Loff

Wilhelminastraat 15 4818 SB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Loff

Een betere wereld

Loff staat voor vegetarisch, biologisch en lekker eten waarbij rekening wordt gehouden met het milieu en het klimaat. De chef Roderik den Hertog weet je gegarandeerd te verrassen. Het concept werkt als volgt: je schept op wat je lekker vindt, laat het afwegen en rekent af. Het lichte decor doet Scandinavisch aan en brengt je gelijk in een staat van rust. Zo is er een loungegedeelte, een leestafel en een grote zonnige terras.

Meer informatie over restaurant Loff

Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne sfeer. Prachtige ruimte.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. Smaakexplosies, vers, mooi, veel variatie. Fijn te kunnen lezen wat er in de gerechten zit.
Wij zaten bij de keuken en vonden dat lawaaierig. Verder had het iets warmer gemogen, ik was blij met mijn vest.
Verder top, aanwinst voor Breda. Kom zeker terug.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor de tweede keer hier, voor mij als vegetariër die zich aan het oriënteren is om veganistisch te gaan eten heerlijk. Mijn man, die iets minder heeft met vegetarisch eten, was ook iets minder enthousiast, maar heeft ook lekker gegeten.
Peultjes .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vooral lof over dit restaurant! Strak, modern, maar toch sfeervol en gezellig ingericht. Origineel concept, je gaat met een bord naar het buffet en dan wordt het lastig. Het aanbod is gevarieerd en zo uitnodigend en mooi van kleur dat je eigenlijk van alles wel wilt proeven. Zo smakelijk als het er uitziet is het ook, en dat kun je van weinig vegetarische restaurants zeggen. Mijn voorkeur had de 'chili con seitan', maar de andere gerechten mochten er stuk voor stuk zijn!
Toch een opmerking: ik vond het eten niet warm genoeg. De rode kool was lauw en dan smaakt het toch minder. Ook vond ik de Zuid-Afrikaanse rode wijn niet zo combineren met de uitgesproken smaken van de gerechten.
De keuze aan nagerechten was om te watertanden! Een plek om terug te komen.