) voor bijna 5 euro vind ik wat prijzig
Wim Bos En Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij aten met 6 personen,waarvan er 1 jarig was, met de AH Restaurantbonnen. Ontvangst was hartelijk. Het restaurant was op 1 tafel met 2 personen na, helemaal leeg. Het voorgerecht, een plankje met van alles erop van vis, vlees, kaas, olijf, brood, boter,gebakken calamaris etc. was leuk gepresenteerd en het was voldoende. Het hoofdgerecht viel wat tegen, risotto was flauw, warme groenten alleen gepureerde doperwten ( + bakje salade ) en het nagerecht was ook erg magertjes. Er werd ons een groot dienblad getoond met daarop desserts waar we een keuze uit konden maken. De hangop was op, was er dus maar 1 van, de tiramisu leek uit de vriezer te komen, zo hard en verder kon je kiezen uit glaasje met vruchten en 2 soorten cheesecake. Al met al niet de kwaliteit die we verwacht hadden!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Niet erg druk, maar gedurende de avond werd het wat levendiger. Prima (en voldoende) gegeten met de AH-actie.
Henkhogeweg .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lofgt22 is een vrij eenvoudige eetgelegenheid met een redelijk goede keuken. De bediening had er erg druk (de vrouw was alleen) en daardoor niet erg attent. We aten met de AH-actie een goede maaltijd voor een redelijke prijs.
Niet echt geschikt voor een leuke avondje uit. Daarvoor is het te simpel en vrij kil.
J_Arlar .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima gegeten bij Loft22 (met AH actie). De bediening is zeer vriendelijk. Verrassend dat het complete aanbod desserts werd aangeboden op een grote schaal. De uitleg van de diverse toetjes was zeer duidelijk, zodat makkelijk een keuze kon worden gemaakt. Loft22 is een aanrader.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Sharing menu was voortreffelijk. Leuk om iets te eten dat je normaal niet zou bestellen. Leuk dat ook de sharing toetjes allemaal werden getoond en dat we zelf konden kiezen welk toetje we wilde, extra maken was geen probleem. Interactie tussen personeel en onze puber kinderen was erg goed, complimenten daarvoor. We hebben genoten.
Zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gereserveerd bij Loft 22 via de AH aktie. Volgens de site van AH restaurantaktie.nl kon je kiezen uit 2 voorgerechten. Hoofdmenu en dessert via de kaart van Loft 22.
Echter, bij Loft 22 kreeg je te horen dat je niet kon kiezen voor een van de burgers, die waren uitgesloten van de AH aktie. Van de overige hoofdgerechten van de kaart was de entrecote echter op. Hiervoor in de plaats porc rack.........*van de vorige kaart, overgebleven ?
Wij besloten de drankjes af te rekenen en weg te gaan. Zij zien ons hier niet meer terug !
Robbiekuiper .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gisteren, zondag 4 sept., met vrienden gegeten bij Loft 22. Vriendelijk ontvangen. Keuze van de kaart zag er goed uit. Voorgerecht was prima maar het hoofdgerecht was wat mager. Als je met 4 pers. verschillende hoofdgerechten besteld krijg je, neem ik aan, 4x een hoofdgerecht. Als je echter 4x een verrassings share menu besteld krijg je 3 maal een hoofdgerecht dat je met 4 pers.moet delen! Toetje was ok. Leuk ingericht dat wel
Leverworst .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016

Vooraf geborreld op het gezellige terras van LOFT 22
We waren met z'n vieren, twee bestelden : dorade die prima was! En de andere 2 het " sharing diner ", hierbij was er keus tussen vis of vlees. Er werd voor vis gekozen. Het vissoort bleek mossel te zijn, waarvan 1 v.d. twee niet hield. Gelukkig lag er als extra nog een mooie moot dorade bij. Het dessert waren allerlei zoete lekkernijen of fruit op een grote schaal, waarvan we er elk een mochten kiezen, verrassend!
De bediening was zeer goed, een attente dame, met veel humor.
Bij het afscheid heb ik beloofd reclame te maken voor LOFT 22, bij deze!
