Loetje Oost

Meer informatie over restaurant Loetje Oost

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Daphnea .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik was 1 keer eerder bij Loetje oost geweest maar had toen buiten gezeten. Eigenlijk vind ik dat je bij Loetje de biefstuk 'moet' eten maar ik had erg veel zin in hamburger. Dat bleek een goede keus! Ik bestelde er frites bij, mijn tafelgenoot wilde dat ook doen maar de bediening was zo vriendelijk te vertellen dat de portie groot genoeg was voor 2.
Ik had er gebakken champignons bij, die vond ik dan naar verhouding te duur maar dat is dan ook mijn enige puntje van kritiek.
Het was echt ruim voldoende, toetje ging niet meer lukken. Mijn tafelgenoot nam nog wel de koffie met bonbons en likeur. Zag er goed uit en smaakte ook erg goed, voor een lage prijs.
Ik vond t binnen erg gezellig, erg snelle en bijzonder leuke bediening.
Dorien1960 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Loetje Oost in Amsterdam. Gekozen voor biefstuk Ossenhaas en écht...op de ouderwetse, heerlijk simpele manier klaargemaakt! Wat een smakelijk stukje vlees. Vind het wel jammer dat je eventuele bijgerechten, zoals frietjes of een salade apart moet bijbestellen én betalen. Ik vond de rekening uiteindelijk wel pittig moet ik eerlijk zeggen.... Maar nogmaals, het eten was heerlijk én het restaurant vond ik bijzonder sfeervol en mooi ingericht.
Mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooi ingerichte grote zaak met veel ruimte tussen de tafels. Vriendelijk en vlot personeel. Zelf heb ik de specialiteit van de zaak genomen nl.de ossenhaas biefstuk met flink wat jus. Patatjes en salade moeten apart besteld worden, maar porties groot genoeg om te delen met 2 personen. Mijn tafelgenoot had kalfslever, die ook net als de biefstuk goed van smaak was. Prijzen ook oké. Prima zaak, een aanrader.
Eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb een reservering geplaatst via de website en een bevestiging ontvangen. Op de dag zelf heb ik gebeld om de reservering naar een later tijdstip te wijzigen. Men gaf aan dat dit akkoord was. Eenmaal aangekomen bleek mijn reservering niet genoteerd te staan. Ook heb ik gevraagd (per e-mail) of er iets speciaals gedaan kon worden voor een verjaardag. Hier heb ik nooit en te nimmer een reactie op gekregen. Het eten heeft gesmaakt maar gezien de koude en killle service kom ik niet meer terug bij deze Loetje lokatie en zal ik het restaurant aan niemand aanbevelen.
RNRN .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Toen ik aangaf dat ik lactose-intolerantie heb gaven ze direct aan dat ze daar rekening mee konden houden en eventueel hun gerechten erop aan wilden passen. Bij het hoofdgerecht hadden we een goede biefstuk maar mijn vriend kreeg net als ik geen jus (dus beide lactosevrij). Toen we daar alsnog om vroegen, kreeg hij de jus erbij en kregen we een gratis wijntje als goedmaker voor het wachten. Perfecte service dus en het eten was top.
Cheryl93 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening was top top top!!! Bij aankomst was het nogal frisjes en kregen wij zelfs een dekentje op verzoek, zodat wij lekker op het terras konden blijven zitten. Vriendelijk en super geholpen door Lisa... Topper!!! Zelfs nadat we vergeten waren mediumplus door te geven voor de steak... konden wij alsnog ervoor kiezen om het extra te laten garen! Super bediening, vooral Lisa!!
Bubz2005 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Goede kaart, zeker als je van vlees houdt! De porties zijn aardig en het is allemaal erg smaakvol. Ook de friet is van prima kwaliteit. Je moet bijgerechten er wel apart bijbestellen, maar de porties zijn groot genoeg om te delen.
Ook een leuke grote tent, daardoor soms wel lawaaierig, dus je moet geluk hebben met je plaats.
Bediening liet op onze avond te wensen over. Aan 3 verschillende obers om een tweede drankje gevraagd, helaas is het nooit gekomen... En dan stond het nog wel op de rekening, gelukkig besefte de ober op tijd dat we die drankjes nooit hadden gekregen.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten bij Loetje Oost. Eten het gewone recept zoals bij de andere Loetjes. Echter de ruimte waar wij moesten plaatsnemen in een soort garage volledig wat eigenlijk een grote echoput was. Een normaal gesprek was niet mogelijk. Indien je elkaar wilde verstaan was het nodig te schreeuwen. Verder was er bij binnenkomt een oude man in de bediening die nog wel wat puntjes ter verbetering heeft en nogal vreemd reageerde. Al met al geen plek waar ik nog een keer naar toe zou gaan.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een prima lunch bij Loetje Oost op het terras. De Loetje hamburger en clubsandwich zijn ruim van omvang en meer dan voldoende. Achteraf een goede keuze dat ik geen portie friet bij de hamburger bestelde. Jammer dat het bedienend personeel geen interesse toonde. Geen vriendelijk woord bij aankomst. Ook is het een gemiste kans dat de lunch geserveerd wordt met lege glazen en wij hier zelf om moesten vragen. De bediening moet beter kunnen.
