Loetje Oost

Meer informatie over restaurant Loetje Oost

Jouw recensie over het restaurant Loetje Oost

Benvandijk .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Nou nou nou, nog nooit ergens gegeten waar de service zo slecht is. Vooral die chagrijnige dame (manager?) in de bediening, waardeloos! Gasten worden totaal niet gewaardeerd. Want kom op, ze zijn zo 'populair', dus gastje meer of minder boeit hen niet. Met zo'n instelling gaat de zaak het op den duur niet redden. Ossenhaas was prima, niet de beste van a'dam naar mijn idee. Jus ook te zoutig. Cafe carbon of cannibale royale zijn betere opties.
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Zo'n tonijnbiefstuk heb ik nog nooit gegeten, super mals, uitstekend gebakken en een groter stuk dan de biefstukken van de tafelgenoten en nog goedkoper ook. Heerlijke frieten, alleen op de salade valt wat af te dingen. En als klap op de vuurpijl een flink glas thee in plaats van de zuinige kopjes die je vaak krijgt. Al met al, een absolute aanrader.
Katarina N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ik liep om 3 uur s middags binnen om te horen of ze misschien nog een tafel hadden voor 2 personen voor dezelfde avond. Binnen aangekomen stond een totaal ongeïnteresseerde mevrouw in de bediening mij uit te leggen dat zij niet in het benodigde computerprogramma kon, dus ik moest op haar collega wachten. Het is Amsterdam, en ja, je bent het een en ander gewend, maar die mevrouw was echt totaal niet blij dat ik haar lastig viel met mijn vraag om in haar restaurant te mogen eten.
10 minuten wachten, in eerste instantie gebeurde er niets, na een tijdje moest ik doorlopen naar een andere collega, die kon wel bij dat boekingssysteem. Maar helaas, zij was bezig met iets anders. Nou, ik maar weer ‘even’ wachten. Kennelijk was mijn vraag ingewikkeld, dat straalde de tweede mevrouw uit. En nee, zeker geen tafel. Geen 'helaas' of 'hopelijk een andere keer'. Gewoon hartstikke ongeïnteresseerd en onvriendelijk.
Daaag Loetje, ik ga het niet nog een keer proberen.
bibi V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
zeer onvriendelijk personeel.
na een gezellige middag in Amsterdam hadden we trek in een goede biefstuk van Loetje met een glaasje wijn.
Zeer onbeschoft liet men blijken dat ze er eigenlijk geen zin hadden op dat tijdstip. Wijn werd niet meer uitgeschonken en we moesten snel bestellen. Een biefstuk wegspoelen met water leek ons geen goed idee. Bier hebben we afgerekend en verderop in de Hemonystraat hebben we een heerlijke burger gegeten.
Voor ons nooit meer Loetje. ( en nee, we waren niet dronken)
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede, vlotte en vriendelijke bediening. De bijruinte is minder gezellig en vanaf een bepaald gedeelte kun je zo de keuken inkijken. Champignonssoep was overheerlijk en de biefstuk ouderwets lekker. Grote portie ijsgerecht. Niet veel touristen hier gezien in tegenstelling tot andere Loetjes in Amsterdam. Een uitstekende locatie om te eten voordat je naar Carrë gaat.
Top12 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima paling vooraf, lekker vers. Biefstuk en lever gebakken zoals het moet. Redelijke bediening. Beetje lawaaig en kleine tafel. goede plek voorafgaande aan een voorstelling in Carre.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Als je van bomdat we al een voorgerecht hadden. Tiefstuk in een plas ju houdt waar je witte brood in kan dopen moet je er beslist heen gaan. Mij zien ze nooit meer terug.
Leuke locatie, aardig personeel. Het is overigens zo druk dat je vriendelijk maar snel door je gangen heen wordt geduwd. De aardige jongeman adviseerde 1 portie patat omdat we ook een voorgerecht hadden. Tjonge, tjonge stel je voor dat het portie friet inclusief zou zijn.
Daphnea .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik was 1 keer eerder bij Loetje oost geweest maar had toen buiten gezeten. Eigenlijk vind ik dat je bij Loetje de biefstuk 'moet' eten maar ik had erg veel zin in hamburger. Dat bleek een goede keus! Ik bestelde er frites bij, mijn tafelgenoot wilde dat ook doen maar de bediening was zo vriendelijk te vertellen dat de portie groot genoeg was voor 2.
Ik had er gebakken champignons bij, die vond ik dan naar verhouding te duur maar dat is dan ook mijn enige puntje van kritiek.
Het was echt ruim voldoende, toetje ging niet meer lukken. Mijn tafelgenoot nam nog wel de koffie met bonbons en likeur. Zag er goed uit en smaakte ook erg goed, voor een lage prijs.
Ik vond t binnen erg gezellig, erg snelle en bijzonder leuke bediening.
