LOFF

Wilhelminastraat 15 4818 SB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant LOFF

Een betere wereld Loff staat voor vegetarisch, biologisch en lekker eten waarbij rekening wordt gehouden met het milieu en het klimaat. De chef Marion Pluimes weet je gegarandeerd te verrassen. Het werkt als volgt: je schept op waar je zin in hebt, laat het afwegen en rekent af. Het lichte decor doet Scandinavisch aan en brengt je gelijk in een staat van rust. Zo is er een loungegedeelte, een leestafel en het grote zonnige tuin-terras.

Meer informatie over restaurant LOFF

Dinsdag t/m zaterdag 10.30 - 21.30 uur

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant LOFF

Lia R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima gelegenheid , modern, eigentijds .
Bij de koude schotels , mag er ook plaats zijn voor verse salades.
Timo R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Nog nooit zo lekker gegeten... zei ik de vorige keer ook van deze plek !
ank D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vegetarisch eten echt heerlijk. Wel erg licht en weinig ruimte. Stoelen dicht op elkaar. Fijn om zelf je eten te pakken. Nooit teveel. Er wordt gewogen wat je zelf pakt. Dat betaal je. Slim bedacht.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker vers eten in modern restaurant.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was wel goed maar de buffet vorm met afwegen bij de kassa is niet mijn ding. Ik denk dat een aantal warme gerechten met een saladebar een betere keuze was geweest.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten en nieuwe ideeën opgedaan om nog meer te variëren met eten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteren hier geluncht. We hadden al eerder willen gaan, maar meestal waren we op zondag in het centrum van Breda en dan is het restaurant helaas gesloten. Nu waren we in de buurt en wilden het eens gaan proberen. Het restaurant ziet er mooi en licht uit en tegelijkertijd ook gezellig. Wij werden erg hartelijk ontvangen en meteen werd het concept uitgelegd. Er is een buffet en je weegt je bord af om de prijs te bepalen. De keuze is enorm en alles ziet er heerlijk en verzorgd uit. Er zijn koude en warme maaltijden en daarnaast is er een keuze aan desserts en gebak. Bij de lunch dronk ik een kombucha (een heerlijke gefermenteerde thee). Wij hebben heerlijk gegeten. Het nadeel van een buffet is dat je gemakkelijk teveel eet. Maar er was ook zoveel te proeven! Wij waren zeer tevreden en gaan zeker terug.
Carenia A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ben hier gisteren met mijn partner gaan eten voor de eerste keer. Het concept is leuk. De drankjes worden aan je tafel geserveerd, maar je eten kies je zelf aan een buffet en laat je wegen bij de kassa. Je betaalt per 100 gram. Het eten is biologisch, veganistisch en vergetarisch, en heel smakelijk en apart. De bediening was heel vriendelijk. Ik vond de sfeer een beetje kantineachtig, een heldere witte uitstraling. Voor een gezonde lekkere hap buiten de deur, niet al te duur moet je hier zijn!
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk geluncht, fijn personeel, erg lekker gegeten en goede sfeer en op een goede lokatie. Aanrader!
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant, fris concept, leuke sfeer en lekker eten!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
prettig om zelf je bordje te kunnen opscheppen met waar je trek in hebt. Eigenlijk is alles lekker, vooral de toetjes.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was lekker maar de sfeer vond ik wat kil
wendy P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker druk op vrijdagavond (gelukkig gereserveerd!) met brede keuze aan smaken in het buffet. Heerlijk van alles proeven! Een enkel gerecht vond ik ietwat zout, maar dat komt denk ik omdat ik zelf met weinig zout kook.
Absoluut aanrader en ik kom hier zeker terug.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De geproefde gerechten van het buffet waren erg lekker en afwisselend. Zoals ik het thuis ook zou maken (met aandacht dus), de akoestiek van het pand maakt een gesprek goed mogelijk en de service van het bedienende personeel vriendelijk en uitnodigend.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een leuk restaurant gelegen op een mooie locatie in de Wilhelminastraat te Breda, waar men vegetarisch en veganistisch kunt eten. Je betaalt wat je afneemt. Een mooi concept. Ook als niet vegetarier is het een uitdaging om dit eens te proberen.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten, even wennen aan het afwegen van je bord.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Was hier met een vriendin voor lunch. Was al eens eerder geweest voor diner. Wederom heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening en lekker verantwoord eten, top ????????
Christiane R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Alles was uitstekend. Alleen dat onze reservering via Iens niet doorgegeven was en er op de afgesproken tijd voor ons geen tafel vrij was.
Cilla Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk, verrassend eten. Veel keus en bijzondere vegan gerechten. Aanrader!