Loft 22

Plein 22 3861 AB Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Loft 22

Voel je thuis

Regen, sneeuw of zon. Wat voor weer het ook is, bij LOFT22 word je altijd warm ontvangen. Wat een gezellige sfeer! Zodra je binnen bent, ruik je verse koffie en zelfgemaakt appelgebak. Er staat nog veel meer op de kaart. Onweerstaanbare broodjes, frisse salades, wereldse burgers en nog veel meer heerlijke gerechten. Alles wordt prachtig opgemaakt, de verse ingrediënten liggen te stralen op je bord. Dat wordt genieten.

Meer informatie over restaurant Loft 22

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Loft 22

T.G.A. Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ziet er heel gezellig uit, ontvangst en afscheid was beetje flauw, jammer dat 1 van de 3 hoofdgerechten op was, er was ook geen alternatief! Wel lekker gegeten
Helle V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hettty S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bij het kiezen van het menu werd hun hamburger geprezen/geadviseerd ,wij namen die hamburger prima saus ook wij vonden in verhouding erg veel friet en weinig groen
Qua opmaak eerder snackbar dan restaurant .
fj_hogenelst .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was prima.
Het voorgerecht, Kikkererwtensoep, was goed maar had na mijn idee iets meer smaak/kruiden mogen hebben want vond hem nu misschien een beetje vlak.
Het hoofdgerecht, Angus Burger, was ook prima, maar zowat onmogelijk om met de handen te eten doordat de hamburger zowat de vorm van een gehaktbal had. Tevens was het broodje waarop die lag behoorlijk sompig geworden, maar dat is enigszins verklaarbaar als er zoveel vocht nadien uit een burger komt. Ietwat minder friet en daarvoor in de plaats een klein beetje salade zou wel een goede verbetering kunnen zijn.
Tot slot had ik als nagerecht een Short Cake, echt super lekker en een echte aanrader.
Bediening was verder goed; kwam netjes paar keer langs.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was prima,
Super vriendelijke bediening.
Schrokken alleen ontzettend van de eind afrekening die erg hoog was.
Reden: de dure drankjes, waarvan je de de prijs dus niet weet want je krijgt een aangepaste kaart met menu zonder prijzen en geen drankkaart.
Tip: geef er een drankkaart bij met prijzen ,weten mensen waar ze rekening mee moeten houden.
Verder een superavond gehad.
FamVdS .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was lekker, en ook voldoende keuze voor de AH-dineractie. De bediening is vriendelijk, maar iets meer stijl mag.
Enneke S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was prima eten. Gezellige zaak . Wij vonden het jammer dat je een aparte menu-kaart krijgt als AH-deelnemer, dat was ons niet bekend. Wij hebben daarom van de gewone kaart gegeten en hebben onze AH kaarten niet gebruikt.
vdzwaan.j .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Via AH gegeten. Beperkte keuze.
We moesten erg lang wachten op ons eten. De hoeveelheid wijn in onze glazen was elke keer verschillend. Eten zelf was prima.
Iensrecensist H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima gelegenheid met goeie keuken, aardige gastvrouw, heerlijke wijnen, gezellige inrichting, prima prijs-kwaliteit verhouding
smvdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Restaurant heeft uitzicht op een gezellig plein. Er is ook gelegenheid om buiten te zitten. Gedineerd op AH-bonnnen. Een lekker driegangenmenu gekregen. Vooral de desserts zijn heerlijk. Leuke locatie om nog eens naar terug te gaan.
inge D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben er wel gegeten,maar zij hadden een kaart gemaakt voor de iens actiekaarten,wat we erg jammer vonden en dus hebben we onze kaarten ook niet gebruikt en waren dus nu dubbel zo duur uit. we hadden dit nog nergens meegemaakt ,omdat we bij anderen gewoon van de menukaart konden kiezen wat we wilde hebben.
