Loft 22

Plein 22 3861 AB Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Loft 22

Voel je thuis

Regen, sneeuw of zon. Wat voor weer het ook is, bij LOFT22 word je altijd warm ontvangen. Wat een gezellige sfeer! Zodra je binnen bent, ruik je verse koffie en zelfgemaakt appelgebak. Er staat nog veel meer op de kaart. Onweerstaanbare broodjes, frisse salades, wereldse burgers en nog veel meer heerlijke gerechten. Alles wordt prachtig opgemaakt, de verse ingrediënten liggen te stralen op je bord. Dat wordt genieten.

Meer informatie over restaurant Loft 22

Sandy G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De keuze uit de menu,s was zeer beperkt.we bestelde vooraf sesarsalade,we kregen een groot bord met bijna een hele kropsla met wat dressing, eipartjes,gebakken spekplakjes,en een paar stukjes kip.Als hoofdgerecht namen we
Blackangus burger,met sla,tomaat,augurk en saus.Het bleek een hamburger te zijn met dikke frieten.Als nagerecht kwam er een schaal met verschillende koeken/ kwark/hangop/glaasje watermeloen.Dit alles voor de prijs van29,95.We hadden erbij 2glaasjes witte wijn en 2 pilsjes. Voor de totaal prijs van 42,35 euro.De eigenaarresse
vroeg onze mening van het eten,ik heb gezegd dat dit een van de mindere gerechten is wat we via Iens hebben gegeten.Ze zei dat het haar vorig jaar geld gekost had.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten bij Loft was prima, al hadden we een kleine keuze voor het AH menu ( dat kan beter!) de sfeer en de bediening vonden wij matig.
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een eigenaresse met een wat nors uiterlijk en een beginnend meisje in de bediening. Les 1.... nooit je personeel afvallen/verbeteren waar de gasten bij zijn. Het meisje deed echt haar best maar had duidelijk nog niet zo veel ervaring in de horeca en werd om 20.15 naar huis gestuurd met een nog redelijk volle zaak. Die kon je wel alleen bedienen maar had dat dan de hele avond gedaan. Eten was prima Met het AH menu keus genoeg. een prima Ceasar Salad en verschillende bruscettas. Een rouleau van kip en een biefstuk. Als dessert mocht je kiezen van het plateau met diverse nagerechten van het huis. Het was niet zo druk dus we waren redelijk snel klaar.
Klas V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Allereerst werden we prima ontvangen. En daarna hebben we er fantastisch gegeten. Ik had de tagliatelle. Heb hem nog nooit zo lekker gehad. Mijn man had de angus burger met frites. Zeker de moeite waard.
Beslist een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ht beselde biertje kwam niet. Nog maar eens gevraagd. "Ik had een biertje getapt maar wist niet meer voor wie". was de reactive.
Vooraf een grote bak met grove sla met wat ei en vlees. Niet erg verfijnd.
De hoofdmaaltijd bestond uit een broodje met een burger en heel veel patat. Dat krijg ik bij Mc Donalds ook maar dan veel goedkoper. Of een paar stukken kip met tagliatelle zonder smaak. Meerr keuze was er niet.
Het toetje bestond uit een stukje kaastaart of een glas gesneden meloen of een glaasje met kwark.
Dat alles moet 29,95 kosten. Veel te duur.
Advies: laat iedereen van de kaart bestellen en bereken het goedkoopste menu niet. Dan heft de klant meer keuzes en krijgt wellicht meer waar voor zijn geld.
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten. Restaurant ziet er super gezellig uit en de service is hartelijk. Ze hadden een AH menu met steeds drie keuzes, maar de gewone kaart zag er echt overheerlijk uit! Zeker de moeite waard om erheen te gaan en daar ook eens iets van te proberen.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vol lof voor Loft22 We hebben heerlijk gegeten en service was top! Gezellige plekje op het plein van centrum. Met de AH restaurant actie mogen wij kiezen uit 3 soorten voorgerecht, vlees, vis of vege -hoofdgerecht en een toetje uit een verrassende plank met erschillende toetjes of plakjes taart.
Lambert E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed terras waar we eerst een drankje namen. De bediening was goed en persoonlijk en ze gunden ons de tijd.
Het menu goed en niet duur voor de kwaliteit die er geboden werd.
Jammer alleen dat je moest betalen voor water en geen kraanwater kon bestellen. Helaas zie je dit bij steeds meer restaurants, maar dat is geen belemmering hier nog wel eens te gaan.
J N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Goede service, gezellige bediening. Doordeweekse dag, zaten er met zijn tweeën maar door goede muziek en bediening voelde het niet leeg! Top!
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weinig keuze betreft menu`s. Erg goedkoop wat aangeboden werd. Hamburger nog rauw van binnen.
Moesten erg lang wachten voordat we wat kregen, wat we er extra bijbesteld hadden waren ze alweer vergeten en er waren weinig mensen. Later alleen nog wijzelf.
Het leek wel of ze tijd aan het rekken waren om ons drankjes aan te smeren, zodat ze toch nog wat verdienen.
Wij komen hier niet meer.
Reinie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was heel goed,zeker niet te weinig,
en vooral het nagerecht heerlijk,
aardig personeel.
Zeker om er terug te gaan.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Echt volop genieten hier! Heerlijke gerechten met liefde bereid en uitgeserveerd. Wat een goede service, heel vriendelijk en gemoedelijk. Zeker voor herhaling vatbaar, bedankt Loft 22!
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
was gezelig. het eet was echt lekker en goed. de bediening was niet te gehaast je kon lekker rustig zitten. het is echt een aanrader
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zo wel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren lauw. Dit zal worden doorgegeven aan de keuken. Er was een extra tafel bijgezet zodat we propperig op elkaar zaten. Er was geen menukaart aanwezig, die was in gebruik bij andere gasten. Wij komen niet meer terug. Geen reclame voor een restaurant in \\\\\\nijkerk.
H R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hartelijke en persoonlijke ontvangst, attente bediening in goed tempo ondanks onderbezetting door ziekte.
Lekker eten! Verrassend plankje met superlekkere (voor)gerechtjes. Ruime portie gevarieerde groentes. Nagerechten ook origineel gepresenteerd op een blad ter keuze. Frisse, lekkere en gezonde gerechten met eerlijke ingrediënten. Gelukkig niet die mierezoete hapjes met mega veel slagroom. Echt een adres om te onthouden! Het is ook nog eens handig bereikbaar omdat het heel dicht bij een parkeergarage is en aan een gezellig winkelplein.
cobie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
heerlijk gegeten, gezellig ontvangen, rustige sfeer gunstige prijs. we gaan er zeker weer eens naar toe. Heb me laten verrassen door het verrassing diner, mijn vriendin had heerlijk salade vooraf met warme paddenstoeltjes, konijn pasta en heerlijk gewokte groenten. Als toetje konden we kiezen van toetjes plateau.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met AH actie gegeten. Het was erg druk en er was maar 1 vrouw voor de bediening. Er waren wat mensen ziek werd ons verteld. Ontzettend vriendelijk en respect hoe ze alles in haar eentje toch voor mekaar kreeg. Eten was best prijzig en niet heel geweldig. Konijnenbout was erg bleek van kleur en had de smaak van een kippenpoot, de radicchio was droog (verbrand).
Gerdine S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke ontvangst. Heerlijke thee, met bijzonder lekkere smaken. Wordt mooi geserveerd. Het was heel rustig waardoor we ook niet lang hoefden te wachten. Rustige, maar wel gezellige sfeer.