Loff

Wilhelminastraat 15 4818 SB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Loff

Een betere wereld Loff staat voor vegetarisch, biologisch en lekker eten waarbij rekening wordt gehouden met het milieu en het klimaat. De chef Marion Pluimes weet je gegarandeerd te verrassen. Het werkt als volgt: je schept op waar je zin in hebt, laat het afwegen en rekent af. Het lichte decor doet Scandinavisch aan en brengt je gelijk in een staat van rust. Zo is er een loungegedeelte, een leestafel en het grote zonnige tuin-terras.

Meer informatie over restaurant Loff

Dinsdag t/m zaterdag 10.30 - 21.30 uur

Bougy V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben lekker gegeten maar doordat je zelf je eten mag opscheppen, krijg je een allegaartje van smaken op je bord, die niet altijd allemaal met elkaar combineren.
Een conventioneel concept, waarbij je kan kiezen uit een paar, door de kok samengestelde menu's, zorgt uiteindelijk voor een beter uitgebalanceerd geheel.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fris, modern en eigentijds. Heerlijk vegetarisch en veganistisch eten, uitstekende bediening.
Nanny H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een prima restaurant met een leuk concept. Alleen is het jammer dat niet alle gerechten heet/warm waren. Als het druk is en je moet wachten tot het gewogen is dan is het eten ook iets aan de koude kant. Maar ik ga er zo weer eten.
Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Verrassend lekker eten. Prettige rustige ambiance. Leuk verbouwd. De grote verrassing was de bijzondere bijzonder lekkere chocoladetruffel! Die hebben we meteen in de volgende ronde als toetje meegenomen.
Rémy L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant
loff! vers, smaakvol, ruime keuze, leuke ambiance, vriendelijk personeel!

Ook voor niet vegetariërs is dit een echte aanrader!

kortom alle lof voor loff!
liesbet V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Eindelijk een restaurant, wat als doelgroep heeft veganisten en vegatariërs. Mijn dochter kan nu vrij kiezen!! Ik heb het als een heerlijke proeverij ervaren om deze gerechten te kunnen proeven.
Het is als een buffet opgezet met koude en warme gerechten, je kiest waar je zin in hebt. ideaal voor de kleine en grote eter.
EEN VERRIJKING VOOR BREDA!!!!
eerhartruud E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Voor een buffet was er weinig keuze in salades en desserts. Combinatie van gerechten en een op elkaar afstemmen was er niet bij. Allerhande verschillende hapjes op je bord, jammer!!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten !!!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Een heerlijk diner met 100% eerlijke gerechten!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Veel variatie in de gerechten, smaakvol gepresenteerd, goede beschrijving erbij. Kortom een aanrader.
Connie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk eten, goede producten, verrassende smaken. Echt een aanrader!
peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Het eten is heel verrassend en bijzonder lekker, ook de mogelijkheid zelf de gerechten uit kiezen is super!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een frisse gezellige ruimte. Ruimtelijk opgezet, geen overlast van andere gasten of te harde muziek. Buffet formule werkt heel goed. We komen zeker terug!
peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
heerlijk gegeten en het was precies genoeg
Matty J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Gezellig en sfeervolle ambiance, goed eten en prima prijs.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mijn man en ik hebben afgelopen vrijdag voor het eerst bij LOFF gegeten en waren zeer tevreden! Super lekker eten, grote keuze, aardige mensen en hele prettige sfeer. Voor ons als vegetariers is dit een perfect restaurant en we hopen dat er snel zoiets in Haarlem komt! Warm aanbevolen!
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prachtig ingericht maar personeel absoluut niet alert en zelfs onvriendelijk. Begint al bij binnenkomst, geen goedendag zeggen. Wachten op drankje en zelfs daar nog om moeten vragen.
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne sfeer. Prachtige ruimte.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. Smaakexplosies, vers, mooi, veel variatie. Fijn te kunnen lezen wat er in de gerechten zit.
Wij zaten bij de keuken en vonden dat lawaaierig. Verder had het iets warmer gemogen, ik was blij met mijn vest.
Verder top, aanwinst voor Breda. Kom zeker terug.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor de tweede keer hier, voor mij als vegetariër die zich aan het oriënteren is om veganistisch te gaan eten heerlijk. Mijn man, die iets minder heeft met vegetarisch eten, was ook iets minder enthousiast, maar heeft ook lekker gegeten.