adinda01 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
TE veel pasta in verhouding tot de gortdroge kip en TE veel risotto in verhouding tot 5 garnaaltjes.
Het voorgerecht caesar salade was te eenvoudig en niet restaurant waardig. De belegde stokbroodjes als voorgerecht waren heel lekker en apart.
Sandy G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben lekker gegeten bij Loft met de AH actiebon. Lekker soepje vooraf en een heerlijk angusburger als hoofdgerecht., toetje was ook geweldig. Aanrader en we komen zeker terug! Goede en gezellige service
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De keuze uit de menu,s was zeer beperkt.we bestelde vooraf sesarsalade,we kregen een groot bord met bijna een hele kropsla met wat dressing, eipartjes,gebakken spekplakjes,en een paar stukjes kip.Als hoofdgerecht namen we
Blackangus burger,met sla,tomaat,augurk en saus.Het bleek een hamburger te zijn met dikke frieten.Als nagerecht kwam er een schaal met verschillende koeken/ kwark/hangop/glaasje watermeloen.Dit alles voor de prijs van29,95.We hadden erbij 2glaasjes witte wijn en 2 pilsjes. Voor de totaal prijs van 42,35 euro.De eigenaarresse
vroeg onze mening van het eten,ik heb gezegd dat dit een van de mindere gerechten is wat we via Iens hebben gegeten.Ze zei dat het haar vorig jaar geld gekost had.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten bij Loft was prima, al hadden we een kleine keuze voor het AH menu ( dat kan beter!) de sfeer en de bediening vonden wij matig.
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een eigenaresse met een wat nors uiterlijk en een beginnend meisje in de bediening. Les 1.... nooit je personeel afvallen/verbeteren waar de gasten bij zijn. Het meisje deed echt haar best maar had duidelijk nog niet zo veel ervaring in de horeca en werd om 20.15 naar huis gestuurd met een nog redelijk volle zaak. Die kon je wel alleen bedienen maar had dat dan de hele avond gedaan. Eten was prima Met het AH menu keus genoeg. een prima Ceasar Salad en verschillende bruscettas. Een rouleau van kip en een biefstuk. Als dessert mocht je kiezen van het plateau met diverse nagerechten van het huis. Het was niet zo druk dus we waren redelijk snel klaar.
Klas V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Allereerst werden we prima ontvangen. En daarna hebben we er fantastisch gegeten. Ik had de tagliatelle. Heb hem nog nooit zo lekker gehad. Mijn man had de angus burger met frites. Zeker de moeite waard.
Beslist een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ht beselde biertje kwam niet. Nog maar eens gevraagd. "Ik had een biertje getapt maar wist niet meer voor wie". was de reactive.
Vooraf een grote bak met grove sla met wat ei en vlees. Niet erg verfijnd.
De hoofdmaaltijd bestond uit een broodje met een burger en heel veel patat. Dat krijg ik bij Mc Donalds ook maar dan veel goedkoper. Of een paar stukken kip met tagliatelle zonder smaak. Meerr keuze was er niet.
Het toetje bestond uit een stukje kaastaart of een glas gesneden meloen of een glaasje met kwark.
Dat alles moet 29,95 kosten. Veel te duur.
Advies: laat iedereen van de kaart bestellen en bereken het goedkoopste menu niet. Dan heft de klant meer keuzes en krijgt wellicht meer waar voor zijn geld.
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten. Restaurant ziet er super gezellig uit en de service is hartelijk. Ze hadden een AH menu met steeds drie keuzes, maar de gewone kaart zag er echt overheerlijk uit! Zeker de moeite waard om erheen te gaan en daar ook eens iets van te proberen.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vol lof voor Loft22 We hebben heerlijk gegeten en service was top! Gezellige plekje op het plein van centrum. Met de AH restaurant actie mogen wij kiezen uit 3 soorten voorgerecht, vlees, vis of vege -hoofdgerecht en een toetje uit een verrassende plank met erschillende toetjes of plakjes taart.