Loetje Utrecht

Meer informatie over restaurant Loetje Utrecht

Kan beter
Pim I.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Loetje Bali (biefstuk gebakken in sambal) is echt heerlijk, ook de rosbief carpaccio met truffelmayonaise was echt super.
Allard L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Overheerlijke zwezerik als hoofdgerecht gehad. Was subliem. Restaurant heeft vriendelijk personeel en een fijne uitstraling.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met een grote groep wat gaan eten.
Iedereen zeer tevreden over het eten. Maar mocht je een allergie hebben, NIET naar toe gaan.
De keuken is niet bereid wat apart voor je te bereiden.
Slechte service aangezien op de kaart staat dat je het kan aangeven wanneer je een allergie hebt!
Overige personen hebben heerlijk gegeten dus daar geen klacht over!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met 3 personen geluncht. Allen een salade besteld. Ik de kip bacon en 2 x de geitenkaas. Ik heb nog nooit zulke vreemde salades geserveerd gekregen. Bij mij lag er een beetje sla op mijn bord met daarop een berg kip en daarover heen een gigantische hoeveelheid spek. De verhoudingen waren totaal zoek. Bij mijn tafelgenoten idem dito. Op een beetje sla lagen maar liefst 5 plakken geitenkaas! Bediening was redelijk,niets op aan te merken. De inrichting vind ik een beetje kil.
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Top gegeten, gezellig en eerlijk eten! Komen zeker terug! We moeten weliswaar een uur wachten, maar ook dat werd prima opgelost!
Ramon14 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na een goede ervaring in Laren nu Utrecht geprobeerd. Helaas niet aan eten toegekomen. Reserveren was niet mogelijk, maar aan de telefoon werd verteld dat met een half uurtje wachten rond 17:30 er altijd wel plaats is, Helaas bleek dit voorgestelde half uurtje in werkelijkheid na aankomst in het restaurant ruim anderhalf uur wachten
Niet kunnen reserveren om maximaal geld te verdienen is mijn inziens niet klantgericht. Ik lees ook in andere recensies dit probleem.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Ik wil graag wat minder vlees eten onder het motto 'minder maar beter'. Af en toe een goed stuk vlees ik ga er zeker vaker voor terug naar loetje. Geweldig die biefstuk en heerlijke jus.
Lena15 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Afgelopen weekend voor het eerst bij Loetje gegeten. Op basis van de recensies en goede verhalen hadden we hoge verwachtingen.
Mooie zaak, maar ontzettend druk. Na meer dan een uur op onze tafel te hebben gewacht (je kan niet reserveren) konden wij beginnen. Het wachten duurde overigens erg lang, temeer omdat bij Loetje geen brood vooraf besteld kan worden. Uiteindelijk konden we bestellen. We namen eenmaal de vegetarische spinazie risotto, de hamburger en (waar Loetje natuurlijk om bekend staat) twee keer de biefstuk. Frietjes en salade moet apart bijbesteld worden: beetje treurig, helemaal als je de prijzen van de biefstukken ziet!
Werden de verwachtingen waar gemaakt? Nee! De hamburger was prima, de risotto wat papperig. De biefstukken waren niet uitzonderlijk goed. Ze dreven in een enorme plas jus, die we niet erg lekker vonden. Erg zout en enorm vet (Loetje 'waarschuwt' hier overigens wel voor). Ik werd er zelfs helemaal niet lekker van. De smaak van de jus overheerst waardoor je de biefstuk zelf nauwelijks proeft. Smaken verschillen, maar wij waren echt enorm teleurgesteld. Wij snappen niet waar de enorme wachtrijen vandaan komen.
Bediening overigens alleraardigst! Locatie prima, maar erg rumoerig en eigenlijk veel te klein.
Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vaker bij Loetje geweest, maar nog niet in Utrecht. Helaas viel het wat tegen. Het eten zag er goed uit en was lekker. Echter dreef er een haar in mijn jus. Dat verpest het bij mij altijd. Het geluid in het restaurant is vrij hard. Geen goede akoestiek. Aankleding prima.
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij vonden het serieus echt te gek! Te gekke service om mee te beginnen! Vriendelijk personeel die weet wat ze verkopen en weten hoe het hele spelletje werkt. Ook de dikste complimenten voor de keuken voor de fantastische gerechten. Lekker snel en mega lekker. Keep up the good work!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Volgens de site vanaf 6 personen te reserveren, dat bleek niet het geval, het bleek geen probleem want we waren aan de vroege kant, We bestelden een borrelhap, soep van de dag en een biefstuk, we kregen pompoensoep, een biefstuk, zoals alleen mijn moeder die kon bakken met die witte boterham door de jus en wij broers en zussen waanden ons weer thuis! Het toetje yoghurt ijs met rodevruchtensoep kon me niet bekoren.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hier geluncht 1 persoon een focaccia met geitenkaas pinboompitjes en honing helaas was de honing vergeten? 1 persoon een clubsandwich met kip en bacon wel ruim belegd maar de hoeveelheid bacon maakte het geheel erg zout. Miste toch wel een beetje de aankleding die normaal wel bij de sandwich zit zoals de chips bijvoorbeeld. Vond het geheel goed betaald zeker ook de erg dunne plakjes geitenkaas op de focaccia.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk eten, zoals in alle Loetjes. Ze staan bekend om de ossenhaas, maar dat is dan ook wel duidelijk: goed klaargemaakt in een lekkere jus! Prima patatjes en goede salade.