Mvanbloemendal .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Loft22 naar aanleiding van de AH Restaurantactie. Aan alle gerechten was ècht aandacht gespendeerd. Na afloop hebben we nog even met de kok gesproken en complimenten gemaakt. Ze houdt van smaakexperimenten en nieuwe dingen proberen. Maar belangrijkste, ze werkt met liefde voor haar vak en dat proef je terug in de gerechten. De kaart wisselt daar met grote regelmaat en we gaan zeker nog een keer terug.
Tg.vander.stege .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij waren er voor de eerste keer,maar zeer zeker niet voor de laatste keer.
Echt een uitje. Eten,drinken, sfeer,bediening meer dan prima!
Hh-willemsen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was lekker maar daarmee is ook alles gezegd. Smaken waren wat oppervlakkig.
Helaas een erg beperkte kaart. Bediening was vriendelijk. Helaas te weinig serveersters.
2.30 uur zitten voor een voorgerecht en hoofdgerecht vinden wij niet kunnen.
bij thuiskomst bleek ook nog een dessert in rekening gebracht te zijn wat wij niet hebben genomen. Helaas zullen hier niet snel terug keren.
Diny.vermeer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren verrassend en ook leuk opgediend. Bediening ook heel goed, leuk.
Nagerecht komen ze laten zien zodat je een goede keuze kunt maken, allemaal even lekker en huisgemaakt.
Dit restaurant is een echte aanrader.
Josan3 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Piepklein tafeltje voor 2 personen, ongezellig restaurant en weinig keus op de menukaart. Bediening erg vriendelijk en eten was redelijk.
Creatiever .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heel aardige bediening! Eten vond ik niet heel erg bijzonder. Tafeltjes nogal dicht bij elkaar. Harde muziek van buiten ook de hele avond.
Nicole Y.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eerste en laatste keer dat ik hier eet. We mochten niet buiten op het terras zitten volgens de eigenaresse (?) Eten moesten we binnen doen aangezien ze maar 2 mensen in de bediening had. En dit op zaterdagavond!? Eigenaresse (?) liep erg gestrest en met een rood hoofd door de zaak te rennen. Met de dinerbon van Albert Heijn heb je zeer beperkte keuze. Menukaart is al niet uitgebreid maar nu bleven er voor mij als vegetariër welgeteld 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht over. Dat het zo beperkt was heb ik nergens kunnen vinden op hun site. Voorgerecht was een salade van bijna 10 euro. Deze was behoorlijk smakeloos. Grote stukken sla, wat rauwe stukjes bonen en een paar gedroogde tomaatjes. Verder wat smakeloze aubergine en courgette. Het hoofdgerecht moest een curry voorstellen. Dit bestond echter voornamelijk uit droge rijst met een klein beetje groenten eroverheen. En dat voor bijna 16 euro! Gelukkig kregen we er wat patat bij. Helaas waren er veel stukken aan elkaar gebakken. En weer een gigantisch blad sla in een bakje met wat kikkererwten erop. Geen idee hoe ik dat had moeten eten. Nagerecht was een blad met diverse toetjes erop. Lees: glaasjes met fruit of ministukjes taart. Dit was achteraf maar gelukkig want de tiramisu en de cheesecake waren net zo smakeloos als de rest van het eten. Het lijkt net of ze vanuit de vriezer koken. Ook zijn ze veel te duur voor het eten wat ze je voorschotelen. Voor mij was dit eens maar nooit meer.
Bartkok .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben genoten van de sharing diner. Het menu wordt samengesteld op basis van de voorkeur van beide personen en tot het op tafel staat is het een verrassing. Wel een verrassing die zeker bij ons in de smaak viel!

Kortom, als je in de buurt bent zeker een aanrader.
Richard012 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De hoeveelheid eten was ruim, maar niets was echt fantastisch op de brownie na. Duurde lang voordat we eten kregen wel vriendelijk en behulpzaam personeel!
Vlinder1986 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wij hebben heerlijke gegeten en gezeten bij Loft 22. Eerst een wijntje in het zonnetje op het terras. Er was een ruime keuze uit het menu, leuk geserveerd, vriendelijke bediening, sfeervol ingericht, lekker eten en heerlijke toetjes. Veel keuze uit theesoorten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Veehouderijpostma .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gastvrij onthaald. Leuk ingericht. Vriendelijk geprijsd.
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening! Voor AH actie zoekers een aanrader. Echt waar.