Loetje Utrecht

Meer informatie over restaurant Loetje Utrecht

Jouw recensie over het restaurant Loetje Utrecht

Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Een gezellig en mooi restaurant. Vriendelijke bediening.
Voor biefstuk-liefhebbers The place to be !
Ook de wijnkaart past er goed bij.
Yuling W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was matig. Men was te spreken over hun signature dish: biefstuk ossenhaas. Daardoor had ik vrij hoge verwachtingen, maar tevergeefs. Het biefstuk was niet bijzonder en hun “jus” was een grote plas boter en vet. Daarbij lagen er meer kippenlevers op mijn bord bij elkaar geteld dan het biefstuk an sich. Desondanks is het restaurant retro/hip aangekleed en de service was prima. Ik moet daar echter wel bij zeggen dat de serveerster mij niet eens vroeg hoe ik mijn vlees gebakken wilde hebben.
Jolein B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zeer slecht !! Was er met dochterlief van 26 jarige leeftijd en zaten aan tafel en bestelde een glaasje wijn bij het eten. Omdat mijn dochter zich niet kon legitimeren of ze wel ouder was dan 18 kregen we geen wijntje erbij. De ober ik schat hem zelf niet ouder als 18 jaar bleef bij zijn standpunt ook al mijn dochter wel een fotokopie van haar rijbewijs op haar telefoon bij. Heel er fijn dat ze veel jonger wordt ingeschat maar belachelijke houding van de bijzonder jonge ober. Wij zijn dus gegaan !!!
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
What you see is what you get bij Loetje.
Het is een fijn restaurant, de kaart is overzichtelijk en heerlijk. Het decor is praktisch en ziet er sober en fijn uit.
Bediening is erg vriendelijk en meedenkend.
Het enige lastige is het krijgen van een tafel! Op vrijdag- en zaterdagavond moet je zo ongeveer vanaf 17u voor de deur gaan liggen wil je er een bemachtigen!
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De lunch die we hier genoten hebben was heerlijk. Broodje oude kaas en broodje rosbief met truffelmayonaise waren heerlijk. Al moet wel gezegd worden dat het woord "broodje" wat misleidend is. Het waren heerlijke dikke boterhammen. De bediening is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Loetje houdt zijn kaart simpel, maar wat er op staat is goed bereid en smakelijk. De bediening is vlot genoeg en weet bovendien wat de Bali is biefstuk Bali betekent. De toetjes zijn niet spectaculair, daar zou meer aandacht aan besteed mogen worden.
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij zijn fan van loetje! Ook deze x weer een goede biefstuk gehad en onze gasten bestelde schnitzel... deze waren keurig in n pan gebakken waar waren nog enorm vet toen ze op t bord geserveerd waren?! Kan misschien zo horen maar ik was blij dat ik dit niet besteld had! Desserts zijn zoals altijd lekker en we konden vanwege het mooie weer lekker genieten op het terras. Lieve meisjes in de bediening! Top zaak
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Met een grote groep bij Loetje gegeten. Vond de bediening niet heel behoorlijk en het eten vond ik ook erg duur voor wat je ervoor krijgt. Hoofdgerechten bevatten niet standaard frites/salade en voor onze groep werd zomaar een berg bijgerechten aangeslagen, waarvan een heel groot gedeelte onaangeroerd terug de keuken in ging (verdeeld over het gezelschap 5 euro per persoon extra dus)! Had voor Loetje gekozen omdat ik onder de indruk was dat ook vegetariërs goed terecht konden, maar de keuze was erg beperkt.
Pim I.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Loetje Bali (biefstuk gebakken in sambal) is echt heerlijk, ook de rosbief carpaccio met truffelmayonaise was echt super.
Allard L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Overheerlijke zwezerik als hoofdgerecht gehad. Was subliem. Restaurant heeft vriendelijk personeel en een fijne uitstraling.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met een grote groep wat gaan eten.
