Loetje Utrecht

• ...

Meer informatie over restaurant Loetje Utrecht

Summerwell .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vaker bij Loetje geweest, maar nog niet in Utrecht. Helaas viel het wat tegen. Het eten zag er goed uit en was lekker. Echter dreef er een haar in mijn jus. Dat verpest het bij mij altijd. Het geluid in het restaurant is vrij hard. Geen goede akoestiek. Aankleding prima.
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij vonden het serieus echt te gek! Te gekke service om mee te beginnen! Vriendelijk personeel die weet wat ze verkopen en weten hoe het hele spelletje werkt. Ook de dikste complimenten voor de keuken voor de fantastische gerechten. Lekker snel en mega lekker. Keep up the good work!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Volgens de site vanaf 6 personen te reserveren, dat bleek niet het geval, het bleek geen probleem want we waren aan de vroege kant, We bestelden een borrelhap, soep van de dag en een biefstuk, we kregen pompoensoep, een biefstuk, zoals alleen mijn moeder die kon bakken met die witte boterham door de jus en wij broers en zussen waanden ons weer thuis! Het toetje yoghurt ijs met rodevruchtensoep kon me niet bekoren.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hier geluncht 1 persoon een focaccia met geitenkaas pinboompitjes en honing helaas was de honing vergeten? 1 persoon een clubsandwich met kip en bacon wel ruim belegd maar de hoeveelheid bacon maakte het geheel erg zout. Miste toch wel een beetje de aankleding die normaal wel bij de sandwich zit zoals de chips bijvoorbeeld. Vond het geheel goed betaald zeker ook de erg dunne plakjes geitenkaas op de focaccia.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk eten, zoals in alle Loetjes. Ze staan bekend om de ossenhaas, maar dat is dan ook wel duidelijk: goed klaargemaakt in een lekkere jus! Prima patatjes en goede salade.
Vaak wel ontzettend druk, waardoor de wachttijd soms wel ca. 1 uur is.
Personeel niet persoonlijk, maar wel vriendelijk.
Een gelegenheid waar je naar toe gaat, als je ergens gezellig wilt zitten en geen ingewikkelde/speciale gerechten wilt eten.
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Tsja...Loetje. Wat moet je er nog van zeggen. Het klinkt zo simpel: "een biefstuk". Maar ze weten er toch iedere keer weer iets heel lekkers van te maken bij Loetje. Deze keer met 3 mensen bij Loetje gegeten, die er nog nooit waren geweest. En zij zijn ook alle 3 om! De biefstuk Bali is zo ontzettend lekker. Enorm mals en lekker pittig van smaak. De jus is enorm smaakvol en verdient het om met een paar plakjes witbrood opgegeten te worden. De bijgerechten zijn allemaal prima van smaak. Ook de frietjes, ze zijn toch nog net even krokanter en smaakvoller dan bij een doorsnee restaurant. Ook de wijnen zijn goed te combineren met het vlees. Voor mij (en nu ook weer voor 3 anderen) blijft het een feest om af en toe een Loetje biefstuk te eten. En dat kan dus prima in Utrecht. De zaak is netjes en leuk ingericht. Vriendelijk personeel. Maar...wees op tijd. Reserveren is onmogelijk en Loetje heeft vele fans. Wij waren echt vroeg en hebben nergens op hoeven wachten. Maar er stonden rond 7 uur wel heeeeel veel mensen in de rij.
WIj zijn zeer tevreden. Lekker eten, voor een prijs die te rechtvaardigen is. Gewoon doen!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Lekkere biefstuk de Rooie waard gegeten. Leekr met uien en kippenlevertjes. Casinobrood om de jus te dopen en frites er bij. Over de kwaliteit kan je niets zeggen, maar de prijs is eigenlijk veel te hoog. Belachelijk dat je zelfs voor de frites apart nog moet betalen. Dit maakt een gerecht de prijs van een sterrentent. Dat klopt niet. Bediening is prima.
Tan H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Eerste ervaring met t Loetje concept "de allerlekkerste biefstuk met jus". Geweldig! Perfect medium gebakken uitmuntende ossenhaasbiefstuk, goede jus, wit brood om erin te dopen;-) 1 portie frites en 1 portie sla is meer dan genoeg voor twee personen.
Aardig personeel, t was vol maar vlotte en vriendelijke service. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Mooie tent, maar service niet al te best. Drie keer moeten vragen om geholpen te worden. 1e drankje duurde 10min. Biefstuk was redelijk maar veel te veel ui erbij. Als dit het topgerecht vd kaart is dan verwacht ik meer. Zonde volgende keer zoek ik iets anders in Utrecht.
Thom25 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijke bij loetje gegeten.
Bediening was heel oplettend en vriendelijke. Aanrader natuurlijk de biefstuk!!
Loetje Utrecht we komen vaker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Loetje in Utrecht is relatief nieuw. In het prachtige pand waar voorheen Youpz zat zit nu Loetje. Het interieur is strak en industrieel. Als je kijkt naar de kaart (met vele klassiekers) zou een wat gezelliger (eetcafe) decor beter passen. Wat betreft het eten hebben we gekozen voor de biefstuk ossenhaas (eenmaal normaal en eenmaal 'de Roode waard). De laatste heeft als toevoeging uien, kippenlevers en spek. Een aanrader wat mij betreft. Ook een witte boterham om mee in de jus te dopen voelt heerlijk vet. De gevraagde rare cuison (standaard medium rare) was perfect. De frietjes waren echter wat slap en niet echt goed gebakken. Nadat we dit hadden verteld is dit wel echter netjes rechtgezet. Een aanrader voor een goede, klassieke, biefstuk.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na lange tijd succesvol te zijn in Amsterdam heeft Loetje nu ook een zaak in Utrecht! De biefstuk(s) zijn de specialiteit van dit restaurant/café, de pikante is zeer aan te raden. De kipsate als hoofd en de garnalen kroketten als vooraf zijn ook heerlijk. De bediening is vrij jong en komt soms ongeïnteresseerd over. Hopelijk gaat dit veranderen.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Hier prima gegeten. Prima biefstuk in jus met friet en salade. Vriendelijke en zeer vlotte bediening. Prima adres om even goed stuk vlees te eten. Verder niet heel spectaculair. Ik zou er in ieder geval de volgende keer niet in de rij gaan staan als er geen tafels vrij zijn. Want reserveren voor minder dan 6 personen kan niet. Zo bijzonder vind ik Loetje nu ook weer niet.
Evelien O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op het terras een heerlijke biefstuk gegeten. De kaart is weinig verrassend, maar de biefstuk was inderdaad perfect. De jus had iets voller gemogen. De sla en frietjes waren ok, niet bijzonder. Vooraf hadden we de carpaccio die ook kwalitatief goed was. Jammer vond ik dat ze er zoveel dressing en kaas over hadden gedaan dat je dat haast niet meer proefte. De zaak zelf ziet er strak uit en ik vond de bediening prima.
Jellina W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We hebben een lekkere biefstuk gegeten wel een xl maar die was vergeleken bij de gewone maar een klein stukje groter en daar betaal je wel bijna 30 euro voor en ja dan moet je nog een patatje extra bestellen en ook nog een salade . Schandalig gewoon. Al was het lekker mij zien ze niet meer terug.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een nieuwe loot aan de Loetje stam, een modern ingerichte zaak, klein terras buiten en met een kaart zoals in alle andere filialen. Dat laatste gaat natuurlijk een keer vervelen. Veel variatie is er niet, maar de biefstukken slaan kennelijk aan. Hier dus een fris begin. Eerlijk gezegd hoef ik nooit lang te wachten voordat de bediening de bestelling komt opnemen, deze keer ook niet. Bediening verder aardig en correct. Het eten werd ook snel gebracht, was niet heel bijzonders en er viel verder niets op aan te merken. We hadden veel trek, en dan gaat het er altijd wel in.
De zaak is gevestigd in een straat waar verder niets aan is. Dan is het uitzicht van de zaak aan het IJ in Amsterdam mooier.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Eten als bekend van de talloze bezoeken aan filialen in het Amsterdamse: uitstekend! Echter, als je dan met z'n tweeën voor de lunch in een bijna leeg restaurant zit en alles duurt wel erg lang, personeel heeft zichtbaar geen idee waar ze mee bezig zijn, dan is dat echt een domper op de vreugde. Bestelde drankjes vergeten, verkeerde biefstuk gebracht, je moet echt je best doen de aandacht van het personeel te trekken. Ze zijn wel aardig, maar lopen er maar wat verloren rond.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We weten inmiddels wat we van Loetje kunnen verwachten. De ossehaas XL...zo mals en veel. Heerlijk. Ik hoop (en denk) dat ze het ook gaan redden in Utrecht. Als je later dan 6 uur komt hou dan rekening met een wachttijd...
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Op de plek van Yoepz, waar wij ook gegeten hebben, zit nu dus Loetje. Zelfde eigenaren dus snel veranderd van concept. Was dan ook benieuwd wat er binnen veranderd was aangezien ze even dicht waren. Niet veel dus. Wat lampjes, een naambord met lampjes, schilderijtjes en de gevel.
De ossehaas in jus is heerlijk. De extra champignons smakeloos. Lekker gratis witbrood erbij om te dippen. Het eten is niet verkeerd. Dat was het ook niet bij yoepz. Zou het dan toch de lokatie zijn? We wachten af.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Mijn eerste ervaring met Loetje was een bijzondere: een avond met zeer gemengde gevoelens. Allereerst is het eten geweldig, een fantastisch stuk ossenhaas dat smelt op je tong. Werkelijk geweldig. De service was in het begin ook prima, we werden goed en snel geholpen door vriendelijk personeel. Dus eigenlijk is de hele avond perfect verlopen en waren we flink aan het nagenieten van het lekkere eten.