Vaak wel ontzettend druk, waardoor de wachttijd soms wel ca. 1 uur is.
Personeel niet persoonlijk, maar wel vriendelijk.
Een gelegenheid waar je naar toe gaat, als je ergens gezellig wilt zitten en geen ingewikkelde/speciale gerechten wilt eten.
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Tsja...Loetje. Wat moet je er nog van zeggen. Het klinkt zo simpel: "een biefstuk". Maar ze weten er toch iedere keer weer iets heel lekkers van te maken bij Loetje. Deze keer met 3 mensen bij Loetje gegeten, die er nog nooit waren geweest. En zij zijn ook alle 3 om! De biefstuk Bali is zo ontzettend lekker. Enorm mals en lekker pittig van smaak. De jus is enorm smaakvol en verdient het om met een paar plakjes witbrood opgegeten te worden. De bijgerechten zijn allemaal prima van smaak. Ook de frietjes, ze zijn toch nog net even krokanter en smaakvoller dan bij een doorsnee restaurant. Ook de wijnen zijn goed te combineren met het vlees. Voor mij (en nu ook weer voor 3 anderen) blijft het een feest om af en toe een Loetje biefstuk te eten. En dat kan dus prima in Utrecht. De zaak is netjes en leuk ingericht. Vriendelijk personeel. Maar...wees op tijd. Reserveren is onmogelijk en Loetje heeft vele fans. Wij waren echt vroeg en hebben nergens op hoeven wachten. Maar er stonden rond 7 uur wel heeeeel veel mensen in de rij.
WIj zijn zeer tevreden. Lekker eten, voor een prijs die te rechtvaardigen is. Gewoon doen!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Lekkere biefstuk de Rooie waard gegeten. Leekr met uien en kippenlevertjes. Casinobrood om de jus te dopen en frites er bij. Over de kwaliteit kan je niets zeggen, maar de prijs is eigenlijk veel te hoog. Belachelijk dat je zelfs voor de frites apart nog moet betalen. Dit maakt een gerecht de prijs van een sterrentent. Dat klopt niet. Bediening is prima.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Eerste ervaring met t Loetje concept "de allerlekkerste biefstuk met jus". Geweldig! Perfect medium gebakken uitmuntende ossenhaasbiefstuk, goede jus, wit brood om erin te dopen;-) 1 portie frites en 1 portie sla is meer dan genoeg voor twee personen.
Aardig personeel, t was vol maar vlotte en vriendelijke service. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Mooie tent, maar service niet al te best. Drie keer moeten vragen om geholpen te worden. 1e drankje duurde 10min. Biefstuk was redelijk maar veel te veel ui erbij. Als dit het topgerecht vd kaart is dan verwacht ik meer. Zonde volgende keer zoek ik iets anders in Utrecht.
thom25 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijke bij loetje gegeten.
Bediening was heel oplettend en vriendelijke. Aanrader natuurlijk de biefstuk!!
Loetje Utrecht we komen vaker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Loetje in Utrecht is relatief nieuw. In het prachtige pand waar voorheen Youpz zat zit nu Loetje. Het interieur is strak en industrieel. Als je kijkt naar de kaart (met vele klassiekers) zou een wat gezelliger (eetcafe) decor beter passen. Wat betreft het eten hebben we gekozen voor de biefstuk ossenhaas (eenmaal normaal en eenmaal 'de Roode waard). De laatste heeft als toevoeging uien, kippenlevers en spek. Een aanrader wat mij betreft. Ook een witte boterham om mee in de jus te dopen voelt heerlijk vet. De gevraagde rare cuison (standaard medium rare) was perfect. De frietjes waren echter wat slap en niet echt goed gebakken. Nadat we dit hadden verteld is dit wel echter netjes rechtgezet. Een aanrader voor een goede, klassieke, biefstuk.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na lange tijd succesvol te zijn in Amsterdam heeft Loetje nu ook een zaak in Utrecht! De biefstuk(s) zijn de specialiteit van dit restaurant/café, de pikante is zeer aan te raden. De kipsate als hoofd en de garnalen kroketten als vooraf zijn ook heerlijk. De bediening is vrij jong en komt soms ongeïnteresseerd over. Hopelijk gaat dit veranderen.