Iedereen zeer tevreden over het eten. Maar mocht je een allergie hebben, NIET naar toe gaan.
De keuken is niet bereid wat apart voor je te bereiden.
Slechte service aangezien op de kaart staat dat je het kan aangeven wanneer je een allergie hebt!
Overige personen hebben heerlijk gegeten dus daar geen klacht over!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met 3 personen geluncht. Allen een salade besteld. Ik de kip bacon en 2 x de geitenkaas. Ik heb nog nooit zulke vreemde salades geserveerd gekregen. Bij mij lag er een beetje sla op mijn bord met daarop een berg kip en daarover heen een gigantische hoeveelheid spek. De verhoudingen waren totaal zoek. Bij mijn tafelgenoten idem dito. Op een beetje sla lagen maar liefst 5 plakken geitenkaas! Bediening was redelijk,niets op aan te merken. De inrichting vind ik een beetje kil.
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Top gegeten, gezellig en eerlijk eten! Komen zeker terug! We moeten weliswaar een uur wachten, maar ook dat werd prima opgelost!
Ramon14 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na een goede ervaring in Laren nu Utrecht geprobeerd. Helaas niet aan eten toegekomen. Reserveren was niet mogelijk, maar aan de telefoon werd verteld dat met een half uurtje wachten rond 17:30 er altijd wel plaats is, Helaas bleek dit voorgestelde half uurtje in werkelijkheid na aankomst in het restaurant ruim anderhalf uur wachten
Niet kunnen reserveren om maximaal geld te verdienen is mijn inziens niet klantgericht. Ik lees ook in andere recensies dit probleem.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Ik wil graag wat minder vlees eten onder het motto 'minder maar beter'. Af en toe een goed stuk vlees ik ga er zeker vaker voor terug naar loetje. Geweldig die biefstuk en heerlijke jus.
Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vaker bij Loetje geweest, maar nog niet in Utrecht. Helaas viel het wat tegen. Het eten zag er goed uit en was lekker. Echter dreef er een haar in mijn jus. Dat verpest het bij mij altijd. Het geluid in het restaurant is vrij hard. Geen goede akoestiek. Aankleding prima.
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij vonden het serieus echt te gek! Te gekke service om mee te beginnen! Vriendelijk personeel die weet wat ze verkopen en weten hoe het hele spelletje werkt. Ook de dikste complimenten voor de keuken voor de fantastische gerechten. Lekker snel en mega lekker. Keep up the good work!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Volgens de site vanaf 6 personen te reserveren, dat bleek niet het geval, het bleek geen probleem want we waren aan de vroege kant, We bestelden een borrelhap, soep van de dag en een biefstuk, we kregen pompoensoep, een biefstuk, zoals alleen mijn moeder die kon bakken met die witte boterham door de jus en wij broers en zussen waanden ons weer thuis! Het toetje yoghurt ijs met rodevruchtensoep kon me niet bekoren.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hier geluncht 1 persoon een focaccia met geitenkaas pinboompitjes en honing helaas was de honing vergeten? 1 persoon een clubsandwich met kip en bacon wel ruim belegd maar de hoeveelheid bacon maakte het geheel erg zout. Miste toch wel een beetje de aankleding die normaal wel bij de sandwich zit zoals de chips bijvoorbeeld. Vond het geheel goed betaald zeker ook de erg dunne plakjes geitenkaas op de focaccia.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk eten, zoals in alle Loetjes. Ze staan bekend om de ossenhaas, maar dat is dan ook wel duidelijk: goed klaargemaakt in een lekkere jus! Prima patatjes en goede salade.
Vaak wel ontzettend druk, waardoor de wachttijd soms wel ca. 1 uur is.
Personeel niet persoonlijk, maar wel vriendelijk.
Een gelegenheid waar je naar toe gaat, als je ergens gezellig wilt zitten en geen ingewikkelde/speciale gerechten wilt eten.