Toen kwam de rekening en dachten we dat er twee porties uien teveel op de bon stonden. De situatie was namelijk als volgt: we waren met vier man en twee van ons bestelden een portie uien. Er werd vervolgens 1 bakje uien gebracht, dus wij hebben toen gevraagd of het tweede portie kon worden geleverd. Deze is echter nooit geleverd.
Vervolgens stonden er drie porties op de bon. Dus wij hebben bij de bediening aangegeven dat er twee porties teveel in rekening zijn gebracht. Zij ging vervolgens naar de keuken om te vragen hoe het precies zat, en kwam terug met de mededeling dat alle porties in één bakje zaten. Dat kan natuurlijk niet, want we hebben in de eerste instantie twee porties besteld en geen drie. Blijkbaar zaten er twee porties in één bakje, dus prima, dan was er één portie teveel in rekening gebracht.

Er ontstond toen flinke discussie, want zij was het niet met ons eens, wilde niet luisteren, kapte onze argumenten op een asociale en onvriendelijke manier af, gezicht op onweer, met een sarcastische opmerking dat ze die 1,75 wel van de bon zou halen want ze had geen zin in discussie. Ze liep boos weg en liet blijken dat ze ons maar zielig vond doen voor die 1,75 euro (de rekening was 140 euro, dus om het geld ging het niet). Ik ben eerlijk gezegd nog nooit zo schofterig en onaardig behandeld in een restaurant, en baal ontzettend want we hadden hier graag nog veel vaker willen eten.