AnnetteVW .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Bedienend personeel was erg slecht, ongeïnteresseerd en luisterd niet naar wat je zegt, ook bij binnenkomst niet hartelijk. Heel jammer! Reden om hier niet mer naar toe te gaan.
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
volle goedgeorganiseerde zaak. bediening was vriendelijk en snel. we kwamen natuurlijk voor de biefstuk en de carpaccio. die waren weer heerlijk
Amsterdammertje_020 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gezellig restaurant, met de kwaliteit wat we van Loetje gewend zijn! Ontzettend vriendelijk personeel, en een goede sfeer! Het was niet druk voor een zaterdagavond, in tegenstelling tot andere Loetje restaurants. Kan natuurlijk te maken hebben met de dure parkeerkosten, maar de rust heeft zo ook zijn voordelen! Absoluut een aanrader!!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Biefstuk bali is, zoals altijd, heerlijk. Goede jus en het vlees precies perfect gebakken. De multapulcuiano die wij erbij dronken was heerlijk, maar misschien niet de beste keus bij de bali jus.
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Min of meer toevallig Voor de derde keer binnen 8 dagen bij Loetje geweest (Johannes Vermeerstraat, Amsterdam, diner), Ouderkerk aan de Amstel (afgelopen zondagmiddag tijdens het fietsen, een geweldige cappuccino, met een heerlijk toef slag room) en afgelopen woensdag. Loetje staat bekend om zijn ossenhaas biefstuk, ik had de ossenhaas bali: zonder meer (weer) heel goed. Maar echte indruk maakte Kelly, zeg maar onze tafeldame, zo vriendelijk hebben we het nog maar weinig meegemaakt. Heel klantvriendelijk, zonder dat het vervelend werd. Uiteraard kan niet alles vlekkeloos verlopen in een erg druk restaurant, maar zij wist alle plooitjes op een natuurlijke manier “glad te strijken”. We zijn benieuwd hoe dit bij de andere Loetjes is.
Jennifer J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Met mijn gezin even een hapje eten, dat kan hier gewoon. En wat voor hapje. Beste stukje ossenhaas ever! Leuk en aardig personeel. Decor niet echt heel goed opgelet, maar ik zat er prima met kinderwagen en al. Bedankt!
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijke garnalenkroketjes (huisgemaakt?) en bitterballen vooraf. Als hoofd de biefstuk bali: een goed stuk ossenhaas zwemmende in pittige just. Erbij goede, dikke frieten. De bediening was ongeïnteresseerd en tussen onze tafel en die van andere gasten zat maar net een centimeter afstand, maar dat nemen we voor lief gezien de populariteit van Loetje!
Sammygirl92 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Laatst weer eens bij Loetje geweest. Voetjes vindt ik zo nu en dan weleens fijn om een hapje te doen. wat ze serveren is gewoon goed. de biefstuk zoals altijd weer erg lekker en het trio van vis ook lekker. echter vind ik toch dat de prijs voor een " gewoon eetcafe" toch altijd wel weer een beetje tegenvallen. Maar goed 1 keer in de zoveel tijd moet je er toch even een hapje doen.
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Loetje is een fijn eetcafe waar je zonder te reserveren kunt aanschuiven. Fijn zaak zonder pretenties, de biefstuk is een aanrader welke wordt geserveerd met goede supplementen, de vistrio van mijn tafelgenoot was ook goed op smaak.

Het prijsniveau ligt mogelijk iets hoger in vergelijk met andere eetcafés maar het gepresenteerde eten en gezelligheid compenseert dit ons inziens meer dan voldoende.
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Lekker een biefstuk balie in de jus, met uitjes en salade erbij. Bediening is altijd lekker vlot, drank snel op tafel en het smaakt altijd goed. Gewoon een fijne tent waar je weet waar je aan toe bent.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Lekkere goede biefstuk met frietjes.
Jammer dat er geen groenten bij worden geserveerd, dit mis ik wel echt
Salade die wij erbij besteld hebben was matig, echt alleen een beetje sla geen lekkere tomaatjes o.i.d.
Bediening was super aardig. Entourage gezellig
Al met al een leuke en gezellige avond