Loft 22

Plein 22 3861 AB Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Loft 22

Voel je thuis

Regen, sneeuw of zon. Wat voor weer het ook is, bij LOFT22 word je altijd warm ontvangen. Wat een gezellige sfeer! Zodra je binnen bent, ruik je verse koffie en zelfgemaakt appelgebak. Er staat nog veel meer op de kaart. Onweerstaanbare broodjes, frisse salades, wereldse burgers en nog veel meer heerlijke gerechten. Alles wordt prachtig opgemaakt, de verse ingrediënten liggen te stralen op je bord. Dat wordt genieten.

Meer informatie over restaurant Loft 22

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Loft 22

Lily H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wij zijn heel enthousiast over dit restaurant. prima kwaliteit van het eten en creatieve gerechten.
Wij komen graag nog eens van de kookkunst van de kok genieten.
Johann en Lily
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heel lang moeten wachten op het eerste drankje n.l. 45 minuten. Gelijk ook maar een broodmandje besteld. Toen het voorgerecht kwam (geen broodmandje gezien, wel vermeld op de kassabon!!!) hebben wij gezegd: laat het broodmandje maar zitten. Daarna ook weer heel lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Overigens waren de gerechten prima van smaak. Wel vonden wij de verhouding prijs en kwaliteit niet kloppen. 30 euro voor een klein voorgerecht, broodje agnusburger, en eenvoudig nagerecht was wel bijzonder prijzig.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hadden een keuze menu van A&H restaurant actie. De gerechten waren verrukkelijk ! Wij komen hier zeker terug. Niet van die alledaagse dingen die je in een restaurant voorgeschoteld krijgt. Ze mogen blij zijn met zo'n geweldige kok. Het interieur vond ik wat minder. Het "houten"behang staat leuk, maar doordat er weinig accessoires hangen klinkt het heel hol en wat rumoerig. Ik kon de andere gasten woordelijk verstaan.
Toch weerhoudt het mij niet om dan niet te komen. Het gaat tenslotte om het eten. Als ze de sfeer kunnen verbeteren, dan weet ik zeker dat er meer gasten zullen komen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prijs kwalieit ok. Leuke plek op het Plein.
Parkeergarage in de buurt. Rustige ruimte. Muziek mag iets zachter wat ons betreft.
Nanna E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening was aardig maar traag. Multitasking hoort niet bij de kwalificatie ;) Teleurstellend was de wachttijd zowel voor de eerste gang als ook het hoofdgerecht, beide keren minstens 45 minuten. De smakelijke toetjes daar in tegen kwamen vrij wel onmiddellijk nadat de borden van de 2e gang waren weg gehaald. Daar had dan wél wat meer tijd tussen mogen zitten. Het eten was gewoon, niets speciaals, de prijzen waren aan de hoge kant. Voor ons geen volgende keer.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het is zeker voor herhaling vatbaar.
De bediening was vriendelijk maar wel snel om weer een volgend drankje op te nemen.
De porties waren prima en ze hebben heerlijke toetjes.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prijs - kwaliteitsverhouding was niet okee. Sfeer en inrichting goed. Bediening erg matig/onervaren.
We hebben veel betere ervaringen gehad dan deze bij Loft22.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijk personeel, maar we moesten erg lang op ons eten wachten.
Er was niet veel keus. Verder was er nauwelijks groente, met name bij de hamburger.
T.G.A. Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ziet er heel gezellig uit, ontvangst en afscheid was beetje flauw, jammer dat 1 van de 3 hoofdgerechten op was, er was ook geen alternatief! Wel lekker gegeten
Helle V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een knusse en gezellige stek om eens te eten. Je wordt ontvangen daar een leuke gastvrouw die direct op een leuke manier contact met je maakt en je avond verder verzorgt. Wij hebben een fijne avond gehad.
i.pol .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Helaas weinig keus als je met de AH restaurantactie hebt geboekt, zéker als je ook nog vegetariër bent.
Aardig personeel en verder prima.
Wel lang wachten op de gerechten.
Hettty S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bij het kiezen van het menu werd hun hamburger geprezen/geadviseerd ,wij namen die hamburger prima saus ook wij vonden in verhouding erg veel friet en weinig groen
Qua opmaak eerder snackbar dan restaurant .
fj_hogenelst .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was prima.
Het voorgerecht, Kikkererwtensoep, was goed maar had na mijn idee iets meer smaak/kruiden mogen hebben want vond hem nu misschien een beetje vlak.
Het hoofdgerecht, Angus Burger, was ook prima, maar zowat onmogelijk om met de handen te eten doordat de hamburger zowat de vorm van een gehaktbal had. Tevens was het broodje waarop die lag behoorlijk sompig geworden, maar dat is enigszins verklaarbaar als er zoveel vocht nadien uit een burger komt. Ietwat minder friet en daarvoor in de plaats een klein beetje salade zou wel een goede verbetering kunnen zijn.
Tot slot had ik als nagerecht een Short Cake, echt super lekker en een echte aanrader.
Bediening was verder goed; kwam netjes paar keer langs.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was prima,
Super vriendelijke bediening.
Schrokken alleen ontzettend van de eind afrekening die erg hoog was.
Reden: de dure drankjes, waarvan je de de prijs dus niet weet want je krijgt een aangepaste kaart met menu zonder prijzen en geen drankkaart.
Tip: geef er een drankkaart bij met prijzen ,weten mensen waar ze rekening mee moeten houden.
Verder een superavond gehad.
FamVdS .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was lekker, en ook voldoende keuze voor de AH-dineractie. De bediening is vriendelijk, maar iets meer stijl mag.
Enneke S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was prima eten. Gezellige zaak . Wij vonden het jammer dat je een aparte menu-kaart krijgt als AH-deelnemer, dat was ons niet bekend. Wij hebben daarom van de gewone kaart gegeten en hebben onze AH kaarten niet gebruikt.
vdzwaan.j .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Via AH gegeten. Beperkte keuze.
We moesten erg lang wachten op ons eten. De hoeveelheid wijn in onze glazen was elke keer verschillend. Eten zelf was prima.
Iensrecensist H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima gelegenheid met goeie keuken, aardige gastvrouw, heerlijke wijnen, gezellige inrichting, prima prijs-kwaliteit verhouding
smvdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Restaurant heeft uitzicht op een gezellig plein. Er is ook gelegenheid om buiten te zitten. Gedineerd op AH-bonnnen. Een lekker driegangenmenu gekregen. Vooral de desserts zijn heerlijk. Leuke locatie om nog eens naar terug te gaan.
inge D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben er wel gegeten,maar zij hadden een kaart gemaakt voor de iens actiekaarten,wat we erg jammer vonden en dus hebben we onze kaarten ook niet gebruikt en waren dus nu dubbel zo duur uit. we hadden dit nog nergens meegemaakt ,omdat we bij anderen gewoon van de menukaart konden kiezen wat we wilde hebben.