Dorien N.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Loetje Oost in Amsterdam. Gekozen voor biefstuk Ossenhaas en écht...op de ouderwetse, heerlijk simpele manier klaargemaakt! Wat een smakelijk stukje vlees. Vind het wel jammer dat je eventuele bijgerechten, zoals frietjes of een salade apart moet bijbestellen én betalen. Ik vond de rekening uiteindelijk wel pittig moet ik eerlijk zeggen.... Maar nogmaals, het eten was heerlijk én het restaurant vond ik bijzonder sfeervol en mooi ingericht.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooi ingerichte grote zaak met veel ruimte tussen de tafels. Vriendelijk en vlot personeel. Zelf heb ik de specialiteit van de zaak genomen nl.de ossenhaas biefstuk met flink wat jus. Patatjes en salade moeten apart besteld worden, maar porties groot genoeg om te delen met 2 personen. Mijn tafelgenoot had kalfslever, die ook net als de biefstuk goed van smaak was. Prijzen ook oké. Prima zaak, een aanrader.
eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb een reservering geplaatst via de website en een bevestiging ontvangen. Op de dag zelf heb ik gebeld om de reservering naar een later tijdstip te wijzigen. Men gaf aan dat dit akkoord was. Eenmaal aangekomen bleek mijn reservering niet genoteerd te staan. Ook heb ik gevraagd (per e-mail) of er iets speciaals gedaan kon worden voor een verjaardag. Hier heb ik nooit en te nimmer een reactie op gekregen. Het eten heeft gesmaakt maar gezien de koude en killle service kom ik niet meer terug bij deze Loetje lokatie en zal ik het restaurant aan niemand aanbevelen.
RNRN .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Toen ik aangaf dat ik lactose-intolerantie heb gaven ze direct aan dat ze daar rekening mee konden houden en eventueel hun gerechten erop aan wilden passen. Bij het hoofdgerecht hadden we een goede biefstuk maar mijn vriend kreeg net als ik geen jus (dus beide lactosevrij). Toen we daar alsnog om vroegen, kreeg hij de jus erbij en kregen we een gratis wijntje als goedmaker voor het wachten. Perfecte service dus en het eten was top.
Cheryl93 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening was top top top!!! Bij aankomst was het nogal frisjes en kregen wij zelfs een dekentje op verzoek, zodat wij lekker op het terras konden blijven zitten. Vriendelijk en super geholpen door Lisa... Topper!!! Zelfs nadat we vergeten waren mediumplus door te geven voor de steak... konden wij alsnog ervoor kiezen om het extra te laten garen! Super bediening, vooral Lisa!!
bubz2005 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Goede kaart, zeker als je van vlees houdt! De porties zijn aardig en het is allemaal erg smaakvol. Ook de friet is van prima kwaliteit. Je moet bijgerechten er wel apart bijbestellen, maar de porties zijn groot genoeg om te delen.
Ook een leuke grote tent, daardoor soms wel lawaaierig, dus je moet geluk hebben met je plaats.
Bediening liet op onze avond te wensen over. Aan 3 verschillende obers om een tweede drankje gevraagd, helaas is het nooit gekomen... En dan stond het nog wel op de rekening, gelukkig besefte de ober op tijd dat we die drankjes nooit hadden gekregen.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten bij Loetje Oost. Eten het gewone recept zoals bij de andere Loetjes. Echter de ruimte waar wij moesten plaatsnemen in een soort garage volledig wat eigenlijk een grote echoput was. Een normaal gesprek was niet mogelijk. Indien je elkaar wilde verstaan was het nodig te schreeuwen. Verder was er bij binnenkomt een oude man in de bediening die nog wel wat puntjes ter verbetering heeft en nogal vreemd reageerde. Al met al geen plek waar ik nog een keer naar toe zou gaan.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een prima lunch bij Loetje Oost op het terras. De Loetje hamburger en clubsandwich zijn ruim van omvang en meer dan voldoende. Achteraf een goede keuze dat ik geen portie friet bij de hamburger bestelde. Jammer dat het bedienend personeel geen interesse toonde. Geen vriendelijk woord bij aankomst. Ook is het een gemiste kans dat de lunch geserveerd wordt met lege glazen en wij hier zelf om moesten vragen. De bediening moet beter kunnen.
AnnetteVW .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Bedienend personeel was erg slecht, ongeïnteresseerd en luisterd niet naar wat je zegt, ook bij binnenkomst niet hartelijk. Heel jammer! Reden om hier niet mer naar toe te gaan.
ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
volle goedgeorganiseerde zaak. bediening was vriendelijk en snel. we kwamen natuurlijk voor de biefstuk en de carpaccio. die waren weer heerlijk
Amsterdammertje_020 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gezellig restaurant, met de kwaliteit wat we van Loetje gewend zijn! Ontzettend vriendelijk personeel, en een goede sfeer! Het was niet druk voor een zaterdagavond, in tegenstelling tot andere Loetje restaurants. Kan natuurlijk te maken hebben met de dure parkeerkosten, maar de rust heeft zo ook zijn voordelen! Absoluut een aanrader!!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Biefstuk bali is, zoals altijd, heerlijk. Goede jus en het vlees precies perfect gebakken. De multapulcuiano die wij erbij dronken was heerlijk, maar misschien niet de beste keus bij de bali jus.